Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję nr telefonów do DUK Multimedia, bo po raz pierwszy będę skladał wypowiedzenie.

Mam teraz MiniBox  (36 PLN + 10 PLN dekoder) i telefon stacjonarny 120 MINUT (22 PLN) razem płacę 68 PLN. Co moge ugrać zostawiając to samo, bo patrząc na nowe pakiety to szału nie ma. Internetu nie potrzebuję.

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wojownik: Dzwonisz na infolinię 244 244 244 i mówisz, że chcesz złożyć wypowiedzenie. Mnie ostatnio od razu do DUK przełączyli i załatwiłem sprawę bez wypowiedzenia.

 

Te ceny to jakieś katalogowe jak dla mnie. :) Telefon w pakiecie to za 5 zł można mieć. Za Maxboxa płacę 20 zł. Z ceny za dekoder już niżej raczej nie zejdziesz.

 

Myślę, że spokojnie w granice 35-40 złotych za to co masz możesz celować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minutes ago, Kiler said:

@wojownik: Dzwonisz na infolinię 244 244 244 i mówisz, że chcesz złożyć wypowiedzenie. Mnie ostatnio od razu do DUK przełączyli i załatwiłem sprawę bez wypowiedzenia.

 

Te ceny to jakieś katalogowe jak dla mnie. :) Telefon w pakiecie to za 5 zł można mieć. Za Maxboxa płacę 20 zł. Z ceny za dekoder już niżej raczej nie zejdziesz.

 

Myślę, że spokojnie w granice 35-40 złotych za to co masz możesz celować.

 

Mnie ostatnio dział sprzedaży (sam zadzwonił z ofertą kontynuacji) nie chciał przełączyć na DUK gdy "wyśmiałem" ich ofertę kontynuacji (+20zł wzgledem poprzedniej oferty ale nie mówimy tu o przejściu z 80 na 100zł lecz 160 na 180 co już jest ceną wręcz zaporową), chciałem więc wypowiedzieć i rozmawiać z DUK to powedzieli, że wypowiedzenie telefonicznie mogę złożyć miesiąc przed końcem obecnej umowy a jeszcze tak mało nie zostało (to mi pachnie wręcz utrudnianiem rozwiązania umowy).

W tej sytuacji wysłałem wypowiedzenie pocztą, zobaczymy jaka będzie reakcja. Jeśli się nie dogadamy albo nie będzie reakcji to zmieniam dostawcę bo już trochę mam dość tych przpeychanek co rok.

 

On 5/14/2021 at 5:51 PM, marciniozo said:

Dokładnie, napisz list, wyślij pocztą. Zaznacz, że składasz rezygnację zgodnie z zakończeniem czasu obowiązywania okresów promocyjnych poszczególnych usług.

Dokładnie tak wczorja zrobiłem. Zobaczymy jaka będize reakcja...

Edytowane przez klosz007
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie przełączyli, bo akurat miałem miesiąc do końca umowy, więc nie mieli wyjścia. Nauczyłem się już nie podpalać takimi sytuacjami. Chcą miesiąc przed końcem, żebym złożył wypowiedzenie, proszę bardzo. :) Na szczęście trafiłem na normalnego konsultanta i dał to co chciałem, a ja też nie chciałem bić się o 5 czy 10 złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Kiler said:

Mnie przełączyli, bo akurat miałem miesiąc do końca umowy, więc nie mieli wyjścia. Nauczyłem się już nie podpalać takimi sytuacjami. Chcą miesiąc przed końcem, żebym złożył wypowiedzenie, proszę bardzo. :) Na szczęście trafiłem na normalnego konsultanta i dał to co chciałem, a ja też nie chciałem bić się o 5 czy 10 złotych.

Może nie trzeba się podpalać ale wolał bym też wiedzieć jaka będzie kolejna promocja z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, żeby w razie czego mieć odpowiednio dużo czasu na wybór i zmianę dostawcy. Wcześniej nie było z tym problemu a teraz takie trudności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, wojownik napisał:

Mam teraz MiniBox  (36 PLN + 10 PLN dekoder) i telefon stacjonarny 120 MINUT (22 PLN) razem płacę 68 PLN.

Ta cena za twój pakiet to jakiś kabaret. Tym bardziej, że telefon stacjonarny "no limit" kosztuje teraz 15 PLN. https://www.multimedia.pl/telefon-stacjonarny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 5/20/2021 at 2:31 PM, klosz007 said:

Może nie trzeba się podpalać ale wolał bym też wiedzieć jaka będzie kolejna promocja z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, żeby w razie czego mieć odpowiednio dużo czasu na wybór i zmianę dostawcy. Wcześniej nie było z tym problemu a teraz takie trudności.

Dostałem potwierdzenie mailem i SMSem że przyjęli wypowiedzienie. Czekam z niecierpliiwością co będzie dalej...

 

Swoją drogą ciekawe jak zmaierzają rozwiązać problem promocji kończących się w różnych terminach, gdybym faktycznie miał się z nimi rozstać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, karol4444 said:

To chyba Ty musisz się zastanowić nad tym i policzyć czy i ile kary zapłacisz ewentualnie. Podpisałeś takią umowę to chyba świadomy jesteś konsekwencji?

Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka
 

Napisałem że wypowadam każdą z usług w terminie zakończenia promocji tej danej usługi a nie przed terminem więć nie wiem o jakich karach mówisz. Nie podałem im też konkretnej daty. Innymi słowy jeśli usluga x kończy się po 12 miesiącach to mają ją wyłączyć po 12 miesiącach a ja nie zamierzam za nią dalej płacić, w szczególności ceny standardowej. A usługa y kończy się po 13-tu wiec mają wyłączyć po 13-tu. Takie jest moje rozumienie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Ale to właśnie byłby rodzaj domniemania, że skoro TV jest wyłączona wcześniej to z Canal+ też rezygnuję wcześniej. A tak nie napisałem w wypowiedzeniu. Ja mogę za ten Canal+ zapłacić miesiąc więcej do końca jego promocji, nie płacąć już za podstawowe TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, klosz007 napisał:

Swoją drogą ciekawe jak zmaierzają rozwiązać problem promocji kończących się w różnych terminach, gdybym faktycznie miał się z nimi rozstać.

Jeśli nie zadbasz o to, żeby wszystkie składniki umowy kończyły się w tym samym terminie .... to będziesz się woził z nimi aż do śmierci. To oni będą ci dyktowali warunki i zawsze będą górą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.05.2021 o 11:28, wojownik napisał:

Potrzebuję nr telefonów do DUK Multimedia, bo po raz pierwszy będę skladał wypowiedzenie.

Mam teraz MiniBox  (36 PLN + 10 PLN dekoder) i telefon stacjonarny 120 MINUT (22 PLN) razem płacę 68 PLN. Co moge ugrać zostawiając to samo, bo patrząc na nowe pakiety to szału nie ma. Internetu nie potrzebuję.

Dzięki za pomoc

 

Płacisz kosmiczne pieniądze, moja mama na superboxa i telefon stacjonarny bez limitów płaci 44zł (20zł + 10 za dekoder +14zł/tel).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...