barabasz Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Atmos lub 5.1+ lub stereo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 2 godziny temu, wojtmen napisał: Jak wejdę w ustawienia to tam przy obrazie mam w kółku hdr. Jaki masz model Tv? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aandin Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 17 godzin temu, Zuzia napisał: wiem, że każdy dostawca treści może bardzo skutecznie blokować VPN jeśli tylko zechce. I HBO Max dość poważnie potraktowało polskie konta pod tym względem Niestety nie mogę w Niemczech oglądać HBO MAX. Polskie IP w programie AvastSecure Line chyba zablokowali. Do amerykańskiej wersji przez ich ip można się zalogować ale jest tylko wersja językowa angielska i hiszpańska. Masz jakieś pomysły jak to obejśc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Dziwne, ze Ci nie działa. Ja z francuskiej karty GSM normalnie odpalam. Z Hot Spotów u fryca też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aandin Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Nie tylko mnie nie działa. Tysiącom innym też. Chodzi o przeglądarkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka69 Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Witam. Mam problem z zalogowaniem się do HBO Max w Sony 65X90J. Postępuję zgodnie z instrukcją, najpierw 6 cyfrowy kod na hbomax.com/tvsigntv, później kod aktywacyjny na activate.hbomax i wyskakuje komunikat: UPS coś poszło nie tak, spróbuj ponownie I tak od wczoraj. Dodam, że aplikacji HBO Go nie miałem w tym TV, dopiero pojawiła się możliwość ściągnięcia aplikacji HBO Max. Czy ktoś miał może podobny problem i wie jak go rozwiązać? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 (edytowane) Ja to robię inaczej (robiłem to właśnie przed chwilą)... najpierw się loguję przez stronę (ja to robię na PC)... jestem na swoim profilu... przerabiam link na activate.hbomax.com i wyskakuje okno o wpisanie kodu z TV... wpisuje kod i klikam dalej... pozniej prosi jeszcze raz o podanie loginu i hasła do HBO Max... i cyk TV wskakuje na wybór profilu. Nie wiem po co kompletnie to [hbomax.com/tvsigntv]? Edytowane 30 Marca 2022 przez Cinemaniac4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Najlepiej do nich na infolinię zadzwonić i pomogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Ja bez kodu się zalogowałem i śmiga. Choć o kod pytali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 (edytowane) 13 godzin temu, aandin napisał: Niestety nie mogę w Niemczech oglądać HBO MAX. Polskie IP w programie AvastSecure Line chyba zablokowali. Do amerykańskiej wersji przez ich ip można się zalogować ale jest tylko wersja językowa angielska i hiszpańska. Masz jakieś pomysły jak to obejśc? HBO Max blokuje VPN/Proxy, ale w przypadku polskich kont szczególnie nie informuje o tym. Zwraca nic nie mówiące komunikaty np. taki. Żeby oglądać w Niemczech polskie HBO Max trzeba wyłączyć wszelkie VPN i na zwykłym adresie niemieckim z reguły będzie działać (sprawdzone). Jednak gdyby i to zawiodło, to niestety trzeba kilka złotych zainwestować w niszowe polskie VPN. Sytuacja jest taka, bo HBO Max zapobiega "eksportowi" tanich polskich kont po prostu. Edytowane 30 Marca 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aandin Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Niestety, na niemieckim IP tym bardziej nie działa. Z HBo GO nie było problemu. Nawet Viaplay działa teraz bez problemu. Szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banera Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Odnośnie braku dźwięku 5.1 na aplikacji HBO Max na Android TV. W większości dotyczy on osób, które mają sprzęt podłączony kablem optycznym do TV. Po HDMI zdaje się bez problemu wykrywać sprzęt. Właściwie jestem przekonany, że gdyby w aplikacji HBO Max była możliwość, tak jak na Netflix, możliwość ręcznego wyboru ścieżki dźwiękowej w dostępnych wariantach (DD 2.0, AC 5.1, DD+ 5.1, DA) to nie byłoby problemu. Z jakiegoś powodu "automat" nie wykrywa podłączonego u mnie sprzętu audio po kablu optyczny. Zainstalowałem sobie wtyczkę HBO Max na KODI i tam mam wybór dostępnych rozdzielczości video, z podanym bitrate i systemem kodowania (H.264 lub H.265) i co najważniejsze, wybór ścieżek audio. Po wyborze ścieżki AC 5.1 lub DD+ 5.1 dźwięk przekazywany jest poprawnie. Wtyczka może nie jest wizualnie tak atrakcyjna jak dedykowana aplikacja ale przynajmniej działa jak powinna i na chwilę obecną do jedyna opcja gdy będę chciał obejrzeć sobie na HBO Max film z dźwiękiem przestrzennym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Na Kodi też automatycznie ustawia 5.1 i taki dźwięk mamy, nie muszę tego robić ręcznie. Ewidentnie jest to więc wina aplikacji HBO MAX. Tak jak mówisz, Kodi wizualnie jest beznadziejne, nawet ikonki mają tylko logo HBO Max a nie filmów więc wygląda to koszmarnie w porównaniu z oryginalną apką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoda79 Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Mam hbo z Multimedii, umowa do końca maja. Jak zrezygnuje w MM i przejdę po prostu do hbo to będzie traktowane to jako ciągłość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Musiałbyś z multimedii zrezygnować dzisiaj i dzisiaj założyć nowe konto z niezależną subskrybcją hbo