Umkwatata Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 OK, ale co z tego? Nie napisali i nie dali info, ze wszyscy maja sie tam przeniesc. To dosyc wazna sprawa, jak sie przenosi kanal na inne parametry - jak kanal sie przenosi na inny transponder albo satelite to powinno sie dac info o tym podczas dzialania kanalu na starych parametrach ... Zadnego info o tym na kanale Eurosportu nie bylo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 E, przecież przenieśli go chyba ładnych parę miesięcy temu, teraz po prostu zablokowali stare parametry. Przenieśli tylko tym którzy mają dekodery operatora, abonenci z własnym sprzętem sami muszą sobie wyszukać ten kanał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Ludzie, jak macie własny sprzęt to nie marudźcie, że same się Wam kanały nie ustawiają Są wady i zalety posiadania własnego sprzętu, konieczność ręcznej zmiany takich rzeczy jest wadą, jak Wam nie pasuje to weźcie sobie dekoder od operatora. Czy nc+ nic nie zrobiło w tej sprawie? Mieliście kilka miesięcy na podmiankę na liście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 @pincet ale ja się nie żalę tylko piszę jak jest. Zresztą również musiałem sobie wyszukać kanał Eurosportu w wersji HD z nowych parametrów, poszperałem trochę w internecie i gra Dlatego sprzęt prywatny jest dla tych którzy w jakimś stopniu interesują się nowinkami satelitarnymi, a kto nie ma na to czasu i chce tylko włączyć i oglądać powinien wziąć dekoder operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umkwatata Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Oczywiscie, ze sie interesuje, dlatego mam wlasny - wiedzialem od poczatku, gdy bylo info, ze sa jakies nowe parametry dla Eurosportu, ale skoro dzialaly stare a byly lepsze bo bez tych wszystkich reklam od CP, to zostawilem sobie kanal na starych parametrach, to chyba logiczne ... NIe mam sprzetu od operatora, bo cenie sobie niezaleznosc i nie mam zamiaru dzialac na jakims szrocie z przemialu ... Siedzialem w internecie troche, czytalem ,ale nawet na satkurierze nie bylo zadnego info o tym, ze wylaczyli finalnie stare parametry dla Eurosportu glownego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artek1008 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Wam też wyświetla się taki dziwny ciemny pasek na wszystkich kanałach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vito007 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom427 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 @Artek1008 miałem to kiedyś, wyłącz go z prądu i włącz ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artek1008 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Dzięki, faktycznie pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umkwatata Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Swietnie - teraz po tych zmianach nie moge normalnie ogladac Eurosportu glownego - przez wiekszosc czasu tnie mi obraz - transpondery CP to absolutny szrot. Dziekuje, super ... Do tej pory nie mialem takich problemow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Witam, Mam problem, mam 2 dekodery i oba do tej pory działały OK, teraz działa tylko jeden (poziom sygnału 85% a na drugim poziom sygnału wynosi zero. Oba dekodery zasilane są z jednego talerza z jednego konwentera. Jak myślicie jaka może być przyczyna że nie mam sygnału na jednym dekoderze? Uważam że muszę sprawdzić wszystkie połączenia kablowe na nie działającym dekoderze, w końcu drugi dekoder działa wiec ustawienia anteny powinny być OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Na początek zamień kable przy dekoderach, podłącz kabel z działającego do tego co nie ma sygnału i od razu będziesz miał odpowiedź, czy to wina instalacji czy dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trockenpl Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Mam pytanie w sprawie działania dekodera. Mam dwa dekodery Turbobox+ oraz Box+ połączone w usłudze multiroom premium skrętką. Wcześniej miałem problem z dekoderem turbobox+, który został wymieniony na nowy. Mój problem jest następujący kiedy pojemność dysku w turboboxie+ jest zajęta w 80% to znika EPG na niektórych kanałach (Domo+ 46, Alekino+ 41 