darusiek Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Z tego co widzę to już trzy dni próbuje ,a zadzwonił by do ica poprowadzili by za rączkę i dawno już by korzystał.Szkoda słów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordaz67 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 1)Siedzę przy komputerze raz dziennie, 1-2 godzinki,rano albo popołudniu! 2)Ja już raz dzwoniłem do nich w sprawie technicznej,po prawie 10 minutach odebrał jakiś "specjalista" i tak mi "poradził",że przez 3 dni nie miałem kanałów!?! 3)Ja mam już kupę lat tą telewizje,właściwie to zaczynałem od Wizji TV i być może mam tam namieszane,jak piszesz. 4)Jak mam Ci podać mój numer przez ten priv? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Jeżeli to jest umowa po wizji jeszcze to na pewno nie masz nr pesel wpisanego w umowę. Podejdź do punktu i Ci dane uzupełnią, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azzu Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Możecie juz normalnie sie logowac lub rejestrowac na ica ? Chciałem od nowa sie zarejestrowac,bo nie chce mi sie zalogowac na stare konta, ale nie daje rady. Wczesniejsze wpisywanie tych samych danych po których mogłem sie logowac teraz nie przynosi skutku. Zawsze jakis bład wyskakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 (edytowane) Możecie juz normalnie sie logowac lub rejestrowac na ica ? Normalnie czyli jak ? Przed chwilą się zalogowałem bez problemu. Co zresztą widać Edytowane 2 Lutego 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Odkodowany Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Forbidden You don't have permission to access / on this server. Uwielbiam mojencplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Działa bezproblemowo właśnie się zalogowałem specjalnie dla ciebie by sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Odkodowany Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Zmieniłem przeglądarkę i błędy login albo hasło, ręce opadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Spróbuj poprzez e-mail albo pesel utworzyć konto czyli poprzez stary sposób logowania a jak nie to infolinia dział techniczny tam spytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcik Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 (edytowane) Też macie problem z zalogowaniem się do ICA ? Ja od piątku nie mogę się zalogować, tylko wyświetla : Forbidden You don't have permission to access / on this server. Próbowałem na 3 różnych przeglądarkach, na żadnej nie działa. W końcu zaczęło działać na Firefoxie Edytowane 5 Marca 2017 przez Pawcik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Działa bez zarzutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 (edytowane) Mam to samo co @Odkodowany i @Pawcik na Chromme na Operze działa Forbidden You don't have permission to access / on this server. Edytowane 5 Marca 2017 przez sztywniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Rzeczywiście nie działał przez kilka dni. Od wczoraj jest u mnie wszystko ok (jeśli chodzi o logowanie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 (edytowane) 9 marca br. w szczegółach mojej oferty miałem 169 kanałów (brakowało mi jednego do okrągłej liczby 170), dziś doszła WP i widnieje 173 kanały (nic cokolwiek z moją umową nie było robione - nic o czym bym wiedział) - czy ktoś się już spotkał z takim zjawiskiem matematycznym i umie to wytłumaczyć, w NC+ póki co nie umieją wytłumaczyć Edytowane 15 Marca 2017 przez darlen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Wystarczy porównać swój pakiet z pakietem na ich stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Prawie pełny posiadam - bez fikołków, a fikołki obecnie są zakodowane - stąd mnie właśnie dziwi, że już nie ma co dodać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Masz problem chłopie. Chyba piwinieneś się cieszyć, że masz więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umkwatata Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 (edytowane) Dzisiaj najbardziej chora akcja w historii mojej przygody z nC+. Wracam do domu po 13 godzinach w pracy - odpalam mojego Fergusona - nie dzialaja kodowane kanaly. Juz po chwili wiedzialem, ze znowu to samo ... trzeba recznie nadac uprawnienia (swoja droga - dlaczego u takiego operatora jak nC+ karty nie moga sie SAME aktualizowac tylko trzeba to robic recznie i czekac dlugi czas az zlapie uprawnienia?). Dlaczego