Skocz do zawartości

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Polsat Box


minajta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra, sprawdziłem że foxa nie ma w pakiecie M. Tylko dlaczego kanał działał dłużej niż inne? Reszta kanałów promocyjnych wyłączyła się miesiąc temu, a fox dalej działał.  

Do bani jest ta nowa pakietyzacja. Mało kanałó, a abonamenty drogie. 

Edytowane przez telewidz85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie odnośnie Multiroom. Główny dekoder na dole mam podłączony pod sieć wifi 2,4G. Dwa pozostałe dekodery dodatkowe są na górze, gdzie mam podłączony wzmacniacz sygnału - ma on nazwę sieci taką samą jak z routera głównego z dopiskiem _EXT. Wyłączyłem w nim serwer DHCP, a adres IP nadałem jako ostatni z puli głównego routera.

Czy jeśli podłącze dodatkowe dekodery do sieci z dopiskiem _EXT to będzie to traktowane jako jedna sieć? Dekodery mam wymienione, ponieważ wcześniejsze na kartę blokowały Multiroom i wyświetlał się komunikat, że dekodery muszą być w tej samej sieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Polmeep napisał:

Witam, mam pytanie odnośnie Multiroom. Główny dekoder na dole mam podłączony pod sieć wifi 2,4G. Dwa pozostałe dekodery dodatkowe są na górze, gdzie mam podłączony wzmacniacz sygnału - ma on nazwę sieci taką samą jak z routera głównego z dopiskiem _EXT. Wyłączyłem w nim serwer DHCP, a adres IP nadałem jako ostatni z puli głównego routera.

Czy jeśli podłącze dodatkowe dekodery do sieci z dopiskiem _EXT to będzie to traktowane jako jedna sieć? Dekodery mam wymienione, ponieważ wcześniejsze na kartę blokowały Multiroom i wyświetlał się komunikat, że dekodery muszą być w tej samej sieci.

 

To że dekodery muszą być w jednej sieci to standard (muszą być), jeśli tak skonfigurujesz swoją sieć a pojawia się komunikat o jej braku to sprawa dekodera chociaż bardziej jego software'u. Nie bardzo rozumiem dlaczego w routerze wyłączyłeś server DHCP? Ja robię dokładnie odwrotnie, server DHCP włączony i dodatkowo w ustawieniach przypisuję im stałe adresy, w moim przypadku główny dekoder to xxx.xxx.xx.5 a dla multiroom xxx.xxx.xx.6. Dla wszystkich moich urządzeń mam przypisane stałe adresy IP. Są to telewizory, dekodery, smartfony, komputery, kamery IP, w sumie ponad 20 urządzeń, dlatego jeśli coś nie działa to sprawdzam komunikację na konkretnym adresie a nie "grzebę" po omacku. Takie ustawienia sieci mam od kilkunastu lat, wcześniej byłem w Canal+, w PolsatBox jestem od 2-ch tygodni. Po paru dniach pojawił się komunikat na multiroom'ie że dekoder zablokowany i że musi być w jednej sieci z głównym. Wystarczyło wejść w menu dekodera usunąć go z zalogowanej sieci i wybrać ją ponownie wpisując hasło. Na razie bez niespodzianek, multiroom OK.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na repeaterze OK, też korzystam ze wzmacniacza ale w altanie na ogrodzie, z tym że nie wisi

na nim żaden z dekoderów, jedynie TV głównie dla TVSmart, laptop, tablet czasem smartfon.

Nazwę sieci też mam z dopiskiem EXT i nie ma to znaczenia, urządzenia łączą się z siecią

główną poprzez wzmacniacz na konkretnie przypisany w routerze adres IP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

11:08 - Na praktycznie każdym kanale telewizyjnym i radiowym nie ma ani obrazu ani dźwięku. EPG się wczytuje, OSD też jest, nawet na telewizorze, mimo wszystko nie ma wizji ani fonii.

11:12 - Po odłączeniu i podłączeniu dekodera wszystko wróciło do normy.

Edytowane przez BiL
Wszystko jest ok.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witajcie. Mam pytanie do Was i do @support458. Od godziny 15.00 dekoder Cyfrowego Polsatu/Polsatu Box resetuje mi się. 5 sekund nadawania telewizji i 30 sekund resetu i tak na okrągło. Wcześniej jeszcze zaczęło się od nie wczytywania EPG, a następnie wyłączenia obrazu (jednakże głos i menu dekodera działał). Jeśli trzeba to przejdę się do salonu i zamienię go na lepszy model. Z góry dziękuję za pomoc :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Dekoder mr evo lite brak odbioru kanałów polsat sport news, eurosport1, tvp sport. Błąd 016. W dekoderze głównym wszystko ok. Ponowienie sygnału, przywracanie ustawień, restart nic nie daje. Icok proponuje wymianę dekodera. Czy to konieczne, jakaś inna przyczyna, inne rozwiązanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
16 godzin temu, ratasdejw napisał:

Witam.

Mam pytanie odnośnie dekoderów w opcji multiroom. Evobox lite działa bez zarzutu,na evobox HD działa tylko TVP info, status usługi multiroom:nieaktywny. Oba dekodery podłączone do tej samej sieci.

Jakieś pomysły?

U mnie kiedyś pomogło włączenie na obu dekoderach kanału polsat news i ponowne nadanie sygnału z icoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Gizior89 napisał:

U mnie kiedyś pomogło włączenie na obu dekoderach kanału polsat news i ponowne nadanie sygnału z icoka

Robiłem już tak i zostawiłem włączony dekoder na kanale 1-polsat ,tak jak polecają na stronie. Wczoraj kilka kanałów działało, oprócz tych z grupy polsat. Dziś znowu nie ma nic .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj telefon na infolinię. Pani kazała zresetować oba dekodery i ponowiła sygnal, kazał czekać. Nic się nie zmieniło. 

Dziś kolejny telefon, tym razem Pan. Nie kazał robić nic tylko ponowił sygnal. Minęło 5 minut i wszystko było ok. 

Robiłem ponowienie sygnału przez neta i zawsze z marnym skutkiem.

Na szczęście teraz działa wszystko i oby tak zostało. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.01.2022 o 17:48, Gizior89 napisał:

To jedynie pozostaje zresetować sieć w dekoderach, zrestartuj router a jak to nie pomoże to dzwoń na infolinię i truj im zada do bólu

 Prosimy o zresetowanie dekodera poprzez odłączenie z sieci i po 30 sekundach ponowne podłączenie do zasilania. Następnie przywróć ustawienia fabryczne w dekoderze oraz ponowne zainstaluj kanały.
Jeżeli niedogodności z odbiorem nie ustąpią, prosimy o wznowienia sygnału poprzez ICOK: Dane sprzętu → (numer karty dekodera) → Wznów połączenie z satelitą (czynność wykonujemy na kanale Polsat).

9 godzin temu, Michu_97 napisał:

Teraz po północy z Polsat Box zniknęły wszystkie kanały tematyczne Canal Plus. Co ciekawe na Polsat Box GO działa.

Czy nadal występują utrudnienia?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...