Skocz do zawartości

WiFiBox+ (Sagemcom DSIW74)


ircios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wcześniej też mi się gryzło - za każdym restartem nocnym dekodera (sprawdzabie aktualizacji) musialem to przełączać na 16:9 i spowrotem na 4:3. Inaczej się nie skalowało. Teraz reakcji nie ma żadnej. Co bym nie ustawil obraz jest taki sam do pupy :). W telewizorze nic nie było przestawiane. Aktualizowalem o 15 w poniedziałek i przed aktualizacją było wszystko w porządku

Edytowane przez Riddick1500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jaki kanał najlepiej ustawić dekoder aby aplikacja START pobrała dane?

Ktoś pisał o trybie czuwania, ale pytanie brzmi czy standard może być czy musi być tzw. szybki start.

Mam podłączonego pendrive na którym normalnie nagrywam a aplikacja START nie działa od momentu aktualizacji.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej szybki start aktywny i kanał TVP Info.Dysk nie ma znaczenia.

Dziękuje. Twoja rada pomogła i aplikacja start zaczęła działać.

 

Czasami dekoder potrafi mi się powiesić i wyłączanie nie pomaga. Ostatnio nawet stracił sygnał sat mimo że normalnie był na innych dekoderach  po tym kablu. Co może być przyczyną? Czy taki dekoder kwalifikuje się do wymiany?

 

Edytowane przez tompatrz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam go od miesiąca i nie narzekam. Miałem wcześniej DSI83 i był okropny, miałem ciągły problem z ustawieniem rozdzielczości i komunikat brak sygnału, mimo iż instalacja była w porządku. Tak na Wifiboxie wszystkie te problemy zniknęły i jest OK, nie zaliczył żadnej poważniejszej zwiechy, odkąd go mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czy przy wymianie tego szrota (multiroom), zostaje wymienione samo urządzenie, czy punkt ma obowiązek wymienić cały zestaw łącznie z opakowaniem. A druga sprawa - czy nowe oprogramowanie do tego urządzenia jest już dostępne dla wszystkich? Pytam dlatego że wymienilem urządzenie i po podłączeniu miałem odrazu aktualizację. Jednak to nie jest ta z opcją "start". A gdy sprawdzam aktualizacje to pisze że nowych nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten dekoder to masakra . ja mu glosnosc + on wlacza opcja START , ja kanal - on wylacza dekoder .... po kilku chwilach pilot dziala ok ale po jakims czasie znow to samo !! O CO KAMAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!! pilot zresetowany do ustawien fabrycznych i wciaz to samo , to jakas kpina !! i tak codziennie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie tak jak pisalem wiem co zrobić. Dekoder jest podpięty do internetu (wifi) w koncu to mr nc+ i nie zadziała bez sieci. Nowego oprogramowania brak i w sumie dobrze bo aż się boję tej aktualizacji. Po ostatniej wymieniałem dekoder bo sklaowanie przestalo działać, a że u rodziców jest stary kineskopowy TV, to efektem były min. balonowe głowy :). Tak więc nie chcąc aby problem wrócił, nowa aktualizacja mi nie jest w sumie potrzebna (rodzicom) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...