maks27 Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsat jesteśmy ciekawi, czym różnią się te opcje: "Filmbox", a "Filmbox Premium"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2020 Jakby ktoś pytał, w ICOK Cyfrowego Polsatu, na listę dostępnych pakietów dodatkowych na czas nieokreślony powróciła już opcja "Rozrywka". Przynajmniej u mnie. Nie wiem dokładnie od kiedy, ponieważ dopiero przed chwilą z ciekawości sprawdziłem to ponownie na moim koncie w ICOK: Jak widać na powyższym moim screenie, lista dostępnych pakietów dodatkowych na czas nieokreślony zawiera aktualnie 9 pozycji. Wydaje mi się, że obecnie chyba już nic na niej nie brakuje. Opcje "Polsat Sport Premium", "Ekstraklasa", a także "HBO + HBO GO" nadal są widoczne w ICOK. Tak więc, chyba z powrotem jest już "komplet". Oby tylko już tak pozostało i oby nic więcej tutaj nie znikało. Starczy już tego całego "cyrku" z tym związanego, który i tak nie powinien w ogóle się wydarzyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 Zgadza się, Rozrywka wróciła. 14 godzin temu, Barti napisał: Wydaje mi się, że obecnie chyba już nic na niej nie brakuje. Nie zupełnie, brakuje Ci dwóch pakietów FilmBox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 3 godziny temu, wuzel napisał: Nie zupełnie, brakuje Ci dwóch pakietów FilmBox. Kanały FilmBox mam u siebie dostępne jeszcze w ramach standardowego pakietu, a nie jako opcję dodatkową, jak to teraz jest (będzie) w tych nowych, niedawno wprowadzonych przez Cyfrowy Polsat pakietach. Więc może to dlatego kanały FilmBox nie są u mnie w ICOK widoczne jeszcze jako opcja dodatkowa. Z tego, co kojarzę to póki co, nigdy nie były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 W dniu 18.09.2020 o 21:04, maks27 napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat jesteśmy ciekawi, czym różnią się te opcje: "Filmbox", a "Filmbox Premium"? Witam. Sytuacja ma związek ze wdrażaniem przez nas nowej pakietyzacji. Aktualnie mogą być widoczne obie usługi, lecz oprócz ceny nie różnią się one. Jeden z nich jest przeznaczony dla Klientów, którzy posiadają starszą pakietyzację, natomiast drugi dla nowszej. Przepraszamy za utrudnienia. Pracujemy nad tym, aby widoczny był wyłącznie dedykowany pakiet dla danej oferty. Pozdrawiam, Specjalista Cyfrowy Polsat 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danmark Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsat Dlaczego od kilku dni w ICOK nie mogę wyświetlić szczegółów obecnej umowy? Chciałem aktywować sobie pakiet Eleven Sports za 15 zł, tak jak to robiłem do tej pory, ale w ogóle nie wyświetla mi się ten panel, w którym można dokonywać zmian. Mielą się kółeczka ładowania jakąś minutę i wyrzuca błąd taki, jak poniżej. O co chodzi? Używałem przycisku "Wyślij" kilka razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lks83 Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 (edytowane) Ja nie mogę poprzez ICOK aktywować pakietu Rozrywka, inne pakiety mogę aktywować bez problemu. Infolinia nic nie pomogła, mam umowę na czas nieokreślony, a oni na silę próbują mi wcisnąć na czas określony. Wyświetla mi się taki sam komunikat, jak u Użytkownika @danmark powyżej. Edytowane 26 Września 2020 przez Barti Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 1 godzinę temu, danmark napisał: Dlaczego od kilku dni w ICOK nie mogę wyświetlić szczegółów obecnej umowy? Chciałem aktywować sobie pakiet Eleven Sports za 15 zł, tak jak to robiłem do tej pory, ale w ogóle nie wyświetla mi się ten panel, w którym można dokonywać zmian. Mielą się kółeczka ładowania jakąś minutę i wyrzuca błąd taki, jak poniżej. O co chodzi? Używałem przycisku "Wyślij" kilka razy. Sprawdziłem z ciekawości przed chwilą, jak to jest teraz u mnie i na moim koncie w ICOK lista dostępnych pakietów dodatkowych możliwych do aktywacji/dezaktywacji wyświetla się poprawnie. Z tego, co widzę to też nic z tej listy nie ubyło od mojego poprzedniego logowania się na koncie w ICOK. Pakiet "Rozrywka" nadal jest u mnie widoczny i możliwy do aktywacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lks83 Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 22 lipca pakiety Cinemax i Rozrywka aktywowałem bez problemu, 22 sierpnia dezaktywowałem również bez kłopotów. 22 września te pakiety chciałem ponownie aktywować. Niestety, pakietu Rozrywka nie mogę aktywować do dzisiaj, Cinemaxy już ''świecą'. Na infolinii mówili, że to drobny incydent związany z systemem ICOK, który będzie naprawiony. Mówili również, że Rozrywkę mogą aktywować mi przez telefon, ale ja chcę to robić poprzez ICOK. Nadpłatę na koncie mam wystarczającą. Czy te problemy mogą być związane z nową pakietyzacją w CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 Godzinę temu, Lks83 napisał: Czy te problemy mogą być związane z nową pakietyzacją w CP? Najprawdopodobniej tak. Ja niedawno miałem podobne problemy, ale z włączeniem opcji HBO. Poruszyłem wówczas ten temat tutaj: Jak się potem okazało, za pomocą infolinii również nie mogłem wówczas opcji HBO włączyć. Pod tym względem obecnie jest już wszystko w porządku. Chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2020 