Skocz do zawartości

Podejście do klienta


o-af
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiecie co, tak czytam sobie te wasze posty i dochodzę do wniosku, że ja jako jedyny musiałem sam zadzwonić do Cyfry+ (w związku z wypowiedzeniem). Wy jesteście w taki razie szczęściarzami, albo ja takim pechwcem, bo do mnie nikt nie zadzwonił, tylko wysłali mi sms'a z prośbą o kontakt pod podanym numerem telefonu. I to ja musiałem zadzwonić do nich, a nie oni do mnie.

 

No chyba, że gdybym nie zadzwonił pod podany numer, to oni wtedy zadzwonili by do mnie za jakiś tydzień - nie wiem.

 

Ale fakt jest faktem, że to ja do nich dzwoniłem, a nie - tak jak wy opisujecie - oni do mnie.

 

 

Możesz mieć zaznaczone w swoim kontrakcie, że nie wyrażasz zgody na telefon z ich strony i dlatego to pismo abyś to Ty się odezwał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

nie wiem czy mili i szczerze mało to ma do rzeczy , niestety ale nieprofesjonalni- same kłopoty oni w w tym telecentrum nic nie wiedzą... inne rzeczy przychodzą w mejlach , inne w ica się wyświetlają a jeszcze inne przychodzą pocztą ... coś ostatnio się źle dzieje w państewku cyfry.

Co do sms'a (to już chyba dawno) mi też przysyłali sms z prośbą o kontakt , ale wychodząc z założenia że to oni na mnie zarabiają - zlekceważyłem , zadzwonili i to nie raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Amaś 1990

Profesjonalni? Nie wiem w czym?

Właśnie opisałem sytuację z odbiorem dekotera HD PVR w wątku o tych dekoderach ale ten temat jest chyba nawet lepszym miejscem na to.

Podpisując umowę mówią ci że dekoderów nie ma i że masz chodzić/pytać się o nie i jak będą to zamienić. Po czym po kilku tygodniach wymyślają sobie że wyślą ci list z informacją że możesz już odebrać PVRa i wtedy z tym listem możesz to zrobić. No i dobra niech wyślą taki list. OK!

Tylko że z listu dowiadujesz się że niby odebrać możesz ale nie tam gdzie kupowałeś/podpisywałeś umowę lub w innym pobliskim punkcie, a gdzieś za/w okolicy "centrum" przy najbardziej ruchliwej ulicy gdzie zaparkowanie w pobliżu graniczy z cudem a największe w mieści korki powoduja że na dojazd tam i z powrót stracisz 2,5 do 3 godzin. Co więcej wyznaczają perfidnie, [beep]ko i z premedytacja punkt czynny kilka godzin (od 10:do 17) kiedy wiadomo że każdy człowiek jest wtedy w pracy. Co chcą w ten sposób osiągnąć? Chyba tylko wzburzenie i gniew u abonenta owijając w ładne słowa "dekoderów nie mamy i ci nie damy".

A po dodzwonieniu się na infolinie nic, jak grochem o ścianę!! Żadnego wyjaśnienia na jakiej podstawie /dlaczego kierują mnie po odbiór dekodera w inne miejsce niż miejsce zakupu? Dlaczego nie wysłali go w miejsce czynne całodobowo lub w jakichś normalnych godzinach umożliwiających odbiór przed lub po pracy (jakiś punkt czynny 7-21?) W większości marketów są czynne nawet do 22! Na każde pytanie jak katarynka tępe odpowiedzi "tam wysłaliśmy i tam można odebrać"? Ale dlaczego/z jakich powodów i na jakiej podstawie wysłano go gdzieś w las?? Nic zero konkretów? Przesłać go też niby nie mogą do punktu zakupu bo już wysłali tam gdzie wysłali i tam czeka? Do domu też nie mogą mi go wysłać ale gdzieś w las to owszem tak! Jak dla mnie mogli go równie dobrze wysłać do Szczecina albo na kaukaz. Aha i pani powtarzająca jak katarynka "tam wysłaliśmy tam można odebrać" poproszona o połączenie mnie z kimś kto udzieli mi odpowiedzi powiedział że kierownik nie może podejść.

Taki to właśnie profesjonalizm.

Zaraz pisze reklamacje.

