Skocz do zawartości

Polsat Box - dyskusja ogólna


Gość Vsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

w tej chwili jestem abonentem canal, gdzie obok kanałów tv mam dostęp poprzez smart tv (aplikacja Canal+online) LG do katalogów (filmów, seriali, dokumentów i sportu na żywo lub z odtworzenia). W swoim pakiecie tv np mam dostęp do kanału Planete, Romanse TV, Canal+ seriale. Większość filmów, które leca w regularnym kanale tv, mogę oglądać po np miesiącu od regularnej emisji na telewizorze za pomocą aplikacji Canal+ online. Czy coś takiego jest dostępne w Polsat box? Mam w swoim telewizorze aplikację Polsat BOX GO, ale nie widzę tam dostęp do filmów, seriali i dokumentów które mam w swoim pakiecie. w canal+ online mam dostęp do filmów z biblioteki canal+, hbo, BBC itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, mirkoz napisał:

Witam

 

w tej chwili jestem abonentem canal, gdzie obok kanałów tv mam dostęp poprzez smart tv (aplikacja Canal+online) LG do katalogów (filmów, seriali, dokumentów i sportu na żywo lub z odtworzenia). W swoim pakiecie tv np mam dostęp do kanału Planete, Romanse TV, Canal+ seriale. Większość filmów, które leca w regularnym kanale tv, mogę oglądać po np miesiącu od regularnej emisji na telewizorze za pomocą aplikacji Canal+ online. Czy coś takiego jest dostępne w Polsat box? Mam w swoim telewizorze aplikację Polsat BOX GO, ale nie widzę tam dostęp do filmów, seriali i dokumentów które mam w swoim pakiecie. w canal+ online mam dostęp do filmów z biblioteki canal+, hbo, BBC itd.

Z pozycji dekodera, tzw. katalog online. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 8.08.2022 o 22:34, maks27 napisał:

Do HD 3000 używałem HDD 1TB Seagate współpraca bez problemu.

Zakupiłem dysk zewnętrzny, ale po kilku dniach zachwytu zauważyłem, że czasami obraz się zacina, a do tego nie wczytują się nagrania. Też tak miałeś? Największym minusem jest jednak to, że nie można oglądać nagrań po podłączeniu dysku do innego dekodera CPT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemów o których wspominasz nie miałem, ten sam dysk pracował również z HD 5000, natomiast brak możliwości oglądania na innym dekoderze już tak/o jest szyfrowanie nagrań przez konkretny egzemplarz dekodera i po jego wymianie już ich nie obejrzymy.

Edytowane przez maks27
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polsat Box rok do roku stracił 215 tysięcy klientów płatnej telewizji na umowę (4% bazy) i 54 tys. abonentów prepaid (40%!! bazy).

Trend światowy jeśli chodzi o linearną tv coraz wyraźniej przychodzi do Polski.

 

https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/cyfrowy-polsat-mniejszy-zysk-ma-6-mln-abonentow-ile-zarabia-zygmunt-solorz

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, bgmnt napisał:

Polsat Box rok do roku stracił 215 tysięcy klientów płatnej telewizji na umowę (4% bazy) i 54 tys. abonentów prepaid (40%!! bazy).

Trend światowy jeśli chodzi o linearną tv coraz wyraźniej przychodzi do Polski.

 

Ja bym to jeszcze nie nazwał trendem. Po prostu oferta Polsat Box jest coraz mniej atrakcyjna (jest coraz drożej, a niekoniecznie coraz lepiej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to już jest ogólny trend. Orange też ubyło 38 tysięcy abo satelitarnych, a ogólne saldo z IPTV jest na minus 8 tysięcy. Canal+ nie publikuje danych, chyba dość jasne dlaczego :).

