pasiak Opublikowano 5 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2023 Czy podpisując nową umowę warto wymieniać stary dekoder na jakiś nowszy?? Obecny mam już ponad 9 lat. Trochę się zacina, pilot już pada. Na co warto wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 6 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2023 (edytowane) 12 godzin temu, pasiak napisał(a): Czy podpisując nową umowę warto wymieniać stary dekoder na jakiś nowszy?? Weź moduł CAM jeśli masz tv z gniazdem,ja wymieniłem i żałuję że tak późno. Edytowane 6 Września 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 6 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2023 Witam. Coś ciekawego weszło w życie w ukochanej sieci ? Dawno mnie tu nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 6 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2023 Nic godnego odnotowania, ale to dotyczy chyba wszystkich operatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasiak Opublikowano 7 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2023 W dniu 6.09.2023 o 10:24, levybydg napisał(a): Weź moduł CAM jeśli masz tv z gniazdem,ja wymieniłem i żałuję że tak późno. Z telewizora korzystają głównie dzieci oraz matula. Czy przy module CAM często zmieniają się kanały i jest inny układ niż na dekoderze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 8 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2023 Co do dekodera ,to nic Ci nie podpowiem ,bo ostatni dekoder miałem lata temu. Ale na module jakiś większych zmian nie ma. Tym bardziej ,jeśli nie masz ustawionej automatycznej aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 9 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2023 W dniu 7.09.2023 o 20:38, pasiak napisał(a): Z telewizora korzystają głównie dzieci oraz matula. Czy przy module CAM często zmieniają się kanały i jest inny układ niż na dekoderze?? Układ kanałów jest taki sam jak w dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grobel Opublikowano 9 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2023 Ktoś podpowie mi, co teraz się dzieje po zakończeniu umowy na czas określony? Kończy się umowa dwuletnia, powiedzmy 31 grudnia. Od 1 stycznia umowa przechodzi na czas nieokreślony: a) po cenie "normalnej", cennikowej - tak jak kiedyś b) po cenie dotychczasowej, jak w czasie trwania umowy na czas określony - tak jak jest to w vectrze W panelu ebok mam przy usługach 'Minimalny okres zobowiązania", więc na logikę opcja B. Ale mam już mętlik w głowie, a niestety do umowy w najbliższym czasie nie mam dostępu. Drugie pytanie. Mam w teorii pakiet tv+internet w promocji utrzymaniowej "wynegocjuj swoją cenę". Mogę wypowiedzieć tylko jedną usługę, a drugą zostawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 10 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2023 Na 99% jest tak, że po zakończeniu okresu promocyjnego zaczyna obowiązywać inna (z reguły nieco wyższa cena). Powinno być to podane w umowie i / lub SMSie potwierdzającym zawarcie umowy. Cen cennikowych typu 1000 PLN za internet po zakończeniu promocji już nie ma, bo sądy to wyprostowały. W umowach obecnie zawieranych (nie ważne czy nowy odbiorca czy aneks) jest taki twór jak klauzula waloryzacyjna i cena za pakiet mimo umowy lojalnościowej to wartość ruchoma. Jeśli chodzi o wypowiedzenie to składasz wypowiedzenie na każdy składnik oddzielnie. Mimo, że wykupujesz pakiet to każda składowa pakietu jest odrębna. Przykładowo mam Maxbox, c+, internet. Wszystkie 3 składniki mimo, że wchodzą w skład pakietu są odrębnym składnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grobel Opublikowano 11 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2023 Sam sobie odpowiem, bo znalazłem umowę i rzeczywiście nie ma już internetu za 1500zł Pakiety tv: Opłata za Abonament zgodna z wysokością opłaty określoną dla minimalnego okresu wymaganego do skorzystania z warunków promocji Pakiety dodatkowe w tv: - Opłata za Abonament zgodna z wysokością opłaty określoną dla minimalnego okresu wymaganego do skorzystania z warunków promocji Opłata za dekoder/moduł: 15zł zamiast 10 Opłata za neta: +4,99zł Reasumując, chyba niektórym lepiej będzie zostać na umowie bezterminowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retrol Opublikowano 11 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2023 (edytowane) Witam, od września posiadam pakiet internetowy 1.2 Gb+ razem z promocją na Netflixa, monter wymienił miesiąc temu modem na Technicolor CGA4236TCH1 (nie było mnie przy wymianie) I teraz pytanie takie, czy ten modem potrafi uciągnąć taką prędkość, skoro w środku był zwykły kabel Ethernet Cat. 5e ? Zmieniłem na kabel Cat.7 i też wszystkie testy nie przekraczają tych 950 Mb/s. Karta sieciowa zintegrowana na płycie głównej Z690 - 2.5 Gb, dyski SSD na M.2 - więc u mnie ograniczeń nie powinno być. Edytowane 11 Września 2023 przez retrol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 11 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2023 Port LAN 1GB. Więc 950 to dobry wynik. 