Skocz do zawartości

Podejście do klienta


o-af
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W CP narzekają ludzie ale nie mają pojęcia co wyprawia się w Cyfrze.Jeśli chodzi o obsługę klienta to niestety więcej spodziewałem się po tej firmie.Gdy podpisywałem umowe to trzy razy dzwoniąc dowiadywałem się trzech różnych wersji.Może Panowie jednej maści pragną je odsłuchac to podam godziny i nazwiska konsultantów :lol2:

Koniec drogi Panie

 

Nie jest tak źle w C+ z obsługą klienta, w CP jest dużo gorzej.

Jest to moje subiektywne odczucie, a mam porównanie z jednymi i drugimi.

Swoją drogą call center, jak call center rotacja jest duża - temat rzeka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również chcę potwierdzić słowa Jacekplacek. Przytoczę tutaj swoją historię. Dzwonię do CP w sprawie wykupienia pakietu kanałów HD i słyszę od jednej osoby że jest taka możliwość i że tylko mnie przełączy do innego operatora. W tym czasie połączenie przerywa. Po czym rozochocony dzwonię drugi raz i słyszę że nie mam takiej możliwości. Gdy dzwonię do Cyfry zawsze otrzymuję odpowiedzi który rozwiewają moje wątpliwości. Nie zdarzyło mi się jeszcze żeby w Cyfrze konsultant raz mówił mi tak w za chwilę inny mówi mi co innego. Może mam szczęście do konsultantów z którymi się łączę... :jupi::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP mam do chwili obecnej od czterech lat.I ja z kolei nigdy nie miałem z nimi problemów.Wpłacałem pieniążki dołączali pakiety w pół godzinki po telefonie.W grudniu wziąłem jeszcze Cyfre i tutaj zaczęły mi się schody co inny konsultant to inny obyczaj.Długo by pisać.Widocznie mam pecha.Nawet dzisiaj po odłączeniu HBO i zabraniu przez to Canal+HD dystrybutor u którego podpisałem umowę stwierdził że to jakaś paranoja bo przecierz inaczej miało być.Żadnych konsekwencji.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupowałem Cyfrę to Pan omyłkowo wystawił mi Pakiet komfortowy zamiast Podstawowego,Dobrze ze przeczytałem aneks.Gdy podpisujesz umowę u dystrybutora musisz pamiętać,czytaj umowę przed podpisem.Gdy do mnie zadzwonili z opcją dla stałych abonentów.To gość mnie zachęcał ze Będę miał HBO za darmo.Gdy się stanowczo zapytałem na ile,z dziwnym głosem powiedział 2 miesiące.Trzeba więc znać warunki promocji od deski do deski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też od wielu lat nie miałem żadnych przebojów z konsultantami. Oczywiście jak dzwonię po promocje przedłużeeniowe to starają się sprzedac na początku najsłabszą wersję promocji ale trzeba byc marudnym. Poza tym pamiętajmy, że grzecznośc wszędzie obowiązujee. Podejrzewam, że niejeden raz nasłuchają się oni żadań i pretensji od abo. - typu ja płacę ja wymagam bo pójdę do konkurencji itp.i oczywiście mówione to tonem "paniska'na 3 hektarach :) to czasami widac na wycieczkach zagranicznych. Zapłaci jeden z drugim przykładowe 1.400zł za dwa tygodnie w "ciepłych "krajach i na miejscu zdziwiony jest,że nie ma hotelu klasy HILTON i wycieczek w cenie, a tak w ogóle co wieczór powinien miec lokalną pięknośc gratis w łóżku.Ale to taka nasza krajowa przywara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP mam do chwili obecnej od czterech lat.I ja z kolei nigdy nie miałem z nimi problemów.Wpłacałem pieniążki dołączali pakiety w pół godzinki po telefonie.W grudniu wziąłem jeszcze Cyfre i tutaj zaczęły mi się schody co inny konsultant to inny obyczaj.Długo by pisać.Widocznie mam pecha.Nawet dzisiaj po odłączeniu HBO i zabraniu przez to Canal+HD dystrybutor u którego podpisałem umowę stwierdził że to jakaś paranoja bo przecierz inaczej miało być.Żadnych konsekwencji.