Ostatnio jacyś mędrcy forumowi twierdzili, że SVOD pada, kiedy Netflix na całym świecie stracił promil bazy (200 tysięcy abo z 220 mln), kiedy co chwilę przybywa nowy serwis, a tu w przypadku linearnej tv w samej Polsce dla Polsatu i Orange mamy prawie 300 tysięcy abo straty i to sa już spore procenty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgoda, ale roczna utrata 4% klientów na umowę to mimo wszystko nie dowód na to, że mamy czynienia z powszechnym przechodzeniem z linearnej TV do streamingu itp. W dobie rosnącej inflacji i potęgującej drożyzny, wiele osób najzwyczajniej w świecie szuka oszczędności i nie przedłuża wygasających umów (a w obecnych czasach, nie każdemu do szczęścia są potrzebne długoterminowe zobowiązania; te same środki pieniężne można dołożyć do podstawowych wydatków, a płatna telewizja jest tak naprawdę tylko dodatkiem do życia, tzw. dobrem wyższego rzędu, bez którego można się obejść).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorabiasz niepotrzebnie filozofie. To, że streaming w Polsce rośnie, a tv linearna odwrotnie to niewystarczający dowód, gdzie przechodzą widzowie? ;)

 

https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/koniec-telewizji-streaming-netflix-hbo-max-ogladalnosc-nielsen

"Z danych firmy Nielsen wynika, że w 2020 r. 20 proc. gospodarstw domowych płaciło za treści wideo, a rok później już 30 proc. - To wzrost o 1,4 mln gospodarstw domowych, czyli o co najmniej kilka mln widzów, którzy zdecydowali się uzupełnić ofertę rozrywkową kolejnymi treściami za które płaci się w internecie - mówiła na prezentacji Kopeć. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale warto zauważyć, że za treści wideo w internecie płacą przeważnie Ci, co nie byli nigdy skłonni do zawierania umów długoterminowych. A Ci co zrezygnowali z przedłużenia umów abonamentowych, nie zawsze z automatu przechodzą do streamingu itd.

 

Owszem, popularność płatnych treści wideo w internecie rośnie, ale jeszcze nie można mówić o rewolucji. Tym bardziej, że wielu subskrybentów to klienci sezonowi lub jednorazowi (np. Ci go chcą oglądać żużel, płacą tylko od kwietnia do października; a jednorazowi, czyli tacy, który dokonują subskrypcji tylko na miesiąc).

 

A co kanałów linearnych - jest zbyt szybko, aby wieścić ich koniec. W obecnych trudnych czasach wiele osób nie jest skłonnych do zawierania umów długoterminowych (jeśli ktoś przez 2 lata płacił 100 zł miesięcznie, to część z takich osób woli nie przedłużać umowy, tylko dorzucić tę kwotę do bardzo szybko rosnących rachunków; przecież niczym dziwnym nie jest takie rozważne podejście). Tzw. "wielki gracze" z czasem będą musieli zaadoptować się do nowych warunków i zaoferować klientom bardziej przyjazne warunki, aby zatrzymać ich odpływ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, grreg2084 napisał:

Zgoda, ale roczna utrata 4% klientów na umowę to mimo wszystko nie dowód na to, że mamy czynienia z powszechnym przechodzeniem z linearnej TV do streamingu itp. W dobie rosnącej inflacji i potęgującej drożyzny, wiele osób najzwyczajniej w świecie szuka oszczędności i nie przedłuża wygasających umów (a w obecnych czasach, nie każdemu do szczęścia są potrzebne długoterminowe zobowiązania; te same środki pieniężne można dołożyć do podstawowych wydatków, a płatna telewizja jest tak naprawdę tylko dodatkiem do życia, tzw. dobrem wyższego rzędu, bez którego można się obejść).

Nie wiadomo ile tych abonentów ubyło i jaki to % bo w BP liczą nawet MR jako dodatkowego abonenta do bazy. Jeden abonent ile może dobrać MR do umowy? Jeden osobnik napisał że C+ nie podaje danych. Fakt nie podaje a taki Viaplay podał i to nie raz🤣 Tam nawet nie było danych co ma oglądalność taką czy inną. Jak to ktoś napisał  chyba dość jasne dlaczego😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, bgmnt napisał:

Dorabiasz niepotrzebnie filozofie. To, że streaming w Polsce rośnie, a tv linearna odwrotnie to niewystarczający dowód, gdzie przechodzą widzowie? ;)

