neuro_wrw_gang_ Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Panowie na tych kanałach euro,obydwa macie odkodowane? Ja mam na 2 ze jest błąd a 3 jest odkodowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Pytałem o te telewizory w BOK-u u nas. Są to odbiorniki firmy MANTA . Abonent otrzymuje je na okres trwania umowy. W razie rozwiązania umowy (po 24 miesiącach) TV należy zwrócić. Są one własnością operatora (podobnie jak dekodery). Rzecz dotyczy NOWYCH abonentów którzy zawrą umowę na internet+DTV na okres 24 miesięcy. Starzy abonenci mają własne telewizory,he,he... Ze trzy razy to przeczytałem i NIE WIERZĘ własnym oczom. Po rozwiązaniu umowy należy zwrócić telewizor ? :D łe hehehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Panowie na tych kanałach euro,obydwa macie odkodowane? Ja mam na 2 ze jest błąd a 3 jest odkodowana. Oba. Na obu jest plansza. Ze trzy razy to przeczytałem i NIE WIERZĘ własnym oczom. Po rozwiązaniu umowy należy zwrócić telewizor ? :D łe hehehe. Dopóki nie zobaczę tego w regulaminie też nie wierzę, że coś tak idiotycznego mogli wymyślić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Panowie na tych kanałach euro,obydwa macie odkodowane? Ja mam na 2 ze jest błąd a 3 jest odkodowana. Mam dekoder ADB i oba kanały odkodowane - z planszami z logo. Zresztą wklejałem zdjęcia. Nic się nie zmieniło od tamtego czasu. Ze trzy razy to przeczytałem i NIE WIERZĘ własnym oczom. Po rozwiązaniu umowy należy zwrócić telewizor ? :D łe hehehe. Ale chyba nie przeczytałeś ze zrozumieniem. Te telewizory, Multimedia nie sprzedaje klientowi, tylko udostępnia je na podobnej zasadzie, jak moduły czy dekodery. W sumie to jedno z ciekawszych rozwiązań. Dość przyszłościowe. I mam nadzieję, że się przyjmie na rynku. Powoduje, że wcale nie musimy mieć własnego sprzętu, żeby korzystać z usługi TV. Jakaś zachęta dla nowych pokoleń. Jeśli nie będzie odpowiadała nam jakość obrazu, to telewizor do szafy (ew. przyda się jako multiroom) i kupujemy coś bardziej nam odpowiadającego. A jeśli nam wystarczy, to ok. A po skończonej umowie oddajemy, i kupujemy sobie coś nowszego, na czasie. Nie rozumiem więc tej krytyki. Chyba wpadają tu sami materialiści? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asdfg Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 U mnie wciąż brak przekazu na Travel Channel (komunikat kanał niedostępny) chociaż przed wprowadzeniem dodatkowych Polsatów miałem jego wersję HD - teraz w ogóle jej brak po wyszukaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Czy jeszcze nie poznaliście do czego zdolna jest MM? Zamiast dekoderów będą dawać telewizory które z pewnością będą odbierały tylko kanały z oferty telewizji kablowej multimedia. Jeśli ktoś będzie chciał do tego telewizora podłączyć satelitę, bądź naziemną, to ten telewizor nie będzie w stanie działać. Dlatego też telewizory będą wypożyczane na czas trwania umowy jak obecnie dekodery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Czikita,dzwonić do nich czy spokojnie poczekać do 10 czerwca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Ja bym zgłosił, bo to może być jakiś problem u ciebie konkretnie. 10 czerwca może być już za późno - naprawa usterki może potrwać. I sporo stracisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 U mnie wciąż brak przekazu na Travel Channel (komunikat kanał niedostępny) chociaż przed wprowadzeniem dodatkowych Polsatów miałem jego wersję HD - teraz w ogóle jej brak po wyszukaniu. A u mnie kanał Travel Channel działa ale w jakości SD bo na HD moja miejscowość nie zasługuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asdfg Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 A u mnie kanał Travel Channel działa ale w jakości SD bo na HD moja miejscowość nie zasługuje A u mnie był w HD a teraz jest w SD które nie działa - czyli tak jakby go w ogóle nie było - nic mnie już nie zdziwi w przypadku tej sieci kablowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Gdyby MM potrafiła zadbać o własną sieć szkieletową to była by naprawdę super kablówką w Polsce, a tak dzieli sobie klientów na lepszych i gorszych. Szkoda że nie ma cenników dla lepszych i gorszych, tylko cenniki dla wszystkich są takie same. A co z ofertą....? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Multimedia przecież dba o własną sieć. W miarę możliwości oczywiście. Ale twoje wyobrażenia o tym, nijak się mają do rzeczywistości. Jak każda prywatna firma, musi dbać przede wszystkim o wypracowanie zysku. Akcjonariuszy obchodzi tylko wynik. Niestety, ale tak to działa. A jak nam to nie odpowiada, to nikt do podpisywania lub przedłużania umowy nie zmusza. Ty powinieneś kibicować temu potencjalnemu przejęciu przez UPC, bo to najlepsze wyjście na uzyskanie więcej kanałów w twoim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 @Mr.Chiquita: jakie przyszłościowe rozwiązanie ? Przecież to jest zwykłe naciąganie ludzi. Bierzesz od nas telewizję to dostajesz telewizor i jesteś uwiązany, bo przecież nie zrezygnujesz z telewizora, więc będziesz musiał przedłużyć umowę. Tak poza tym to, kto interesujący się tematyką telewizji nie ma własnego telewizora ? Jak kogoś stać na kablówkę to i stać na telewizor, więc wypożyczanie jego jest śmieszne. To nie jest rzecz warta dziesiątki tysięcy jak samochód, że bawisz się w takie rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Jeśli klient który nie posiada telewizora, bądź kogoś kogo nie stać na zakup telewizora (jednorazowy wydatek) to zastanowi się wtedy nad podpisaniem umowy np z MM i w ten sposób będzie opłacać jakiś tam abonament np 30zł miesięcznie i do tego będzie miał telewizor. Jest to więc ciekawe rozwiązanie dla takich osób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Ja bym zgłosił, bo to może być jakiś problem u ciebie konkretnie. 10 czerwca może być już za późno - naprawa usterki może potrwać. I sporo stracisz.Dzięki za pomoc.Zadzwoniłem i już jest naprawiony błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) A jeśli telewizor klientowi się spodoba, to z pewnością podpisze kolejną umowę, i trzeba tu zaznaczyć że w przypadku awarii telewizora to przecież operator naprawi, bądź wymieni sprzęt bez dodatkowych kosztów, jak w przypadku obecnych dekoderów za które w abonamencie też jest ujęta opłata za korzystanie. Edytowane 7 Czerwca 2016 przez Daro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 @Kiler Naciąganie? W jaki sposób niby? Nie miałeś telewizora, bez podpisywania umowy z MM, i nie będziesz go mieć po. To uczciwe postawienie sprawy jasno: Będziesz z nami, będziesz miał - jak nie, to nie. W dodatku, nie ty ponosisz koszty naprawy w wypadku usterki. To jest rozwiązanie dla przeciętnych, niespecjalnie zainteresowanych osób. Nastawione na pozyskanie pokolenia bez telewizora. Czyli, dla konkretnie sprofilowanego klienta. Na pewno nie będzie oferowane wszystkim. Z tego co wiem, jest to testowa usługa w konkretnych miejscach, jeszcze niedostępna we wszystkich rejonach.Wybacz, że to napiszę... Ale zachowujesz się jak materialista, który musi coś mieć w posiadaniu na własność. By w ogóle chciał z tego korzystać. Więc, to raczej usługa nie dla ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) No tak, nie podoba mi się oferta MM to jestem materialistą. Argument na miarę Nobla. W mojej opinii chcą nałapać jak najwięcej ludzi i uwiązać ich ofertą. Ktoś weźmie, przywiążę się do telewizora i tak łatwo z niego nie zrezygnuję. W mojej opinii takie jest założenie MM i mam do niej prawo. I tak, lubię mieć rzeczy na własność, a nie liczyć na to, że ktoś mi coś da. Na