Pawel Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Pomijając ten chat dekoder widzi podpięty dysk ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Widzi, to jest ich dysk esata. Nagrywa na nim programy normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Hmm czyli obecnie wszystko jest OK ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 (edytowane) Poz tym, że nie nagrywa VODu i nie wiadomo dlaczego nie wchodzi w stan głębokiego uśpienia, to wszystko działa. W sumie, zawsze mogę wyciągnąć wtyczkę z gniazda, i włączyć wieczorem, jak będę chciał coś obejrzeć. Nie chcą żebym kupił coś w ich VODzie, to trudno A sorry, nie wszystko działa. Od czasu do czasu wywala mi na sekundę - dwie, planszę z napisem "AKTYWACJA 60" Oprogramowanie tego złoma pozostawia wiele do życzenia, jak widać. Edytowane 28 Sierpnia 2020 przez kodif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Nie wchodzi w stan głębokiego uśpienia, bo nie pobrał VOD. Jaką masz instalację sat ?Konwerter unicable czy zwykły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Konwerter QUAD, dwa idą do Ultraboxa 3 minuty temu, Pawel napisał: Nie wchodzi w stan głębokiego uśpienia, bo nie pobrał VOD Zamknięty krąg - nie usypia bo nie pobrał VOD, a pobrać nie chce. Zresztą, to przecież nie w konwerterze ani w instalacji problem, skoro przed skasowaniem całego VOD, dekoder go nagrywał (przybywało filmów) i czasami wchodził w głębokie uśpienie. Nic się nie zmieniło w infrastrukturze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Odłącz dysk od dekodera i wtedy sprawdź opcję głębokiego usypiania. Skoro od trzech dni niczego nie pobrał, być może dysk uległ uszkodzeniu.Przy instalacji dwukablowej po kilku dniach powinna być widoczna przynajmniej częściowo oferta VOD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 (edytowane) Po odłączeniu dysku, po dłuższym czasie od wyłączenia z pilota, przechodzi w głębokie uśpienie. Po ponownym podłączeniu, miele dyskiem. Dyskowych nagrań VOD zero. 2 godziny temu, Pawel napisał: być może dysk uległ uszkodzeniu. Ale nagrywa programy tv, po wystartowaniu nagrywania z pilota. Mogła mu się partycja od obszaru VOD uszkodzić? Zaraz po tym jak dekoder skasował całą zawartość VOD, zresetowałem dekoder i dysk, problemów nie było. Edytowane 28 Sierpnia 2020 przez kodif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Z jakiegoś powodu została skasowana lub uległa uszkodzeniu zawartość VOD. Nie jest normalne, żeby działy się takie rzeczy. Możesz pobawić się w przywracanie ustawień fabrycznych łącznie z kasowaniem dysku.Jeśli masz inny dysk i adapter esata możesz podpiąć swój dysk na kilka dni celem sprawdzenia. A najprościej będzie dokonać wymiany dysku w punkcie serwisowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Jeśli dokonałeś formatu dekoderu i/lub dysku to najprawdopodobniej skasowała Ci się kolekcja VOD z karty. Przedzwoń na infolinie i poproś nie o reaktywację karty tylko o 'utworzenie', lub załatw to w salonie. Wtedy VOD zostanie ponownie ściągnięte na dekoder w ciągu 24h, zazwyczaj w nocy. Natomiast jeżeli zostawisz dekoder na maksymalnym oszczędności energii to zapewne się to nie ściągnie, także proponuję na kilka dni zrobić tryb normalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Z tego co napisał z podłączonym dyskiem dekoder nie wchodzi w stan uśpienia.Teoretycznie może pobiera VOD ale po trzech dniach powinno już być coś na dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Po