Tylko zwróć uwagę na to, że każdy liczący się w Polsce serwis streamingowy współpracuję przynajmniej z jednym dużym operatorem telewizji linearnej, i to nie jest na zasadzie deski ratunkowej dla jednej ze stron, lecz współpraca mająca przynieść obustronne korzyści. Tak więc jeżeli załóżmy 1 000 abonentów PB korzysta w ramach cen promocyjnych z PB GO, HBO MAX i Disnej+ jednocześnie, to ile razy są liczeni w statystykach dotyczących zainteresowania płatnym streamingiem w Polsce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@neo_patryk Gdyby było się czym pochwalić w tym temacie to na pewno Polsat by już mówił ile to subskrypcji D+ nie sprzedali ;).

Inna sprawa, że przykłady z rynku USA pokazują, że te subskrypcje streamingów dodawane w pakietach (czyli HBO z HBO GO/Max) często nawet nie są finalnie aktywowane.

A PB GO i Polsat GO to serwisy niszowe, nie mieszczące się już nawet w top10. Polsat zupelnie zwalił temat zmieniając Iplę na to coś. Więc to żadnej bazy jeśli chodzi o streaming nie buduje.

 

@czerstwy Ty to masz "osobniku" problem z tym Viaplay. Rozmowa o jednym, a zawsze musisz z tym wyjechać i kompleksami w stosunku do mnie... Żałosne :).

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabawny jesteś jak w innych wątkach nie potrafisz napisać postu by się nie odwołać do C+🤣 Twierdzisz że jeden operator od jakiegoś czasu nie podaje danych a ja dla porównani podaje inna usługa która nigdy nie podała danych że u nas mają tyle i tyle osob płacących.A że to jest twój ulubiony operator  którego uparcie bronisz to nie moja wina. Prawda jest  taka  jak pisałem utrata w PB  200-300 czy 500 tys abonentów nie oznacza że tyle osob zrezygnowało z usług czy to się komuś podoba czy nie.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, czerstwy said:

Zabawny jesteś jak w innych wątkach nie potrafisz napisać postu by się nie odwołać do C+🤣 

Tylko ja piszę o faktach, nie swoich imaginacjach.

 

2 minutes ago, czerstwy said:

Twierdzisz że jeden operator od jakiegoś czasu nie podaje danych a ja dla porównani podaje inna usługa która nigdy nie podała danych że u nas mają tyle i tyle osob płacących.

I ponownie konfabulujesz, bo dane były podawane, tylko w rozbiciu na kilka krajów.

https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/jak-odbierac-viaplay-subskrypcja-ile-kosztuje-wlasciciel-nent-group

Canal+ w ogóle nie podaje danych dla obszarów innych niż Francja.

 

2 minutes ago, czerstwy said:

A że to jest twój ulubiony operator  którego uparcie bronisz to nie moja wina.

I kolejne kłamstwa.

 

2 minutes ago, czerstwy said:

Prawda jest  taka  jak pisałem utrata w PB  200-300 czy 500 tys abonentów nie oznacza że tyle osob zrezygnowało z usług czy to się komuś podoba czy nie.

I dalej... Prawda jest taka, że skoro Polsat liczy multiroomy jako pojedynczych klientów to nie jest to żadna różnica, spadek jest spadkiem, bo wcześniej byli oni wliczeni jako istniejący abonenci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoje fakty to przeciwieństwo tego co piszą prawie wszyscy inni🤣 Nie pisałem o kilku krajach tylko o naszym rynku . Twierdzisz że ktoś nie potrafi czytać że zrozumieniem a to ty tego nie potrafisz😂 Nie opowiadaj bzdur bo w PB jeden i ten sam abonent i nie tylko tu może być liczony wiele razy. Więc utrata X abonentów może oznaczać że osob które odeszło od tego operatora może oznaczać jest o np 4-5 mniej. Ja abonentem PB jestem policzony dwa razy pomimo że na jednym sprzęcie nie ma i nigdy nie było opłat.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...