Skocz do zawartości

WiFiBox+ (Sagemcom DSIW74)


ircios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@FaziSky

Zapomnij, że wymienisz dekoder dodatkowy Wifibox na WifiPremiumbox. Tylko Wifibox na Wifibox.

@maks27 Reklamację Ci uwzglednią i wymienisz sztukę za sztukę, skoro tamten dla Ciebie wadliwy. Chcesz WifiPremiumbox? Może i Ci dadzą z pełną aktywacją i najemem miesięcznym.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.12.2018 o 13:13, maks27 napisał:

@Radio jaki masz dysk, że działa nagrywanie poprawnie?

Sorry że odpisuję z dużym opóźnieniem lecz nie miałem możliwości odpisania prędzej.....  mam dysk Seagate 1TB 2.5 cala.

 

W dniu 2.12.2018 o 14:29, miniupiniu napisał:

Ale o jakim nagrywaniu piszesz jak ten dekoder nie posiada dysku. Z dyskiem to jest inny model. Poprawcie mnie jak się mylę.

Mylisz się, mam oba tunery, a tuner DSWI74 posiada możliwość podpięcia zewnętrznego HDD, co zresztą uczyniłem, dlatego napisałem że wszystko śmiga aż miło.

Podczas rozmowy konsultant zasugerował użycie dysku 2.5 cala ze względu na prądowe problemy z większymi i starszymi dyskami, nawet na wszelki wypadek zakupiłem odpowiednią przejściówkę i zewnętrzny zasilacz, ale okazało się że niepotrzebnie.

Należy tylko pamiętać że jak tuner "widzi" już dysk to należy go sformatować, bez tego jest problem, po 30 minutach potrafi pokazać 100% zapełnienia, tak było i u mnie, format pomógł, w sumie to dnia dzisiejszego nie mam z tunerem i HDD żadnego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też ma. Seagate 1TB 2,5 cala oczywiście formatowany przez dekoder po podłączeniu. Dysk kupiłem rok temu mało używany leżał na półce. W niedzielę pokazał 100 % zajętości i formatowanie trwało bez końca. Dopiero po ustawieniach fabrycznych dekodera udało mi się sformatować dysk i jakoś działa, jednak często na na banerze w czasie odtwarzania po naciśnięciu "play" nie ma czasu nagraniu, więc nie wiem ile już trwa i muszę obserwować czas na zegarku, wtedy nie ma tytułu nagrania. Innym razem jest dostępny czas trwania nagrania i tytuł filmu. Na liście nagrań tytuły są zawsze widoczne.

Może ma to znaczenie że dekoder pobrał soft po podłączeniu internetu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję za kilka dni. Nagrałem 2 programy i po obejrzeniu sprawdzę, co wyjdzie z tego testu.

Taka ciekawostka: 

Podłączyłem zewnętrzną stacjonarną nagrywarkę HDD Panasonic przewodem SCART i działa na niej nagrywanie z dekodera, oczywiście nie jakości HD. Aktualny soft nie blokuje kopiowania na zewnętrznej nagrywarce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Radio napisał:

Może pomoże reset tunera i zaraz po nim podłączenie HDD i zrobienie formatu? Ja tak zrobiłem i poprzednie problemy zniknęły.

Zrobiłem tak jak pisałeś i żadnych zmian niestety. Pozostaje mi czekać na reklamacyjną wymianę dekodera na inny model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam od wtorku Wifibox+ i w związku z tym mam pytania. Przepraszam, jeśli już się pojawiły ale ciężko przekopać taki wątek.
1. Czy w jakiś sposób da się zmienić kolor podświetlenia wyświetlacza z tego pomarańczowego?
2. Mam podłączony dysk, który ma diodę pracy, i dioda świeci nawet jak dekoder jest na stand by. Do tego dotykając dysk czuję że idzie na niego zasilanie. Czy to normalna sprawa? Boję się o żywotność dysku w sytuacji jak będzie działał 24h na dobę. To nie jest dysk serwerowy przecież.
3. Czy, jak to miał w zwyczaju Pace, dekoder pobiera w trybie stand by jakieś materiały VOD? Dziś rano dioda dysku mrugała stąd pytam.