 

Pozdrawiam

 

darbo a co miał ci powiedzieć ten dystrybutor?? cieszę się że dostałem prowizje za podpisanie z Panem umowy, przykro mi, że nie udzieliłem Panu pełnej informacji niech już Pan sobie idzie muszę jeszcze paru biedaków naciągnąć... :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jurandpif

Masz racje.Tylko że o ile w CP zasady są jasne to w Cyfrze wszystko jest skomplikowane i nikt do końca nie wie jaki w końcu dostanie rachunek.Dlatego Cyfre omija szerokim łukiem wielu ludzi.Po prostu nie stac ich na prawników aby dochodzic co jest faktycznie napisane w umowie.Moi znajomi wiedzą że cyfra ma lepszą oferte ale bezpieczniej jest kupic CP.Ludzie cenią sobie spokój i bezpieczeństwo.Cyfra zawsze układa promocje tak żeby chocby na kilka pln naciągnąc klientów.Nigdy nie uda się francuzikom dogonic CP ale finansowo będą lepiej zarabiac.To tacy po prostu naciągacze.Nie znam osoby którą Cyfra nie zrobiła w konia.Obecnie wydawało się że promocja z grudnia powinna przynieśc masę klientów ale tak sie nie stało.Dlaczego ? Wyjaśnienie jest proste.Ludzie (moi znajomi) brali i biorą CP z powodów wyżej wymienionych.Podpisując umowę w Cyfrze należy uzbroic się w dyktafon (co najmniej).Nie należy rozmawiac bez świadków i zapisów.Przykładem jest własnie świąteczne doładowanie.Ciekawe skąd tylu zdziwionych dzisiaj klientów.Teraz po podpisaniu pierwszej umowy wydaje mi się że wiem jak sie do tego zabrac za rok.Jak wspomniałem kamery, dyktafony świadkowie i czytanie umowy słowo po słowie z wyjaśnieniem.Wiem że poświęce na to dwie godziny ale wtedy reklamacja będzie nie do podważenia.Jeśli każdy by tak zrobił zapewniam że ta firma naciągająca w przypadku 90% umów miałaby reklamacje.Ale chyba nie o to chodzi.Nie mówimy w tym miejscu o pieniadzach a jedynie o zasadach.Starsi ludzie to już w ogóle nie podejmują tematu bo nie są w stanie przebrnąc ten nawał promocji Cyfry.Telewizja to produkt masowy i nie można wprowadzac komplikacji. Zasady mają byc jasne.Dlatego podejscie do klienta Cyfry jest żenujace.Byc może to jest ta przeszkoda która blokuje dalszy rozwój firmy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brednie- a już w szczególności uwielbiam takie stwierdzenia - wszyscy moi znajomi to to albo tamto. Ja na twój "argument"stwierdzam, że wszyscy moi znajomi to samo mówią o CP i omijają ta platformę szerokim łukiem i kto ma rację???. Jak ktoś nie umie słuchac lub czytać w sumie nie skomplikowanych umów to już jego sprawa,poza tym nie widzę w tych promocjach nic co wymagałoby do zrozumienia umysłu Einstaina ale może dla abo.CP jest faktycznie skomplikowane/ no jestem trochę złośliwy/ :D zresztą czytając czasami wypowiedzi abo. CP to na temat ich umów i podejścia do klienta to nie jest tak super różowo jak twierdzisz. Poszperaj na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie muszę szukać.Od początku lat 90-tych interesuje się tego typu telewizją.Sam zajmowałem się zakładaniem anten SAT po 89 roku.Forum CP przeglądałem od dawna nigdy nie