Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Są lepsze darmowe kanały które mogłyby się pojawić zamiast ITV, chociażby Power TV bądź VOX Music TV. ITV nawet nie potrafi nadawać prawidłowo w formacie 16:9.

Ja pisałem o usunięciu kanałów z analogu w celu dodania nowych kanałów do DTV.

 

MMP dla każdego miasta musi mieć inne umowy z nadawcą jeśli chodzi o analog. ;) W jednym rejonie jest 65 kanałów w innych 45, a u mnie np. 56. i jeszcze w Opocznie czy TM jest ich jeszcze mniej.

Dlatego taki aMazing (ich autorski kanał) mogą usunąć bez komplikacji, a w to miejsce dać w DTV np. CInemaxy w HD. Nie wiem jaki jest sens trzymania tego kanału skoro w planach jest całkowite usunięcie analogu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Multimedia Polska: nowe biznesy podnoszą przychody

Urszula Zielińska 13-11-2015, ostatnia aktualizacja 13-11-2015 07:44

Nowe usługi: sprzedaż prądu, usług monitoringu oraz ubezpieczeń pomogły kablówce podnieść nieznacznie przychody.

W III kw. br. jedna z trzech telewizji kablowych w kraju - Multimedia Polska - zanotowała 176,6 mln zł przychodów, o 1,5 mln zł więcej niż przed rokiem. O zbliżoną sumę powiększył się jej zysk operacyjny (do 33,7 mln zł). Natomiast skorygowana o zdarzenia jednorazowe EBITDA kablówki obniżyła się o 2,7 mln zł do 82,6 mln zł. Zysk netto Multimedów wyniósł 13,5 mln zł i był o 51 proc. wyższy niż w III kw. 2014 roku.

Wzrost przychodów Multimediów to wypadkowa spadku wpływów z usług telewizyjnej, telefonii, nieznacznego wzrostu w Internecie oraz „innej sprzedaży". Ta ostatnia pozycja powiększyła się silnie do ponad 5 mln zł. Firma nie opisuje jej szczegółowo w sprawozdaniu, ale w prezentacji pokazała, że chodzi głównie o wpływy z nowych usług: sprzedaży energii elektrycznej, ubezpieczeń i monitoringu.

Liczba usług (RGU) świadczonych na koniec września przez Multimedia wynosiła 1,651 mln. Przez rok kablówka powiększyła statystyki o 33,7 tys. usług wideo (do 802,2 tys.), 13,4 tys. usług szerokopasmowego Internetu (do 534,9 tys.) oraz straciła 4,1 tys. usług telefonii (w końcu września miałach 285,5 tys.). Z kolei nowe biznesy dał jej dodatkowych 27,5 tys. RGU (energii, monitoringu, ubezpieczeń) i na koniec września było ich 28,4 tys..

W samym III kw. br. Multimedia sprzedały klientom 11,8 tys. usług, z czego 8,6 tys. wideo, a 7,6 tys. – nowe biznesy. Utraciły zaś 1,2 tys. szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz 3,2 tys. usług telefonii. Ubytek w Internecie tłumaczą sezonowością (wakacjami studentów) i spodziewają się ponownego wzrostu w kolejnym kwartale. Zarząd widzi także nadal konkurencję ze strony mobilnego dostępu LTE, która dodatkowo ogranicza wzrosty kablówki w segmencie. Na koniec września obsługiwały 818,5 tys. abonentów, o około 3 tys. mniej niż w czerwcu.

W minionym kwartale grupa, która przeznaczyła na inwestycje 153 mln zł, z czego 65 proc. na rozwój organiczny, nie przejęła żadnego nowego operatora. Utworzyła natomiast oddział. W październiku w Warszawie zarejestrowano Multimedia Polska Oddział Biznes, który świadczy usługi dla przedsiębiorstw. Po 9 miesiącach przychody Multimediów wyniosły 527 mln zł, skorygowana EBITDA 248,8 mln zł (spadek o 5 proc. w wyniku umocnienia dolara), a zysk netto 37,8 mln zł."

 

http://www.parkiet.com/artykul/26,1448985-Multimedia-Polska--nowe-biznesy-podnosza-przychody.html

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzrost przychodów Multimediów to wypadkowa spadku wpływów z usług telewizyjnej, telefonii, nieznacznego wzrostu w Internecie oraz „innej sprzedaży".