Wczoraj testowałem nagrywanie - nagrałem pół godzinny program i odtwarza się bez przeskoków, mam więc nadzieję że jest z nim wszystko w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koloru podświetlenia nie zmienisz, chyba że wymienisz wyświetlacz na inny w wymaganym kolorze, dysk ma cały czas zasilanie, chyba pobiera materiały VOD, w końcu po to ma HDD i dostęp do wypożyczalni, ja wyłączam go w porze nocnej i mam spokój, o trwałość HDD nie martw się, nic mu się nie stanie, w moich Pace PVR 7241 dyski mieliły ładnych kilka lat i nie miałem z nimi problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koloru podświetlenia nie zmienisz, chyba że wymienisz wyświetlacz na inny w wymaganym kolorze, dysk ma cały czas zasilanie, chyba pobiera materiały VOD, w końcu po to ma HDD i dostęp do wypożyczalni, ja wyłączam go w porze nocnej i mam spokój, o trwałość HDD nie martw się, nic mu się nie stanie, w moich Pace PVR 7241 dyski mieliły ładnych kilka lat i nie miałem z nimi problemu.
Czyli wyłączasz go wtyczką z prądu?
Mój dysk to jakiś Seagate 2,5 cala wyciągnięty z laptopa przy okazji wymiany na ssd, włożony w obudowę nateca. Skoro nie pobiera vod to dlaczego czasem dysk mruga jak dekoder jest wyłączony?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, cezar1125 napisał:

Czyli wyłączasz go wtyczką z prądu?
Mój dysk to jakiś Seagate 2,5 cala wyciągnięty z laptopa przy okazji wymiany na ssd, włożony w obudowę nateca. Skoro nie pobiera vod to dlaczego czasem dysk mruga jak dekoder jest wyłączony?

Może kontroler dysku coś tam sobie sprawdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, cezar1125 napisał:

Czyli wyłączasz go wtyczką z prądu?
Mój dysk to jakiś Seagate 2,5 cala wyciągnięty z laptopa przy okazji wymiany na ssd, włożony w obudowę nateca. Skoro nie pobiera vod to dlaczego czasem dysk mruga jak dekoder jest wyłączony?

W sumie to tak, tyle że za pomocą gniazdka sterowanego pilotem, za leniwy jestem żeby codziennie wyciągać wtyczkę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia aktualizacja była w nocy z 26 na 27 listopada i od tej aktualizacji mam to samo INIT na wyświetlaczu. Żadne resety nie pomagają. Wymienili mi już 3 dekoder i raz nową kartę dalej lipa. Dekoder działa, jak nie jest podpięty do neta i nie jest podpięty pod dekoder główny. Podpięcie pod dekoder główny powoduje zawiechę dekodera do MR i komunikat na wyświetlaczu "INIT").

Edytowane przez Barti
Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, miniupiniu napisał:

No i w moim przypadku to nic nie zmienia. Podpinam dekodery do sieci i po około 10 minutach dekoder od MR wisi z napisem INIT.

Mam to samo od wczoraj. Nie uruchamia się dekoder i na wyświetlaczu "INIT". Już 2 raz w ciągu 3 tygodni tak umarł... Co za [beep]o dają teraz. Nie można dostać do multiroom innego dekodera?

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pomogło... odłączyć dekoder od zasilania - wyciągnąć kartę - odłączyć kabel sat - podłączyć zasilanie - przywrócenie ustawień fabrycznych - na ekranie pierwszej instancji wyłączyć ponownie dekoder od zasilania - włożyć kartę oraz wkręcić wkrętke sat - podłączyć dekoder do zasilania = dekoder włączy się na pierwszej instalacji - zaakceptować co trzeba i dekoder wraca do żywych. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...