zaglądając tutaj.To powiedz dlaczego tak wiele osób twierdzi że na co innego się umawiali a co innego mają (poczytaj to forum).Wiem że w pierwszych latach istnienia platformy Canal+ była ona droga i niedostępna dla wielu ludzi.Ci co ją mieli nosili wysoko głowy.Dzisiaj Cyfra została przez konkurencje zmuszona do zejścia z ceny ale nawyki zostały.Ta część klientów która nosiła wysoko głowy w latach 90-tych nie może się z tym pogodzić i jak to było zawsze twierdzi że umowy Cyfry są tylko dla osób inteligentnych (chyba inaczej).Stwierdzam jeszcze raz. Jeśli pytam się czterech osób zawodowo związanych z firmą jak przedstawia się oferta i każda mówi co innego to już jest nie tak.Widać że umowy CP na oczy nie widziałeś i nie wiesz jak wygląda bardziej czysta gra.Zaznaczam że nie jestem zwolennikiem żadnej platformy.W CP panuje bałagan ale trudno jest podpisać umowę na coś na co się nie zgadzam.Ale ja jestem z tzw. plebsu i pozostaje mi tylko CP.W cyfrze trzeba być bardzo dobrze zorientowanym aby nie dać się naciąć.Liczy się cwaniactwo.Dzisiaj ja też wiem że HBO nie jest za darmo i jego wyłączenie powoduje zniknięcie C+HD.Ale jak podpisywałem umowe to nawet kierownik sprzedaży Cyfry twierdził co innego.Więc umowę i jej treść można sobie w d... wsadzić.Liczy się system który póżniej pokaże jak jest.Starzy wyjadacze o tym wiedzieli i kazali sobie opcję Premium rozłączyć bo kiedyś się na to nacięli. Nowi płacą frycowe.Tak więc nie masz racji.Jestem facetem z zasadami i jeśli z kimś się umawiam na 16 to przychodzę 15 min. wcześniej.Nigdy nie obiecuję czegoś bez pokrycia i wymagam tego od innych. A to że w Cyfrze pracują niedouczeni ludzie nie powinno odbijać się na klientach.Ale Oferta Cyfry jest THE BEST i za rok będę uważał. :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się z Tobą, że dawniej była to faktycznie droga platforma i prawie monopolista na treśc premium.Tutaj niezapczeczalna zasługa N , że ten monopol złamała i wymusiała zmiany. CP zaczęła się zmieniac od niedawna ale mimo to strasznie powoli. Poza tym każda platforma stosuje mniejsze lub wieksze sztuczki w promocjach. CP np:-pół roku lub rok za darmo -oczywiście tylko to wytłuszczonym drugiem a maleńkim 2 pozostałe lata pełna opłata.Cyfra na pewno też robi podobnie lub jeszcze bardziej pogmatwa zapis umowy/ więcej terminów i kruczków/. Jednak sam napisałeś, że jak ktoś dokładne dopyta to nie da się złapac. To samo zresztą robią banki. Ja osobiście nigdy nie miałem problemów z przedłużaniem umowy. Przedostatnią miałem na 18 miechów z tego po /chyba 10 miesiącach przejście na pełna opłatnośc/ z tym,że po upływie 10 miesiąca mogłem zmienic pakiet. Zadzwoniłem zmniejszyłem pakiet bez problemów. Teraz ponownie przedłuzyłem umowę i oprosiłem o stałą obniżkę na cały czas trwania umowy i taka opcję dostałem. Nie ma żadnych kruczków zmian w czasie trwania umowy itp. Kwestia poświęcenia tej sprawie kilkunastu-kilkudziesięciu minut, przeczytania uważnie promocji i przygotowania się do rozmowy z konsultantem.