MAX miałem podobną sytuacje w canal+ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbtowiec Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 2 godziny temu, Banera napisał: Odnośnie braku dźwięku 5.1 na aplikacji HBO Max na Android TV. W większości dotyczy on osób, które mają sprzęt podłączony kablem optycznym do TV. Po HDMI zdaje się bez problemu wykrywać sprzęt. Ja używam po HDMI i nie ma problemu z dźwiękiem 5.1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 (edytowane) 5 godzin temu, Banera napisał: Odnośnie braku dźwięku 5.1 na aplikacji HBO Max na Android TV. W większości dotyczy on osób, które mają sprzęt podłączony kablem optycznym do TV. Po HDMI zdaje się bez problemu wykrywać sprzęt. Właściwie jestem przekonany, że gdyby w aplikacji HBO Max była możliwość, tak jak na Netflix, możliwość ręcznego wyboru ścieżki dźwiękowej w dostępnych wariantach (DD 2.0, AC 5.1, DD+ 5.1, DA) to nie byłoby problemu. Z jakiegoś powodu "automat" nie wykrywa podłączonego u mnie sprzętu audio po kablu optyczny. Zainstalowałem sobie wtyczkę HBO Max na KODI i tam mam wybór dostępnych rozdzielczości video, z podanym bitrate i systemem kodowania (H.264 lub H.265) i co najważniejsze, wybór ścieżek audio. Po wyborze ścieżki AC 5.1 lub DD+ 5.1 dźwięk przekazywany jest poprawnie. Wtyczka może nie jest wizualnie tak atrakcyjna jak dedykowana aplikacja ale przynajmniej działa jak powinna i na chwilę obecną do jedyna opcja gdy będę chciał obejrzeć sobie na HBO Max film z dźwiękiem przestrzennym. Wizualnie i funkcjonalnie może iść w parze. 4 godziny temu, Rasheed napisał: Na Kodi też automatycznie ustawia 5.1 i taki dźwięk mamy, nie muszę tego robić ręcznie. Ewidentnie jest to więc wina aplikacji HBO MAX. Tak jak mówisz, Kodi wizualnie jest beznadziejne, nawet ikonki mają tylko logo HBO Max a nie filmów więc wygląda to koszmarnie w porównaniu z oryginalną apką. Można sobie konfigurować wedle upodobań. Ja też lubię jak jest ładnie 6 godzin temu, aandin napisał: Niestety, na niemieckim IP tym bardziej nie działa. Z HBo GO nie było problemu. Nawet Viaplay działa teraz bez problemu. Szkoda. Zdarza się to nie tylko na niemieckich IP, ale też innych. HBO Max troszkę przesadziło z restrykcjami. Edytowane 31 Marca 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 1 godzinę temu, Zuzia napisał: Wizualnie i funkcjonalnie może iść w parze. Można sobie konfigurować wedle upodobań. Ja też lubię jak jest ładnie W jaki sposób można w HBO Max w Kodi umieścić ikonki filmów zamiast loga HBO ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myk6414 Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 7 godzin temu, Banera napisał: Odnośnie braku dźwięku 5.1 na aplikacji HBO Max na Android TV. W większości dotyczy on osób, które mają sprzęt podłączony kablem optycznym do TV. Po HDMI zdaje się bez problemu wykrywać sprzęt. TV spięty mam po HDMI z eARC. Działa tylko stereo. Ale... jak podłączę do telewizora po HDMI chromecast`a i strumieniuję z iphone`a - dźwięk z TV wychodzi na amplituner DD5.1. Jak podłączę Xiaomi MiTV Stick - mam z telewizora i Atmos i DD+ 5.1. Problemem jest tylko aplikacja na telewizorze. Kodi, AppleTV+ czy Amazon Prome i Netflix poprawnie z telewizora wysyłają Atmos 7 godzin temu, Rasheed napisał: Na Kodi też automatycznie ustawia 5.1 i taki dźwięk mamy, nie muszę tego robić ręcznie. Ewidentnie jest to więc wina aplikacji HBO MAX. Jakiej wtyczki używasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 (edytowane) 7 minut temu, myk6414 napisał: Jakiej wtyczki używasz? A to jest ich więcej ? Używam tej od SlyGuy. Edytowane 31 Marca 2022 przez Rasheed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 @Rasheed rozumiem, że interesuje Cię widok jak powyżej? Jeśli tak to z poziomu Kodi doinstaluj sobie skórkę Amber i ustaw w niej widok "Plakaty" dla zawartości. A dla poszczególnych kategorii "Simple List". Lub jeszcze inaczej, bo tam jest sporo opcji konfiguracji. Ogólnie to masz rację co do domyślnego widoku, mnie też on przeraził i od razu zmieniłam na inny. PS. Wtyczka jest tylko jedna od SlyGuy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtmen Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 W dniu 30.03.2022 o 11:11, matinen napisał: Jaki masz model Tv? UE55MU6172 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tompatrz Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Czy może ktoś sprawdzić jaki dźwięk jest w serialu DMZ? Wg opisu ma 5.1 ale chyba tylko na oryginalnej ścieżce audio, Polska z tego co sprawdzałem jest tylko stereo. Dobrze mi się wydaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radef Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Tak. Sytuacja jest bardzo prosta - przewiń do napisów końcowych. Jeżeli jako zleceniodawca jest przeczytany HBO = stereo. Warto jednak podkreślić, że spora część produkcji oryginalnych jest zlecana przez inne spółki Warnera i wówczas już 5.1 może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myk6414 Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 A to jest ich więcej ? Używam tej od SlyGuy.Indeed jest tylko jedna . Zainstalowałem bo myślałem ze może problem z brakiem 5.1 się rozwiąże, ale nie. Ścieżki audio dostępne poprzez Kodi to tylko stereo. Plus brak 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.