nigdzie (np. na moje.ncplus.pl) nie ma informacji kiedy padna uprawnienia? Nadalbym je zawczasu. Przez brak uprawnien nie nagraly mi sie skoki w ciagu dnia! No ale OK - wchodze na moje.ncplus.pl chcac sie zalogowac i nadac uprawnienia - błedne hasło. Probuje raz, drugi, trzeci - cos jest nie tak. Przeciez haslo pamietam doskonale - jest ono tez zapamietane na moich urzadzeniach. Biore opcje "przywroc haslo" - dostaje info, ze "nie ma takiego adresu email w systemie"! Przeciez to jakis zart ... Konto bylo zalozone wlasnie na tego maila. Wpadlem na pomysl - skoro konta nie ma, to zaloze od nowa. No i poszlo - wbijam na "swiezo" zalozone konto - nadaje uprawnienia. Patrze w prawy gorny rog i nie wierze - "Data ostatniego logowania: 11.01.2017 23:21:05". Nie wiem jak to skomentowac. Było to samo konto od samego poczatku (bardzo dlugo jade na tym samym numerze klienta) - usuneli mi je bez ostrzezenia w ostatnich tygodniach i nie moglem sie zalogowac w zaden sposob. Okazuje sie, ze ni z tego ni z owego musze je zakladac od nowa. Jednak po rejestracji wyraznie widac, ze konto bylo caly czas w systemie na tych samych danych. Nie moglem jednak sie na nich wbic, bo wedlug systemu - konta w ogóle nie było. Patologia ... Obecnie wszystko po kolei w nC+ staje sie niezdatne do uzytku ... Ponadto - znowu bede czekal w nieskonczonosc az karta zlapie uprawnienia ... Edytowane 24 Marca 2017 przez Umkwatata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Dzisiaj najbardziej chora akcja w historii mojej przygody z nC+. Wracam do domu po 13 godzinach w pracy - odpalam mojego Fergusona - nie dzialaja kodowane kanaly. Juz po chwili wiedzialem, ze znowu to samo ... trzeba recznie nadac uprawnienia (swoja droga - dlaczego u takiego operatora jak nC+ karty nie moga sie SAME aktualizowac tylko trzeba to robic recznie i czekac dlugi czas az zlapie uprawnienia?). Zmień tuner na inny model, nawet Fergusona. Ja, gdy miałem starego Fergusona AF-7318UCI i w nim kartę dawnej Cyfry+ (karta Cameleon) to miałem dokładnie taką samą sytuację. Po dokupieniu dedykowanego modułu CAM dawnej Cyfry+, a także późniejszej zmianie tamtego tunera na nowy, Ferguson Ariva 202E problemy z automatycznym "łapaniem" uprawnień odbioru przez kartę Cameleon zniknęły, jak ręką odjął. Dlaczego nigdzie (np. na moje.ncplus.pl) nie ma informacji kiedy padna uprawnienia? Nadalbym je zawczasu. Informację o dacie ważności uprawnień znajdziesz w menu swojego tunera, w sekcji związanej z kartą znajdującą się w czytniku kart. To tak na marginesie, bo nie o tych kwestiach jest niniejszy wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umkwatata Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 (edytowane) Dzieki za odpowiedz. Moim glownym punktem wypowiedzi byla ta chora sytuacja z kontem w moje.ncplus.pl, ktora opisalem. O reszcie napisalem, zeby wszystko miało sens. Tunera nie bede raczej zmieniac z powodu tego, ze raz na 2 miesiace nie lapie sam uprawnien Poza tym faktem wszystko z Nim jest idealnie i nie narzekam Odnosnie uprawnien - racja, piszac o tym co sie wydarzylo zapomnialem, ze przeciez w menu tunera wszystko jest opisane odnosnie uprawnien. Edytowane 25 Marca 2017 przez Umkwatata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Nie wiem czy tak było, ale ja widzę pierwszy raz. W opcjach mojego kontraktu wskoczyły sumy kar za wcześniejsze zerwanie umowy, poukładane adekwatnie co miesiąc do końca umowy. Pożyteczna funkcja. Teraz widzę, że nawet opłaci się pół roku wcześniej zerwać umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Też to zauważyłem w sumie niedawno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Możecie zalogować się do nc+ przez ICA używając starego sposobu logowania przez podanie numeru PESEL? U mnie ciągle komunikat - nie możesz się zalogować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Pewnie logujesz się starym sposobem na nowym ICA. Tu masz stare przez PESEL/NIP https://logowanie.ncplus.pl/cas/oldLogin?service=https%3a%2f%2fmoje.ncplus.pl%2flogin%2fcas ///Czekaj, dziś 9-ty już. Chyba mieli to wygasić kiedyś i coś rzeczywiście nie da się logować przez PESEL/NIP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 (edytowane) Właśnie że nie. Logowałem się na tej stronie, którą podałeś. I komunikat, że nie można się zalogować. Może wyłączyli tą funkcję? Edytowane 9 Kwietnia 2017 przez blueman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.