ircios Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 (edytowane) Chyba nie ustawiałeś anteny na sprzęcie co ma problem z sygnałem? Edytowane 22 Maja 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19lukasz89 Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 Sorki ale nie bardzo rozumiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 Dekoder gubi sygnał. Tak pisałeś. Wiec chyba nie na nim ustawiałeś antenę. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19lukasz89 Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 Tak na nim ustawiam ale byłem już u sąsiada który również ma nc+ i u niego dekoder działa bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 Może akurat wtedy działał. Pożycz dekoder do ustawienia od sąsiada. Jesli problem nadal będzie, to LNB sprawdź i przewód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19lukasz89 Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 A jak mogę sprawdzić Przewód czy jest cały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 Omomierzem chyba najlepiej. Lub innym miernikiem do prądu. Możesz też z jednej strony podłączyć zasilacz 12v , z drugiej żaróweczkę. Jak będzie świecić to ok . Ewentualnie bardziej drastycznym sposobem... dotknąć językiem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi22 Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Jaki może być problem, że obecnie nie mogę odtworzyć żadnego filmu w NC+go w dekoderze 4K? Widzi mi wszystkie filmy, ale kompletnie nic nie mogę odtworzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Miałem podobnie w Sagemcomie. Napisałem wtedy do nc. Odpowiedź...problemy techniczne z usługą. Tyle, że nie tylko u mnie to się działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi22 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 16 godzin temu, rafi22 napisał: Jaki może być problem, że obecnie nie mogę odtworzyć żadnego filmu w NC+go w dekoderze 4K? Widzi mi wszystkie filmy, ale kompletnie nic nie mogę odtworzyć. Już wszystko wróciło do normy, po dwóch restartach dekodera (wyłączenie od prądu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
do2411 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 Witam, 31.05.2019 przedłużyłem umowę, wymieniłem dekoder dodatkowy na ten sam model (stary był uszkodzony). Na początku kazali czekać 24h aż dekoder główny pobierze nr dodatkowego i będzie możliwość odbioru sygnału na drugim. Pierwszy działa bezproblemowo. Na dodatkowym ciągle komunikat, że "brak połączenia z dekoderem głównym". Dekodery podłączone kablami do routera, wszystko sprawdzane i poprawnie podłączone, awaria po stronie nc+, mówili konsultanci, że coś z serwerami u nich i że badają problem. Co o tym myślicie? Co robić? Dwie doby minęły i Multiroom nie działa. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 A co ma ich problem z serwerem do Twojego MR? Raczej nic. Napisz reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
do2411 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 No właśnie nie wiem. Mówili, że problem z jakimś serwerem, bo wysyłali coś, ale mój dekoder główny nie dostaje z ich serwera czegoś i nie pobiera nr karty dekodera dodatkowego. Reklamacja? Co da? Że obniżą abonament o 1/30 za każdy dzień w którym nie mam sprawnego Multiroomu, za który płacę 0zł? Czy coś innego można wywalczyć? 1 godzinę temu, ircios napisał: A co ma ich problem z serwerem do Twojego MR? Raczej nic. Napisz reklamację. Nigdy nie pisałem reklamacji. Jak najlepiej? Przez "Moje nc+", zakładka "napisz do nas" i następnie temat rozmowy "sprawy techniczne"? Czy jakoś inaczej się to robi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cisek Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 Cześć. Od tygodnia walczę o poprawne działanie dekodera UltraBOX+ 4K. Na przemian kontaktowałem się z infolinią NC+ i z technikami odpowiedzialnymi za instalację antenową - każdy widzi problem po drugiej stronie. Już mówię o co chodzi: W budynku wielorodzinnym jest zainstalowana antena zbiorcza, konwerter quatro inverto + wzmacniacz + multiswitch i dalej pojedynczymi kablami do mieszkań. Po skonfigurowaniu dekodera, pobraniu aktualizacji i uprawnień na wszystkich kanałach nadawanych na częstotliwości 12265, polaryzacja V (TVP2, FOX, AXN) otrzymuję komunikat „Obecnie program nie jest nadawany. Spróbuj ponownie później.” Pomimo braku obrazu pobiera się EPG dla kanału, miernik