Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ciężko w to uwierzyć, ale znam malkontentów, którzy tak marudzą do słuchawki, że dostają coś za free. Ile ci ten Polsat HD nie działał? Godzinę, dwie? Jakiego argumentu użyłeś?

Użyłem takiego że na umowie miałem wpisany Polsat HD ale oni wtedy jeszcze nie mieli Polsatu HD tylko Polsat SD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie czekając na jakikolwiek odzew jeszcze wczoraj napisałem w tej sprawie do nc+. Na razie cisza. Ale ja mam też czas.

Bardzo ciekaw jestem ich odpowiedzi.

Ale napisałeś w jakim celu?Tylko wyjaśnienie sprawy czy może reklamacje.Obawiam się że awaria musi być dość długa by żądać jakiegoś zadośćuczynienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś może, czym w ostatnim czasie jest spowodowany spadek jakości sygnału na kanałach np. Nickelodeon HD czy TVN HD? Zaobserwowałem, że jakość spada na nich o ponad połowę normalnych wartości w godzinach 20-24 i potem znów rośnie. Np. dziś tak było. Na kanałach np. C+ Sport czy HBO nawet była wyższa jakość niż zwykle więc to nie przez pogodę czy ośnieżenie anteny. Kanały dalej odbierają bez problemów, więc większość ludzi nawet tego nie zauważa ale to dziwne zjawisko. Czyżby znow zaklocenia z Iranu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nick HD czy TVN HD mają częstotliwości pośrednie nadawane blisko zakresu LTE. Jeśli masz niewielką antenę (słabszy sygnał) to jest prawdopodobieństwo, że sygnały z masztu zakłócają ci odbiór. Sprawdź ustawienie anteny i skręt konwertera. Wzmocnienie odbieranego z satelity sygnału wykluczy zakłócenia z zewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież częstotliwości dla sieci GSM / 4G są dużo niższe niż wysokie częstotliwości kanałów satelitarnych (pow. 10.000 MHz), więc LTE nie powinno mieć tu żadnego znaczenia. Dodam, że obniżenie paska jakości sygnału na tych transponderach: 11.470 H oraz 11.508 V, obserwuję od kilku dni. Od czasu do czasu sprawdzam diagnostykę w dekoderze i widzę, że spadek jest prawie o połowę, a na innych transponderach nic się nie dzieje niepokojącego, więc co z tymi dwoma jest nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Niestety ma i to dużo, pierwsza pośrednia tj. to co idzie po kablu z LNB w przypadku TP z którego korzysta TVN nakłada się z pasmem 1800 MHz i tu często pojawia się problem z jakością i odbiorem kanałów TVN :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z innej beczki ..... wybieram się do kumpla na popijawke ;) i chcielibysmy meczyk naszej T-mobile ekstaklasy ogladnąć w wiekszym gronie. Niestety koloega ma Polsat stąd pytanie , czy jesli wezmę swój dekoder nc+ z kartą i podłacze do jego zestawu antenowego to zadzaiała od razu, czy trzeba będzie na dach wychodzić i i anteną coś kręcić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie do kolegów czy macie może problem z odbiorem kanałów z tvn mam taki problem że codziennie do południa nie mogę oglądać żadnych kanałów z grupy tvn a reszta kanałów chodzi normalnie, poziom sygnału mam na 4.5 dekoder mój to UltraBox+/PVR PHILIPS nie mam pojęcia o co chodzi macie jakiś pomysł. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

zmieniłem miejsce instalacji oraz dekoder z Philips SD na Sagemcoma DSI83. Dość szybko ustawiłem antenę bo od dziecka miałem z tym do czynienia, ale po kliknięciu wyszukaj programy nic nie pokazuje.

Dzwoniłem do BOK i konsultant twierdził, że muszę mieć antenę ustawioną na Astrę, więc poszedłem na balkon i zacząłem kręcić, wcześniej zaznaczyłem gdzie jest ta niby Astra bym mógł wrócić do ustawienia w razie czego.

 

Niestety żadnej innej satelity nie znalazłem.

 

Czy jesteśmy w stanie określić skąd aktualnie pobieram sygnał?

 

izdqdv9.jpg

 

zZJyuzf.jpg

 

Df0ZzXK.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ktoś wie jaka jest procedura wymiany karty Cameleon(0100) bo w starej się chip porysował i nie działa(karta ma 6 lat) .Wystarczy iśc do APS i wymieniają?Pytam bo mieszkam za granicą i musze powiedzieć rodzinie co i jak a ze względu na prace nie mam jak do nich zadzwonić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...