Jeszcze jedna wpadka z ich strony i o kontynuacji umowy ze mną będą mogli tylko pomarzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

borsuk2

 

po pierwsze - markety nie wymieniają dekoderów

 

po drugie - jak masz napisane, że dekoder jest do odbioru w danym punkcie to się do niego udaj; po to zostały wytypowane punkty wymian, co by wszystko odbywało się sprawnie; nie każdy z kilkuset dystrybutorów dostał do tego autoryzację..

 

a po trzecie - po to wynaleziono telefon, żeby móc się kontaktować, czyli jeśli nie zdążysz w godzinach otwarcia punktu - zadzwoń i zapytaj czy jest szansa umówić się winnych godzinach lub innym terminie..

 

podpisując umowę wiedziałeś, że dekoderów PVR nie ma i trzeba czekać - nawet do końca marca..

 

listy od C+ są sposobem na zaprowadzenie porządku w trakcie wymian - wysyłane po kolei licząc od najstarszych umów..

 

 

spróbuj załatwić coś w CP lub N - życzę powodzenia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mario_81

Płacą ci za pisanie takich bzdur?

Po pierwsze - to od kiedy nie wymieniają? Bo ja kupowałem właśnie w markecie i właśnie było mówione żeby się pytać u nich i jak będzie to wymienia.

Po drugie - jak by było napisane że mam do Gdańska czy Szczecina jechać to też bym miał jechać? Albo jakby było napisane że mam sobie rękę obciąć to co uważasz miałbym tak zrobić bo jakiś [beep]ek sobie tak napisał?

Po trzecie - zadzwoń np do Auchana i powiedz żeby nie zamykali jutro o 22 tylko poczekali na ciebie do północy bo się do 22 nie wyrobisz żeby wpaść na zakupy. Powodzenia!!

 

Co do reszty o braku dekoderów wiedziałem i o terminie do końca marca też i nie mam co do tego żadnych wontów. Listy niech sobie będą a nawet powinny być mnie chodzi o wybieranie punktu odbioru:

A) dniówka w naszym kraju trwa 8 godzin a ten punkt nawet łaskawie nie jest przez tyle czynny

B) dlaczego wybrany punkt jest w lokalizacji oddalonej o 15-16 kilometrów od miejsca zakupu czy też mojego adresu? Ale to nawet nie o to chodzi. Chodzi o to że jest tak usytuowany że dojazd tam to ponad godzina ze względu na stałe korki tak wiec żeby odebrać głupi dekoder tak naprawdę musiałbym stracić dzień urlopu

C) nie tylko ja ale chyba wszystkim podpisującym umowę w listopadzie/grudniu mówiono w punkcie gdzie dana osoba kupowała że dekodery będą później i należy pytać o nie i jak będą przyjść wymienić! Jeśli natomiast pojawił się problem z ich dostępnością to należało wysłać list do abonenta a dekoder tam gdzie dokonano zakupu lub dekoder kurierem do abonenta lub skontaktować się z nim i zapytać gdzie może go odebrać. I trzecie raz podkreślam

markety nie wymieniają dekoderów
gdzie to słyszałeś w listopadzie czy grudniu? Bo ja i ludzie z którymi rozmawiałem nigdzie!

Tak wiec nie wypisuj mi tu proszę takich fanboyowych mądrości o cyfrze bo nie masz grama racji!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mario_81 ma w 100% rację w każdym calu. Jeśli się z tym nie zgadzasz to mamy problem...

Trochę źle do tego podchodzisz, lecz nie jesteśmy Twoimi rodzicami, czy kogo tam uznajesz za autorytet by Ci prawić morały.

 

Tekst typu "Tak wiec nie wypisuj mi tu proszę takich fanboyowych mądrości o cyfrze bo nie masz grama racji!" nie przystoi... naprawdę...

 

Chcesz Cyfrze+ radzić w sprawach logistycznych - wyślij list z choćby milionem stron, może coś wskurasz... lecz to jak z nadzieją, która matką..... i tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

borsuk2

 

listy od C+ są sposobem na zaprowadzenie porządku w trakcie wymian - wysyłane po kolei licząc od najstarszych umów..

 

A to dobre :D jakoś od początku grudnia nie mogę owego "magicznego listu " dostać , a jak czytam forum to niektórzy styczniowi i lutowi abonenci już dostali...........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze się nie spotkałem żeby styczniowy lub lutowy klient dostał list z info o wymianie...

@mario_81

Płacą ci za pisanie takich bzdur?

