ircios Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Albo zmiana kina domowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fajny06 Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 (edytowane) Witam Was. Mam problem z jakością sygnału. Występuje ona na 30% na dwóch kablach, ale podczas deszczu, wiatru itp. nie występują zakłócenia w odbiorze, ale jak podpinam inny dekoder pod tę instalację, np. Pace to siła sygnału jest na maksa. Edytowane 9 Listopada 2017 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Tą jakością sygnału to ja bym się za bardzo nie stresował, choć faktycznie 30% to trochę mało. Na mojej instalacji czyli antena 90cm i konwerter monoblock quad są podłączone Wifipremium box i Wifibox. Dekoder pierwszy na kanale TVN pokazuje siłę 100% a jakość 60% a na drugim wejściu jakość 50%. Za to drugi dekoder pokazuje siłę 87% a jakość 82% także na TVN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fajny06 Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 (edytowane) Ja siłę mam na 2 wejściach 100% tylko ta jakość mnie trochę martwi. A ma to jakieś znaczenie np w odbiorze kanałów HD że jakoś jest niska??. Edytowane 9 Listopada 2017 przez fajny06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Oczywiście że ma wpływ, im wyższy wynik tym lepiej. Ale tym co napisałem poprzednio chciałem pokazać że te wskazania dekoderów są różne mimo jednej instalacji antenowej i nie są zbyt pewne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fajny06 Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 (edytowane) Ale jeśli te kanały idą bez żadnych zakłóceń, a jak poprawię tą jakoś sygnału to będzie znacząca różnica w obrazie czy raczej nie? Edytowane 9 Listopada 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don kichot Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 problem z siłą sygnału ostatnio mam problemy z odbiorem co dzien, co 2 dni, po godzinie-dwoch ogladania na danym kanale nagle zaczyna spadac jakosc sygnalu do 0% na chwile i obraz zaczyna ostro pikselowac, normalnie jest ok 55-60% i bez zadnych problemow, no chyba ze mega ulewie delkatnie, po jakims czasie problemy ustepuja zwlaszcza po przelaczeniu na inny kanal, czyli nie sa to kwestie zglego ustawienia anteny/wiatru etc czy zauwazyliście u siebie podobny problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 (edytowane) Tą jakością sygnału to ja bym się za bardzo nie stresował, choć faktycznie 30% to trochę mało. Na mojej instalacji czyli antena 90cm i konwerter monoblock quad są podłączone Wifipremium box i Wifibox. Dekoder pierwszy na kanale TVN pokazuje siłę 100% a jakość 60% a na drugim wejściu jakość 50%. Za to drugi dekoder pokazuje siłę 87% a jakość 82% także na TVN. Dekoder wifipremiumbox ma zaniżone wskazania w porównaniu do innych dekoderów nc+. Mimo wszystko 30% to mało, na antenie 80 cm wskazania jakości sygnału są w około 50% (+- 5%) na tym dekoderze. @Don kichot Nie. Spróbuj zrobić ustawienia fabryczne. Powodem może być zarówno dekoder jaki i konwerter w twojej instalacji. Edytowane 9 Listopada 2017 przez roberttosat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 (edytowane) Ale jeśli te kanały idą bez żadnych zakłóceń a jak poprawię tą jakoś sygnału to będzie znacząca różnica w obrazie czy raczej nie?. To nie jest tak jak było w przekazie analogowym że jak był słabszy sygnał to na ekranie pojawiały się dropy . To sygnał cyfrowy więc albo obraz jest albo go nie ma. Zmian w jakości obrazu nie odczujesz, jedynie będzie lepsza odporność na złą pogodę. Edytowane 9 Listopada 2017 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmicik Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Czy Wy też macie problem z transporterem 11075V z HB? Nagle znikną sygnał z tego transportera. Na pozostałych nie ma problemu, jest pięknie...... Aktualnie cały czas mam siła sygnału 45% a jakość 10% a na pozostałych 90% i 75-85% a jeszcze 3 dni temu wszystko było w normie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Zniknął sygnał, bo wyłączyli transponder. https://satkurier.pl/news/163723/nieoficjalnie-kanaly-mtv-zmieniaja-tp-na-13e.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Trzeba korzystać z nowego transpondera MTV. https://satkurier.pl/news/164932/kopia-paczki-vimn-wylaczona-ze-starych-parametrow.