dziabolek7 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Ciezki temat, dzisiaj mialem przez chwile wifiboxa w rekach wlasnie na crt i spokojnie pasy byly. Oni faktycznie cos z tym skalowaniem robili i moze po prostu masz cos w TV ustawione i wczesniej sie nie gryzlo a teraz trzeba poprawic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) Wcześniej też mi się gryzło - za każdym restartem nocnym dekodera (sprawdzabie aktualizacji) musialem to przełączać na 16:9 i spowrotem na 4:3. Inaczej się nie skalowało. Teraz reakcji nie ma żadnej. Co bym nie ustawil obraz jest taki sam do pupy . W telewizorze nic nie było przestawiane. Aktualizowalem o 15 w poniedziałek i przed aktualizacją było wszystko w porządku Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez Riddick1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tompatrz Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Na jaki kanał najlepiej ustawić dekoder aby aplikacja START pobrała dane? Ktoś pisał o trybie czuwania, ale pytanie brzmi czy standard może być czy musi być tzw. szybki start. Mam podłączonego pendrive na którym normalnie nagrywam a aplikacja START nie działa od momentu aktualizacji. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemmoo Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) Najlepiej szybki start aktywny i kanał TVP Info.Dysk nie ma znaczenia. Edytowane 13 Kwietnia 2017 przez przemmoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Kiedy aktualizacja dla dekoderów nie podłączonych do neta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tompatrz Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) Najlepiej szybki start aktywny i kanał TVP Info.Dysk nie ma znaczenia. Dziękuje. Twoja rada pomogła i aplikacja start zaczęła działać. Czasami dekoder potrafi mi się powiesić i wyłączanie nie pomaga. Ostatnio nawet stracił sygnał sat mimo że normalnie był na innych dekoderach po tym kablu. Co może być przyczyną? Czy taki dekoder kwalifikuje się do wymiany? Edytowane 14 Kwietnia 2017 przez tompatrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tester19 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Mój dekoder złapał aktualizację ale aplikacja START nie działa. "Usługa niedostępna" i tak od momentu aktualizacji. Ogólnie działa ta aplikacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tompatrz Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Działa jak zostawisz dekoder na kanale 15 TVP INFO HD. Wtedy pobierze dane, po jakimś czasie. Może być stan czywania, ale wskazany szybki start. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tester19 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Dziękuję. Zrobiłem tak jak mówiłeś i już wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tompatrz Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 (edytowane) Jak u Ciebie ze stabilnością tego dekodera? PS.Jak ogólnie u wszystkich z jego działaniem? Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Mam go od miesiąca i nie narzekam. Miałem wcześniej DSI83 i był okropny, miałem ciągły problem z ustawieniem rozdzielczości i komunikat brak sygnału, mimo iż instalacja była w porządku. Tak na Wifiboxie wszystkie te problemy zniknęły i jest OK, nie zaliczył żadnej poważniejszej zwiechy, odkąd go mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Czy jest jakiś szybszy sposób na pobieraniu informacji EPG? Często mi właśnie ono znika z kanałów i nie chce się wyszukać. Albo jest, ale na tyle dwie pozycje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 (edytowane) Albo wyłączony dekoder albo włączenie na kanał z transpondera 10719 czyli Active Family, Kino Polska, TVP Info, TVP 3. Edytowane 17 Kwietnia 2017 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Ja zauważyłem że jak włączę dekoder na kanał 9 czyli Canal + to mi szybko pobiera EPG tylko muszę być na tym kanale i sprawdzac co jest na innych. Bo jak przyłączę z Canal + np na Polsat to już te EPG kuleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Czy przy wymianie tego szrota (multiroom), zostaje wymienione samo urządzenie, czy punkt ma obowiązek wymienić cały zestaw łącznie z opakowaniem. A druga sprawa - czy nowe oprogramowanie do tego urządzenia jest już dostępne dla wszystkich? Pytam dlatego że wymienilem urządzenie i po podłączeniu miałem odrazu aktualizację. Jednak to nie jest ta z opcją "start". A gdy sprawdzam aktualizacje to pisze że nowych nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Allonso Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Punkt nie wymienia zadnego opakowania tylko sam dekoder, jak bedziesz rezygnowal tez oddajesz sam dekoder bez opakowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Ten dekoder to masakra . ja mu glosnosc + on wlacza opcja START , ja kanal - on wylacza dekoder .... po kilku chwilach pilot dziala ok ale po jakims czasie znow to samo !! O CO KAMAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!! pilot zresetowany do ustawien fabrycznych i wciaz to samo , to jakas kpina !! i tak codziennie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 @papryk wymień pilota. Niektóre partie tych pilotów tak działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Wymień pilota. Jak to nie pomoże to wymień dekoder. Ja tak właśnie zrobiłem (chociaż pilota wymieniałem z innego powodu a dekoder z innego) i jak na razie gitara - do czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 @Riddick1500 podłącz do neta, wejdź w nc+go i pobierz aktualizację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 @roberttosat wiem co i jak ale po wyszukaniu, wyskakuje mi informacja że nie znaleziono newej wersji oprogramowania, więc nic nie zrobię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianBod Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Najpierw podłącz dekoder do internetu a potem wejdź do jednego z "Serwisów Internetowych" (Tuba FM albo Moje Polskie Radio). Wtedy dekoder pobierze nową wersję softu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemmoo Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Wersja oprogramowania dostosowana do usług internetowych ma w wersji aac. Żeby pobrać oprogramowanie lepiej włączyć radio +. Jak się nie pobierze to ustawienia fabryczne ze zmianą standardu dvb na dvbs2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Panowie tak jak pisalem wiem co zrobić. Dekoder jest podpięty do internetu (wifi) w koncu to mr nc+ i nie zadziała bez sieci. Nowego oprogramowania brak i w sumie dobrze bo aż się boję tej aktualizacji. Po ostatniej wymieniałem dekoder bo sklaowanie przestalo działać, a że u rodziców jest stary kineskopowy TV, to efektem były min. balonowe głowy . Tak więc nie chcąc aby problem wrócił, nowa aktualizacja mi nie jest w sumie potrzebna (rodzicom) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Jak nie zadziała bez sieci, jak zadziała. Do MR internet nie jest potrzebny. Chyba, że masz na myśli tylko sieć domową bez podpięcia pod internet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.