Po pierwsze - to od kiedy nie wymieniają? Bo ja kupowałem właśnie w markecie i właśnie było mówione żeby się pytać u nich i jak będzie to wymienia.

Po drugie - jak by było napisane że mam do Gdańska czy Szczecina jechać to też bym miał jechać? Albo jakby było napisane że mam sobie rękę obciąć to co uważasz miałbym tak zrobić bo jakiś [beep]ek sobie tak napisał?

Po trzecie - zadzwoń np do Auchana i powiedz żeby nie zamykali jutro o 22 tylko poczekali na ciebie do północy bo się do 22 nie wyrobisz żeby wpaść na zakupy. Powodzenia!!

 

Co do reszty o braku dekoderów wiedziałem i o terminie do końca marca też i nie mam co do tego żadnych wontów. Listy niech sobie będą a nawet powinny być mnie chodzi o wybieranie punktu odbioru:

A) dniówka w naszym kraju trwa 8 godzin a ten punkt nawet łaskawie nie jest przez tyle czynny

B) dlaczego wybrany punkt jest w lokalizacji oddalonej o 15-16 kilometrów od miejsca zakupu czy też mojego adresu? Ale to nawet nie o to chodzi. Chodzi o to że jest tak usytuowany że dojazd tam to ponad godzina ze względu na stałe korki tak wiec żeby odebrać głupi dekoder tak naprawdę musiałbym stracić dzień urlopu

C) nie tylko ja ale chyba wszystkim podpisującym umowę w listopadzie/grudniu mówiono w punkcie gdzie dana osoba kupowała że dekodery będą później i należy pytać o nie i jak będą przyjść wymienić! Jeśli natomiast pojawił się problem z ich dostępnością to należało wysłać list do abonenta a dekoder tam gdzie dokonano zakupu lub dekoder kurierem do abonenta lub skontaktować się z nim i zapytać gdzie może go odebrać. I trzecie raz podkreślam

markety nie wymieniają dekoderów
gdzie to słyszałeś w listopadzie czy grudniu? Bo ja i ludzie z którymi rozmawiałem nigdzie!

 

Tak wiec nie wypisuj mi tu proszę takich fanboyowych mądrości o cyfrze bo nie masz grama racji!

stoiska w marketach nie mają obowiązku wymiany sprzętu, a to co mówią sprzedawcy to już inna bajka..skoro zostałeś poinformowany o możliwości wymiany na stoisku marketowym to idź i spróbuj coś tam wymienić, zobaczymy czy się uda..

 

do gdańska/ szczecina czy ciechocinka nikt nie będzie Ci kazał jechać, a to, że nie każdy punkt wymienia dekodery to już jest rozwiązanie logistyczne Cyfry a nie widzi mi się sprzedawcy..

 

dniówka może i trwa 8 godzin, ale nie jest powiedziane,że właściciel punktu musi tyle pracować bo nikt mu tego nie każe.. 8)

 

co do dojazdu i korków - raczej nikt się tym nie przejmuje wybierając lokalizację punktu wymian,

 

a co do wysyłki dekodera do klienta, to jak to sobie wyobrażasz? komu oddasz stary dekoder? kto wystawi Ci potwierdzenie wymiany? kurier? on ma to w [beep]ie i nie ma czasu na takie zabawy..

 

no i w sumie dostaję kasę za pisanie tych "bzdur" :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku wszystko bardzo sprawnie. Fakt, że śledzę forum od listopada, a dopiero w ostatnich dniach stycznia zdecydowałem się na przedłużenie umowy, ale tak jak już wspominałem... konsultant poinformował mnie, że list został wysłany 4 lutego. Otrzymałem go 10 lutego i zgodnie z wytycznymi pojawiłem się u wskazanego dystrybutora w Warszawie. Dziś podłączyłem i... działa :)

 

Pierwsze wrażenia opisałem w wątku o PEACE HD PVR 500GB https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=6&t=12279&p=315488#p315488.

 

Od stycznia mam Cyfre+ i już dostałem list...

