Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Tak Wi-Fi w INEA jest dodatkowo płatne 5 PLN. Zależy tez od umowy. Bywa, że jest gratis w trakcie  umowy. Dowiedz się, jak to jest u Ciebie.

Edytowane przez Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@radix222:   podpisuje się się pod tym,  co  napisał @patryszq
Miałem ten router mając usługi Inei  po koncentryku.  Dali mi go, ponieważ poprzedni  resetował się, zaniżał prędkości. Dział techniczny  sam zadzwonił, zapytał co się dzieje i zaproponował wymianę. 
Osobiście nie byłem z niego zadowolony. O ile prędkość była taka, jaką miałem wówczas w umowie, czasem ciut wyższe na lapku - część programów,  takich jak np Steam, aplikacji w telefonie  -  przestały działać   pojawiały się komunikaty,  że nie mam dostępu do internetu ( zarówno po kablu i wifi).  Nie było szans na to, aby móc cokolwiek  obejrzeć na  TV, mając  połączenie  bezprzewodowe.  Również pojawiały   komunikaty, że nie ma dostępu do internetu.

 

Mimo zapewnień, że będę mógł korzystać z dwóch pasm 2,4/5Ghz - ta lepsza była aktywna bardzo rzadko, i tylko w jednym miejscu,  w mieszkaniu.

Mam nadzieję, że modem  będzie u Pana lepiej  funkcjonował niż u mnie  :) 

 

Ja  miałem  z nim problemy przez pół roku ?

 

To był de facto  najgorszy router,jaki miałem. 

 

 

Edytowane przez aadacho250
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś chyba było płatne Wi-Fi 5zł dodatkowo. Teraz już nie, za to na pewno zewnętrzne/publiczne IP jest płatne 5zl. No chyba, że się dogadasz z kimś z INEI.

Edytowane przez Barti
Post napisany niechlujnie, jednym ciągiem. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowe na czas nieokreślony z pakietem tv ultra + nagrywarką ADB 3831+ multiroom CAM, netem 300 i telefonem stacjonarnym. Płace 114,90. Czy dzwoniąc do DUK uda się przedłużyć umowe w tej samej cenie, ale próbując "wycyganić" ? DOCU PACK i KIDS PACK? Czy raczej są nieubłagani? Jeszcze jedno. Czy DUK Inei to 61 226 74 83, bo już dawno tam nie dzwoniłem?

 

edit.

A ta druga nagrywarka w ofercie Inei, jakiej pojemności ma dysk i czy jest możliwość przy przedłużeniu umowy "podmianki" nagrywarki?

Edytowane przez semen
uzupełnienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, semen napisał:
Ale nie zmieniając w umowie nic, te dwa dodatkowe pakiety DOCU i KIDS dokupić mogę, czy też nie?

Powiem Ci jak było w mojej sytuacji. Też mam starą umowę, na czas nieokreślony. Chciałem sobie dokupić pakiet Docu. Zadzwoniłem do INEI. Pierwszy tekst to niemożna dokupić do starej oferty. Trzeba przejść na nową ofertę Hiway. Na moje dalsze dyskusje, że nie itd. konsultant zawiesił rozmowę i po chwili gdy powrócił powiedział mi następujący tekst: "Ze względu na długotrwałą współpracę wyjątkowo mogę, ale wszystkie pakiety za 49,60 zł z umową na rok."

Tak właśnie wygląda próba wyciągania kasy od abonentów.

Oczywiście zrezygnowałem.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za informacje. Ale napiszcie co jest takiego HAJ w tym HIWAYu że wszyskim to wciskają. Albo może jest ktoś zorientowany ile by mnie kosztował taki zestaw jaki opisałem powyżej, gdybym zdecydował się na przedłużenie umowy na nowych warunkach z tym HIWAY. I jak wygląda sprawa z multiroomem? Tak jak dotychczas czy po wifi? Pytam bo za bardzo się na tym nie znam.

 

 

Właśnie dzwoniłem na numer 730202020 i bez problemu dobrałem do całości DOCU PACK w cenie 9,90 z wymaganym okresem 12 m-cy. Może komuś ta informacja się przyda

Edytowane przez semen
korekta informacji odnośnie DOCU PACK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejście na HAJŁEJ zawsze będzie droższe , czasami nawet licząc 50zł i więcej jak ktoś sobie policzy co ma teraz a co będzie mieć  po przejściu , co takiego  HAJ NAJ  -w zasadzie  szczycą się ze to technologia bo tv jest po wifi lub kablu , nagrywanie w chmurze , dostęp do tych samych nagrań z każdego dekodera w domu jeśli mówimy o multiroom  ,  funkcje oglądania programów od początku ,mimo iż dana audycja już dawno się skończyła a my jej nawet nie nagraliśmy,  niby taki nowoczesny sprzęt a wiesza się , ścina  , fora czasem krzyczały , że żółty guzik od resetowania w dekoderze zaraz straci kolor bo był tyle  razy użyty , jakość kanałów nie jest aż tak miodzio , choć w zaparte fanatycy tutaj twierdzą inaczej - ilu widzów tyle ocen 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usługa ma spore możliwości, ale faktycznie dekoder wiesza się dość często. Po prostu czarny ekran i nie reaguje na nic innego niż reset żółtym przyciskiem. Większość kanałów jest w jakości dobrej, ale niektóre to tragedia. Wczorajszego meczu Lecha z Cracovią na C+ Family nie dało się oglądać, a przekaz łączony na C+ Sport z tego meczu był OK.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was ma również problem z ucinaniem nagrań - konkretnie kilka minut filmu lub dowolnego programu - HIWAY ? Nagrałem ostatnio film który miał trwać od 12:00 do 13:30 i okazało się, że fizycznie film skończył się o 13:32 przez co nie obejrzałem końcówki ... To samo dotyczy przeróżnych programów ... Infolinia twierdzi, że to nie problem, bo to jest wina nadawcy, a oni mają od nich takie EPG i po stronie hiwaya/inea wszystko jest ok ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, tomayw napisał:

Czy ktoś z Was ma również problem z ucinaniem nagrań - konkretnie kilka minut filmu lub dowolnego programu - HIWAY ? Nagrałem ostatnio film który miał trwać od 12:00 do 13:30 i okazało się, że fizycznie film skończył się o 13:32 przez co nie obejrzałem końcówki ... To samo dotyczy przeróżnych programów ... Infolinia twierdzi, że to nie problem, bo to jest wina nadawcy, a oni mają od nich takie EPG i po stronie hiwaya/inea wszystko jest ok ...

 

A skąd inea ma wiedzieć, że ten film skończy się 2 minuty później, niż poinformował nadawca w swoim epg?

To jest wina nadawcy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, mattem napisał:

 

A skąd inea ma wiedzieć, że ten film skończy się 2 minuty później, niż poinformował nadawca w swoim epg?

To jest wina nadawcy...

 

A ilu nadawców informuje, że ma poślizg ? Nie przypominam sobie, aby kiedyś na dekoderze analogowym lub telewizorze z pendrive - jako dysk do zapisu było jakieś przesunięcie.... Jak to wygląda u innych dostawców też tak jest ?

Nie ma nic gorszego jak nagrać sobie film i nie obejrzeć końcówki ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...