sootynet Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Witam, Wiecie może, czy jest szansa na dodanie w niedługim czasie obsługi kanałow 4K w Apple TV ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2022 7 godzin temu, sootynet napisał: Wiecie może, czy jest szansa na dodanie w niedługim czasie obsługi kanałow 4K w Apple TV ? Tak, w ciągu 5 lat. P.S. Jakie pytanie, taka odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Też w żartobliwym tonie powyższej odpowiedzi. Nie poprawiają apki bo lepiej będzie działać usługa na Apple TV 4K niż na dedykowanych boxach Canal+ . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2022 9 godzin temu, sootynet napisał: Wiecie może, czy jest szansa na dodanie w niedługim czasie obsługi kanałow 4K w Apple TV ? Nie ma. Brak obsługi HLG przez Apple TV (1-gen). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Ale tłumaczenie bo sprzęt z 2017 nie obsługuje HLG. Mamy 2022r i sprzęt drugiej generacji obsługuje HLG bez problemu, ale szukanie wymówki bo telewizor z 2010 nie ma HLG to w telewizorze z 2022 też nie damy aktualizacji. Czas się ogarnąć i nie robić z siebie pośmiewiska, to jest jeden z nielicznych sprzętów który bez problemu uciągnie wymagania tej aplikacji w 4K. Jeżeli chodzi o porównanie ich boska z Apple TV dzieli lata świetle. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2022 10 godzin temu, sootynet napisał: Witam, Wiecie może, czy jest szansa na dodanie w niedługim czasie obsługi kanałow 4K w Apple TV ? 3 godziny temu, grreg2084 napisał: Tak, w ciągu 5 lat. P.S. Jakie pytanie, taka odpowiedź. To wcale nie musi być żart... Na YouTube materiały w 4k można u nich oglądać dopiero od niespełna dwóch lat. Na naszym rynku dochodzi również Player na którym także niema jeszcze 4k (chociaż nie nadają z hdr) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Tylko co ma Apple do tego ze na Youtubie lub Player nie ma treści 4K. Ktoś kiedyś pisał do Playera dlaczego nie ma treści 4K to dostał odpowiedz że Apple TV 4K nie obsługuje 4K dlatego nie mogą dodać 4K To jest wina producentów aplikacji a nie Apple że nie jest dostępne 4K. Muszą się dużo nauczyć jeszcze od Apple jak puszczać seriale w 4K HDR i Dolby Atmos który na ten moment jest najlepszym serwisem jeżeli chodzi o jakość streamingu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Mi właśnie tak Player odpisał w sprawie Apple TV 4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Nie mieli co odpisać, to napisali Ci historyjkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Za to pewnie we Francji, nie ma problemu z treściami 4K w usłudze Canal Online na Apple TV 4K ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Zgadza się, nawet testują HDR Dolby Vision na Apple TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Można by pomyśleć, że polska filia dla Francuzów to chyba 3 świat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biguslogus Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Oprócz Francji to canal plus nadaje tylko w trzecim swiecie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iMarekPL Opublikowano 18 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2022 No cóż... muszę się trochę wyżalić... odreagować... albo coś... i przy okazji przekazać wam kilka ciekawych informacji. Miałem okazję kontaktować się z konsultantami Canal+ Online przez czat kilkanaście, a może już kilkadziesiąt razy. Różne sprawy dotyczące 3 różnych kont. Od razu uprzedzę pytania dociekliwych dlaczego aż tylu - obsługuję konta Canal+ Online mojej mniej ogarniętej internetowo rodziny. Dlaczego wspomniałem, że "może kilkadziesiąt" razy - ano dlatego, że jeśli pracownik czatu dostaje zbyt trudne pytanie to czat MAGICZNIE się zawiesza i trzeba pisać ponownie z kimś innym. Zdażyło się to już kilka razy - dziś dwukrotnie. Niestety po "zawieszeniu" treść czatu znika więc nie zdążyłem zrobić screenów z całości rozmowy, a była bardzo ciekawa... Jednym z problemów występujących na 2 kontach jest brak naliczania rabatu za zgody marketingowe. Dziś po ponad miesiącu czekania na odpowiedź w sprawie zgłoszenia technicznego, które ponoć zostało zrobione postanowiłem dowiedzieć się na czym stoję. W końcu to już łącznie 20zł w plecy. Niektórzy konsultanci zachowują się tak jakby pierwszy raz o problemie słyszeli, inni wprost mówią, że sprawa dobrze znana i często zgłaszana. W dzisiejszej rozmowie dowiedziałem się, że mam zaznaczone tylko 2 z 4 (!!!) zgód marketingowych i dlatego rabat nie jest naliczany. Konia z rzędem temu, kto mi te pozostałe 2 zgody pokaże w ustawieniach Canal+ Online. Pani natarczywie pytała czy te dwie dodatkowe zgody zaznaczyć ale nie była chętna podać ich treści. Po konkretnym zapytaniu okazało się, że jedna z nich dotyczy "marketingu przez SMS", a druga "profilowaniu przez lokalizację". Niestety dokładnej treści wam nie podam bo za chwilę zostałem MAGICZNIE rozłączony z czatu. Dlaczego rozłączony? Zadałem dwa pytania. Pierwsze - po co zgoda na SMS skoro w Canal+ Online nie podaje się numeru telefonu. Drugie - dlaczego nie widzę tych zgód do zaznaczenia na moim koncie. Pyk. Po rozmowie. Mogę tutaj jeszcze pisać i pisać. Wyjdzie rozprawka dłuższa niż na maturze. Dla porównania dwukrotnie kontaktowałem się z czatem Netflix. Obie sprawy załatwione w ciągu max 5 minut. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Mam podobne przemyślenia, odnośnie jakości Obslugi. Na jednego kompetentnego Konsultanta przypada 4 nie mających pojęcia o sprawie… Nawiasem mówiąc …Ostatnio otrzymałem voucher obniżający kwotę pakietu do 30 zł (pierwsze dwa m-ce zdaje się za 10 PLN)…jakie było moje zdziwienie, kiedy zobaczyłem, informację jakoby - ważny voucher otrzymany przed chwilą - …przy próbie jego aktywowania ”został już przez Ciebie wykorzystany”…nawet nie chce mi się o to pytać i tego wyjaśniać. Ta firma permanentnie robi klientów w bambuko, za ciężkie pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biguslogus Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Tak jak wspominałem wcześniej Canal plus to firma z przeznaczeniem na 3 świat więc nie ma co wymagać. Chciałbym aby cena tez była z 3 świata. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iMarekPL Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Profesjonalizmu Canal+ ciąg dalszy. Dziś zablokowano mi na karcie środki. Szkoda tylko, że wczoraj anulowałem pakiet i USUNĄŁEM kartę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Jak usunąłeś kartę, to jakim cudem zablokowali Ci środki? A może to Twój brak profesjonalizmu i zrobiłeś to za późno? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 To jest sprawdzalne, bo po anulowaniu pakietu, Canal+ przysyła potwierdzenie na maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iMarekPL Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 (edytowane) Godzinę temu, Pawop napisał: Jak usunąłeś kartę, to jakim cudem zablokowali Ci środki? A może to Twój brak profesjonalizmu i zrobiłeś to za późno? No właśnie do tego zmierzam... tam jest tak profesjonalnie wszystko rozwiązane (czytaj syf), że nawet po usunięciu karty pobrało środki. Widzę, że należysz do jakieś grupy obrońców Canal+. Dla Ciebie treść maila z 20.08: "DZIĘKUJEMY CI ZA WSPÓLNIE SPĘDZONY CZAS Zgodnie z twoją prośbą wyłączyliśmy wybrany pakiet." Przy okazji taka ciekawostka. Kilkanaście dni temu w związku ze zmianą w banku musiałem podmienić kartę w moim prywatnym koncie Canal+ Online. Dodam tylko, że miałem tam promocję z Flex za 20zł więc najlepsza opcja na subskrypcję. Bank zrobił blokadę na 1zł czyli karta została autoryzowana i pojawiła się w ustawieniach konta, a następnego dnia pakiety (full opcja) nie zostały wznowione bo UWAGA, UWAGA brak karty w systemie! Dla niedowiarków mam screen z blokady z banku. Oczywiście na czacie brak rozwiązania problemu. Edytowane 21 Sierpnia 2022 przez iMarekPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Mail ma datę, godzinę, jest podstawa do reklamacji w takim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iMarekPL Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 (edytowane) Wiem, że to podstawa do reklamacji. Tu chodzi o fakt, że jednego dnia potrafią zablokować środki na usuniętej karcie, a drugiego nie potrafią pobrać środków z karty twierdząc, że "nie ma jej w systemie i co mi zrobisz". A ja teraz będę się przebijał przez niekompetentnych konsultantów żeby odzyskać swoje pieniądze... Edytowane 21 Sierpnia 2022 przez iMarekPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Do takich firm trzeba specjalnego podejścia - ustawiać limit na karcie. Takie są realia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iMarekPL Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 (edytowane) Jedyne sklepy stacjonarne, z których korzystam to spożywcze. Resztę kupuję online. Mam praktycznie wszystkie serwisy VOD dostępne w Polsce. Nawet mając kilka kart niestety nie widzę opcji zabezpieczenia się tu limitem. Na czacie pani konsultant kazała przesłać im treść maila o usunięciu karty. Szkoda tylko, że nie wysyłają na maila potwierdzenia usunięcia karty (jedynie o anulowaniu pakietu). Śmiech przez łzy. Edytowane 21 Sierpnia 2022 przez iMarekPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 (edytowane) Godzinę temu, iMarekPL napisał: Wiem, że to podstawa do reklamacji. Tu chodzi o fakt, że jednego dnia potrafią zablokować środki na usuniętej karcie, a drugiego nie potrafią pobrać środków z karty twierdząc, że "nie ma jej w systemie i co mi zrobisz". A ja teraz będę się przebijał przez niekompetentnych konsultantów żeby odzyskać swoje pieniądze... Po pierwsze, to uspokój się. Chooleeryczne podejście nie świadczy dobrze o Tobie. Sprawa jest prosta: Canal+ popełnił błąd i niesłusznie pobrał Tobie kolejną opłatę. Odpowiednio to udokumentuj i wyślij oficjalną reklamację w wiadomości e-mail (przez czata nie ma sensu załatwiać takich spraw). W ciągu kilku tygodni sprawa się wyjaśni i otrzymasz zwrot kasy. P.S. Więcej empatii i cierpliwości - każdy może popełnić błąd, nawet C+. Ja też kiedyś u nich składałem reklamacje i wszystko poszło gładko (załatwiałem wszystko drogą emailową); co więcej - oprócz zwrotu kasy - otrzymałem voucher na bezpłatny 30-dniowy dostęp do podstawowego pakietu na C+ Online. Edytowane 21 Sierpnia 2022 przez grreg2084 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.