sygnału w dekoderze również pokazuje optymistyczne parametry na felernej częstotliwości. Poprosiłem technika o dokładny pomiar sygnału na problematycznej częstotliwości w moim gniazdku - wg. miernika jego siła to 64, a jakość 76. Resetowałem dekoder do ustawień fabrycznych, uprawnienia do odbioru kanałów były wysyłane kilkukrotnie, sprawdziłem dekoder w punkcie NC+ - tam obraz na problematycznych kanałach był - więc sprzęt jest sprawny. Konsultanci NC+ mówią, że sprawdzili już wszystkie możliwości (ustawienie z diseqc i bez), technicy od instalacji mówią, że wg. pomiarów sygnał na problematycznej częstotliwości jest (bardzo silny, a jego czystość to 11 MERów), więc po ich stronie też wszystko jest ok, a ja zostałem bez części programów i rozkładam ręce. Może ktoś z Was miał podobne przejścia i może coś poradzić? Help. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 MER 11,1 to nie jest jakaś rewelacja aczkolwiek powinno działać, odnoszę się do tego: 16 minut temu, Cisek napisał: częstotliwości jest (bardzo silny, a jego czystość to 11 MERów), Gdzie to było mierzone? Przy antenie czy u Ciebie w gniazdku. Sprawdź wszystkie kable czy są dobrze zarobione. W NC+ masz możliwość wybrania do 48 godzin dekodera zastępczego więc może spróbuj go wybrać i sprawdź na Twojej instalacji te kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramirez Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 1 godzinę temu, Cisek napisał: Cześć. Od tygodnia walczę o poprawne działanie dekodera UltraBOX+ 4K. Na przemian kontaktowałem się z infolinią NC+ i z technikami odpowiedzialnymi za instalację antenową - każdy widzi problem po drugiej stronie. Już mówię o co chodzi: W budynku wielorodzinnym jest zainstalowana antena zbiorcza, konwerter quatro inverto + wzmacniacz + multiswitch i dalej pojedynczymi kablami do mieszkań. Po skonfigurowaniu dekodera, pobraniu aktualizacji i uprawnień na wszystkich kanałach nadawanych na częstotliwości 12265, polaryzacja V (TVP2, FOX, AXN) otrzymuję komunikat „Obecnie program nie jest nadawany. Spróbuj ponownie później.” Pomimo braku obrazu pobiera się EPG dla kanału, miernik sygnału w dekoderze również pokazuje optymistyczne parametry na felernej częstotliwości. Poprosiłem technika o dokładny pomiar sygnału na problematycznej częstotliwości w moim gniazdku - wg. miernika jego siła to 64, a jakość 76. Resetowałem dekoder do ustawień fabrycznych, uprawnienia do odbioru kanałów były wysyłane kilkukrotnie, sprawdziłem dekoder w punkcie NC+ - tam obraz na problematycznych kanałach był - więc sprzęt jest sprawny. Konsultanci NC+ mówią, że sprawdzili już wszystkie możliwości (ustawienie z diseqc i bez), technicy od instalacji mówią, że wg. pomiarów sygnał na problematycznej częstotliwości jest (bardzo silny, a jego czystość to 11 MERów), więc po ich stronie też wszystko jest ok, a ja zostałem bez części programów i rozkładam ręce. Może ktoś z Was miał podobne przejścia i może coś poradzić? Help. Robią ciebie w balona z tym silnym sygnałem. U siebie na domowej antenie 80 cm, na tej częstotliwości mam SNR 14 dBm. To trochę inny parametr ale wydaje mi się że MER zawsze ma większa wartość. Chociaż w zasadzie przy normalnej pogodzie nawet na tej wartości powinien być odbiór. A jak z innymi stacjami wygląda odbiór na częstotliwościach 11,75–12,75 GHz V Jest to samo?? Może ten problem dotyczy całego pasma powyżej 11,75?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 2 godziny temu, Cisek napisał: 2 godziny temu, Cisek napisał: technicy od instalacji mówią, że wg. pomiarów sygnał na problematycznej częstotliwości jest (bardzo silny, a jego czystość to 11 MERów) MER 11.1 dB na 12265V to słabiutko. Na dobrze ustawionej 80-ce , przy bezchmurnym niebie, na tej częstotliwości MER powinien oscylować w okolicach 14-15 dB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 (edytowane) To taki komunikat pojawia się przy braku sygnału? Nie ma komunikatu o braku sygnału i prośby o sprawdzenie instalacji satelitarnej? I co z innymi mieszkancami tego wielorodzinnego budynku - czy mają tv sat i podobny problem na tym czy innym sprzęcie? Edytowane 8 Czerwca 2019 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 (edytowane) 3 godziny temu, Cisek napisał: W budynku wielorodzinnym jest zainstalowana antena zbiorcza, konwerter quatro inverto + wzmacniacz + multiswitch i dalej pojedynczymi kablami do mieszkań. W