Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję. A czy to możliwe, by kabel HDMI był uszkodzony tylko w zakresie przekazywania DD. Tak czy inaczej - spróbuję go wymienić. Czasem, przy wyborze DD słyszę krótki trzask, a dopiero potem jest cisza. Może więc faktycznie kabel coś źle przewodzi, albo wina leży rzeczywiście po stronie dekodera.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale chyba nie przeczytałeś ze zrozumieniem. :roll: Te telewizory, Multimedia nie sprzedaje klientowi, tylko udostępnia je na podobnej zasadzie, jak moduły czy dekodery. W sumie to jedno z ciekawszych rozwiązań. Dość przyszłościowe. I mam nadzieję, że się przyjmie na rynku. Powoduje, że wcale nie musimy mieć własnego sprzętu, żeby korzystać z usługi TV. Jakaś zachęta dla nowych pokoleń. Jeśli nie będzie odpowiadała nam jakość obrazu, to telewizor do szafy (ew. przyda się jako multiroom) i kupujemy coś bardziej nam odpowiadającego. A jeśli nam wystarczy, to ok. A po skończonej umowie oddajemy, i kupujemy sobie coś nowszego, na czasie.

 

Nie rozumiem więc tej krytyki. Chyba wpadają tu sami materialiści? :P

Dobrze że dronów nie dawali swego czasu w użyczenie. Człowiek by się nalatał  do wolli takim dronem a potem oddał :D O ile go wcześniej gdzieś o słup nie rozwalił.

A mówiąc poważnie : Już wyobrażam sobie tabuny klientów z telewizorem pod pachą. Co innego jest brać telewizor w kartonie i go instalować w domu a co innego z powrotem go oddawać. Jest to bardzo trudne. Z punktu widzenia gabarytów. Ciężko mi sobie wyobrazić że ktoś z MM będzie przyjeżdżał do klienta który rozwiązał umowę po odbiór telewizora. Klient musi na własny koszt oddać sprzęt operatora i to w nie przekraczalnym terminie 3 dni (!) Jak się nie wyrobi to zapłaci karę.  I weź tu udając się do BOK modem,dekoder,wszystkie kable i jeszcze telewizor.  Trochę za dużo tego wszystkiego.

Edytowane przez danielpes5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ten "technik" z powrotem spakuje telewizor ? Bo wydaję mi się że nie . A kurier będzie chciał wszystko spakowane w karton.  Oddawanie telewizora po zakończeniu umowy mocno pali na panewce. Taki sprzęt powinien przechodzić na własność abonenta po 24 miesiącach umowy. Mniej by było z tym kłopotu.

Edytowane przez danielpes5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W UPC kurier odbiera sprzęt po zakończeniu umowy,.

 

Tylko, że MM to nie UPC. Tutaj kurier po sprzęt nie przyjeżdża. Musisz iść do BOK i spędzić pół dnia w kolejce, żeby zwrócić sprzęt. Dlatego w mojej opinii ta promocja tak kolorowa nie wygląda. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomekjot-Po 24 miesiącach płacenia abonamentu,chcesz jeszcze dofinansowanie z budżetu państwa to szczerze Ci gratuluje. :D

Ja to widzę tak : 20-30 zł do umowy przy fakturze i po 2 latach masz telewizor na własność. Więcej nie jest wart.


Tylko, że MM to nie UPC. Tutaj kurier po sprzęt nie przyjeżdża. Musisz iść do BOK i spędzić pół dnia w kolejce, żeby zwrócić sprzęt. Dlatego w mojej opinii ta promocja tak kolorowa nie wygląda. :)

Trafiłeś w sedno. :) No i  pozostaje fakt sprawdzenia przez pracowników BOK ewentualnych uszkodzeń matrycy etc. A wiadomo że LCD to lubią się psuć. 

Edytowane przez danielpes5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wyobrażam sobie tabuny klientów z telewizorem pod pachą. Co innego jest brać telewizor w kartonie i go instalować w domu a co innego z powrotem go oddawać. Jest to bardzo trudne. Z punktu widzenia gabarytów. Ciężko mi sobie wyobrazić że ktoś z MM będzie przyjeżdżał do klienta który rozwiązał umowę po odbiór telewizora. Klient musi na własny koszt oddać sprzęt operatora i to w nie przekraczalnym terminie 3 dni (!) Jak się nie wyrobi to zapłaci karę. I weź tu udając się do BOK modem,dekoder,wszystkie kable i jeszcze telewizor. Trochę za dużo tego wszystkiego.

Być może będą inne warunki oddawania telewizora. Zresztą, wszystko jest przemyślane tak, żeby rezygnacja z usług jak najmniej się klientowi opłacała. Jeżeli ktoś nastawia się na zwrot po jednej umowie, to może ta usługa z TV mu niepotrzebna? To nie jest opcja dla wszystkich. Testują na razie. Ten pomysł wcale nie musi się przyjąć.

 

Ale widać, niektórzy wszelkie innowacje z góry skazują na porażkę.

Edytowane przez Mr.Chiquita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie ubyło i nic nie ubędzie kanałów analogowych, bo multimedia trzyma się analogu, jak tonący brzytwy. :wink: Im nie zależy na ujednoliceniu sieci tylko na jak najszybszej sprzedaży. Prezesi swoje wzięli, teraz czas na nowych gniewnych którzy będą również się wzbogacać kosztem abonentów, i jakością świadczonych usług.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...