andyp Opublikowano 16 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2021 Zawsze możesz spróbować,albo tutaj: https://www.multimedia.pl/przedluz-umowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 16 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2021 Sami zadzwonią.Masz jeszcze czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz1 Opublikowano 17 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2021 Będą jakieś zmiany (chodzi np. o nowe kanały) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mtv Opublikowano 17 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2021 (edytowane) @Bartosz1 Tak, wszyscy abonenci oprócz ciebie dostaną dostęp do Eleven Sports 1 4K a ty nie dostaniesz do momentu kiedy nie przestaniesz wypisywać pod każdym tematem na forum „ kiedy będą nowe kanały” Edytowane 17 Maja 2021 przez Mtv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz1 Opublikowano 17 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2021 Godzinę temu, Mtv napisał: @Bartosz1 Tak, wszyscy abonenci oprócz ciebie dostaną dostęp do Eleven Sports 1 4K a ty nie dostaniesz do momentu kiedy nie przestaniesz wypisywać pod każdym tematem na forum „ kiedy będą nowe kanały” Mam Eleven Sports 1 4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 17 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2021 4 godziny temu, Bartosz1 napisał: Będą jakieś zmiany (chodzi np. o nowe kanały) Chyba ..nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spock_er Opublikowano 19 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2021 Czy to prawda, że zablokowano DUK w Multimedia? Taką informację uzyskałem, po kontakcie z ich stron po wysłaniu formularza dotyczącego zakończenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 19 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2021 Nieprawda, w ubiegłym tygodniu dzwonił do mnie DUK po wcześniejszym wypowiedzeniu z nowa ofertą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 CNN nadaje w koncu w prawdziwym HD. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 A kiedy w (prawdziwym) HD program TTV ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojownik Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Potrzebuję nr telefonów do DUK Multimedia, bo po raz pierwszy będę skladał wypowiedzenie. Mam teraz MiniBox (36 PLN + 10 PLN dekoder) i telefon stacjonarny 120 MINUT (22 PLN) razem płacę 68 PLN. Co moge ugrać zostawiając to samo, bo patrząc na nowe pakiety to szału nie ma. Internetu nie potrzebuję. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 @wojownik: Dzwonisz na infolinię 244 244 244 i mówisz, że chcesz złożyć wypowiedzenie. Mnie ostatnio od razu do DUK przełączyli i załatwiłem sprawę bez wypowiedzenia. Te ceny to jakieś katalogowe jak dla mnie. Telefon w pakiecie to za 5 zł można mieć. Za Maxboxa płacę 20 zł. Z ceny za dekoder już niżej raczej nie zejdziesz. Myślę, że spokojnie w granice 35-40 złotych za to co masz możesz celować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosz007 Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 (edytowane) 24 minutes ago, Kiler said: @wojownik: Dzwonisz na infolinię 244 244 244 i mówisz, że chcesz złożyć wypowiedzenie. Mnie ostatnio od razu do DUK przełączyli i załatwiłem sprawę bez wypowiedzenia. Te ceny to jakieś katalogowe jak dla mnie. Telefon w pakiecie to za 5 zł można mieć. Za Maxboxa płacę 20 zł. Z ceny za dekoder już niżej raczej nie zejdziesz. Myślę, że spokojnie w granice 35-40 złotych za to co masz możesz celować. Mnie ostatnio dział sprzedaży (sam zadzwonił z ofertą kontynuacji) nie chciał przełączyć na DUK gdy "wyśmiałem" ich ofertę kontynuacji (+20zł wzgledem poprzedniej oferty ale nie mówimy tu o przejściu z 80 na 100zł lecz 160 na 180 co już jest ceną wręcz zaporową), chciałem więc wypowiedzieć i rozmawiać z DUK to powedzieli, że wypowiedzenie telefonicznie mogę złożyć miesiąc przed końcem obecnej umowy a jeszcze tak mało nie zostało (to mi pachnie wręcz utrudnianiem rozwiązania umowy). W tej sytuacji wysłałem wypowiedzenie pocztą, zobaczymy jaka będzie reakcja. Jeśli się nie dogadamy albo nie będzie reakcji to zmieniam dostawcę bo już trochę mam dość tych przpeychanek co rok. On 5/14/2021 at 5:51 PM, marciniozo said: Dokładnie, napisz list, wyślij pocztą. Zaznacz, że składasz rezygnację zgodnie z zakończeniem czasu obowiązywania okresów promocyjnych poszczególnych usług. Dokładnie tak wczorja zrobiłem. Zobaczymy jaka będize reakcja... Edytowane 20 Maja 2021 przez klosz007 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Mnie przełączyli, bo akurat miałem miesiąc do końca umowy, więc nie mieli wyjścia. Nauczyłem się już nie podpalać takimi sytuacjami. Chcą miesiąc przed końcem, żebym złożył wypowiedzenie, proszę bardzo. Na szczęście trafiłem na normalnego konsultanta i dał to co chciałem, a ja też nie chciałem bić się o 5 czy 10 złotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
