Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, mingo napisał:

Pisząc internet miałem na myśli infrastrukturę, jej koszty i obsługę. 

 

Dokładnie. Jeśli nie posiada się odpowiednich "mocy" do obsługi streamingu, to może się wydarzyć coś takiego, że 20% odbiorców obejrzy transmisję normalnie (bez zauważalnych problemów), a pozostali będą zmagali się z różnymi problemami (jedni z mniejszymi, inni z poważnymi). I dziś prawdopodobnie zmagamy się z taką sytuacją - tylko "szczęśliwcy" mogą bez kłopotu korzystać z Viaplay.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, matinen napisał:

Ja oglądałem na Chromecast z google tv i wszystko padło ok. 13 min. Chyba, że tęgo nie traktujesz jako Android tv? Do dzisiaj mówiłem nt Viaplay " jest średnio ale to początki i może się poprawią ale DZIŚ szlag mnie trafił!!! Tygodnie opowiadania "Klasiker to, Klasiker tamto" a dzisiaj CZARNY EKRAN. Super się ogląda...

 

 

 

Ja mam android w tv Philips i jest średnio, ale da się oglądać. O dziwo na C+ online ciągle mam błąd UPES. Mam nadzieję, że wyciągną wnioski i jednak uruchomią kanały tv jak to zrobił Eleven. Inaczej słabo to widzę.

@mingo

Ja nie jestem Nostradamusem, mnie interesuje to co jest teraz i cały czas piszę, że sport wygląda najlepiej w tradycyjnej tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

T-Mobile miał awarię pół czwartku, HBO GO co odcinek premierowy GoT, C+ ma jedną wielką awarię (UPES i emisja w SD) od kilku tygodni, ale Viaplay jeden mecz położył to u niektórych widzę podniecenie większe niż przy Brazzers TV... Trochę śmiesznie, trochę strasznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, grreg2084 napisał:

 

routing (trasowanie) mają to do siebie, że u jednych odbiorców problemy nie zostaną zauważone, a u innych problemy będą się nawarstwiać. Nie padła infrastruktura techniczna po stronie Viaplay, tylko sygnał nie jest równomierne wysyłany przez każdą "trasę". Faktem jest, że dzisiejsze problemy mają charakter powszechny (co nie znaczy, że występuje on u wszystkich).

Podobne problemy w Viaplay skandynawskich i litewskim więc nie tylko u nas zawiedli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, PawelTSW said:

Śmieszne? To chyba nie rozumiesz pojęcia że leci mecz Borussia Bayern a nie bierki!! 

Przecież czytałem tutaj zapewnienia, że Bundesliga jest nudna i nikt nie ogląda jej zwłaszcza w 720p jak i w ogóle całego Viaplay? Zdecydujcie się hejterzy. To co tutaj np. wypisywał @boss509 i teraz leży w koszu to w ogóle woła o pomstę do nieba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

3 minuty temu, bgmnt napisał:

T-Mobile miał awarię pół czwartku, HBO GO co odcinek premierowy GoT, C+ ma jedną wielką awarię (UPES i emisja w SD) od kilku tygodni, ale Viaplay jeden mecz położył to u niektórych widzę podniecenie większe niż przy Brazzers TV... Trochę śmiesznie, trochę strasznie.

A przez ostatnie 8 lat...

Uwielbiam tłumaczenia typu: a u innych mają gorzej... Tylko kogo to obchodzi, jak dzisiaj chodzi o tę usługę i o jeden z najważniejszych meczów w sezonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, bgmnt napisał:

T-Mobile miał awarię pół czwartku, HBO GO co odcinek premierowy GoT, C+ ma jedną wielką awarię (UPES i emisja w SD) od kilku tygodni, ale Viaplay jeden mecz położył to u niektórych widzę podniecenie większe niż przy Brazzers TV... Trochę śmiesznie, trochę strasznie.

HBO czy C+ ma jeszcze wersje satelitarną, więc jeżeli Online nie działa to jest jeszcze TV. W przypadku Viaplay takiej alternatywy nie ma. Tym bardziej, że to najważniejszy mecz w Bundeslidze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, bgmnt napisał:

T-Mobile miał awarię pół czwartku, HBO GO co odcinek premierowy GoT, C+ ma jedną wielką awarię (UPES i emisja w SD) od kilku tygodni, ale Viaplay jeden mecz położył to u niektórych widzę podniecenie większe niż przy Brazzers TV... Trochę śmiesznie, trochę strasznie.

Ludzie krytykują za awarie T-Mobile, krytykują C+ za to co się dzieje, krytykują też HBO GO. Viaplay położyło mecz więc jest tak samo. Co w tym dziwnego? Dwa razy do roku jest El Klassiker i połowy jednego meczu nie dało się obejrzeć. Krytyka w pełni zasłużona. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vigoo mnie to nie obchodzi. Po prostu mnie śmieszy, że najpierw kilka osób twierdzi, że rzekomo nikt Viaplay nie ogląda, te ciągłe dyskusje o tym, że jak oni mogą być 250 tysięcy abonentów, a teraz wielkie narzekanie tych samych osób na 50 postów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, sebczak napisał:

..i w zadowalającej jakości

Niestety, ale bitrate 5 Mb/s to jest za mało na Full HD. A tyle miała dzisiejsza transmisja. Na 65 cali słabo wyglądało.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, bgmnt napisał:

T-Mobile miał awarię pół czwartku, HBO GO co odcinek premierowy GoT, C+ ma jedną wielką awarię (UPES i emisja w SD) od kilku tygodni, ale Viaplay jeden mecz położył to u niektórych widzę podniecenie większe niż przy Brazzers TV... Trochę śmiesznie, trochę strasznie.

Byc może jest tak jak mówisz,ALE jest jedna zasadnicza różnica.

Nawet jeśli inni mieli chwilowe problemy to zdążyli przez te wszystkie lata te błędy nadrobić innymi pozytywnymi elementami (wieloletnie doświadczenie)

A viaplay....no każdy przecież wie że pierwsze wrażenie jest najważniejsze.

Nowicjusze i ciągle wtopy 

Tutaj nie możesz powiedzieć że co prawda zawalili dzisiejszy mecz ale przez x dotychczasowych lat byli bezawaryjni bo nie ma ich u nas na rynku od x lat.

Strach myśleć co będzie dalej skoro zaczęli tak żałośnie......

Płaci się za coś dobrego a nie za coś co może być dobre za parę lat

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dixente Viaplay zaczął kilka miesięcy temu. Dziś wyłożyła im się platforma, zdarza się. Tak samo jak zdarzyło się, że Hot Birdowi wysiadła połowa transponderów. Jeśli to się powtórzy kolejny raz czy dwa to znaczy, że mają polski rynek gdzieś. Tak jak ma to Canal+ ze swoim online do dziś pokazujące błędy po francusku. Ale jedna awaria na 3 miesiące to naprawdę nie jest powód do takiego, za przeproszeniem, brandzlowania się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...