Skocz do zawartości

GONET.TV


Gość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko w playerze możesz w każdej chwili to usunąć. Ba, zamawiasz subskrypcję i odpinasz od razu kartę. Potem przed końcem okresu rozliczeniowego znowu sobie ją podpinasz i przedłużasz.

 

Tu chodzi o zwykłą możliwość odpięcia karty i tyle. Nikogo nie powinno obchodzić czemu chcę to zrobić.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MisterRondel Im mniej miejsc w których Twoja karta błąka się po internecie, tym lepiej dla posiadacza karty. Systemy informatyczne mają to do siebie że są bezpieczne do momentu kiedy ktoś się nie znajdzie luki, aby się na nie włamać. W tego typu płatnościach do systemu wpisujesz wszystkie niezbędne dane do płatności on-line. Jesteś taki pewien że to bezpieczne? Bo ja nie.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MisterRondel napisał:

A co twoim zdaniem mają powiedzieć osoby, które korzystają z gonet i nie chcą usuwać karty, bo chcą dalej korzystać?

Korzystasz, więc masz podpięta, Twój wybór. Dziś na rynku jest bardzo dużo usług tego typu bez wiązania się umową. Jak sobie to wyobrażasz, że będziesz się na próbę rejestrował w każdej usłudze i wszędzie na stałe zostawiał swoje wrażliwe dane?

Korzystam mam podpięte, nie korzystam usuwam. To takie dziwne dla Ciebie?

Przepisy unijne zobowiązują każdego operatora do usuwania danych na żądanie. Czy brak możliwości usunięcia jest dla Ciebie zgodny z prawem?

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy czasy i tak jest od początku ludzie! masz wybór nie chcesz coś ci się nie podoba? to idź gdzie indzie daj oddychać. 
 
NIE PODOBA SIĘ PŁACENIE KARTĄ?!


PŁAC PRZELEWEM LUB GOOGLE PAY! 

 
WYBÓR JEST LUDZISKA!!!  

 

Jeszcze raz powtórzę jak to u nich działa!

 

 
Jako GONET.TV widzimy tylko 4 ostatnie cyfry karty, którą klient podpina pod bramkę płatniczą.

Operator bramki * płatniczej przetwarza dane karty i ma do niej dostęp.

Gonet.TV wie tylko że klient kartę podpiął, jak pisałem 4 ostatnie cyfry i info, czy dalej zgadza się na płatność czy nie.

 

*Operator bramki to firma która obsługuje płatności  np. BNP Paribas  (tak jak płacisz w necie i też podajesz mu swoje całkowite dane z karty dla np. mediamark czy tam H&M sklep odzieżowy, ), operatorem płatności nie jest GoNet.Tv czy mediamark lub H&M w tym przypadku. W przypadku zwrotów to mediamark czy tam H&M  lub Gonet zwraca się do Operatora który ma dane twojej karty i robi zwrot. 

 

Podsumowując i co najlepsze Wszędzie płacenie w necie nie świadomie podajecie w necie dane całkowite karty i wy myślicie że nigdzie ich nie ma zapisane, to operator ma je nadal i nic z nimi nie może zrobić.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
 
 
Jako GONET.TV widzimy tylko 4 ostatnie cyfry karty, którą klient podpina pod bramkę płatniczą.

Operator bramki * płatniczej przetwarza dane karty i ma do niej dostęp.
Gonet.TV wie tylko że klient kartę podpiął, jak pisałem 4 ostatnie cyfry i info, czy dalej zgadza się na płatność czy nie.
 
 
 
 
 
Nie interesuje mnie czy widzi 1,2,3,4 cyfry. Jak nie korzystam nie ma widzieć mojej karty. Chce ją usunąć a oficjalne konto się zawinęło i udaje , że nie ma tematu.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy czasy i tak jest od początku ludzie! masz wybór nie chcesz coś ci się nie podoba? to idź gdzie indzie daj oddychać. 

Mamy czasy i tak jest od początku ludzie! masz wybór nie chcesz coś ci się nie podoba? to idź gdzie indzie daj oddychać. 