To tak jak z ludźmi biorącymi kredyty hurtowo. Póxniej jest płacz i wylewanie żalów- dlaczego mi banka wciskał kredyty .Teraz ma z 10 kredytów i nie jest ich w stanie spłacac. To taki człek palcem jest robiony ,liczyc i czytac nie umie , to co bank jest winien? Pewnie, że gra m. in. na naiwności klienta no ale cóż wg. powiedzenia naiwnych nie sieją sami się rodzą. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w przyszłym roku mam nadzieję że nie dam się złapac na te kruczki.Czytajac przygody co poniektórych forumowiczów można sie wiele w tej kwesti nauczyc.Boli mnie tylko fakt że klient jest żle informowany przed podpisaniem umowy.Dzisiaj to już nikomu nie wolno wierzyc.Nie wiem z czego to wynika.Z braku wiedzy o swojej pracy czy braku etyki.Dzisiaj wiem wiecej o swoistej etyce Cyfry i faktycznie trzeba się najpierw zapoznac z ich słownictwem zawartym w umowach.Ale co na to wspomniany sławny system platformy?Jeśli trafimy na dobrego konsultanta to zrobi nam symulacje.Ale to wiem z forum.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

darbo trzeba miec trzy platformy żeby miec porównanie odnosnie konsultantów.Z mojego doswiadczenia to własnie polsat jest najgorszą platformąw Polsce pod każdym względem.A o konsultantach brak mi słów.Wymien mi chociaż jeden podstawowy plus u tej platformy co ją tak zachwalasz.Ja mogę stwierdzić mając Cyfre ponad 10 lat nigdy nie miałem z nimi żadnego problemu czasem dostałem cos bonusowego.W N ce jestem krótko ale na/razie nie mam problemu .natomiast w polsacie w ciągu 2 lat ze/siwiałem od ich podejscia do klienta.[beep]two i jeszcze raz [beep]two.Na koniec umowy jeszcze mnie okradli nie przesyłając całej kaucji za dekoder.A w komputerach mają totalny bajzel .Ich systemy nie wykrywają nadpłaty i po tym blokują kanały.Jakosc też tandeta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja byłem abonentem Cyfrowego Polsatu i Cyfry dwa razy.Odnośnie Polsatu obsługa abonencka bez zarzutu,kupiłem odbiornik na własność co prawda złom.Ale gdy był kłopot dystrybutor wymieniał bez problemu,a na koniec gdy rozwiązałem umowę miałem odkodowany pakiet familijny blisko pół roku,a gdy zadzwoniłem to pani powiedziała proszę się nie denerwować zerwał pan umowę i nic panu nie przyjdzie do zapłaty.Gdy byłem w Cyfrze pierwszy raz to mi przyszły rachunki chociaż rozwiązałem umowę,drugi raz dystrybutor niby omyłkowo dał mi komfortowy zamiast podstawowego,a konsultant telefoniczny.Chciał mnie oszukać przy przedłużaniu umowy,z darmowym HBO.To ja mu powiedziałem ze tylko jest na dwa miechy i podziękowałem.

 

Ale jeśli jest dobra promocja to można brać Cyfrę,tylko łeb na karku i czytać umowy i znać warunki promocyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi też facet z PLUS GSM przy przedłużaniu umowy na Syberyjską 55 dawał dodatkowo 120 minutek do sieci przez 18 umowa na 24

owych bonusów nie oczytałem do dziś dnia a jak złożyłem reklamacją to powiedzieli tak na umowe o profitach dodatkowych ani słowa nie ma a to co podpisane to się liczy pocałuj nas w @@@@ :) i co wy na to ?

 

PS : Sorki ze odbiegłem od tematu C+ ale to wyjątkowo Pozdrawiam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co podpisane to się liczy pocałuj nas w @@@@ :) i co wy na to ?

Dosłownie Ci tak na pewno nie powiedział, ale gdyby tak zrobił to miałby 100% racji. Powinien nawet Ci bardziej dosadnie wytłumaczyć, że przy podpisywaniu czegokolwiek trzeba mieć umieć używać mózg. Jakby ludzie czytali te wszystkie umowy, to nie byłoby takiego narzekania na C+ jak w ostatnim czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jacekplacek wydrukował i dał mi do podpisu,na to ja ze muszę ją przeczytać,potem ją stargał i wydrukował nową.A co by było jakbym podpisał i nie skapną się a są tacy ludzie.Ale to mały pikuś,gdy chciałem zwrócić dekoder,to mi nie chciał przyjąć dekodera.Bo muszę zawieść do siedziby firmy,dekoder dałem innemu dystrybutorowi i zabrał bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz 48h od podpisania na ewentualne poprawki w umowie, czy to zmiana pakietu, opcji itp.. a co do obsługi, to nie generalizujmy, nie każdy chce was wydymać (jak można wywnioskować z tego forum), po za tym konsultanci w punktach nie są pracownikami Cyfry, więc nie ma co jechać po tej platformie..

