Skocz do zawartości

Podejście do klienta


o-af
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No zgrzali mnie maksymalnie. Po prawie 10-ciu latach płacenia wizji, a później cyfrze w terminie (+/- 5 dni) rachunków jeden jedyny raz poprostu sobie zapomniałem zapłacić (każdemu chyba może się zdarzyć). Przypomniałem sobie po 3 tygodniach i zapłaciłem dokładnie w dniu, kiedy C+ wezwanie do mnie przysłało, a przysłanie wezwania = 5 zł opłaty. O p.i.e.r.d.oły i superoferty to potrafią dzwonić co miesiąc i du*ę truć, a człowiekowi który raz na 10 lat zapomniał zapłacić od razu wezwanie przysyłają zamiast kultruralnie zadzwonić i przypomnieć, maila wysłać, sms-a... cokolwiek. Tego po żabojadach i beżowym się nie spodziewałem. Po weekendzie wysyłam wypowiedzenie, a co! N-ka i polsyf w zębach mi dekodery i karty przyniosą.

 

Jak piszę polsyf to ma być polsyf i proszę mnie nadgorliwie nie cenzurować!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się mylisz ;)

Dzwonią i informują zazwyczaj 4-5 dni po niewpłynięciu opłaty za bieżący miesiąc i dopiero po kilku dniach wyłączają, ALE nie wszystko tylko pozostaje Pakiet Familijny, pozostałe kanały z wyższych pakietów nie są dostępne. Co nie zmienia faktu, że w C+ wygląda to lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

andyg nie po dwóch dniach, tylko prawdopodobnie odcięli by co do minuty, po rozpoczęciu nowego miesiąca rozliczeniowego. A co do włączenia to po zapłaceniu, pieniądze były by zaksięgowane po upływie około dwóch dni i jakby się pojawiły na ich koncie, można wtedy zadzwonić, aby przyśpieszyć odblokowanie. Po 15 minutach od telefonu, miałbyś już sygnał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby tak, ale z durnowatymi ankietami, super ofertami i propozycjami zamiany punktów na jakiś tam kanał to dzwonią na komórkę co miesiąc-dwa, a aby przypomnieć o zapłacie to już nie byli łaskawi zadzwonić. Zawistny bardzo jestem toteż za te 5 zł opłaty za wezwanie zerwę z nimi umowę. Poświęcę kolejne 5 zł na polecony z wypowiedzeniem. Zobaczymy za miesiąc/dwa kto kogo się będzie prosił i co będą proponowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotr-ek@ załatw sobie jeszcze kilka granatów bo co jak co ale sprawiedliwość musi być po Twojej stronie.A jak to będzie za mało postaw cały swój majątek na tą wojenkę z C+ i może po kilku latach jak będziesz goły ale za to zadowolony że nie dałeś się.Widzę,że niektórzy myślą jak zrezygnują i odejdą z C+ to ta będzie błagać go na kolanach na wszelkie świętości aby pozostał bo inaczej bez niego zginie.No to nie będę Cię z tego leczył pozostań w tym błogim stanie i walcz do końca.Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to będzie za mało postaw cały swój majątek na tą wojenkę z C+ i może po kilku latach jak będziesz goły ale za to zadowolony że nie dałeś się.

 

Akurat jakoś specjalnie do C+ nie jestem przywiązany. Żadnych dodatkowych kanałów C+ nie oglądam i równie dobrze mogę mieć konkurencję czy chociażby kablówkę. Kiedyś (1998r.) mogłem wybierać tylko między WizjąTV, a raczkującą platformą C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotr-ek@ załatw sobie jeszcze kilka granatów bo co jak co ale sprawiedliwość musi być po Twojej stronie.A jak to będzie za mało postaw cały swój majątek na tą wojenkę z C+ i może po kilku latach jak będziesz goły ale za to zadowolony że nie dałeś się.Widzę,że niektórzy myślą jak zrezygnują i odejdą z C+ to ta będzie błagać go na kolanach na wszelkie świętości aby pozostał bo inaczej bez niego zginie.No to nie będę Cię z tego leczył pozostań w tym błogim stanie i walcz do końca.Pozdrowienia

Nie tak do końca - np. Plus Gsm ma zapłacić ok. 200 tysięcy złotych kary za to, że jakiejś firmie (małej) utrudniał przeniesienie numeru z Plus'a do Ery. Tak więc nie zawsze "duży może więcej"...

A co do mojej akcji to dostałem emila z przeprosinami i w końcu zapłacę 35 zł proraty (zamiast 65). Więc z "naszą" cyfrerką nie jest tak źle.

PS. Uwierzę, że tyle zapłacę, jak zobaczę rachunek na 35 zamiast 65 zł......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i walcz do końca.Pozdrowienia

Przecież wraźnie napisał, że "powalczy" (zaproponują?) :wink:

Wiem,że napisał tak ale ja w innym sensie a przykładem była by tu słynna swojego czasu piosenka "Chłop żywemu nie przepuści i basta".CATERING7777@przecież nikt nie zmusza Cię do brania C+ i nie musisz tak tego dumnie ogłaszać na całą Polskę to po pierwsze a po drugie jeżeli tylko powodem tego jest tylko "przygoda z C+"/która tak z ręką na sercu nie zawsze jest całkowicie z winy C+/a nie względy merytoryczne to co będzie jak na drodze Twojego życia pojawią się rafy to nic innego jak przyjdzie zatonąć.Pozdrowienia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że moje 5 zł jest bezdyskusyjne i C+ należne. Bardziej boli mnie sposób podejścia do starego klienta, któremu zaraz wysyła się wezwanie zamiast jak już wyżej napisałem wysłać e-mail, sms-a czy chociażby zadzwonić.

