Skocz do zawartości

Viaplay - oferta programowa


Sentence
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

39 minut temu, muza_tv napisał:

Fajnie, ale ciekawe dlaczego zrezygnowali z dużej promocji Polsatu (reklay gali non-stop)

Może przez to, że Mamed i Pudzian są już na końcu drogi, Inne rozpoznawalne twarze, też w dużej mierze są już poza Gamer, Błachowicz, Materla, Parke itp. Może widzą spadek ppv, brak nowych koni pociągowych i  wolą pewny pieniądz.

Edytowane przez Sentence
Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Co innego, jak Szwedzi czy Duńczycy mają możliwość wykupienia gali, ale najpierw muszą się o niej dowiedzieć i wykupić. Tutaj jak ktoś będzie subskrybował to będzie miał dostęp z automatu. Nie będzie miał co oglądać, wyświetli mu się info o gali, włączy, obejrzy. Zawsze to jakaś szansa na złapanie nowego widza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, aboutreka napisał:

 

 

 

Będzie tych widzów nawet więcej biorąc pod uwagę zasięgi Viaplay, bo dotychczas była to raczej lokalna impreza o krajowym zasięgu . Samo Viaplay wyłożyło pewnie konkretną kwotę na start, żeby zrekompensować organizacji brak wpływów z PPV. Jednocześnie wiedząc, że to się im i tak zwróci. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma się co ekscytować tym KSW w Viaplay. Od lat sam jestem fanem KSW, od praktycznie 7-mej gali oglądam non stop, kupowałem PPV, niektóre oglądałem na żywo na arenach sportowych. Ale dobre lata KSW ma za sobą. Kilka razy ewidentnie wyniki były ustawiane przez sędziów na potrzeby show, wypłoszyli tym dobrych zawodników z zagranicy. Ciężko im teraz zestawić ciekawe walki z dwoma dobrymi zawodnikami w tej samej wadze i to widać od dobrych kilku gal. Sprzedaż PPV pewnie spadła radykalnie i dalsze finansowanie stoi pod znakiem zapytania. Woleli więc dostać mniejsze, ale pewne pieniądze o stałym przypływie, więc zdradzili Polsat i poszli do Szwedów. Ale to im nie wyjdzie na dobre, Polsat dbał o efektowne oprawy widowisk, mieli fajnych dziennikarzy. Na pewno nie wyjdzie im to na dobre. Chociaż jest jeden pozytyw. Za grudniową galę nie trzeba będzie płacić. Można aktywować to na miesiąc a później wyłączyć.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest czym się ekscytować. Od czasu jak wyszylem z cp nie kupowałem ppv bo jak oglądasz na smart tv iple czy, teraz PBG to mam uczucie na boisku była mgła. Szukałem pretekstu by wejść do do Vp. Dostaje sportowy Event w tym kraju na dodatek codzienna liga Nhl, a Bundesliga też swoje robi. Na początek dostaje 2 gale za 1 cenę. Polsacie nigdy ta nie było. A jak było na otwartym to robili 2 godziny walki i 3 reklam. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jupiter napisał:

Nie ma się co ekscytować tym KSW w Viaplay. Od lat sam jestem fanem KSW, od praktycznie 7-mej gali oglądam non stop, kupowałem PPV, niektóre oglądałem na żywo na arenach sportowych. Ale dobre lata KSW ma za sobą. Kilka razy ewidentnie wyniki były ustawiane przez sędziów na potrzeby show, wypłoszyli tym dobrych zawodników z zagranicy. Ciężko im teraz zestawić ciekawe walki z dwoma dobrymi zawodnikami w tej samej wadze i to widać od dobrych kilku gal. Sprzedaż PPV pewnie spadła radykalnie i dalsze finansowanie stoi pod znakiem zapytania. Woleli więc dostać mniejsze, ale pewne pieniądze o stałym przypływie, więc zdradzili Polsat i poszli do Szwedów. Ale to im nie wyjdzie na dobre, Polsat dbał o efektowne oprawy widowisk, mieli fajnych dziennikarzy. Na pewno nie wyjdzie im to na dobre. Chociaż jest jeden pozytyw. Za grudniową galę nie trzeba będzie płacić. Można aktywować to na miesiąc a później wyłączyć.

Wyjdzie, Viaplay robi mocną ekspansję i się reklamuje gdzie się da. Podobnie jak Prime Video ostatnio. Za pół roku wejdzie też angielska a później F1. To napędzi kibiców

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam osoby, które wykupują każdą galę PPV, tak do,, wódki,, do śmiechu za 40 zł. Nie ważne czy walczy Pudzian czy jakiś no name.

 

Taka osoba będzie chciała obejrzeć ponownie KSW i ostatecznie zdezorientowana trafi na platformę Viaplay. 

Zobaczy cenę 34 zł i ją kupi. 

Po gali zobaczy, że miesiąc ma za darmo kontent, zobaczy że jest Bundesliga, jakieś mecze w czwartki, F1, w przyszłości F1. Zobaczy też jakieś filmy, seriale dla siebie czy dzieci i stwierdzi, że skoro płacił 40 zł za 1 galę w PPV to teraz zapłaci 34 zł i dodatkowo przez miesiąc będzie miał też inny sport. 

Dobra promocja, dobry marketing to sukces 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...