Skocz do zawartości

Rezygnacja z n-ki


psawczuk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznę od tego że mam pakiet Nki za 48zł (wszystkie pakiety) i mam następujące pytania.

1.Czy muszę wypowiadać umowę czy mogę spokojnie czekać z tą decyzją do otrzymania listu o konieczności migracji?

2. Czy sama migracja jest podstawą do rezygnacji?

3. Czy nc+ musi poinformować mnie o zmianie cennika i czy jest to podstawa do rezygnacji?

 

 

Wiem że obecnie znikają kanały (np wojna i pokój) ale powiem szczerze że i tak ich nie oglądałem i nie chcę wypowiadać umowy już teraz. Z drugiej strony nie chcę zostać z ręką w nocniku i umową kilkanaście złoty większą na 18 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Możesz wypowiedzieć umowę, jeśli wyłączyli Ci kanały, które miałeś gwarantowane w umowie. Zobacz na ostatniej fakturze albo na płatnościach w dekoderze, czy nie ma informacji o tym.

2. Sama migracja nie jest do tego podstawą.

3. Prędzej czy później musi Cię o tym poinformować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do ola87: wczesniej za 99 miałem filmbox, npremium. hbo, mulitiroom i 2 dekoder jak wczoraj dzwonili nie dałem sobie przedstawic ofert bo powiedziałem że i tak nie przedstawią mi nic dobrego i tak przez 15min próbowali mi coś wcisnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznę od tego że mam pakiet Nki za 48zł (wszystkie pakiety) i mam następujące pytania.

1.Czy muszę wypowiadać umowę czy mogę spokojnie czekać z tą decyzją do otrzymania listu o konieczności migracji?

2. Czy sama migracja jest podstawą do rezygnacji?

3. Czy nc+ musi poinformować mnie o zmianie cennika i czy jest to podstawa do rezygnacji?

 

 

Wiem że obecnie znikają kanały (np wojna i pokój) ale powiem szczerze że i tak ich nie oglądałem i nie chcę wypowiadać umowy już teraz. Z drugiej strony nie chcę zostać z ręką w nocniku i umową kilkanaście złoty większą na 18 miesięcy.

 

1. Możesz wypowiedzieć umowę, jeśli wyłączyli Ci kanały, które miałeś gwarantowane w umowie. Zobacz na ostatniej fakturze albo na płatnościach w dekoderze, czy nie ma informacji o tym.

2. Sama migracja nie jest do tego podstawą.

3. Prędzej czy później musi Cię o tym poinformować.

 

Ale czy będzie to podstawą do rezygnacji. Czy zmiana ceny i długości umowy może być podstawą do rezygnacji z usług?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do tej pory miałem 48zl i umowę z n-ką do 03.2014 dziś zadzwoniłem na infolinię i powiedziałem że mogę zaakceptować universe za te 49zł ale na 12mcy. Usłyszałem że oczywiście nie ma problemu więc się zgodziłem na migrację. Mam to co miałem poza npremium na 6mcy którego wogóle nie oglądałem wièc stwierdziłem że nie będę kombinował. Proponowali mi też silver 64zl/12mcy. Wypowiedzenia nie składałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznę od tego że mam pakiet Nki za 48zł (wszystkie pakiety) i mam następujące pytania.

1.Czy muszę wypowiadać umowę czy mogę spokojnie czekać z tą decyzją do otrzymania listu o konieczności migracji?

2. Czy sama migracja jest podstawą do rezygnacji?

3. Czy nc+ musi poinformować mnie o zmianie cennika i czy jest to podstawa do rezygnacji?

 

 

Wiem że obecnie znikają kanały (np wojna i pokój) ale powiem szczerze że i tak ich nie oglądałem i nie chcę wypowiadać umowy już teraz. Z drugiej strony nie chcę zostać z ręką w nocniku i umową kilkanaście złoty większą na 18 miesięcy.

 

1. Możesz wypowiedzieć umowę, jeśli wyłączyli Ci kanały, które miałeś gwarantowane w umowie. Zobacz na ostatniej fakturze albo na płatnościach w dekoderze, czy nie ma informacji o tym.

2. Sama migracja nie jest do tego podstawą.

3. Prędzej czy później musi Cię o tym poinformować.

 

Ale czy będzie to podstawą do rezygnacji. Czy zmiana ceny i długości umowy może być podstawą do rezygnacji z usług?

 

Z tego wynika, że nie

2vhuoed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostał już ktoś potwierdzenie odbioru czy mają takie zatrzęsienie listów że nie nadążają podpisywać?

Sprzęt można oddać już w kwietniu czy trzeba czekać do maja?

Dostałem wczoraj potwierdzenie, ale nie maja go jeszcze w systemie. Odebrali list 28.03.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważne pytanie ,czy muszę oddać pudełko od dekodera przy zdawaniu ,czy są jakieś sankcje z tym związane ? kabel euro skombinuję :)

szukałem na forum ale znalazłem tylko sytuacje wymiany dekodera w cyfrze +

Będę wdzięczny za rzetelną odpowiedz.czasu na wypowiedzenie coraz mniej .

