kocik89 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Ja też mam, ale po włączeniu modyfikuj usługę pokazuje mi się kwota 129 zamiast 99. Jak tam u was? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 U mnie też pokazuje głupoty.Płace 74,99 za wszystko co posiadam, a pokazuje 104.99. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 U mnie pokazuje, że nie mam aktywnych żadnych usług Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) U mnie też pokazuje głupoty.Płace 74,99 za wszystko co posiadam, a pokazuje 104.99. To mi ulżyło, bo to znaczy, że to błąd globalny. Edytowane 24 Października 2016 przez Barti Poprawiono niechlujną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Myślę że na razie jeszcze nie wszystko wdrożone jak trzeba ,pewnie za jakiś czas wszystko będzie działać prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 U mnie na prepaidzie nadal cztery litery. Znaczy się - nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 @tomkep działa dla umów, dla pre-paida już nie. Chyba muszę sprzedać moduł CAM z pre-paidem, bo nic dobrego z niego już nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Golos Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 U mnie ICOK zamiast 74,99 pokazuje 149,99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Widocznie w cudowny sposób umowy Ci się rozmnożyły-no cóż nie pozostaje Ci nic innego ...płać i płacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 A gdzie teraz można sprawdzić kiedy się kończy umowa. Wie ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 ICOK - zakładka "Twoje dane", niżej masz "Dane dla usług" i tam wyczytasz "Pozostały okres obowiązywania umowy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 ICOK wyświetla jakieś dziwne dane. Co śmieszne, konsultanci twierdzą, że u nich wyświetla prawidłowo, dałem im zrzut na @, ale nic nie odpowiedzieli. Prepaid to już masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Coś się nie mogę zalogować do ICOKU, po naciśnięciu ZALOGUJ nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 U mnie taki problem nie występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Jakiej przeglądarki używasz? U mnie problem występuje na chromie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Coś się nie mogę zalogować do ICOKU, po naciśnięciu ZALOGUJ nic się nie dzieje. U mnie iCOK działa poprawnie. Ja korzystam z przeglądarki Mozilla Firefox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Jakiej przeglądarki używasz? U mnie problem występuje na chromie. Używam Chrome. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 U mnie na Edge i Firefox jest OK, zero problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Witam mam pytanie czy ktoś z was wymieniał dekoder lub moduł w punkcie Plusa? Ile trwała podmiana dekoderów w ICOK? Ja wymieniłem Samsunga DSB-H370G na HD5500S w Punkcie Plusa w dniu 4 grudnia 2016 r. i do tej pory w ICOK mam na "stanie" Samsunga DSB-H370G. Wiem, że jak kiedyś wymieniałem w APS-ie to taka podmiana trwała max. 3 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Punkty Plusa działają na tym samym systemie sprzedaży usług CP, co punkty CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 To bardzo dziwne, że tyle trwa podmiana dekoderów w ICOK ale nie podnoszę larum, bo mam pakiet techniczny czyli prawie full nadanie A tak to ile taki pakiet techniczny ma swoją ważność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Przeważnie do najbliższego okresu rozliczeniowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 30 dni od nadania, nie od wydania dekodera abonentowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Od jakiegoś czasu nie mogę za nic zalogować sie na konto.Jestem prawie pewien że dane do logowania są prawidłowe a blokują mi konto.Chciałem tylko ponowić uprawnienia do dekodera by zobaczyć czy coś sie zmieniło w nim.Zaznaczam że nie opłacony i od bardzo dawna zablokowany.Na infolinię nie chce mi sie dzwonić bo bardzo długie oczekiwania na konsultanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter9265 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 To normalne,ja co miesiąc muszę wysyłać e-maila bo mi blokują i nie mogę nic opłacić.A hasło wpisuje dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.