Jump to content

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


Recommended Posts

Ma do Was pytanie, jako że przez okres kilku lat nie korzystałem z usług cp, byłem w nc+ teraz od 2 dni jestem z powrotem i dzisiaj zalogowałem się w ICOK i tam figurują na mnie dwa stare dekodery bezumównie, przeszły na moją własność. Z tego co pamiętam to jeden komuś sprzedałem a drugi zutylizowałem. Czy można je, że tak napiszę "zdjąć je ze stanu" ?

 

Miałem podobny problem w ICOK, poproszono mnie o przesłanie pisma z prośbą o utylizacje dekoderów bez umów.

Link to post
Share on other sites

Prubowałem właczyć przez ICOK komunikaty autopromocyjne wyśietlane na belce z nazwą kanału, nietety mam szary guzik WŁĄCZ.

Wyłączyłem to jeszcze na starym sofcie mojego HD5000 i teraz chcialem zobaczyć jak te komunikaty wyglądają no niestety opcja jest nieaktywna.

Edited by maks27
Link to post
Share on other sites

Musisz wejść guzikiem USTAWIENIA obok WYLOGUJ,

Komunikaty autopromocyjne.

Myślałem o włączeniu tego tylko po to aby sprawdzić jak to wygląda i z powrotem wyłączyć zbędną dla mnie reklamę na belce.

Edited by maks27
Link to post
Share on other sites

Jak pisałem na poprzedniej stronie zgłosiłem błąd w ICOK że nie działa włączenie komunikatów autopromocyjnych.

No i dostałem odpowiedź że wsystemie ta opcja jest niaktywna nieaktywna i mam przywrócić ustawienia fabryczne dekodera.

Tylko jakim cudem to poprawi działanie niektywnej opcji ICOK tego nie było w odpowiedzi.

Pewnie nawet nie czytała zgłoszenia osoba która pisała odpowiedź.

Link to post
Share on other sites

Możecie modyfikować pakiety przez ICOK chodzi o prepaid?.Ja od ponad miesiąca nie mogę gdyż [beep] komunikat o pracach serwisowych wyświetla się.

 

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

Edited by jackpol
Link to post
Share on other sites

Witam.

Przedłużyłem w kwietniu umowę (15/5) i mam za darmo Pakiet VOD i Katalog treści online.

Można to wyłączyć w iCOK (już teraz, żeby nie zapomnieć) czy mam się prosić telefonicznie?

 

W usługach po wybraniu "zobacz szczegóły" mam:

 

Pakiet podstawowy : Pakiet Familijny Max HD aktywny
Pakiet dodatkowy : Pakiet Film HD aktywny
Pakiet dodatkowy : Pakiet Cinemax HD aktywny
Pakiet dodatkowy : Pakiet Sport HD aktywny
Pakiet dodatkowy : Pakiet VOD aktywny
Pakiet dodatkowy : Katalog treści online aktywny
Pakiet na dekod. dodatk. : Usługa Multiroom HD aktywny
 
Link to post
Share on other sites

Witam.

Przedłużyłem w kwietniu umowę (15/5) i mam za darmo Pakiet VOD i Katalog treści online.

Można to wyłączyć w iCOK (już teraz, żeby nie zapomnieć) czy mam się prosić telefonicznie?

Trzeba zadzwonić lub napisać wiadomość przez ICOK, bo z tego co kojarzę, to w okresie promocyjnym nie da się modyfikować zawartości swoich pakietów.

Edited by tomciu
Link to post
Share on other sites

Ja wczoraj zgłosiłem problem z ICOK, bo jednak tydzień z informacją "Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie." to trochę za długo :(.

Edited by tomkep
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...