Jump to content

do2411

Users
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About do2411

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak włączyć to w standardowej cenie? w Moje nc+/poszerz swoją ofertę/opcje dodatkowe nie mam czegoś takiego do wyboru.
  2. Witam, mam w tej chwili po przedłużeniu umowy na 24m.: - Nowy Comfort+ za 22,5zł - C+8x za 25zł - Multiroom Standard za 0zł łącznie 47,5zł/m Czy jest możliwość wywalczenia Dopełnienia do Extra za 10zł? Dzwoniłem już milion razy i ciągle słyszę "darmowy miesiąc i później 15zł/m". Dodatkowo doczytałem dziś tutaj, że od września możliwe, że znikną te oferty całkowicie. Mistrzowska Piłka jak można najtaniej w mojej sytuacji? Włącz/wyłącz działa ze średnią miesięczną 15zł czy jakoś inaczej? Dzięki za pomoc! Pzdr
  3. No właśnie nie wiem. Mówili, że problem z jakimś serwerem, bo wysyłali coś, ale mój dekoder główny nie dostaje z ich serwera czegoś i nie pobiera nr karty dekodera dodatkowego. Reklamacja? Co da? Że obniżą abonament o 1/30 za każdy dzień w którym nie mam sprawnego Multiroomu, za który płacę 0zł? Czy coś innego można wywalczyć? Nigdy nie pisałem reklamacji. Jak najlepiej? Przez "Moje nc+", zakładka "napisz do nas" i następnie temat rozmowy "sprawy techniczne"? Czy jakoś inaczej się to robi?
  4. Witam, 31.05.2019 przedłużyłem umowę, wymieniłem dekoder dodatkowy na ten sam model (stary był uszkodzony). Na początku kazali czekać 24h aż dekoder główny pobierze nr dodatkowego i będzie możliwość odbioru sygnału na drugim. Pierwszy działa bezproblemowo. Na dodatkowym ciągle komunikat, że "brak połączenia z dekoderem głównym". Dekodery podłączone kablami do routera, wszystko sprawdzane i poprawnie podłączone, awaria po stronie nc+, mówili konsultanci, że coś z serwerami u nich i że badają problem. Co o tym myślicie? Co robić? Dwie doby minęły i Multiroom nie działa. Pzdr
  5. Witam, 31.05.2019 przedłużyłem umowę, wymieniłem dekoder dodatkowy na ten sam model (stary był uszkodzony). Na początku kazali czekać 24h aż dekoder główny pobierze nr dodatkowego i będzie możliwość odbioru sygnału na drugim. Pierwszy działa bezproblemowo. Na dodatkowym ciągle komunikat, że "brak połączenia z dekoderem głównym". Dekodery podłączone kablami do routera, wszystko sprawdzane i poprawnie podłączone, awaria po stronie nc+, mówili konsultanci, że coś z serwerami u nich i że badają problem. Co o tym myślicie? Co robić? Dwie doby minęły i Multiroom nie działa. Pzdr
  6. Czym się różni Comfort+ od Nowy Comfort+? Do tej pory miałem Comfort+. Niby przy przedłużaniu miał taki pozostać, a widzę w mailu, że jest opisany jako "Nowy Comfort+".
  7. Witam, Dziś kończy mi się umowa po 15 miesiącach. Miałem: Comfort+ 27,50zł C+8x 25zł MR Standard 0zł (MediaBox i mydelniczka) Eleven (włącz/wyłącz) śr. 7,95zł HBO i HBOGO 20zł Daje to rachunek 80,45zł Propozycja z dziś: umowa na 24 miesiące Comfort+ 22,50 zł C+8x 25zł MR Standard 0zł (wymiana mydelniczki na nową, aktualna uruchamia się ponownie codziennie sama podczas oglądania) Eleven (włącz/wyłącz) śr. 7,95zł HBO za darmo na 2 miesiące dopełnienie do Extra+ 1 mies za darmo, później +10zł Daje to rachunek 65,45zł miesięcznie po podwyższeniu dopełnieniem do Extra+ (bez dopełnienia 55,45zł). Dobra oferta czy kończyć zabawę z nc+ bądź czekać jeszcze po wyłączeniu sygnału na coś lepszego? Można dostać jeszcze coś darmowego? Wymienić dekodery na lepsze w dobrej cenie? Jakieś bonusy? Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...