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Box+/HD ADB 2851S od kilku miesięcy mam problem z komunikacja na linii pilot <--> dekoder (jest to dekoder do multiroom standard, główny - WiFi Premiumbox) pilot raz nie działa, potem działa, znowu nie działa - jest to niezmiernie uciążliwe wymiana baterii nic nie dała, wymiana pilota nic nie dała finalnie - wymiana dekodera (cały zestaw z pilotem) pomogła na tydzień o czym problem powrócił o co chodzi? jest to tak awaryjny sprzęt czy mam w domu jakieś zakłócenia? (dodam, że dekoder reaguje bez zarzutu na komendy wydawane przez aplikację na smartfona) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Coś Ci zakłóca sygnał podczerwieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Kiedyś Cyfra oferowała wynalazek o nazwie Philips PVR, który nie radził sobie z obsługą podczerwieni, gdy był w pobliżu plazmy. Pomagało częściowe zaklejenie taśmą odbiornika podczerwieni, co niestety pogarszało i tak nie najlepszą współpracę z pilotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 (edytowane) Coś Ci zakłóca sygnał podczerwieni. Jakiś pomysł co to może być? Dekoder spięty jest z TV LCD Panasonic. Nigdy dotychczas nie było problemów (poprzednio używałem Fergusona Ariva 102E). W pomieszczeniu nie ma innych urządzeń elektrycznych poza smartfonami oraz repeaterem WiFi Fritza (ale to w końcu inne fale). Piętro wyżej znajduje się kolejny TV LCD - Sony KDL48W705C oraz WiFi Premium Box i router LTE (Huawei B593-u12 + dopięta antena zewnętrzna). Edytowane 13 Listopada 2017 przez cosmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 (edytowane) Mały apdejt: pilot znowu zawisł, zarządzanie dekoderem przez sieć (aplikacja na android) - działa. wracając do pilota: wypięcie repeatera z gniazdka nic nie dało. TV na piętrze wyłączony, Żadnych innych urządzeń elektronicznych w pobliżu. Naciskanie przycisków pilota dotykając dekodera - zero reakcji. Napisałem do działu technicznego - czas na odpowiedź - do 30 dni (!). Super. Edytowane 15 Listopada 2017 przez cosmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Spróbuj odłączyć od zasilania (wyjmij wtyczkę) od drugiego TV i dekodera. Jeśli są podłączone jakieś dodatkowe elementy, to również je odłącz. Zostaw tylko TV i problematyczny dekoder. Jeśli problem powróci, to podłącz dekoder po drugi TV. Jeśli nie zakłóca Ci pilota jakaś żarówka LED, to powyższa próba może nam pokazać, czy nie masz problemu ze wspólną masą połączonych ze sobą urządzeń. Konwerter jest punktem wspólnym dla dekoderów, następnie masz dekodery podłączone do TV, kolejne urządzenia z podłączeniem elektrycznym wpięte do dekoderów i TV (również ethernet). Problem z "masą" w którymś urządzeniu będzie wpływał na pozostałe spięte ze sobą i dawał na przykład takie objawy jak Twoje. Winowajcą może być też jeden lub więcej przewodów łączących urządzenia dodatkowe z TV (HDMI, Euro, Chinch). To nie jest diagnoza, to jest tylko wskazówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 U mnie problem wygląda podobnie. Tzn. Na Wifiboxie czasami pilot świruje, gdy chcę wyłączyć dekoder to przełącza kanał lub chcę przełączyć kanał np na 4 to przerzuca na 8 lub coś w tym stylu. Ale zdarza się to rzadko i przyzwyczaiłem się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jesus2007 Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 (edytowane) Witam, jestem nowym abonentem ncplus z podstawowym dekoderem. Przez pierwsze 3 tygodnie nie było zarzutu co do sygnału i jakości usługi. Od środy przestały działać niektóre kanały ( najpierw były zakłocenia, potem czarny ekran już bez dzwieku, gdzieniegdzie komunikat- problem z sygnałem, oglądaj w ncplus go tv). Chodzi o programy z transpondera 11411/11449/11488/12284. Siła sygnału to od 23 do 30paru procent. Generalnie odpadły najbardziej strategiczne dla mnie kanaly canalpkus sport2 z liga ang i eleveny, do tego tvp1 hd1, canalplusy itp. Tvn-y są bez zakłoceń. W czym problem? Restartowałem już internet, bo miałem podpowiedzi że to internet radiowy mógł wejść na to pasmo- nic z tego. Czy to konwerter ,czy to antena ? W perspektywie braku meczu chelsea-liverpool- szlag by to trafił . Edytowane 25 Listopada 2017 przez jesus2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Poprawić ustawienie anteny, tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr9 Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 U mnie problem wygląda podobnie. Tzn. Na Wifiboxie czasami pilot świruje, gdy chcę wyłączyć dekoder to przełącza kanał lub chcę przełączyć kanał np na 4 to przerzuca na 8 lub coś w tym stylu. Ale zdarza się to rzadko i przyzwyczaiłem się.Mam to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Zauważyłem że od ostatniej aktualizacji wifiboxa problem z pilotem przestał występować. Zobaczę na jak długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
international level Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) Nie wiecie czy z ultraboxa4k , ten krotki przewod co jest od dysku mozna wypiac? Babka na infolini twiedzi ze mozna , ale on chyba jest tam wtopiony w kazdym razie nie udalo mi sie go wyjac. Wiec chyba przedłuzke bede potrzebowal. A chodzi o to ze wku.. mnie jak ten dysk mieli i chce go schowac do szafki. Edytowane 12 Grudnia 2017 przez international level Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Nie da się odpiąć tego przewodu od dysku, dysk służy jako podstawka pod dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.