swój telewizor zarobiłem jeszcze na studiach i przynajmniej miałem frajdę kupując go. Tyle w temacie i nie ciągnę dłużej tego. Edytowane 7 Czerwca 2016 przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) Nie. Jesteś materialistą, bo nie podoba ci się to, że nie chcą ci dać telewizora na własność. Jakby wynajmowanie było takie złe. I jakby usługa kanałów była na własność. Oferta nie jest skierowana dla ciebie, to co ci przeszkadza? Innym może się spodobać.Ofertą i tak jesteś zobowiązany, czy weźmiesz ją z telewizorem, czy bez. Naprawdę zabawny jest ten argument z miłością do telewizora. Jak ci się spodoba, to co stoi na przeszkodzie przedłużyć umowę? A jak cię na nią już nie stać, to nie będziesz miał co specjalnie oglądać. Po co ci więc telewizor? Jeśli będzie ci naprawdę potrzebny, to i tak będziesz musiał kupić własny. Więc, może tak naprawdę potrzebowałeś telewizor, nie usługę dostępu do kanałów? W takim razie, to twoja wina - źle wybrałeś. Edytowane 7 Czerwca 2016 przez Mr.Chiquita Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) Nie wiem dlaczego narzekacie, Może ta akcja z telewizorem ma zachęcić do przejścia na cyfrę z dobrym pakietem Start +. Gdyby ktoś kupił telewizor to mógłby przejść na DVB-T a tak płaci za kablówkę. Zapewne to ukłon w stronę emerytów. A ta oferta z modułem czy dekoderem? Edytowane 8 Czerwca 2016 przez tomekjot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marivsh Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Dokładnie jak tomekjot pisze, akcja mimo swojej "dziwności" powinna pomóc w szybszej modernizacji (czyt. usunięciu analogu), bo wielu użytkowników którzy wciąż mają kineskopowe odbiorniki albo nawet LCD o niskich przekątnych, w ramach umowy dostanie TV 39", a więc obraz większy, jak żyleta, jeden pilot (bo zapewne w komplecie będzie CAM), itd. Oddawanie TV po zakończeniu umowy to trochę bezsens, choć znając Mantę, to pewno po 2 latach coś i tak by się popsuło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolop Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Wczoraj wieczorem po mojej interwencji poprawili proporcje obrazu na CBS Europa, obraz teraz jest pełny w 16:9. Dwa razy musiałem im podesłać foto, ażeby w końcu poprawili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Kto w ogóle ogląda te kanały CBS? Przecież to jest jedna wielka reklama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karel1981 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Dzień dobry. Mam pytanie i problem, może coś źle robię, nie wiem... Niedawno wymieniłem tv kineskopowy na LED. Podłączyłem go do dekodera ADB PVR przy pomocy kabla HDMI. Zasadniczo wszystko działa bez zarzutu - obraz i dźwięk. Jednak gdy próbuję wybrać ścieżkę Dolby Digital na którymkolwiek kanale, to nie mam w ogóle dźwięku ( w ustawieniach dekodera zaznaczyłem - Dolby Digital - TAK). To chyba nie jest normalne? Przecież, żeby odbierać taki dźwięk nie muszę mieć kina domowego. Jeśli dajmy na to mam DVD podłączone przez SCART, to gdy wybieram sobie oryginalną ścieżkę DD 5.1 to dźwięk przecież jest (nawet w kineskopowcu), choć oczywiście nie jest to pełne DD. Dodam jeszcze, że sprawdzałem sprawę na telewizorze tego samego modelu w innej kablówce i tam bez problemu mogłem wybrać oryginalną ścieżkę np. na Ale Kino+ HD - dźwięk był przy wyborze Dolby Digital. U siebie w domu wyszukałem jeszcze kanały naziemnej tv cyfrowej i też bez problemu wybierałem ścieżki. Ktoś ma jakiś pomysł jak mogę rozwiązać ten problem? Rozmawiałem z konsultantem z Multimediów, ale jego wiedza na ten temat była chyba mniejsza od mojej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 DD bez problemu działa. Albo coś masz nie tak z kablem, albo z dekoderem. Spróbuj ich wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.