Ta ostatnia pozycja powiększyła się silnie do ponad 5 mln zł.

Firma nie opisuje jej szczegółowo w sprawozdaniu, ale w prezentacji pokazała, że chodzi głównie o wpływy z nowych usług: sprzedaży energii elektrycznej, ubezpieczeń i monitoringu.

Czyli tak jak w każdej kablówce.

Abonenci TV powolutku uciekają, abonenci telefonii też powolutku uciekają.

...........................................

Firma trochę ratuje się sprzedażą usługi internetu oraz "inną sprzedażą" (tj. workiem badziewia wciskanego abonentom inwazyjnie i na siłę).

Usług takich jak : "alternatywny" dostawca energii elektrycznej, ubezpieczenia, kamerki monitoringu itp.

Niedługo tych "dodatkowych cudownych usług" pewnie przybędzie. 

Straty trzeba jakoś próbować niwelować. Bo dużych wymiernych zysków już nigdy nie będzie.

Nie te czasy i nie ci konsumenci.

Społeczeństwo staje się coraz bardziej świadome i odporne na krzywe ruchy koncernów.

Edytowane przez Kleofas11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat premier na C+ jest o wiele mniej niż to było przed rokiem - to jest fakt. Dodatkowo stracili La Ligę i Ligue 1, więc bronią się tylko Premiership i Ekstraklasą. Jeśli komuś zależy przede wszystkim na filmach, to HBO jest aktualnie lepszym wyborem.

 

Co do zmian na Śląsku - u mnie po staremu, ale też niczego specjalnego się nie spodziewałem, choć - jak już pisałem - Paramount i TVN24 w HD by mogli dodać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bitrate w MM,to już chyba jest dno...na kilku kanalch trafi się w miarę znośnie,ale reszta to jest naprawdę porażka...w następnym tygodniu wrzucę to co się dzieje w Szczecinie....jak ktoś ma zamiar coś złego powiedzieć na NC Minus lub Polsat to najpierw niech się ugryzie w język...

Edytowane przez dreamslon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby dlaczego?

Podzielam obawy kolegi @Sony87.

Redukcja analogu (część miast) w tym miesiącu jest już fizycznie nie możliwa - brak stosownego poinformowania klientów przed rozpoczęciem!

Pierwszy możliwy termin - grudzień 2015r. (info teraz z rachunkiem, miesiąc odczekają i polecą z tym koksem...)

Forumowicze, których proces obejmie w pierwszej kolejności!

Jedno, za to najważniejsze pytanie - ile czasu od redukcji zajmie im wprowadzenie tych 8HD! Niektórym wydaje się, że w ten sam dzień :crazy:

Zapewne nie będzie tak różowo...

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat premier na C+ jest o wiele mniej niż to było przed rokiem - to jest fakt. Dodatkowo stracili La Ligę i Ligue 1, więc bronią się tylko Premiership i Ekstraklasą. Jeśli komuś zależy przede wszystkim na filmach, to HBO jest aktualnie lepszym wyborem.

 

Co do zmian na Śląsku - u mnie po staremu, ale też niczego specjalnego się nie spodziewałem, choć - jak już pisałem - Paramount i TVN24 w HD by mogli dodać ;)

 

 

 

Na mazurach jest np. TVN 24 w HD. Ostatnio przedłużyłem umowę i za pakiet superbox+6 mb net wyszło 60 zł. Rok temu płaciłem za taki sam pakiet 55, a dwa lata temu 50. Ale wtedy jeszcze w mieście funkcjonowała konkurencja ze strony polnetu, która została wykupiona przez Multimedie. Babka w biurze obsługi powiedziała, że to internet drożeje, a nie telewizja.

 

A ostatnio jeszcze zauważyłem, że dodali do superboxu dodatkowy kanał sportowy PSE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maro_1983

Z tego co pisał kiedyś Mr.Cziquita abonenci "cyfrowi" nie dostaną informacji o redukcji analogu,ponieważ analog jest dla nich gratisem który nie musi być.

Dostaną tylko ci wyłącznie analogowi,tak że takie osoby jak ja czy ty dowiedzą się o redukcji chyba tylko z ogłoszeń na klatce lub na info MM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...