W dniu 26.09.2020 o 11:53, danmark napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat Dlaczego od kilku dni w ICOK nie mogę wyświetlić szczegółów obecnej umowy? Chciałem aktywować sobie pakiet Eleven Sports za 15 zł, tak jak to robiłem do tej pory, ale w ogóle nie wyświetla mi się ten panel, w którym można dokonywać zmian. Mielą się kółeczka ładowania jakąś minutę i wyrzuca błąd taki, jak poniżej. O co chodzi? Używałem przycisku "Wyślij" kilka razy. W dniu 26.09.2020 o 13:12, Lks83 napisał: Ja nie mogę poprzez ICOK aktywować pakietu Rozrywka, inne pakiety mogę aktywować bez problemu. Infolinia nic nie pomogła, mam umowę na czas nieokreślony, a oni na silę próbują mi wcisnąć na czas określony. Wyświetla mi się taki sam komunikat, jak u Użytkownika @danmark powyżej. Proszę o numery kart w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanR10 Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsat Witam jak można zrezygnować z umowy na czas nieokreślony Chodzi o internet Proszę o szybką odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Witam. Odpowiedź została udzielona w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
On0818 Opublikowano 21 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 Mam takie pytanie, czy jak aktywuje pakiet Polsat Sport Premium w ICOK drugi raz w historii swojego konta to on włączy się po dwóch godzinach czy dopiero od nowego okresu rozliczeniowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 @On0818 Witam. Podczas aktywowania usługi poprzez ICOK w zakładce "Usługi" - > "Modyfikuj usługi", jeszcze przed zatwierdzeniem, pojawi się planowana data włączenia pakietu, zatem możesz zweryfikować tę kwestię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
On0818 Opublikowano 21 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 16 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: @On0818 Witam. Podczas aktywowania usługi poprzez ICOK w zakładce "Usługi" - > "Modyfikuj usługi", jeszcze przed zatwierdzeniem, pojawi się planowana data włączenia pakietu, zatem możesz zweryfikować tę kwestię. No jest napisane że pakiet będzie w ciągu dwóch godzin, więc myślę że jest to zgodne z prawdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 Po uruchomieniu kanały powinny być dostępne w ciągu kilku godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
On0818 Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 W dniu 21.10.2020 o 16:07, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Po uruchomieniu kanały powinny być dostępne w ciągu kilku godzin. Aktywowałem sobie dzisiaj owe kanały przed godziną 12 i w dalszym ciągu są zakodowane, dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 (edytowane) Albo nie włączyli jeszcze tego pakietu albo twoja karta nie złapała jeszcze uprawnień. Pakiet najlepiej aktywować na początku okresu rozliczeniowego, bo inaczej na tym się traci. Czas włączenia pakietu powinien być liczony zawsze 30 dni licząc od dnia włączenia, a nie z podziałem na okresy rozliczeniowe, bo jeśli ktoś chce włączyć np. kilka dni przed końcem okresu rozliczeniowego, to się to kompletnie nie opłaca. Edytowane 24 Listopada 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 @On0818Warto zaktualizować uprawnienia. W tym celu należy zalogować się do konta: https://bit.ly/2FB43fe Wystarczy wybrać po lewej stronie „Usługi" --> „Telewizja" --> „Usługi serwisowe". Proszę, aby na końcu włączyć kanał Polsat HD i zaznaczyć „Wznów połączenie z satelitą". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
On0818 Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 W dniu 25.11.2020 o 07:53, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: @On0818Warto zaktualizować uprawnienia. W tym celu należy zalogować się do konta: https://bit.ly/2FB43fe Wystarczy wybrać po lewej stronie „Usługi" --> „Telewizja" --> „Usługi serwisowe". Proszę, aby na końcu włączyć kanał Polsat HD i zaznaczyć „Wznów połączenie z satelitą". Kanały uruchomiły się po dwóch dobach, ciekawe tylko dlaczego nie są dostępne w On The Go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 @On0818Będziesz miał dostęp od następnego okresu. Ja sobie kiedyś uruchomiłem Eleveny i też nie miałem w tym okresie tylko od następnego miałem dostęp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhoh Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Witam. Od dłuższego czasu nie mogę zalogować się do konta icok. Wielokrotnie próbowałem przez zmianę hasła. Cały czas mam komunikat-niepoprawny login lub hasło- mimo, że wpisuję zmienione hasło. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Witaj. W tej sytuacji sugeruję usunięcie konta ICOK i ponowne go założenie. Jeśli chcesz tego dokonać to skontaktuj się poprzez adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Należy w wiadomości podać: dane właściciela usługi (imię i nazwisko lub PESEL ) i dane z konta (nr karty/numer telefonu w przypadku usługi internetowej, możesz również podać nr seryjny dekodera). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhoh Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 OK. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.