No więc osoby które założyły konto chcą pójść gdzieś indziej, a przy okazji chcieliby odpiąć swoją kartę. Chyba proste nie ? A przy okazji to Ty chyba musisz być jakąś prawą ręką użytkownika [mention]GONET.TV [/mention].
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, KiriKiri napisał:

 

 
Jako GONET.TV widzimy tylko 4 ostatnie cyfry karty, którą klient podpina pod bramkę płatniczą.

 

 

 

 

Tylko to jest bez znaczenia. Chodzi o komfortowe użytkowanie. 

Każda szanująca się usługa posiada możliwość prostego usunięcia danych /karty. 

Jeśli są gotowi brać pieniądze klientów, powinni być także gotowi na to że klient ma pewne oczywiste oczekiwania i także obawy o swoje dane. Czytam ten wątek i się do usługi zraziłem, bo jak dotąd osoby odpowiedzialne nie są skłonne skomentować tej kwestii czy się odnieść. 

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KiriKiri nie obchodzi mnie, ile cyfr widzą, kto jest operatorem płatności i jakie są jeszcze opcje płatności.
Podpiąłem kartę i nie mogę jej odpiąć i żądam od nich, żeby mi to umożliwili. Rozumiesz, czy mam Ci to rozrysować?

Mam nadzieję, że jakiś portal się tym zainteresuje.
 

Edytowane przez Anita Kaźmierska
Usunięto obraźliwe treści.
  • Popieram 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu dostałem na maila informację, że moja usługa została aktywowana, stwierdziłem, że to jakaś promocja i dostałem darmowy miesiąc, ale już po sprawdzeniu stanu konta okazało się, że to jednak nie promocja. Po kontakcie z biurem obsługi pieniądze zostały mi zwrócone, ale no jednak bez mojej zgody konto zostało aktywowane. Konta usunąć nie można, karty odpiąć też nie, jedyne wyjście to dezaktywacja karty w banku... Także radzę każdemu kto ma tam podpiętą kartę, aby uważać i sprawdzać maile od nich, bo może okazać się, że konto nagle samo się aktywuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Pawop napisał:

Mam nadzieję, że jakiś portal się tym zainteresuje.

Pani kierowniczko @Anita Kaźmierska czy ma Pani taki zasięg by dogadać temat z @GONET.TV bo jak widzimy jest to dość poważny problem , i jak mniemam my jako użytkownicy serwisu @GONET.TV " raczej " w tym temacie tj. płatności kartą i BRAKU możliwości jej usunięcia z serwisu mamy rację - większość jak nie każdy serwis pozwala na manewr podpięcia i usunięcia karty w DOWOLNYM momencie , a @GONET.TV nabrał wody w usta i milczy lub być może sam ogarnia temat , bo jak tak będzie to poleci masa skarg do urzędów a jak wiemy RODO to temat bardzo tkliwy i cenny jeśli chodzi o kary dla podmiotów które je naruszają 

Dzięki za " interwencje " 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@patryszq w regulaminie powinien być adres mailowy spróbuj tam napisać.Dane są usuwana na żądanie użytkownika , skoro nie było takiego żądania ze strony użytkownika to trudno oczekiwać że winny jest usługodawca. 
Z tego co wiem przepisy nie wymagają od usługodawcy zastosowania takiej funkcjonalności na platformie .
Jeśli nie ma adresu mailowego , wysyłasz tradycyjny list :) , wszystko jest zgodne z przepisami. 

Edytowane przez jackpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, jackpol napisał:

@patryszq Pisałeś na chat z prośbą o usunięcie karty płatniczej ?.  

 

Możesz sobie pisać, tylko nic z tego nie wynika...

 

"Co do usunięcia karty, jeśli Pańskie konto to xxxxxx, automatyczna płatność kartą została anulowana. My jako firma nie mamy dostępu do danych karty, płatności są realizowane przez bramkę płatniczą i to jej operatorzy przetwarzają dane karty."

Edytowane przez vigoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...