kkk Opublikowano 7 Lutego Udostępnij Opublikowano 7 Lutego Jakiś czas temu, pewnie po którejś aktualizacji zniknęły mi z chromecasta z ekranu "dom" propozycje filmów z poszczególnych aplikacji oraz opcja kontynuuj oglądanie. Widoczny jest tylko Prime Video i czasami po dłuższym czasie pokaże się AppleTV i Filmy Google. Wcześniej pamiętam, że były Canal+, Polsat Box Go, Skyshowtime, TVP VOD, CDA. W ustawieniach konta mam wyłączona aplikację Prime Video, a pokazuje ją. Pozostałych aplikacji, które można włączyć w ustawieniach nie mam zainstalowanych. Można to jakoś włączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 7 Lutego Udostępnij Opublikowano 7 Lutego U mnie tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 7 Lutego Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 4 godziny temu, kkk napisał(a): Jakiś czas temu, pewnie po którejś aktualizacji zniknęły mi z chromecasta z ekranu "dom" propozycje filmów z poszczególnych aplikacji oraz opcja kontynuuj oglądanie. Widoczny jest tylko Prime Video i czasami po dłuższym czasie pokaże się AppleTV i Filmy Google. Wcześniej pamiętam, że były Canal+, Polsat Box Go, Skyshowtime, TVP VOD, CDA. W ustawieniach konta mam wyłączona aplikację Prime Video, a pokazuje ją. Pozostałych aplikacji, które można włączyć w ustawieniach nie mam zainstalowanych. Można to jakoś włączyć? U mnie ale na Realme 4K podobnie. Tylko Prime Video i Filmy Google. To chyba większa sprawa a nie tylko konkretnego urządzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balrog306 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego W dniu 3.02.2024 o 14:04, Gizior89 napisał(a): Śledzę długo temat przystawek i jedyne co mogę Ci w skrócie napisać to to że nie ma idealnej przystawki, na której działałyby bez problemów wszystkie najpopularniejsze serwisy VOD; albo inaczej- być może jest to lenistwo programistów. Ogólnie to chyba najlepsza jakość jeżeli chodzi o bitrate to jest na przystawkach Apple (nie jestem fanboyem) ale ta przystawka ma także wady - nie ma 4k w canal+online u nas a np we Francji jest i bądź tu mądry a na APV HDR nieprawidlowo działa. Na google chromecast 4k canal+online coś się zaczął ciąć. Na viaplay obraz też klatkuje bo nie ma wsparcia dla AV1 ale zainstalowanie pluginu viaplay na KODI rozwiązuje ten problem. Jeżeli oglądasz tylko netflixa i APV to nie ma co się bawić w przystawki moim zdaniem - na Apple tv jest niewiele więcej mbps względem tizena np wiele filmów 4k ma ok 18mbps a na APV 15 (Pierścienie Władzy mają 20+) Nie wytrzymałem, kupiłem Apple TV 4K z 2022 64 GB - o klasę lepszy sprzęt od mojego Tizena, od systemu przez jakość obrazu, po pilota, ani razu jakiegokolwiek zacięcia czy innego problemu. Nie mam Canal+ online tutaj się nie wypowiem, bardzo dobrze działa Netflix, Disney, HBO, Skyshowtime, CDA, Amazon. Jedyny minus to że nie mogę zainstalować SmartTubeNext i mieć YouTube bez reklam (na Androidzie można). Za to cała reszta wyraźnie na plus dla Apple. Może pójdę za ciosem i wymienię niedługo smartfona na Apple : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 9 minut temu, Balrog306 napisał(a): bardzo dobrze działa Netflix Nie masz problemów z jakością obrazu na Netflixie? Ja generalnie nie mam zastrzeżen do Apple TV ale mam jeden mankament z Netflixem. Mianowicie część filmów czy seriali ma coś w rodzaju "ziarna" w obrazie i te pozycje bardzo źle wyglądają. Kwestia internetu tutaj odpada bo Apple TV jest połączony kablem LAN, wszystko inne działa bardzo dobrze. Netflix na Chromecast 4K też działa bez zastrzeżeń więc to ewidentnie wina czegoś na przystawce od Apple. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balrog306 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Sprawdzałem na razie nowe filmy/seriale w 4K, z Atmos czy poprawnie wszystko widzi / steruje / wykorzystuje w pełni sprzęt (TV + Soundbar) - na nowych pozycjach jest na pewno wszystko ok, sprawdzę wieczorem więcej filmów, może jakieś starsze filmy, z różnymi szumami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego (edytowane) No właśnie z tego co zauważyłem to ten problem najczęściej pojawia się na nowych pozycjach, np. w serialu Kalejdoskop było to bardzo widoczne. Edytowane 9 Lutego przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 45 minut temu, Balrog306 napisał(a): Nie mam Canal+ online tutaj się nie wypowiem, bardzo dobrze działa Netflix, Disney, HBO, Skyshowtime, CDA, Amazon. A co z tych serwisów Ci zacinało na tizenie? Może masz 5letniego samsunga to lekkie zacinki mogą występować np na HBO MAX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Nie wytrzymałem, kupiłem Apple TV 4K z 2022 64 GB - o klasę lepszy sprzęt od mojego Tizena, od systemu przez jakość obrazu, po pilota, ani razu jakiegokolwiek zacięcia czy innego problemu. Nie mam Canal+ online tutaj się nie wypowiem, bardzo dobrze działa Netflix, Disney, HBO, Skyshowtime, CDA, Amazon. Jedyny minus to że nie mogę zainstalować SmartTubeNext i mieć YouTube bez reklam (na Androidzie można). Za to cała reszta wyraźnie na plus dla Apple. Może pójdę za ciosem i wymienię niedługo smartfona na Apple : )Też tak zrobiłem, wytrzymałem kilka miesięcy. Teraz mam odłączone Apple TV, bo wszystko mi lepiej działa na Tizenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
