Skocz do zawartości

Technisat Digit S2-CD


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po aktualizacji dekoder szybciej wyłącza się i niema już tego charakterystycznego brzdęku o którym pisałem firmie technisat :brawo:

 

Koz o jakim brzdęku piszesz? chodzi Ci o te "bum", które słychać w głośnikach sprzętu grającego,gdy się wyłącza dekoder? bo jeżeli tak, to u mnie w/w bum dalej występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po aktualizacji oprogramowania mam teraz wersję 2.37.33.4 (1173b) UL2.8-0 BL1 (163) . Zmiana oprogramowania trwała jakieś 5 minut. Dużych różnic nie widzę z poprzednią wersją. Jakby szybciej się uruchamiał i wyłączał, ten trzask podczas wyłączania jest teraz słabo słyszalny. Odnoszę również wrażenie że przełączanie między kanałami jakby było szybsze. I to na razie tyle zobaczymy jak będzie się dalej spisywał. :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mam pytanie czy w końcu poprawiło się coś z EPG:)? czy nadal 2dni albo wogole;)?A jak z przełączaniem między kodowanymi ?długo czekacie na wskoczenie czy nie jest różnica z poprzednim softem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi ten dekoder teraz max na nerwy działa, wczoraj robiłem tę aktualizację softu i już jakieś 7 razy włącza się nagle jakiś pisk przez minutę, po chwili diody gasną i tak jakby się resetował i znów działa, jeżeli on łapie wtedy jakieś klucze to dlaczego tak często? przed aktualizacją było to raz na tydzień. Mam jedno pytanko, czy u Was na kanale CNNi też wyskakuje komunikat "została włożona nieprawidłowa karta" ? Przed aktualizacją ten kanał hasał elegancko :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CNN weż z innego transpondera. Ja mam ten program z 11219 . Co do działania EPG to działa względnie dobrze. Np. TVP1 i 2 ma EPG na cztery dni , większość TVn-ów ma EPG na dwa dni , inne programy mają na jeden dzień ( puls ). Nie wiem dokładnie jak było ponieważ rzadko używam tej funkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, niedawno zakupiłem tnk wraz z technisatem, od razu po kupnie sprawdziłem w domu czy wszystko działa - obyło się bez problemów. Tuner miał być dla rodziny, więc pojechałem go tam zamontować wraz z antena. Na miejscu po podłączeniu wszystkiego okazało się ze poziom sygnału wynosi kolo 100 a jakość jest cały czas -.- dB próbowałem różnych konfiguracji ustawienia anteny nic nie pomagało. Zabrałem go z powrotem do siebie i okazało się ze u mnie tez nie działa (asystent instalacji nie wykrywa anteny -.-dB) a na 2 tunerze wszystko ok. Zawiozłem go do sklepu w którym go kupiłem i zgłaszam reklamacje, kobieta nie chciała go przyjąć tylko zadzwoniła po "technika" który zjawił się u mnie i w dosłownie 2 minuty "naprawił" tuner. Zapytałem go co było zepsute a on odparł: "Tajemnica zawodowa" i skasował 30zł. Pojechałem znów do rodziny ,i znów to samo co przedtem ,czyli jakość -.-dB. Zdenerwowany zabrałem go do siebie i u mnie też ZNOWU nie działa. Wie ktoś co zrobić żeby to działało? Nie mam zamiaru znowu płacić i znowu się denerwować że nie działa :/ .

Z góry dziękuje za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...