skasowaniu uprawnień do VOD na dekoderze to może i miesiąc czekać a VOD samo się nie pobierze. Potrzebuje ponownej wysyłki, ponownego utworzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 (edytowane) Swoją drogę szkoda, że nie można tych uprawnień do VOD wyłączyć w ICA. Chętnie bym to wyłączył ,bo i tak nie korzystam. A gdybym odpiął dysk,bo nie chciałbym go formatować i zrobił powrót do ustawień fabrycznych to również skasuje się kolekcja VOD na karcie ?Może w ten sposób bym to ugryzł Edytowane 29 Sierpnia 2020 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Jeżeli masz ultraboxa, to domyślne nie zawsze pomaga, raczej dogłębne - menu, czerwony, czerwony, 73738 i kasujesz. VOD powinno się skasować ale i tak przy kolejnych uprawnieniach do 60 dni ponownie się pobierze. Nie da się tego wyłączyć, chyba że masz moduł lub pace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 9 godzin temu, Mikizncplus napisał: Jeśli dokonałeś formatu dekoderu i/lub dysku to najprawdopodobniej skasowała Ci się kolekcja VOD z karty. Pierwsze słyszę żeby użytkownik z poziomu dekodera mógł cokolwiek skasować na karcie. 9 godzin temu, Mikizncplus napisał: Przedzwoń na infolinie i poproś nie o reaktywację karty tylko o 'utworzenie', Rozumiem. Dzwonię na infolinię i mówię 'Proszę o utworzenie karty" 9 godzin temu, Mikizncplus napisał: Natomiast jeżeli zostawisz dekoder na maksymalnym oszczędności energii to zapewne się to nie ściągnie Zapewne nie masz racji. Przez poprzedni tydzień dekoder miał ustawioną opcję maksymalnego oszczędzania energii, a pomimo to, ściągnął ok. 30 filmów na dysk (które potem z niewiadomych powodów skasował). Jeżeli programiści z ADB tak napisaliby soft, że dek nie potrafiłby nagrać VOD przy opcji maksymalnego oszczędzania energii, to byliby kompletnymi [beep]ami. O to ich nie podejrzewam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Trudno powiedzieć jak napisano soft.Być może jest tak, że dekoder wie czy ma pobrane VOD czy nie.Jeśli ma pobrane wchodzi w głębokie uśpienie a jeśłi nie pobrał nie wchodzi dopóki nie pobierze. Nie ma możliwości żeby przy poborze 0,5 W pobierał VOD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, Pawel napisał: Nie ma możliwości żeby przy poborze 0,5 W pobierał VOD. Zagadnienie techniczne. Uważasz, że dekoder nie nagra zaplanowanej na piątą rano audycji, bo wszedł w głębokie uśpienie o pierwszej? Ktoś empirycznie wie jak to jest? 0,5 W doskonale wystarczy na obsługę zegara i podanie impulsu do wybudzenia. Drugie pytanie, czy rzeczywiście Netflix na dekoderach 4K nie ma ścieżki dźwiękowej 5.1 ? Edytowane 29 Sierpnia 2020 przez kodif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Odpowiadam na pytanie drugie. jest dźwięk 5.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Niektórzy pisali tu o komunikacie "Aktywacja 60" czy coś takiego. Problem rozwiązany, czy wciąż ten baner się pojawia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 11 godzin temu, Mikizncplus napisał: Jeżeli masz ultraboxa, to domyślne nie zawsze pomaga, raczej dogłębne - menu, czerwony, czerwony, 73738 i kasujesz. VOD powinno się skasować ale i tak przy kolejnych uprawnieniach do 60 dni ponownie się pobierze. Nie da się tego wyłączyć, chyba że masz moduł lub pace A czy jest jakiś kod na pełne zerowanie dysku, aby przywrócić jego sprawność? Czy ewentualnie można podłączyć dysk do komputera i poprzez MHDD ładnie nadpisać wszystkie sektory zerami? Chodzi o to