white snake Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego (edytowane) @Pawop to po co w takim razie kupiłeś Apple TV? Edytowane 9 Lutego przez Kirk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Lubię gadżety, a w tamtym czasie to był jedyny system, na którym nie przycinał Viaplay Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Godzinę temu, Balrog306 napisał(a): Sprawdzałem na razie nowe filmy/seriale w 4K, z Atmos czy poprawnie wszystko widzi / steruje / wykorzystuje w pełni sprzęt (TV + Soundbar) - na nowych pozycjach jest na pewno wszystko ok, sprawdzę wieczorem więcej filmów, może jakieś starsze filmy, z różnymi szumami. Dokładnie. Ziarno na Netflix zdarza się tylko w starych pozycjach jak np. Breaking Bad, ale to na każdym systemie. W nowych pozycjach obraz jest czyściutki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego (edytowane) To nie wiem czemu u mnie jest ten problem w nowszych pozycjach. Obraz wygląda fatalnie. E: Poszperałem trochę w internecie i znalazłem info, że tak się dzieje na przystawce podpiętej do TV Full HD, a u mnie właśnie tak jest. Na TV 4K nie ma tego problemu. Aż sprawdzę wieczorem. Jeśli ktoś miałby podobny problem to poniżej link do dyskusji: https://discussions.apple.com/thread/254484661?answerId=258469007022&sortBy=best#258469007022 Edytowane 9 Lutego przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Dokładnie. Ziarno na Netflix zdarza się tylko w starych pozycjach jak np. Breaking Bad, ale to na każdym systemie. W nowych pozycjach obraz jest czyściutki To jest celowy zabieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Na szczęście już dawno wyszedł z mody, bo tylko pogarszał jakość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balrog306 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Przetestowałem na Netflixie dokładnie Apple 4K, obojętne czy wybiorę materiał HD, czy 4K, z HDR czy bez, z różnymi wersjami dźwiękowymi, nie ma problemów żadnych, obraz jest na tym poziomie co na Tizenie lub lepszym. Ogólnie wydaje mi się że Apple stosuje jakiś filtr, nie zmieniałem żadnych ustawień na TV, cały czas te same osobno dla pozycji SDR osobno dla HDR, a na ekranie w obu jakby zwiększony kontrast, ale może mi się zdaje. Filmy z CDA w 1080 lub 720 też jakoś lepiej wyglądają, inny upscaling stosuje niż ten z TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Nie ma żadnego filtra, tylko pewnie na stałe masz włączone HDR. Ustaw tak: Format – 4K SDR. HDMI Output – YCbCr. Chroma – 4:4:4. Match Content – obie pozycje, czyli Range i Frame Rate, włączone (On). Przy takich ustawieniach HDR będzie się włączał tylko tam gdzie powinien. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Godzinę temu, Balrog306 napisał(a): na ekranie w obu jakby zwiększony kontrast, ale może mi się zdaje Może być tak jak napisał @Wodnik Szuwarek. Podobnie niebarwnie wygląda to chromecascie jak sztywno ustawi się HDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balrog306 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2 godziny temu, Wodnik Szuwarek napisał(a): Nie ma żadnego filtra, tylko pewnie na stałe masz włączone HDR. Ustaw tak: Format – 4K SDR. HDMI Output – YCbCr. Chroma – 4:4:4. Match Content – obie pozycje, czyli Range i Frame Rate, włączone (On). Przy takich ustawieniach HDR będzie się włączał tylko tam gdzie powinien. A rzeczywiscie pomogło w filmach bez HDR-u, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
webogladacz Opublikowano 11 Lutego Udostępnij Opublikowano 11 Lutego Podpowiedzcie proszę jak zainstalowac canal plus online i inne polskie aplikacje będąc za granicą na chromecast 4k. Jak obejść ograniczenia terytorialne. Jest jakiś poradnik na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 12 Lutego Udostępnij Opublikowano 12 Lutego (edytowane) Pewnie bez VPN się nie obędzie. A spróbuj z telefonu ze sklepu play wybierając chromecasta. Oczywiście najpierw musisz sparować go. Ewentualnie powinno dać się castować z telefonu Edytowane 12 Lutego przez Gizior89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 12 Lutego Udostępnij Opublikowano 12 Lutego Najpierw to kupno konta w jakimś serwisie VPN, potem tylko aplikacja czy konfiguracja połączenia vpn, załączyć i działa. Aplikacje zwykle mają też możliwość wybrania aplikacji która będzie korzystałz z VPN a która nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
webogladacz Opublikowano 12 Lutego Udostępnij Opublikowano 12 Lutego Mam nord vpn zainstalowałem ale pomimo uruchomienia to i tak nie pokazuje polskich aplikacji. Coś pewnie trzeba zmienić ale nie wiem co.. Ok poszło z poziomu telefonu . Dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peja88 Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego Mam "głupie" pytanie. Czy jak na laptopie mam transmisje w 1080 p i podłącze kabel HDMI pod tv to czy obraz na tv będzie 1 do 1 czyli Full HD ? Czy będzie widać różnicę na niekorzyść telewizora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 1080p to nie wszystko. Zależy też ile bitrate. Im więcej cali tym gorzej będzie na TV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.