opensource Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2022 (edytowane) 5 minut temu, Zuzia napisał: Tak, czy owak, stream z Viaplay nie wymaga żadnego cudownego Internetu, to tylko 5 Mbps + zapas na buforowanie. No więc właśnie internet tu chyba nie jest problemem tylko beznadziejny dostawca który najtańszym kosztem chce oferować streaming nawet nie podając listy kompatybilnych urządzeń żeby było wiadomo co kupić aby mieć pewność że będzie działać i przez to jest taki chaos. Edytowane 23 Sierpnia 2022 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2022 @opensource pozostaje zgłoszenie problemów do Viaplay, w razie niesatysfakcjonującej odpowiedzi - pismo do stosownej instytucji. Można rozejrzeć się też za alternatywą, ale będzie drożej i bez polskiego komentarza więc nie jest to obejście idealne. W mojej ocenie, Viaplay nie rokuje dobrze i już nawet nie chodzi o samo 720p, ale brak stabilności usługi u części klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Złożyłem reklamację do Play, zobaczymy, kiedyś dali parę rabatów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Złożyłem reklamację do Play, zobaczymy, kiedyś dali parę rabatów.Napisz co Ci odpiszą bo ja też nam w Play. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Dzisiejsza transmisja meczu " live" już bez żadnych (odpukać) anomalii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Napisz co Ci odpiszą bo ja też nam w Play. Zapewne odpiszą że skoro mamy w Play to przykro mi ale żadnej rekompensaty nie możemy przyznać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koziol1005 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Bolton -Aston Villa bez problemów Android tv Sony . Już nie mam pojęcia czy serwery nie wyrabiają na PL , o co tu chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2022 (edytowane) @Koziol1005Odpowiedziałeś na swoje pytanie. Android TV gdy serwery nie wyrabiają sprawia największe problemy. Edytowane 23 Sierpnia 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Mam usługe przez Play i tak odpowiedział viaplay na reklamację: Dzień dobry. Tak jak kolega wyżej wspomniał. Niestety, my nie osługujemy umów które są wykupione przez PLAY, Jeśli chodzi o rekompensatę, spróbowałbym skontaktować się z PLAY. Czy podobny problem pojawia się podczas oglądania np. seriali/filmów? Próbował Pan przeinstalować naszą aplikację? Życzę miłego dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Czyli tak jak mówiłem. Z drugiej strony co ma Play do tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Za transmisję odpowiada Viaplay a nie Play/UPC.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Z logiką u was ciężko. Skoro umowa zawarta z Play, to za wszystko odpowiada Play. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2022 (edytowane) "Za wszystko" czyli też za wyskakujące błędy, jak niektórzy twierdzą zacinki, brak możliwości oglądania itp. odpowiada Play. No cóż może i racja. Edytowane 24 Sierpnia 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Czyli jak nie działa bo serwery Viaplay nie wytrzymują to wina jest Play/UPC ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Prawnie za wszystko odpowiada Play i do nich należy zgłaszać reklamacje, bo z nimi jest zawarta umowa. Co innego subskrypcja, tutaj jest umowa z Viaplay. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Dokładnie. Jeśli w UPC padnie Canal+ czy Eleven z winy nadawcy to przecież też nie napiszecie o zwrot do C+ czy Polsatu bezpośrednio... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Znając życie UPC pewnie odpisze, że nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne Viaplay. Tak czy inaczej szkoda na to czasu. Pozostaje czekać aż sytuacja kiedyś się poprawi i tak już trochę poprawili. W końcu jest płynność na Androdzie TV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2022 (edytowane) 49 minut temu, tyrla napisał: Czyli jak nie działa bo serwery Viaplay nie wytrzymują to wina jest Play/UPC ? Sprawa jest banalnie prosta. Z kim podpisałeś umowę - z Viaplay czy Play/UPC? Odpowiedzialność wobec klienta ponosi podmiot, z którym podpisałeś umowę. Wyobraź sobie inną sytuację. U organizatora koncertu w mieście X kupiłeś bilet na koncert Maryli R. W dniu koncertu okazało się, że koncert się nie odbędzie, gdyż Maryla R. z przyczyn zdrowotnych nie pojawiła się na koncercie. W takiej sytuacji do kogo składasz reklamację (o zwrot pieniędzy) - do organizatora koncertu czy do Maryli R.? Czy zaakceptowałbyś odpowiedź organizatora typu "Nie ponosimy odpowiedzialności za nieprzybycie Maryli R."? Edytowane 24 Sierpnia 2022 przez grreg2084 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2022 2 godziny temu, Wodnik Szuwarek napisał: Prawnie za wszystko odpowiada Play i do nich należy zgłaszać reklamacje, bo z nimi jest zawarta umowa. Co innego subskrypcja, tutaj jest umowa z Viaplay. Dokładnie nic dodać nic ująć. Tylko że w takich sytuacjach operator u których mam wykupioną usługę umywa ręce podobnie jak np właściciel kanału opcji itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2022 @kisiel95 między innymi pisał do Play w sprawie Viaplay i otrzymał rabat więc kierunek jest właściwy jeśli usługa jest przez operatora. Kto subskrybuje bezpośrednio, niech pisze do nich przez formularz na stronie lub maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2022 (edytowane) Skarga, zgłoszenie czy tam reklamacja- zawsze to jakiś sygnał dla operatora, że klienci są niezadowoleni z danej usługi. Może (pewnie jestem zbyt dużym optymistą) operatorzy mają swoje argumenty aby naciskać na poprawę jakości właśnie też u Szwedów. Edytowane 24 Sierpnia 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aandin Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2022 To tak jak z rękojmią w sklepie. Sprzedający odpowiada za sprzedawany produkt. Z doświadczenia wiem, że często lepiej skorzystać z tej opcji niż z gwarancji producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 25 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2022 (edytowane) Poza tym, to przecież wcale nie jest tak, że taki np. Play będzie z własnej kasy dawał swoim klientom coś jako zadośćuczynienie. Domyślam się, że za każdego takiego klienta pójdą odebrać sobie co trzeba od par.taczy z Viaplay. A możliwości odbierania co należne raczej Play ma większe niż zwyczajny człowiek. Edytowane 25 Sierpnia 2022 przez Seth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 25 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2022 @Seth - dobrze piszesz. Klient powinien domagać się rekompensaty od Play, a Ci drudzy mogą dochodzić swoje od Viaplay. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.