itd.) i muszę co 2 dni wyłączyć każdy dekoder z sieci i na nowo go uruchomić. Dodam, że EPG na DOmo+ 131 jest i Alekino 53 też. Czy ktoś jeszcze ma takie problemy, czy jest to spowodowane jakimiś wadliwymi dekoderami u mnie, czy po prostu oprogramowaniem? Jeżeli przywrócę oba dekodery do ust. fabrycznych i wyczyszczę dysk to dekodery chodzą bez problemów przez dłuższy okres czasu. Poza tym czy jest jakis sposób na wyłączenie opcji podczas przeglądania EPG na programie po naciśnięciu przycisku INFO i wybierania informacji o programach w dalszych godzinach, menu samoczynnie powraca do informacji o programie aktualnie oglądanym. Nie da się przeczytać opisu programu który będzie za 2 godziny, bo przeskakuje na program aktualnie oglądany. Strasznie to denerwujące, a wcześniej tak nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Los_Dawidos Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Ja mam problem z pilotem. Posiadam Turbodekoder i multiroom z białym nboxem, oba jeszcze z n. Od jakiegoś czasu pilot w Turbo działa kiepsko - często trzeba mocniej wcisnąć przycisk albo wcisnąć go kilkukrotnie, bo za pierwszym razem nie ma reakcji. Czasem chcę wybrać jakiś kanał, np. C+ Sport, wpisuję 35, a dekoder reaguje tylko na 5 itp. Początkowo myślałem, że to baterie, ale raz i drugi wsadziłem nowe baterie, wielkich rezultatów to nie dało. Myślałem też, że może dekoder jest kiepsko ustawiony i dlatego pilot nie łapie, ale dekoder od początku stoi w tym samym miejscu, a kiedyś takich problemów nie było. Wziąłem więc pilot od drugiego dekodera i tamten śmiga elegancko, zero opóźnień, dekoder momentalnie reaguje. Pilot od turbo w białym działa nieco lepiej niż przy turbo, ale zmiana kanałów także przebiega ciężko. Problematyczne jest to też przy time-shifcie, bo chcę coś szybko przewinąć, później ciężko jest to zatrzymać jak dekoder za pierwszym razem nie reaguje itd. Czy coś takiego nadaje się do wymiany? Co mam mówić w punkcie, żeby mnie facet nie spławił jak stwierdzi, że u niego działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Skoro masz niepodważalne dowody że to pilot,to nie będzie problemu z wymianą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedok Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 A ja mam taki problem. Dostałem Wifibox+ podłączyłem no i działał.Wszystko ok wszystkie programy odbierał. Wracam ze świąt a tu sprawdź instalację antenową.No to sprawdzam wszystko wydaje się ok. Włączam ponownie działa ale nie wszystkie programy. I co ciekawe np: wszystkie C+ działają poprawnie siła i jakość na poziomie 70-80% prócz C+sport tu jakość 0% a siła wariuje od 9% do 85% w ciągu 5sekund. Inny przykład N sport HD działa super na kanałach 40 i 111 natomiast na 214 czyli N sport SD już nie ( sprawdź instalację komunikat i podobna sytuacja jak C+sport) Podobnie sprawa ma się z Eurosport HD 113 nie działa (znów komunikat i brak lub szalejący poziom sygnału) a już Eurosport2 HD 114 kanał działa pięknie z siłą i jakością 80%. Zaznaczę że podobnie jest z kanałami nie sportowymi. Tvp1Hd działa Tvp2Hd już nie. Wyszukać kanałów ponownie nie mogę gdyż poziom i siła sygnału wynosi 0% a chciałem również przywrócić ustawienia fabryczne lecz nie znam 4 cyfrowego kodu.Próby 1111 2222 itp nic nie dały. Wybieram się zwrócić wymienić dekoder. Wysłałem również zgłoszenie przez formularz kontaktowy ale cisza koledzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Kod może być 1234 lub 0000. Może masz problem z konwerterem, że jedne transpondery (polaryzacje) łapie ok a inne nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedok Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Przyszła wiadomość z formularza kontaktowego. Podobno przesłano nowe uprawnienia dostałem kod do przywrócenia ustawień fabrycznych i powinno wszystko zadziałać. Więc włączam dekoder na tvp1HD siła i jakość sygnału na poziomie 80% następnie wprowadzam kod dekoder wraca do ustawień fabrycznych chcę wybrać wyszukiwanie kanałów a tu niespodzianka siła i jakość sygnału 0%! A kilka sekund temu 80% było. I tak to zostałem bez tv. Więc mam nadzieje że wymienią mi ten wadliwy dekoder bez problemu. Zresztą napisałem wiadomość zwrotną do nich że chcę wymienić ten dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Nie musisz nic nigdzie pisać, idziesz i wymieniasz dekoder..... ale jest jedno "ale" Lista kanałów pobierana jest przez dekoder z transpondera (częstotliwości), której nie odbierasz (nsport SD) a więc jeśli uszkodzeniu uległ konwerter to po przywróceniu ustawień fabrycznych dekoder nie może zaprogramować kanałów bo nie ma sygnału z transpondera nsport SD (10.719/V) i dlatego pokazuje jakość 0 % . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedok Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 O kurcze. No NsportSD faktycznie nie odbierało a HD tak. To co teraz mogę zrobić? Jakieś sugestie koledzy? A jak sprawdzić konwerter? W takim przypadku chyba trzeba kupić konwerter samemu. Od czego lub co mogło być przyczyną awarii konwertera? No i jeśli to jaki to koszt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Podłącz inny dekoder. Koszt nowego od + - 25 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Miał ktoś problem z canalplus sport online? Mi w przeglądarce Firefox alarmuje, że mam nieaktualny Silverlight -a przecież mam najnowszy, który wydano. Cóż począć? Jeszcze jakiś czas temu wszystko było ok. Edit: Usunąłem Silverlight, zainstalowałem raz jeszcze i już działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedok Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Witam kolegów,wszystkim dziękuję za porady.Diagnoza "cyfra.tv" okazała się bezbłędna.Konwerter. Po wymianie konwertera wszystkie programy działają poprawnie i bezproblemowo. Sygnał na wszystkich kanałach o podobnych parametrach. Forum kolejny raz okazało się nieocenione. Formularz kontaktowy nc+ w tym temacie niestety zawiódł. Pierwszy kontakt bardzo fajny i rzeczowy natomiast drugi kompletna porażka. Pozostał jednak jeden mało może istotny feler. Chodzi o radio przez dekoder wi-fibox+ Niektóre stacje działają poprawnie a np eska go i zawarte tam radia grają około 20 sekund i nagle przestają. Ponowne włączenie znów 20 sekund i przestaje radio grać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikelonsky Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Czy ustawiłes prawidlowo skew konwertera? (obrazek pożyczyłem z jednego z wątków tego forum, jeśli ktoś ma pretensje to usunę) Ja niedawno miałem "przeboje" z odbiorem bo zapomniałem prawidłowo ustawić skew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek_lol2 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Ostatnio pojawiły się u mnie problemy z odbiorem nc+. Pierwszy raz problem wyskoczył 2 tygodnie temu w niedzielę. Nc+ odbieram na komputerze, mam kartę DVB-S2 + programator Phoenix, w który włożona jest karta. Karta Cameleon, jeszcze stara z Cyfry+, umowę już mam spory czas, coś ponad 3 lata. Wcześniej praktycznie w ogóle nie było żadnych problemów. 2 tygodnie temu, chciałem obejrzeć mecz Polska-Irlandia, a tu czarny obraz. Rachunki zawsze płacę na czas. Pomyślałem zaloguję się do ICA, zrobię reaktywację karty i prześlę uprawnienia. Ustawiłem ProgDVB na TVP1 HD i czekam, minęło kilkanaście minut i nic. Zrobiłem reaktywację jeszcze raz. Dalej nic. Przedzwoniłem na infolinię, mówią że oni nie widzą żadnego problemu, a uprawnienia mogą być przesyłane max. aż 24h. No to myślę, po meczu.... I faktycznie meczu nie obejrzałem. Wkurzyłem się, ale co zrobić. Następnego dnia rano odpalam, obraz jest, wszystko wróciło do normy. Ale minęły 2 tygodnie, wczoraj chcę obejrzeć coś w tv, znowu to samo.... Ciemność. Reaktywacja karty, minęły ok. 2 godziny obraz wrócił. Tylko, ze tym razem szczęście nie trwało długo - dziś znów nie mogę nic obejrzeć - czarny obraz. Muszę przyznać, że mega mnie to zdenerwowało. Za coś jednak ten abonament się płaci. Na infolinii na żadną pomoc nie mogę liczyć. Mówią, żebym włożył kartę do ich dekodera (którego de facto nie mam, brałem go od nich 3 lata temu na własność i sprzedałem), potem proponują Wi-Fi boxa, ew. obwiniają mój sprzęt i mówią że po ich stronie wszystko jest ok. No tylko, że niestety nie jest, bo nie mogę normalnie oglądać programów, jak dotychczas. Czy ktoś mógłby coś doradzić? Nie mam pojęcia, co stoi za takimi utrudnieniami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.