Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale tłumaczenie bo sprzęt z 2017 nie obsługuje HLG. Mamy 2022r i sprzęt drugiej generacji obsługuje HLG bez problemu, ale szukanie wymówki bo telewizor z 2010 nie ma HLG to w telewizorze z 2022 też nie damy aktualizacji. Czas się ogarnąć i nie robić z siebie pośmiewiska, to jest jeden z nielicznych sprzętów który bez problemu uciągnie wymagania tej aplikacji w 4K. Jeżeli chodzi o porównanie ich boska z Apple TV dzieli lata świetle.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, sootynet napisał:

Witam,

Wiecie może, czy jest szansa na dodanie w niedługim czasie obsługi kanałow 4K w Apple TV ? 

 

3 godziny temu, grreg2084 napisał:

 

Tak, w ciągu 5 lat.

 

P.S. Jakie pytanie, taka odpowiedź.

To wcale nie musi być żart...

Na YouTube materiały w 4k można u nich oglądać dopiero od niespełna dwóch lat.

Na naszym rynku dochodzi również Player na którym także niema jeszcze 4k (chociaż nie nadają z hdr)

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko co ma Apple do tego ze na Youtubie lub Player nie ma treści 4K. Ktoś kiedyś pisał do Playera dlaczego nie ma treści 4K to dostał odpowiedz że Apple TV 4K nie obsługuje 4K dlatego nie mogą dodać 4K😂 To jest wina producentów aplikacji a nie Apple że nie jest dostępne 4K. Muszą się dużo nauczyć jeszcze od Apple jak puszczać seriale w 4K HDR i Dolby Atmos który na ten moment jest najlepszym serwisem jeżeli chodzi o jakość streamingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż... muszę się trochę wyżalić... odreagować... albo coś... i przy okazji przekazać wam kilka ciekawych informacji. :)

 

Miałem okazję kontaktować się z konsultantami Canal+ Online przez czat kilkanaście, a może już kilkadziesiąt razy. Różne sprawy dotyczące 3 różnych kont. Od razu uprzedzę pytania dociekliwych dlaczego aż tylu - obsługuję konta Canal+ Online mojej mniej ogarniętej internetowo rodziny.

 

Dlaczego wspomniałem, że "może kilkadziesiąt" razy - ano dlatego, że jeśli pracownik czatu dostaje zbyt trudne pytanie to czat MAGICZNIE się zawiesza i trzeba pisać ponownie z kimś innym. Zdażyło się to już kilka razy - dziś dwukrotnie. Niestety po "zawieszeniu" treść czatu znika więc nie zdążyłem zrobić screenów z całości rozmowy, a była bardzo ciekawa...

 

Jednym z problemów występujących na 2 kontach jest brak naliczania rabatu za zgody marketingowe. Dziś po ponad miesiącu czekania na odpowiedź w sprawie zgłoszenia technicznego, które ponoć zostało zrobione postanowiłem dowiedzieć się na czym stoję. W końcu to już łącznie 20zł w plecy. Niektórzy konsultanci zachowują się tak jakby pierwszy raz o problemie słyszeli, inni wprost mówią, że sprawa dobrze znana i często zgłaszana. W dzisiejszej rozmowie dowiedziałem się, że mam zaznaczone tylko 2 z 4 (!!!) zgód marketingowych i dlatego rabat nie jest naliczany. Konia z rzędem temu, kto mi te pozostałe 2 zgody pokaże w ustawieniach Canal+ Online. Pani natarczywie pytała czy te dwie dodatkowe zgody zaznaczyć ale nie była chętna podać ich treści. Po konkretnym zapytaniu okazało się, że jedna z nich dotyczy "marketingu przez SMS", a druga "profilowaniu przez lokalizację". Niestety dokładnej treści wam nie podam bo za chwilę zostałem MAGICZNIE rozłączony z czatu. Dlaczego rozłączony? Zadałem dwa pytania. Pierwsze - po co zgoda na SMS skoro w Canal+ Online nie podaje się numeru telefonu. Drugie - dlaczego nie widzę tych zgód do zaznaczenia na moim koncie. Pyk. Po rozmowie. :)

 

Mogę tutaj jeszcze pisać i pisać. Wyjdzie rozprawka dłuższa niż na maturze.

