Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, sunmoon51 napisał(a):

Czy ktoś ma kolekcję "Obejrzyj w 4K" na webos LG w ofercie online (bo @ircios pisał, że ma, ale w ofercie sat)? Chciałbym pojąć, czy brak tej kolekcji to problem techniczny, czy raczej polityki w biznesie. A jeśli ma w online, jaki to model telewizora?

Przy koncie onlinie nie ma zakładki 4K natomiast przy opcji sat jest. W tej kwestii widać nic się nie zmieniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie ma reguły z tego co piszecie powyżej. U mnie treści 4K pojawiły się dopiero po włączeniu na dwa miesiące opcji C+4K w ofercie satelitarnej. Wcześniej korzystałem z opcji online i treści 4K poza kanałem live C+4K nie miałem. Ani na web os ani na androidzie.

Już zleciłem wyłączenie oferty C+ z końcem grudnia, więc na początku stycznia prawdopodobnie wznowię ofertę C+ online.  Zobaczę wtedy czy coś się zmieniło czy nie w moim przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

c+ liczy mi za pakiet bez zniżki za zgody marketingowe, a te zgody są wyrażone. Oni twierdzą że nie wyraziłem zgód. Na chwilę obecną sprawa ustała na wysłaniu zrzutów ekranu z ustawień ze zgodami oraz wiadomościami e-mail od canal+, żeby widzieli że jednak otrzymuje treści marketingowe. Cała sprawa rozgrywa się o 5 zł, a z Amazonem załatwiłem sprawę na 180 zł jednym kontaktem na czacie, czyli c+ żenada totalna. Tak sobie myślę, czy to nie jest celowe, bo przecież kiedyś była akcja Nki, jak ludzie chcieli rezygnować z HBO na start, a bok nie odbierali telefonów. Co o tym myślicie, a może ktoś też tak ma, że pobierają z konta bez uwzględnienia zniżki, mimo spełnienia warunków? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu zgłosiłem im na Twitterze w wiadomości prywatnej, że od kilku dni zniknął mi dostęp do materiałów 4K. Zarówno ze strony głównej jak i z zakładki Kanały. Pisałem o tym tutaj.

Gościu jak zwykle przeprosił i przekazał do odpowiedniego działu. Minęło kilka dni. Zero efektu, więc piszę jeszcze raz. Tym razem na czacie ze strony serwisu. Jeszcze raz opisuję wszystko dokładnie. Facet odpisuje, uwaga werble: Na ten moment nie ma w serwisie kolekcji z materiałami 4K. Jest tylko canal+ ultra HD 😁. Kabaret. Na moją odpowiedź, że jeszcze nie tak dawno miałem dostęp do tych materiałów i że u innych subskrybentów kolekcja jest dostępna facet OPUŚCIŁ CHAT😡. Widzę, że po raz kolejny mają w poważaniu swoich klientów. A ja jak nie miałem dostępu do Kruka w 4K, tak nie mam. Najważniejsze, że opłaty za subskrypcję potrafią pobrać w dobrej wysokości i w terminie... (zagrzałem się).

Macie jakiś pomysł gdzie jeszcze uderzyć z tym problemem? Przecież to są jaja...

Edytowane przez matinen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest 540p pod niektórymi przeglądarkami, systemami i na urządzeniach z certyfikacją Google Widevine L3. Aczkolwiek wybrane kanały są w wyższej rozdzielczości, trudno połapać się w tym bałaganie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...