Skocz do zawartości

Millstreet

Użytkownik
  • Postów

    152
  • Dołączył

Sprzęt

  • Multifeed
    Obrotnica
  • Odbiornik
    Ultimo 4K, Duo 4K SE
  • Operator
    Platforma Canal+, TNK HD, tivusat, TVR, Antiksat, NTC PL/CZ

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Millstreet

Czasami wpadam

Czasami wpadam (3/11)

2

Reputacja

  1. Tak. Sygnał jest wystarczająco silny. To jest ewidenty problem z dekodowaniem przez moduł. Na Duo 4K SE wszystkie kanały działają ok.
  2. Mam pytanie do użytkowników modułu C+ na VTi w Ultimo 4K - czy również macie problem z dekodowaniem kanałów z tp. 12015H (m.in. MTV 00s, MTV Live)? Dźwięk jest "poszatkowany" i obraz przycina na kanałach z tego konkretnego tp. (no nie da się tego oglądać). Ustawienia fabryczne i ręczne wyszukanie nie pomaga. Sprawdzałem zarówno bez i z przypisywaniem kanałów w zadaniach modułu. Na Duo 4K SE nie ma żadnych problemów Czy może to być kwestia wersji VTi? Na obu dekach zainstalowana ta najnowsza.
  3. Jestem bardzo zadowolony z VTi w Duo 4K SE i obsługi modułu C+ (i innych również), ale jest pewna kwestia która mnie nurtuje i chcę was o to podpytać. Zauważyłem, że na niektórych kanałach (konkretnie HBO i Cinemaxy) podczas oglądania słychać czasem takie krótkie przerwy w ścieżce audio (i zdaje się tylko na "polskiej" ścieżce, w oryginalnej nie słyszę żadnych przerw). Byłem ciekaw czy to nie są przypadkiem jakieś błędy deszyfracji przez moduł. Jednak kiedy sprawdzam wszelkie nagrania (deszyfrowane zarówno w "stand by" oraz "w locie") w TS Doctor jak i TS Checker to nie ma żadnych błędów w plikach. Czy ktoś z Was również ma takie "spostrzeżenia"? Czy te kanały są po prostu tak dziwnie nadawane?
  4. Panowie dzięki za reakcję. Problem leży gdzie indziej.... - na infolinii mnie uświadomiono, że tego kanału po prostu nie ma w moim pakiecie Za tą przyjemność trzeba dodatkowo zapłacić. Zostałem "oszukany" Złożyłem reklamację, zobaczymy co odpowiedzą. Świat się nie zawali bez tego jednego kanału, ale przy podpisywaniu umowy powiedziano mi zupełnie co innego (tzn. że jak najbardziej ten kanał również jest dostępny w mojej ofercie i że będzie działać na tym module).
  5. Panowie powiedzcie proszę (bo już totalnie zgłupiałem) czy Canal+ 4K powinien również zadziałać w tunerze z modułem CAM ECP? To jest jedyny kanał na którym wyskakuje mi komunikat o braku dostępu. Nie wiem czy "interweniować", czy na Duo 4K SE z VTi mogę zapomnieć o oglądaniu tegoż Widziałem wyżej jak pisaliście, że ECP jest aktywne tylko na kanale "Dla abonentów".
  6. Zainstalowałem VTi, wersja 20221223. Nie "widzi" żadnego modułu EDIT: zaimportowałem listę kanałów, przełączyłem na TVP1 i moduł poprawnie się zainicjował. Wyskoczył standardowy komunikat, że aktywacja może potrwać do 2h bla bla bla. Chyba już wszystko powinno być w porządku Pozostaje mi teraz tylko zaprzyjaźnić się z VTi. Dzięki wszystkim za pomoc.
  7. Dobrze, pokombinuję jeszcze z VTi i OpenATV Spróbowałbym tej aktualizacji, ale niestety kabel jest trochę za krótki aby go wkręcić do telewizora Chyba, że jest jeszcze jakiś inny sposób na aktualizację modułu?
  8. Witajcie, zdecydowałem się na abo C+ z modułem ECP. Posiadam Vu+ Duo 4K i Ultimo 4K. Na obydwu korzystam z OpenPLi i CI+ helper. Moduł C+ jest wykrywany na liście (nie pojawia się żaden komunikat o błędzie czy "nieobsługiwaniu" urządzenia), mam cały czas ustawione TVP1 i mimo, że minęły już chyba 2 godziny nadal nie ma obrazu. Czy ta aktywacja modułu może się tak przedłużać (już ponawiałem uprawnienia w Strefie C+) czy to może być jednak wina OpenPLi i będzie konieczność zmiany image? Dodam, że na obydwu tunerach bez problemu działa moduł Kabelio, HD+ czy tivusat (z czarną kartą).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...