homsky Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 1 godzinę temu, wojownik napisał: Potrzebuję nr telefonów do DUK Multimedia [...] 244 244 333 załatwiałem miesiąc temu, bez problemu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosz007 Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 2 hours ago, Kiler said: Mnie przełączyli, bo akurat miałem miesiąc do końca umowy, więc nie mieli wyjścia. Nauczyłem się już nie podpalać takimi sytuacjami. Chcą miesiąc przed końcem, żebym złożył wypowiedzenie, proszę bardzo. Na szczęście trafiłem na normalnego konsultanta i dał to co chciałem, a ja też nie chciałem bić się o 5 czy 10 złotych. Może nie trzeba się podpalać ale wolał bym też wiedzieć jaka będzie kolejna promocja z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, żeby w razie czego mieć odpowiednio dużo czasu na wybór i zmianę dostawcy. Wcześniej nie było z tym problemu a teraz takie trudności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojownik Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Dzieki za info zadzwonię do nich w poł czerwca dzwonię i zobaczymy co będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 7 godzin temu, wojownik napisał: Mam teraz MiniBox (36 PLN + 10 PLN dekoder) i telefon stacjonarny 120 MINUT (22 PLN) razem płacę 68 PLN. Ta cena za twój pakiet to jakiś kabaret. Tym bardziej, że telefon stacjonarny "no limit" kosztuje teraz 15 PLN. https://www.multimedia.pl/telefon-stacjonarny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosz007 Opublikowano 21 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2021 On 5/20/2021 at 2:31 PM, klosz007 said: Może nie trzeba się podpalać ale wolał bym też wiedzieć jaka będzie kolejna promocja z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, żeby w razie czego mieć odpowiednio dużo czasu na wybór i zmianę dostawcy. Wcześniej nie było z tym problemu a teraz takie trudności. Dostałem potwierdzenie mailem i SMSem że przyjęli wypowiedzienie. Czekam z niecierpliiwością co będzie dalej... Swoją drogą ciekawe jak zmaierzają rozwiązać problem promocji kończących się w różnych terminach, gdybym faktycznie miał się z nimi rozstać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol4444 Opublikowano 21 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2021 To chyba Ty musisz się zastanowić nad tym i policzyć czy i ile kary zapłacisz ewentualnie. Podpisałeś takią umowę to chyba świadomy jesteś konsekwencji? Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosz007 Opublikowano 21 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2021 4 minutes ago, karol4444 said: To chyba Ty musisz się zastanowić nad tym i policzyć czy i ile kary zapłacisz ewentualnie. Podpisałeś takią umowę to chyba świadomy jesteś konsekwencji? Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka Napisałem że wypowadam każdą z usług w terminie zakończenia promocji tej danej usługi a nie przed terminem więć nie wiem o jakich karach mówisz. Nie podałem im też konkretnej daty. Innymi słowy jeśli usluga x kończy się po 12 miesiącach to mają ją wyłączyć po 12 miesiącach a ja nie zamierzam za nią dalej płacić, w szczególności ceny standardowej. A usługa y kończy się po 13-tu wiec mają wyłączyć po 13-tu. Takie jest moje rozumienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol4444 Opublikowano 21 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2021 Ale jeżeli np. główna usługa tv kończy się wcześniej np. przed pakietem Canal+ to i tak wszystko zostanie wyłączone wraz z główną tv - i możliwe naliczenie kary - choć pewnie nie więcej niż miesięczna opłata za dany pakiet lub nawet 0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosz007 Opublikowano 21 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2021 No właśnie. Ale to właśnie byłby rodzaj domniemania, że skoro TV jest wyłączona wcześniej to z Canal+ też rezygnuję wcześniej. A tak nie napisałem w wypowiedzeniu. Ja mogę za ten Canal+ zapłacić miesiąc więcej do końca jego promocji, nie płacąć już za podstawowe TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 21 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2021 Godzinę temu, klosz007 napisał: Swoją drogą ciekawe jak zmaierzają rozwiązać problem promocji kończących się w różnych terminach, gdybym faktycznie miał się z nimi rozstać. Jeśli nie zadbasz o to, żeby wszystkie składniki umowy kończyły się w tym samym terminie .... to będziesz się woził z nimi aż do śmierci. To oni będą ci dyktowali warunki i zawsze będą górą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 21 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2021 W dniu 20.05.2021 o 11:28, wojownik napisał: Potrzebuję nr telefonów do DUK Multimedia, bo po raz pierwszy będę skladał wypowiedzenie. Mam teraz MiniBox (36 PLN + 10 PLN dekoder) i telefon stacjonarny 120 MINUT (22 PLN) razem płacę 68 PLN. Co moge ugrać zostawiając to samo, bo patrząc na nowe pakiety to szału nie ma. Internetu nie potrzebuję. Dzięki za pomoc Płacisz kosmiczne pieniądze, moja mama na superboxa i telefon stacjonarny bez limitów płaci 44zł (20zł + 10 za dekoder +14zł/tel). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.