czy dysk nie ma jakiś zaprogramowanych wcześniej potrzebnych danych, które są konieczne do współpracy z dekoderem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 (edytowane) 11 godzin temu, mikoko napisał: Odpowiadam na pytanie drugie. jest dźwięk 5.1 A to ciekawe, bo u mnie nie ma. W opcjach dźwięku filmu mogę wybrać "Angielski oryginalny" i tyle. Ampli zgłasza 2.0 Z kolei po odpalaniu Netflixa w aplikacji na BlueRay'u, -ten sam film- oprócz "Angielski oryginalny" mam opcję "Angielski 5.1" i wtedy kino domowe zgłasza 5.1 11 godzin temu, Ozzy666 napisał: Niektórzy pisali tu o komunikacie "Aktywacja 60" czy coś takiego Przez ostatnie 24 godziny nie zauważyłem tej planszy 9 godzin temu, kodif napisał: 11 godzin temu, Ozzy666 napisał: Niektórzy pisali tu o komunikacie "Aktywacja 60" czy coś takiego Przez ostatnie 24 godziny nie zauważyłem tej planszy =========Edycja po 9 godzinach================ Dzisiaj wysyp [Aktywacja 60] chyba ze 20 razy. Najpierw "Aktywacja 60" na 2 sek, potem "Obecnie program nie jest nadawany", na końcu obraz. Edytowane 30 Sierpnia 2020 przez kodif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 11 godzin temu, WebMat napisał: A czy jest jakiś kod na pełne zerowanie dysku, aby przywrócić jego sprawność? Czy ewentualnie można podłączyć dysk do komputera i poprzez MHDD ładnie nadpisać wszystkie sektory zerami? Chodzi o to czy dysk nie ma jakiś zaprogramowanych wcześniej potrzebnych danych, które są konieczne do współpracy z dekoderem? Możesz dysk podłączyć do komputera wtedy przez program go formatować, lub też w ustawieniach dekodera wybrać ustawienia domyślne z wykasowanie dysku twardego. Nie kojarzę aby dysk miał coś zaprogramowanego, a jeśli nawet ma to wprowadza to przy pierwszym podpięciu w momencie przygotowania dysku do pracy z dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 13 godzin temu, kodif napisał: Zagadnienie techniczne. Uważasz, że dekoder nie nagra zaplanowanej na piątą rano audycji, bo wszedł w głębokie uśpienie o pierwszej? Ktoś empirycznie wie jak to jest? 0,5 W doskonale wystarczy na obsługę zegara i podanie impulsu do wybudzenia. Ja nie pisałem o zaplanowanym nagrywaniu tylko ściąganiu kolekcji VOD. Czy nagra w głębokim uśpieniu tego nie wiem.Nie mam jak tego sprawdzić bo przy multiroom opcja jest niedostępna. Użytkowany dekoder Polsatu 5500s nie nagra zaplanowanej audycji w głębokim uśpieniu. Być może w ultraboxie jest podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Godzinę temu, Pawel napisał: Użytkowany dekoder Polsatu 5500s nie nagra zaplanowanej audycji w głębokim uśpieniu. Być może w ultraboxie jest podobnie. Mam nadzieję że nie, inaczej to by było dziwne. Wyjeżdżasz na tydzień w poniedziałek, w następną sobotę jest audycja którą chcesz nagrać i dek ma działać przez 6 dni, ot tak bez sensu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Zawsze możesz podłączyć dekoder do tzw. inteligentnego gniazdka i zdalnie lub poprzez harmonogram zarządzać włączaniem do sieci dekodera. 6 godzin temu, kodif napisał: Mam nadzieję że nie, inaczej to by było dziwne. Wyjeżdżasz na tydzień w poniedziałek, w następną sobotę jest audycja którą chcesz nagrać i dek ma działać przez 6 dni, ot tak bez sensu? Z Pomocy dekodera można się dowiedzieć, że dekoder w trybie uśpienia pobiera poniżej 1W oraz realizuje zaplanowane nagrania. Nie przyjmuje natomiast zleconych zdalnie nagrań. Temat zatem wyjaśniony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.