Jump to content
andrzejnet

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta

Recommended Posts

Ma do Was pytanie, jako że przez okres kilku lat nie korzystałem z usług cp, byłem w nc+ teraz od 2 dni jestem z powrotem i dzisiaj zalogowałem się w ICOK i tam figurują na mnie dwa stare dekodery bezumównie, przeszły na moją własność. Z tego co pamiętam to jeden komuś sprzedałem a drugi zutylizowałem. Czy można je, że tak napiszę "zdjąć je ze stanu" ?

 

Miałem podobny problem w ICOK, poproszono mnie o przesłanie pisma z prośbą o utylizacje dekoderów bez umów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba już usunęli [beep] baner zasłaniający wpisanie loginu dostępu do ICOK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam :jupi: obstawiam, że ktoś z CP o problemach z nim tu przeczytał i to wywalił :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na przeglądarce Opera Mini New w wersji dla Androida działa dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prubowałem właczyć przez ICOK komunikaty autopromocyjne wyśietlane na belce z nazwą kanału, nietety mam szary guzik WŁĄCZ.

Wyłączyłem to jeszcze na starym sofcie mojego HD5000 i teraz chcialem zobaczyć jak te komunikaty wyglądają no niestety opcja jest nieaktywna.

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam tak samo :/ szkoda, bo chciałem zobaczyć jak to wygląda :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest filolog

Gdzie się to włącza albo wyłącza w ICOK bo przepatrzyłem cały i nie widzę niczego takiego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz wejść guzikiem USTAWIENIA obok WYLOGUJ,

Komunikaty autopromocyjne.

Myślałem o włączeniu tego tylko po to aby sprawdzić jak to wygląda i z powrotem wyłączyć zbędną dla mnie reklamę na belce.

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś kombinują w ICOK, nie mogę zmienić pakietu na żadnym prepaidzie. Czyżby dodawali Eleven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak pisałem na poprzedniej stronie zgłosiłem błąd w ICOK że nie działa włączenie komunikatów autopromocyjnych.

No i dostałem odpowiedź że wsystemie ta opcja jest niaktywna nieaktywna i mam przywrócić ustawienia fabryczne dekodera.

Tylko jakim cudem to poprawi działanie niektywnej opcji ICOK tego nie było w odpowiedzi.

Pewnie nawet nie czytała zgłoszenia osoba która pisała odpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możecie modyfikować pakiety przez ICOK chodzi o prepaid?.Ja od ponad miesiąca nie mogę gdyż [beep] komunikat o pracach serwisowych wyświetla się.

 

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

Edited by jackpol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jeszcze w zeszłym tygodniu włączyłem na jednym prepaidzie pakiet Mini HD. A od piątku wszystko (trzy sztuki) jest poblokowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie na dekoderze z Darmowym HD tak jest od kilku dni, wcześnie była opcja wyboru pakietu, a teraz: prace serwisowe spróbuj później.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u mnie akurat moduł z Darmowym HD działa (tzn. mogę włączyć Mini HD).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Przedłużyłem w kwietniu umowę (15/5) i mam za darmo Pakiet VOD i Katalog treści online.

Można to wyłączyć w iCOK (już teraz, żeby nie zapomnieć) czy mam się prosić telefonicznie?

 

W usługach po wybraniu "zobacz szczegóły" mam:

 

Pakiet podstawowy : Pakiet Familijny Max HD aktywny
Pakiet dodatkowy : Pakiet Film HD aktywny
Pakiet dodatkowy : Pakiet Cinemax HD aktywny
Pakiet dodatkowy : Pakiet Sport HD aktywny
Pakiet dodatkowy : Pakiet VOD aktywny
Pakiet dodatkowy : Katalog treści online aktywny
Pakiet na dekod. dodatk. : Usługa Multiroom HD aktywny
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wykupiłem w niedzielę pakiet Eleven, ale w ICOK nie ma tego uwzględnione w usługach. Wiecie może dlaczego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie 2 prepaidy CP też problem''prace serwisowe'' zgłosić proponuje każdemy im nas więcej tym lepiej;) Nie da się zmienic deklaracji pakietowej:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Przedłużyłem w kwietniu umowę (15/5) i mam za darmo Pakiet VOD i Katalog treści online.

Można to wyłączyć w iCOK (już teraz, żeby nie zapomnieć) czy mam się prosić telefonicznie?

Trzeba zadzwonić lub napisać wiadomość przez ICOK, bo z tego co kojarzę, to w okresie promocyjnym nie da się modyfikować zawartości swoich pakietów.

Edited by tomciu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam,wczoraj te gratisy chciałem "odhaczyć",ale duda :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wczoraj zgłosiłem problem z ICOK, bo jednak tydzień z informacją "Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie." to trochę za długo :(.

Edited by tomkep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...