Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 9.12.2021 o 19:03, ircios napisał:

Szajsung 2018+

 

W dniu 9.12.2021 o 20:39, mikoko napisał:

Soniaki na androidzie

Na którym ukazują się najszybciej aktualizacje aplikacji?

Co z tym WebOS jest nie tak, że tak długo trzeba czekać?

Z PolsatBoxGo było to samo, jako ostatni otrzymał :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co mnie Tizen obchodzi. Piszesz, że się tnie,  a ja odpisuje, że u mnie nie. Nie potrafię wywróżyć na czym teraz ogladasz. Może i na telebimie na stadionie lub na jakimś placu.

24 minuty temu, Pawop napisał:

Na C+Sport2 na meczu MC-Wol obraz tnie niemiłosiernie.

 

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, levybydg napisał:

Mam tv z android tv i aplikacja C+ mi strasznie tnie,nie ładuje się wideo.Czy jest jakaś działająca wersja którą można ręcznie pobrać a nie ta ze sklepu google?

 

Najlepiej zainstalować aplikację Canal+ w wersji 5.2.1 (to ostatnia wersja, przy której nie pojawiały się masowe narzekania na przycinanie, zatrzymywanie transmisji itd.). Można ją pobrać z internetu, przykładowy link: https://m.apkpure.com/pl/mycanal-tv-en-live-et-replay/com.canal.android.canal/download/440021665-APK-e8b956dc21b8ff27a2e41e65e9ddfebe?from=versions%2Fversion

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś wie jak wyłączyć blokadę rodzicielską chciałem wczoraj horror puścić i plansza o ochronie nieletnich

 

A w sprawie czarnego obrazu pisaliście do nich maila? Ciekawe że Multi i obraz w obrazie nie wywala tylko jakość bywa straszna. Specjalnie kupiłem dekoder że nie będzie wywalać i dla multi.

 

 

Edytowane przez Golbi84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiadomo, czy po ostatniej aktualizacji z 20 grudnia apki na Androida C+ w końcu zaczął działać normalnie?

U mnie filmy się po prostu urywały i trzeba było uruchamiać film na nowo i ręcznie przesuwać do ostatnio oglądanego miejsca. Pomogła dopiero instalacja starszej wersj 5.2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, but123 napisał:

Nie wiadomo, czy po ostatniej aktualizacji z 20 grudnia apki na Androida C+ w końcu zaczął działać normalnie?

U mnie filmy się po prostu urywały i trzeba było uruchamiać film na nowo i ręcznie przesuwać do ostatnio oglądanego miejsca. Pomogła dopiero instalacja starszej wersj 5.2.

Mi przestał w sekcji Live występować UPES 187 (Android TV), reszty jeszcze nie testowałem. Jedyna zauważalna zmiana w stosunku do 5.2 to że dodali ramkę jak się wybiera jakąś pozycję z materiałów, że wygląda przejrzyściej. Innych wielkich zmian nie zauważyłem jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Krzysiek1991 napisał:

Mi przestał w sekcji Live występować UPES 187 (Android TV), reszty jeszcze nie testowałem. Jedyna zauważalna zmiana w stosunku do 5.2 to że dodali ramkę jak się wybiera jakąś pozycję z materiałów, że wygląda przejrzyściej. Innych wielkich zmian nie zauważyłem jeszcze.

Najważniejsze żeby się nie zacinał i żeby nie wywalało z filmu.

W takim razie spróbuję zaktualizować, najwyżej ponownie wrócę do starszej apki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi odpisali na stronie Google Play Store'a żę naprawili UPES187 i znikający obraz, ale obecnie nie mam subskrypcji.

Poza tym, dla mnie największym problemem jest rozdzielczość SD w Kodi, bo oficjalnych aplikacji staram się unikać bez względu na usługodawcę. Kwestia wygody po prostu - chcę mieć wszystko w jednym miejscu. ;)

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, michael112 napisał:

Poza tym, dla mnie największym problemem jest rozdzielczość SD w Kodi

Nie da się obejść, trzeba z tym żyć albo przestać subskrybować C+.

Podobną droga idzie Amazon, HBO Max i chyba tez Disney+.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Zuzia napisał:

HBO Max i chyba tez Disney+.

 

HBO Max? A w GO działa bez problemu! No to ja dziękuję za ich ulepszenia.

Tak poza tym, słyszałem że nie da się obejść, nie trzeba mi powtarzać. ;)

1 minutę temu, ircios napisał:

Trzeba kupić najnowsze urządzenia. 

 

To (raczej na pewno) nic nie pomoże jeśli chodzi o Kodi. Poza tym jaki sens wydawać pieniądze na nowy sprzęt tylko z powodu serwisu streamingowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...