Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ma do Was pytanie, jako że przez okres kilku lat nie korzystałem z usług cp, byłem w nc+ teraz od 2 dni jestem z powrotem i dzisiaj zalogowałem się w ICOK i tam figurują na mnie dwa stare dekodery bezumównie, przeszły na moją własność. Z tego co pamiętam to jeden komuś sprzedałem a drugi zutylizowałem. Czy można je, że tak napiszę "zdjąć je ze stanu" ?

 

Miałem podobny problem w ICOK, poproszono mnie o przesłanie pisma z prośbą o utylizacje dekoderów bez umów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prubowałem właczyć przez ICOK komunikaty autopromocyjne wyśietlane na belce z nazwą kanału, nietety mam szary guzik WŁĄCZ.

Wyłączyłem to jeszcze na starym sofcie mojego HD5000 i teraz chcialem zobaczyć jak te komunikaty wyglądają no niestety opcja jest nieaktywna.

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem na poprzedniej stronie zgłosiłem błąd w ICOK że nie działa włączenie komunikatów autopromocyjnych.

No i dostałem odpowiedź że wsystemie ta opcja jest niaktywna nieaktywna i mam przywrócić ustawienia fabryczne dekodera.

Tylko jakim cudem to poprawi działanie niektywnej opcji ICOK tego nie było w odpowiedzi.

Pewnie nawet nie czytała zgłoszenia osoba która pisała odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Przedłużyłem w kwietniu umowę (15/5) i mam za darmo Pakiet VOD i Katalog treści online.

Można to wyłączyć w iCOK (już teraz, żeby nie zapomnieć) czy mam się prosić telefonicznie?

 

W usługach po wybraniu "zobacz szczegóły" mam:

 

Pakiet podstawowy : Pakiet Familijny Max HD aktywny
Pakiet dodatkowy : Pakiet Film HD aktywny
Pakiet dodatkowy : Pakiet Cinemax HD aktywny
Pakiet dodatkowy : Pakiet Sport HD aktywny
Pakiet dodatkowy : Pakiet VOD aktywny
Pakiet dodatkowy : Katalog treści online aktywny
Pakiet na dekod. dodatk. : Usługa Multiroom HD aktywny
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Przedłużyłem w kwietniu umowę (15/5) i mam za darmo Pakiet VOD i Katalog treści online.

Można to wyłączyć w iCOK (już teraz, żeby nie zapomnieć) czy mam się prosić telefonicznie?

Trzeba zadzwonić lub napisać wiadomość przez ICOK, bo z tego co kojarzę, to w okresie promocyjnym nie da się modyfikować zawartości swoich pakietów.

Edytowane przez tomciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...