 

Mam wszystkie pakiety bez npremium ikanałów dodatkowych za 54 dokońca lipca ,nka nie przysłała mi żadnego info o migracji ,ale w razie czego rezygnuję .Klasycznie nie mogęsię dodzwonić choć podobna cena za universe by mnie satysfakcjonowała

dobrze robię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobnie i na początku też myślałam, że migrowanie do Universe za 49, góra 54zł to jest dobra rzecz w stosunku do pakietu Polsatu za tę samą cenę. po dłuższym namyśle wychodzi na to, że jeśli nawet migrowałabym za te 49/54/59zł to po zakończeniu 12 lub 18 miesięcznej umowy dostałabym normalną cenę takiego pakietu, czyli 89zł, do czego absolutnie nie chcę dopuścić. poza tym dochodzi 17 kanałów niegwarantowanych, które mogą bezkarnie wyłączyć, a wśród których są takie, które rzeczywiście oglądam. to taka moja refleksja, ja osobiście dostałam taki komunikat (kilka postów wyżej) z którego wynika, że muszę podjąć decyzję o rezygnacji do 14 kwietnia. też nie dostałam listu ani maila, a jak do nich dzwoniłam to nie mieli dla mnie żadnej oferty. zadzwoń pod ten nr 12 2947800, to jest nr dla abonentów nki, jak dzowniłam w pt. to 2min,. czekałam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważne pytanie ,czy muszę oddać pudełko od dekodera przy zdawaniu ,czy są jakieś sankcje z tym związane ? kabel euro skombinuję :)

szukałem na forum ale znalazłem tylko sytuacje wymiany dekodera w cyfrze +

Będę wdzięczny za rzetelną odpowiedz.czasu na wypowiedzenie coraz mniej .

 

Mam wszystkie pakiety bez npremium ikanałów dodatkowych za 54 dokońca lipca ,nka nie przysłała mi żadnego info o migracji ,ale w razie czego rezygnuję .Klasycznie nie mogęsię dodzwonić choć podobna cena za universe by mnie satysfakcjonowała

dobrze robię?

W Szczecinie pudełka i kabla euro nie chcieli, w gotowym druku nie ma takiej pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie rezygnacji z n-ki. Sam jestem abonentem Cyfry, ale n-kę mają rodzice a nie do końca orientują się w temacie. Mają pakiet za 54 zł (wszystkie pakiety tematyczne bez npremium). Umowę mają do końca czerwca br. Nie dostali żadnej korespondencji odnośnie migracji, a na partyline n-ki nie sposób się dodzwonić. Wydaje mi się że mogą zrezygnować w związku z wycofaniem kanałów, ale nie muszą się decydować już teraz bo nie będą migrowani od 1 maja. Chcą wysłać wypowiedzenie w maju, żeby skutkowało na koniec czerwca (koniec umowy) i przez ten czas zaczekać na rozwój sytuacji (na razie nie chcą migorwać do nc+). Wydaje mi się że mój tok rozumowania jest słuszny, ale brak logiki w działaniach to w tej chwili najbardziej wyróżniający znak nowej platformy ;) W związku z czym prosiłbym o ewentualne potwierdzenie tego co napisałem powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, tylko że oni nie muszą i nie chcą rezygnować z powodu kanałów które wyłączyli. Chcą zostać z tym co mają (bo jak na razie to w nc+ jest jeden wielki [beep] i nawet nie wiadomo na co by przeszli), ale nie chcą zostać automatycznie zmigrowani. Znalazłem informację że klienci tacy jak oni na razie nie będą migrowani ale wolę się upewnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ola87 skąd Ty w ogóle masz info że nie będzie można zrezygnować podczas migracji (przez abonentów n bez npremium) i teraz jest ostatnia szansa ? Odpowiadałaś też w mojej sprawie i w sumie to jakoś mało logiczne to wszystko było.

Ja to widzę tak: Obecnie odłączają kanały przez co możemy wypowiedzieć umowę. OK. Ale przecież jak dostanę w poźniejszym okresie informację o zmianie pakietu i innej cenie to co nie będę mógł zrezygnować? Przecież zmienią się warunki a to jest podstawa do tego aby na to nie przystawać.

 

Znalazłem tają wypowiedź:

Verley tłumaczy, że migracja klientów spółki skończy się dopiero pod koniec I kw. 2014 r. Jako pierwsi do NC+ zostaną przeniesieni klienci pakietów nPremium (ok. 0,5 mln abonentów) - mają czas na podjęcie decyzji do 19 kwietnia. - Przez trzy miesiące damy im też darmowy dostęp do pakietu Platinum, z którego po zakończeniu promocji będą mogli zrezygnować i wrócić do swojego abonamentu - mówi prezes. Następnie migracja obejmie ok. miliona abonentów Cyfry+ Premium - oni z kolei będą mieli czas na zastanowienie się nad ofertą NC+ do końca czerwca. Na koniec firma wyśle listy do miliona klientów, którzy w obu platformach mieli tańsze pakiety.

 

Z tego wynika że abonenci tacy jak ja mają czas na decyzję.

Dlatego ola87 zapytam jeszcze raz. Na jakiej podstawie wnioskujesz, że teraz jest ostatnia szansa na wypowiedzenie umów dla abonentów niepremiumowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...