Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Przestały mi działać funkcje PVR w dekoderze ADB po koncentryku. Nie działa także dostęp do dysku i wcześniejszych nagrań.

Pilot reaguje, klawisze na dekoderze też, ale ktoś coś zablokował "odgórnie" bo w menu już też nie ma opcji żeby nagrać program, czy cokolwiek zaplanować do rejestracji.

Co tam się mogło odwalić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny dzień obserwacji.

Na kanałach TVP1, TVP2, TVP INFO zauważyłem "kostkowanie" obrazu.

Na innych kanałach nie zauważyłem problemów.

Nasilenia są różne od klatek do braku.

 

edit: już wróciło do normy.

 

Teraz dalsze obserwacje 😏 nowej technologii

 

 

Edit 2: ponownie na TVP1 i TVP2 problem z jakością

Edytowane przez michalx1974
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@andi:   krótko przed  końcem  umowy   po koncentryku (  to były 4 miesiące ) wymienili mi  na jakiś inny dekoder, ponieważ się zepsuł.  Pan monter  tłumaczył mi, że  nie ma już tego, który był przypisany do umowy. Co prawda  nie był to PVR, tylko 1 z 2-óch zwykłych. 
Kto wie,  być może zaproponują @ForzaMilan jakieś inne rozwiązanie, jeżeli okaże się, że  nie mają  PVR'a. Nie zdziwi mnie to, jeśli zaproponują  przejście na światłowód. 
To też  zależy od tego,  ile zostało do końca obecnej  umowy 

Edytowane przez aadacho250
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.01.2021 o 14:48, ForzaMilan napisał:

Przestały mi działać funkcje PVR w dekoderze ADB po koncentryku. Nie działa także dostęp do dysku i wcześniejszych nagrań.

Pilot reaguje, klawisze na dekoderze też, ale ktoś coś zablokował "odgórnie" bo w menu już też nie ma opcji żeby nagrać program, czy cokolwiek zaplanować do rejestracji.

Co tam się mogło odwalić?

 

Kolego z tego co opisujesz to wydaje mi się, że przestawiła się w dekoderze rozdzielczość. Zmiana ta ma wpływ na zanik wyświetlanych funkcji brak skali głośności (a słychać jak się reguluje), brak menu i tym podobnych opcji dekodera. Reset nie pomoże. Wrócę do domu to ogarnę parę zdjęć jak to ustawić.

Edytowane przez Stork
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę na czas nieokreślony i nie zamierzam mieć już "w tej" firmie żadnej lojalki, chyba, że na sam internet. Na pewno nie na pakiety i nie na TV, zbyt niepewne czasy, a dostawca tylko kombinuje, jak wydoić od ludzi pieniądze przy ewentualnym skróceniu umowy, czy też pozorowanej niemożności przeniesienia usługi na nowy adres.

Nie ze mną takie numery, że podpisuję coś tak niesolidnym ludziom, a dopiero potem myślę i płaczę.

 

Samego neta od INEA - polecam, ale tylko to i nic więcej.

 

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiedzieć :) 

A co z Nat Geo People, Fox Comedy ?

 

Z chwilą dodania tych kanałów, klienci  którzy mają usługi po koncentryku, wrażali na FB  operatora( post 1.10.2020), niezadowolenie, że kanały nie są dostępne.

Edytowane przez aadacho250
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety strategia Inea w wygląda moim zdaniem tak:

- okresowo zmieniamy kompletnie pakietyzacje oferty podnosząc jednocześnie ceny

- nowe pogramy pojawiają się w nowych pakietach

- jeśli chcesz mieć ten kanał, zapraszają do przejść na nową ofertę, przywiązanie na 24 miesiące

 

Z klientami na koncentryku chyba tak samo grają - zachęcając do Hiway. 

 

Jestem ich klientem od 6 lat. Nawet mając przez ten czas pakiet exclusive po kilku miesiącach wchodziły nowe pakiety i exclusive był już wybrakowany :D

Ja bym niczego dobrego się nie spodziewał po ofercie TV. 

W lutym wypowiadam umowę na HiWay i zostaje tylko z Internetem - bo tu do niczego się przyczepić nie mogę. Działa u mnie super.

 

HiWay ma moim zdaniem techniczny potencjał, ale ofertowo został zabity. Najdziwniejsze dla mnie jest to, ze za paczkę Canal+ muszę płacić normalnie, a dostępu do VOD C+ już nie mam (a miałem w poprzedniej ofercie IPTV). W tym konkretnym przypadku bardziej opłaca się wykupić C+ bezpośrednio w ich telewizji przez Internet (bez kanałów sportowych), razem z HBO za 50 PLN niż brać cokolwiek filmowego z HiWay.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mrSpectro ideolo w PUNKT polać MU :) , firma INEA już dawno jest w internetach na TAPECIE w kwestii oferty TV jako jedna z bardziej lichwiarskich ofert przed którą trzeba OSTRZEGAĆ INNYCH  !! - złodziejskie praktyki , po cichu zmiana cennika podstawowego , kosmiczne ceny za wg nich innowacyjną usługę TV która byłaby gdyby ją rozwijali , rozumieMY że ceny licencje opłaty rok w rok wzrastają ale w inei one szybują o niebotyczne kwoty , powrót do pakietyzacji kanałów jak z czasów PETARDY to jawne śmianie się w twarz abonentowi - najgorzej mają osoby które nie mają alternatywy lub ją mają ale nie umieją skorzystać  - łącze światłowodowe jest uwolnione ustawą i INEA ma obowiązek by na tych łączach był inny dostawca przykładem jest choćby ORANGE - lepiej , więcej , korzystniej , sprawniej technicznie !! 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekawy czy mają już jakąś strategię na ludzi odchodzących od HiWay. Niczego się nie spodziewam, ale jakby coś dam Wam tu znać :)

Po ostatnim wypowiedzeniu, w ostatnich dniach usługi, wydzwaniała do mnie Pani z DUK, która była dość niemiła - w pewnym momencie musiałem ją poprosić, by na mnie głosu nie podnosiła. Ciekawe czy coś się zmieniło przez 2 lata. Jak widać takie słabe zachowania najbardziej zapadają w pamięć. Inea kojarzy mi się już teraz ciągle z tą panią z DUK.

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio rozmawiałem na czacie i takie info dostałem (dla Poznania): 

"Wypowiedzenie można złożyć osobiście w salonie przy ulicy Polnej lub Przemysłowej (salony otwarte w godzinach 10:00-18:00) oraz Centrum Handlowym M1 i King Cross (godziny otwaracia:9:00-21:00) Można tez wysłać listowanie pod adres: Inea Park ul. Wierzbowa 84 Wysogotowo. Za pomocą konta na moja.inea.pl w trzech prostych krokach: --> KONTAKT--> zgłoś sprawę --> rezygnacja z usług. Oraz przez aplikację MOJA INEA: kontakt--> formularz kontaktowy-->wybierz temat kontaktu-->oferta--> rezygnacja z usług."

 

Sprawdzałem tę opcję w moja inea i ona faktycznie jest, choć inna droga do tej opcji jest trochę. Zastanawiam się tylko czy tak zrobione zgłoszenie "magicznie" nie zginie u nich. Potwierdzonego przez nich podpisem ominąć już nie będą mogli. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...