1.2 osiągniesz przy podłączeniu 2 urządzeń i dokonania pomiaru w jednym momencie. Na więcej nie licz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retrol Opublikowano 12 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2023 Dzięki za wyjaśnienie. Czyli oferta z tą opcją szybkości, to trochę nabijanie ludzi w butelkę. Oferują łącze, a brak odpowiedniego sprzętu do jej obsługi. Poprzednio miałem łącze 600 Mb/s na modemie Arris, który by pewnie też spokojnie ogarnął obecną prędkość łącza. Więc nie wiem, po co była ta wymiana. Myślałem, że faktycznie będzie te 1.2 Gb na porcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi7 Opublikowano 13 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2023 Witam.Od wczoraj brak Tv i internetu. Ktoś z Łodzi może to potwierdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 13 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2023 Chyba szybciej będzie uzyskać takie wiadomości na infolinii ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi7 Opublikowano 13 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2023 Pytam, ponieważ to pierwszy taki przypadek od 8 lat. Po przejęciu przez Vectrę zdarzają się chwilowe problemy z internetem ale teraz to całkowity brak usług. Aż z ciekawości sprawdziłem czy czasami nie zapomniałem zapłacić .Ale, masz rację. Zadzwonię na infolinię.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 13 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2023 Od wczoraj przed godziną 20. masowe zgłoszenia na Downdetector. Multimedia ma czerwony status, co ciekawe na łączach Vectry nie ma problemów. Jakoś wrzesień / październik 2022 przepieli mnie całkowicie na infrastrukturę Vectry. Od tego momentu zauważyłem częstsze problemy z netem, telewizja jakoś działa. Jeśli chodzi o internet to albo wcale go nie ma nawet i przez 26 godzin albo próbują coś zdalnie poprawiać i np. co 30 minut wyrzuca modem i następnie próbuje nieustannie się logować, uda się na 2 minuty i znowu klapa. Jeśli chodzi o dzień dzisiejszy to od Zachodniego Pomorza po Gdynię awarii nie ma żadnej. W innych lokacjach sprawdziłem, że awarie obecnie są na większym obszarze Polski. Nie jest więc to jednostkowy problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi7 Opublikowano 13 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2023 Dla abonentów z Łodzi. Automat na infolinii poinformował, że w miejscowości Łódź trwa awaria i planowany termin usunięcia to godzina 20. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taucher Opublikowano 13 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2023 Mieszkam w Łodzi, internet i tv ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi7 Opublikowano 13 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2023 U mnie nic nie ma od wczoraj. Żubardź/Stare Miasto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shidishi16 Opublikowano 15 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2023 Od dwóch dni internet MM co jakiś czas przycina a teraz całkiem wywaliło (Zamość). Czy oni sobie jakieś jaja z nas robią, pierw podwyżki u sporej części a teraz w ciągu tyg już chyba 3 dzień co się dzieje taka sytuacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 15 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2023 W Gdyni w firmie dzisiaj też Internet od MM wariuje od około 12. Teraz już niby jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip932 Opublikowano 15 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2023 (edytowane) W Lublinie też awaria.Zauważyłem,że po po przejęciu przez Vectrę jest więcej awarii niż przed przejęciem. Edytowane 15 Września 2023 przez filip932 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 15 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2023 Ogólnie rzecz biorąc z tego co zaobserwowałem to w parze z podwyżkami nadszedł spadek jakości usług. Wygląda to albo na DDOSy albo przeciążone czy wyłączane w celu oszczędności serwery. W rezultacie tej operacji serwery, które pracują są bardziej obciążone, bo jest ich mniej aktywnych, a klientów do obsłużenia jest tyle samo. Chociaż akurat u mnie przerw nie ma (lewobrzeże Szczecina) to masa klientów uskarża się na problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip932 Opublikowano 15 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2023 Koniec awarii w Lublinie.Internet działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.