promocje jakie ma, takie ma..nie wiem czy konkurencja jest w stanie zaoferować coś więcej/lepiej

ale chyba to taka polska cecha narodowa, żeby sobie ponarzekać na wszystko i na wszystkich...

szkoda gadać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem klientem POLSATU 5 LAT. W tym czasie ich oferta "zdziadziała" do tego stopnia, że rozwiązałem umowę na pakiet familijny z dn. 31.12.2009 r. Dodaję, że z ich strony nie było żadnego kontaktu po wypowiedzeniu umowy. Dwukrotnie dzwoniłem potwierdzić, że otrzymali wypowiedzenie. Nie jestem zadowolony z ich podejścia. Obecnie jest to droga telewizja, a ponadto nie mają ciekawej oferty jeśli chodzi o sport. Ile można się "katować" ligą szkocka itp. wynalazkami. Cyfra "zeszła" z cen i myślę, że dobrze na tym wyjdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja byłem abonentem Cyfrowego Polsatu i Cyfry dwa razy.Odnośnie Polsatu obsługa abonencka bez zarzutu,kupiłem odbiornik na własność co prawda złom.Ale gdy był kłopot dystrybutor wymieniał bez problemu,a na koniec gdy rozwiązałem umowę miałem odkodowany pakiet familijny blisko pół roku.

 

Ja z kolei byłem abonentem CP przez ponad trzy lata. Początkowo pakietu Mini, a potem podpisałem umowę na Familijny. Po trzech miesiącach nowej umowy zepsuł mi się dekoder. Nikt z CP nie zgodził się na jego wymianę ani na przyznanie dekodera zastępczego (swój dekoder miałem na własność - niestety). Godziłem się nawet nie przedłużenie umowy na kolejny rok-dwa lata. W końcu zaproponowano mi łaskawie zakup za 160 zł dekodera Mini lub za 380 zł Samsunga. Jednocześnie podkreślano, że w dalszym ciągu obowiązuje mnie umowa i muszę liczyć się z karami w wypadku jej zerwania. W końcu dałem sobie spokój z CP, podpisałem umowę z Cyfrą (powitalny w ramach akcji Lato 2009), a za pozostałe 9 miesięcy Familijnego płaciłem mimo, że dekoder leżał w szafie (kary za zerwanie umowy były wyższe od tej kwoty). Po upływie okresu minimalnego i złożeniu wypowiedzenia otrzymałem telefon od konsultantki CP, która zdziwiona nie potrafiła zrozumieć, dlaczego nie chcę dalej płacić za CP. W C+ o takim podejściu raczej nie słyszałem. Ja osobiście na razie nie narzekam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem klientem POLSATU 5 LAT. W tym czasie ich oferta "zdziadziała" do tego stopnia, że rozwiązałem umowę na pakiet familijny z dn. 31.12.2009 r. Dodaję, że z ich strony nie było żadnego kontaktu po wypowiedzeniu umowy. Dwukrotnie dzwoniłem potwierdzić, że otrzymali wypowiedzenie. Nie jestem zadowolony z ich podejścia. Obecnie jest to droga telewizja, a ponadto nie mają ciekawej oferty jeśli chodzi o sport. Ile można się "katować" ligą szkocka itp. wynalazkami. Cyfra "zeszła" z cen i myślę, że dobrze na tym wyjdą.

sport a pilka nozna to dwie rozne rzeczy w CP i patrzac realnie na sam sport z wylaczeniem pilki noznej to CP chyba lepsze od Cyfry+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...