 

Dla porównania dwukrotnie kontaktowałem się z czatem Netflix. Obie sprawy załatwione w ciągu max 5 minut.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne przemyślenia, odnośnie jakości Obslugi. Na jednego kompetentnego Konsultanta przypada 4 nie mających pojęcia o sprawie…

 

Nawiasem mówiąc …Ostatnio otrzymałem voucher obniżający kwotę pakietu do 30 zł (pierwsze dwa m-ce zdaje się za 10 PLN)…jakie było moje zdziwienie, kiedy zobaczyłem, informację jakoby - ważny voucher otrzymany przed chwilą - …przy próbie jego aktywowania ”został już przez Ciebie wykorzystany”…nawet nie chce mi się o to pytać i tego wyjaśniać. Ta firma permanentnie robi klientów w bambuko, za ciężkie pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Pawop napisał:

Jak usunąłeś kartę, to jakim cudem zablokowali Ci środki? A może to Twój brak profesjonalizmu i zrobiłeś to za późno?
 

No właśnie do tego zmierzam... tam jest tak profesjonalnie wszystko rozwiązane (czytaj syf), że nawet po usunięciu karty pobrało środki.

 

Widzę, że należysz do jakieś grupy obrońców Canal+. Dla Ciebie treść maila z 20.08:

"DZIĘKUJEMY CI ZA WSPÓLNIE SPĘDZONY CZAS 

Zgodnie z twoją prośbą wyłączyliśmy wybrany pakiet."

 

Przy okazji taka ciekawostka. Kilkanaście dni temu w związku ze zmianą w banku musiałem podmienić kartę w moim prywatnym koncie Canal+ Online. Dodam tylko, że miałem tam promocję z Flex za 20zł więc najlepsza opcja na subskrypcję. Bank zrobił blokadę na 1zł czyli karta została autoryzowana i pojawiła się w ustawieniach konta, a następnego dnia pakiety (full opcja) nie zostały wznowione bo UWAGA, UWAGA brak karty w systemie! Dla niedowiarków mam screen z blokady z banku. Oczywiście na czacie brak rozwiązania problemu. 

Edytowane przez iMarekPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to podstawa do reklamacji. Tu chodzi o fakt, że jednego dnia potrafią zablokować środki na usuniętej karcie, a drugiego nie potrafią pobrać środków z karty twierdząc, że "nie ma jej w systemie i co mi zrobisz". A ja teraz będę się przebijał przez niekompetentnych konsultantów żeby odzyskać swoje pieniądze...

Edytowane przez iMarekPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne sklepy stacjonarne, z których korzystam to spożywcze. Resztę kupuję online. Mam praktycznie wszystkie serwisy VOD dostępne w Polsce. Nawet mając kilka kart niestety nie widzę opcji zabezpieczenia się tu limitem.

 

Na czacie pani konsultant kazała przesłać im treść maila o usunięciu karty. Szkoda tylko, że nie wysyłają na maila potwierdzenia usunięcia karty (jedynie o anulowaniu pakietu). Śmiech przez łzy. 

Edytowane przez iMarekPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, iMarekPL napisał:

Wiem, że to podstawa do reklamacji. Tu chodzi o fakt, że jednego dnia potrafią zablokować środki na usuniętej karcie, a drugiego nie potrafią pobrać środków z karty twierdząc, że "nie ma jej w systemie i co mi zrobisz". A ja teraz będę się przebijał przez niekompetentnych konsultantów żeby odzyskać swoje pieniądze...

 

Po pierwsze, to uspokój się. Chooleeryczne podejście nie świadczy dobrze o Tobie.

 

Sprawa jest prosta: Canal+ popełnił błąd i niesłusznie pobrał Tobie kolejną opłatę. Odpowiednio to udokumentuj i wyślij oficjalną reklamację w wiadomości e-mail (przez czata nie ma sensu załatwiać takich spraw). W ciągu kilku tygodni sprawa się wyjaśni i otrzymasz zwrot kasy.

 

P.S. Więcej empatii i cierpliwości - każdy może popełnić błąd, nawet C+.  Ja też kiedyś u nich składałem reklamacje i wszystko poszło gładko (załatwiałem wszystko drogą emailową); co więcej - oprócz zwrotu kasy - otrzymałem voucher na bezpłatny 30-dniowy dostęp do podstawowego pakietu na C+ Online.

Edytowane przez grreg2084
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...