Witam. Akurat w tym przypadku nie rozumiem Twojego stanowiska. Jakby nie patrzeć to ty zawaliłeś sprawę, a konsekwencją ( i to niewielką ) jest dopłata do rachunku 5 zł za ponaglenie. I co tu ma do rzeczy staż. Ja również jestem ich abonentem 10 lat i żeby nie musieć pamiętać o takich sprawach załatwiłem sobie polecenie zapłaty. Mam święty spokuj. A tak z innej beczki, to chciałbym zobaczyć Twoją reakcję, gdyby wyłączyli Ci sygnał i uprawnieni przesłali po trzech tygodniach. No cóż zapomniałoby im się. Konkurencja fakt, być może dekodery przyniesie w zębach i pewnie jeszcze jakiś tv dorzuci, żebyś miał na zmianę. Sorry za drobne uszczypliwości. Rozumiem uzasadnione pretensje, ale w tym przypadku chyba tak nie jest. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olać 5 zł - najbardziej mnie wkurza, że jak już wcześniej napisałem z ankietami czy super promocjami wymiany punktów na jakiś kanał to zadzwonić na komórkę albo emaila wysłać potrafią, a tu od razu list ponaglający + 5 zł do zapłaty.

Polecenia zapłaty nie lubię i nigdy nie polubię bo wolę jak ja kontroluję swoje konto, a nie C+, czy inna gazownia - czego przykładem jest ostatnie rozliczenie z gazownią. Rachunek z rozliczeniem za pół roku ze względu na strajk poczty dotarł 18 czerwca z terminem zapłaty 16 czerwca :-) , a kwota do zapłaty była 800 zł. Jeden telefon i termin zapłaty przesunęli na 30 czerwca - akurat po pensji co mnie w pełni zadowoliło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozdział 3 (i mam nadzieję ostatni)

W dniu wczorajszym otrzymałem odpowiedź na swoją reklamację. Oprócz tradycyjnych formułek podziękowań i przeprosin pismo to zawierało dwie ważne z mojego punktu widzenia informacje:

- że nie czekając do sierpnia mogę odebrać ten nieszczęsny dekoder PVR (nie wiem tylko, czy dla mojego przypadku wywrócono ich system do góry nogami, czy też zmieniono mało życiową procedurę)

- w ramach rekompensaty udzielają 100% upustu na abo za lipiec.

 

Mam nadzieję, że C+ wyciągnie wnioski z moich perypetii i innym klientom nie zafundują takich atrakcji. Sam pracuję w koncernie mocno obrośniętym w procedury :/ i wiem, że każdy proces zachodzący w firmie (a szczególnie na styku firma --> klient) powinien być cały czas monitorowany i ew. modyfikowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- że nie czekając do sierpnia mogę odebrać ten nieszczęsny dekoder PVR (nie wiem tylko, czy dla mojego przypadku wywrócono ich system do góry nogami, czy też zmieniono mało życiową procedurę)

- w ramach rekompensaty udzielają 100% upustu na abo za lipiec.

 

Nic nie zmieniono. Z tego co wiem dekoder wynajmowany został zdjety z Twojego kontraktu w ciagu ok 24-48h od dostarczenia umowy sprzedaży tego mediasata ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

Ci co tego nigdy nie zrobili nie chcą czuć tej ulgi. Ja wolę czuć ulgę, gdy wpadam po pracy do domu i włączam sobie odjechany film na Canal+ :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wiecie co, tak czytam sobie te wasze posty i dochodzę do wniosku, że ja jako jedyny musiałem sam zadzwonić do Cyfry+ (w związku z wypowiedzeniem). Wy jesteście w taki razie szczęściarzami, albo ja takim pechwcem, bo do mnie nikt nie zadzwonił, tylko wysłali mi sms'a z prośbą o kontakt pod podanym numerem telefonu. I to ja musiałem zadzwonić do nich, a nie oni do mnie.

 

No chyba, że gdybym nie zadzwonił pod podany numer, to oni wtedy zadzwonili by do mnie za jakiś tydzień - nie wiem.

 

Ale fakt jest faktem, że to ja do nich dzwoniłem, a nie - tak jak wy opisujecie - oni do mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wziąłem za 800 złotych plusów 3xDiscovery na 1 miesiąc, a informację mam taką, że opcja zostanie włączona "na próbę" dopiero 31 sierpnia. Dziwna ta Cyfra. Lepiej by było, gdyby włączyli od razu.

 

Jeśli dodatkowe Discovery będą opłacalne, to wykupię na stałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

Zawsze tak jest, przynajmniej ja tak zawsze mam :P Tzn. jak zamiawiasz daną opcję, czy wybierasz promocję na 1m-c gratis pakietu prestiżowego (za złote plusy), to liczona jest ona od następnego miesiąca i wtedy też zostają włączone owe kanały (jeśli nie posiada się opcji prestiż), lub odliczana jest wartość pakietu prestiżowego od rachunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...