instalacji jest sam Hotbird czy jest też Astra 19.2E? jeśli tak, to skonfiguruj dekoder tylko pod HotBird, bez diseqc i Astry. Edytowane 8 Czerwca 2019 przez Electrix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 @Cisek Weź to do APS i niech tam sprawdzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cisek Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 (edytowane) 3 godziny temu, roberttosat napisał: MER 11,1 to nie jest jakaś rewelacja aczkolwiek powinno działać, odnoszę się do tego: Gdzie to było mierzone? Przy antenie czy u Ciebie w gniazdku. Sprawdź wszystkie kable czy są dobrze zarobione. Zarobione przez techników, którzy instalowali w bloku całe okablowanie. Mierzone było i tu i tu, podpinaliśmy się również bezpośrednio do skrzynki "na wyjściu z mieszkania", żeby wykluczyć wadę instalacji w obrębie lokalu. 1 godzinę temu, Ramirez napisał: Robią ciebie w balona z tym silnym sygnałem. U siebie na domowej antenie 80 cm, na tej częstotliwości mam SNR 14 dBm. To trochę inny parametr ale wydaje mi się że MER zawsze ma większa wartość. Chociaż w zasadzie przy normalnej pogodzie nawet na tej wartości powinien być odbiór. A jak z innymi stacjami wygląda odbiór na częstotliwościach 11,75–12,75 GHz V Jest to samo?? Może ten problem dotyczy całego pasma powyżej 11,75?? Przeglądnąłem wszystkie kanały, faktycznie jest tego troszkę więcej, częstotliwości na których występuje komunikat o braku nadawania kanału to 12265 V, 12188 V, 11137 H i 12303 V (dwie z nich to częstotliwości pojedynczych kanałów, dwie pierwsze mają ich całkiem sporo). 1 godzinę temu, K63 napisał: MER 11.1 dB na 12265V to słabiutko. Na dobrze ustawionej 80-ce , przy bezchmurnym niebie, na tej częstotliwości MER powinien oscylować w okolicach 14-15 dB. Godzinę temu, rotalplus napisał: To taki komunikat pojawia się przy braku sygnału? Nie ma komunikatu o braku sygnału i prośby o sprawdzenie instalacji satelitarnej? I co z innymi mieszkancami tego wielorodzinnego budynku - czy mają tv sat i podobny problem na tym czy innym sprzęcie? Dokładnie taki. Cały czas zastanawiająca jest dla mnie ta informacja o braku nadawania kanału, to jednak co innego niż "brak sygnału", a taką informację ten dekoder przecież również potrafi podać. Co do innych mieszkańców - póki co niewiele jest osób, które skończyły się urządzać, to nowy budynek. Wspomniani przeze mnie technicy mówili mi tylko, że ktoś korzysta z Cyfrowego Polsatu i nie ma podobno problemów. 44 minuty temu, Electrix napisał: W instalacji jest sam Hotbird czy jest też Astra 19.2E? jeśli tak, to skonfiguruj dekoder tylko pod HotBird, bez diseqc i Astry. W instalacji jest również Astra, ale dekoder skonfigurowałem właśnie tak - bez diseqc i Astry (ale z też oczywiście próbowałem). I już teraz bardzo dziękuję Wam wszystkim za chęć pomocy, w jeden wieczór dostałem więcej wskazówek niż przez kilka dni z infolinią :). Edytowane 8 Czerwca 2019 przez Cisek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 Przywróć ustawienia fabryczne i spróbuj jeszcze raz skonfigurować od razu pod samego Hotbirda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 W dniu 8.06.2019 o 22:23, Cisek napisał: W instalacji jest również Astra, ale dekoder skonfigurowałem właśnie tak - bez diseqc i Astry (ale z też oczywiście próbowałem). Jeśli jest w instalacji Astra to nie możesz ustawić "Bez DISEqC", bo wtedy mogą być problemy jak opisałeś. Ustaw DISEqC i na HotBirdzie daj LNB1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KB77 Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 Witam, kupiłem białego Boxa z ofertą na kartę (12. m-cy na start), na działkę. Przez cztery dni działało, chociaż tvn-y były i ich nie było....jak chciały. Od początku była Siła 93-97, Jakość 14-30. Dziś, w sobotę, nie ma nic. Siła 87-88 , Jakość 0 %. Czasza 90. Wszystko działało, bo jeszcze niedawno podłączałem dekoder sąsiadów, bo chciałem sprawdzić jak działa, czy trzeba może coś wymienić i też to był biały box na kartę i działał super? Kręciłem anteną, konwerterem...nic. Nawet na chwilę nie chce wskoczyć chociażby 1% w "Jakości"? Dajcie - jak zawsze, zresztą - dobre sugestie, rady. Dzięki . Pozdrawiam Wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 (edytowane) A inne kanaly nie tvnowskie działają? A parametry ktore podajesz to na jakim kanale mierzone? Edytowane 22 Czerwca 2019 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.