 

 

z rachunkiem i ulotkami :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mario

Jakiego postu bym nie przeczytał negujesz zawsze innego piszącego.Rozumiem że pracujesz dla Cyfry+ ale to staje się wręcz niesmaczne.Według Ciebie Twój pracodawca ma zawsze rację.Tylko że wielu naiwnych ludzi zostało już wprowadzonych w błąd przez konsultantów.Nie będę się o tym rozpisywał bo nie o to chodzi.Sam zostałem w przeciągu miesiąca wprowadzony w błąd parokrotnie.Jedni przepraszali za drugich a i tak wyszło inaczej.Osobiście jestem zadowolony z oferty Cyfry+ ale przy podpisaniu umowy jest tyle niejasności że nigdy nie wiadomo jak to się skończy.Myślę że moderator powinien zakończyć na jakiś czas Twoje doradzanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś czytał jego posty to wiedziałbyś, że jest pracownikiem punktu dystrybucyjnego. Punkty dystrybucyjne są firmami nazwijmy to zewnętrznymi, posiadającymi umowę z operatorem jednym bądź większą ich ilością i w imieniu danego operatora zawierają umowę z klientem, dalej zwanym abonentem, czy też jak wielu mówi "abonamentem". Czytając to myślę, że zrozumiałeś, iż mario_81 nie staje w obronie swojego pracodawcy....

 

Myślę, że niepotrzebnie brniecie w tą dyskusję. Wymiana trwa, czekajcie lub dalej co poniektórzy smarujcie maile, wysyłajcie faksy, listy do C+ w nadziei, że przybiegnie konsultant z dekoderem w rękach, kucnie przed Wami i odśpiewując jakąś denną balladę wręczy do rąk własnych upragniony dekoder.

 

Obiecano, obiecano.. w aneksach jest info do kiedy będzie dekoder - nowa umowa, lub w przypadku wielu aneksów z przedłużenia - nie ma takiej informacji, lecz infolinia wspomniała o liście do końca x miesiąca.. czekajcie, dostaniecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dam się sprowokowac.Widzę że jesteście jednej maści i życzę wielu umów Panowie.

Ja podpisałem umowę w grudniu i w połowie stycznia odebrałem dekoder.Ale......... najpierw pierwszy telefon i info od miłej pani że mam czekac na list.Tydzień póżniej drugi telefon i inna miła pani twierdzi że bredzę.Mam zgłosic sie do punktu w którym podpisałem umowę i dystrybutor ma mi wydac lub zamówic.Tego było za wiele.Poszedłem i się pytam Pana to jak to w końcu k :censored: a ma byc.I tutaj niespodzianka.Za dwa dni telefon od Pana i dekoder do odebrania.Dlatego pytam się o jakie listy chodzi.A zawodowi obrońcy Cyfry na tym forum niech zgłoszą swoim chlebodawcom że niestety w firmie jest bałagan i cierpią na tym klienci.W CP narzekają ludzie ale nie mają pojęcia co wyprawia się w Cyfrze.Jeśli chodzi o obsługę klienta to niestety więcej spodziewałem się po tej firmie.Gdy podpisywałem umowe to trzy razy dzwoniąc dowiadywałem się trzech różnych wersji.Może Panowie jednej maści pragną je odsłuchac to podam godziny i nazwiska konsultantów :lol2:

 

Koniec drogi Panie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz problem z obsługą klienta w CTA lub w APSach Cyfry+ to nasmaruj reklamacyjkę. Jeśli myślisz, że ktokolwiek przejmuje się Twoimi postami i zajmuje się jakością obługi w C+ to się grubo mylisz. Nikt tu nie zagląda... ja to robię aby czasami komuś pomóc i negować idiotyczne wymysły, z którymi potem koledzy i koleżanki się męczą na infolinii, robię to bezinteresownie, mario_81 podobnie. Jeśli komuś takiemu jak Ty nie odpowiada to ok, nie musimy się udzielać i zapraszamy każdego aby sobie dzwonił do CTA.

 

Niestety, bum na dekodery sprawił, że pojawiło się niemałe zamieszanie w C+, lecz dostałeś dekoder to powinieneś zapomnieć o sytuacji. Prawda jest taka, że obie konsultantki miały po części rację. Głównym sposobem odbioru PVRa było okazanie listu w punkcie, lecz jeśli APS miał możliwość zamówienia wcześniej PVRa - nie każdy się tego podejmował z różnych nie wiadomych mi przyczyn - to i tą drogą można było uzyskać sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie markety nie muszą wymieniać sprzętu ze względu na brak miejsca składowania zwrotów, a to, że niektóre to robią - to już ich dobra wola..

 

MassageMasta

w Twoim poście jest tylko info o tym jak szybko dostałeś sprzęt na wymianę i rozumiem, że 9 lutego dotarł aneks do umowy a nie list z info o czekającym PVR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...