sławek72 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 (edytowane) 37 minut temu, Villemo666H napisał(a): Edit. Podobno po każdej aktualizacji powinno się przywrócić ustawienia fabryczne w dekoderze. Później spróbuję. @Villemo666H powinna wystarczyć funkcja Uruchom Ponownie (ja nie musiałem robić nic), u mnie jak pisałem wyżej w Rozdzielczość jest wybór trybów HDR/HLG, Informacje C3.0.14, daty brak, Wersja HW tak jak u Ciebie, Wersja aktualizacji 0X73EB 0X83. Edytowane 6 Lipca 2023 przez sławek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Pikseloza jest, ale tylko przy zmianach kanałów. Czyli tak jak było kiedyś. Zaników dźwięku rzeczywiście nie ma. U mnie zrobiło samo. Wyłączyłem deka na pół godziny i potem było info że jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek73 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Dziś też dostałem, aktualizacje oprogramowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Mój jada jest podłączony do samsunga jednym kablem ze zwykłego złącza także ani pikselozy ani HDR nie sprawdzę) ale byłem wczoraj pobawić się dekoderem i okazało się że dekoder jest ustawiony w 1080p bo osoby które z niego korzystają nie widzą różnicy:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Weźcie mi pokażcie tą zakładkę rozdzielczość, bo u mnie nic się nie zmieniło Mam tylko rozdzielczości do wyboru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 @Villemo666H dekoder uruchomiony ponownie?, pisałem wcześniej jakie mają być "cyferki" w Informacjach i Wersji Oprogramowania. Jeśli chodzi o Rozdzielczość to w tej zakładce mam ROZDZIELCZOŚĆ OBRAZU (i tu do wyboru rozdzielczości) TRYB HDR/HLG (i tu do wyboru ZAWSZE ADAPTACYJNY NIGDY) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Tak, uruchamiałam ponownie,ale nic się nie zmieniło. Aktualizacja weszła na moich oczach, więc nie wiem co jest nie tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 @Villemo666H w takim razie spróbuj "drastyczniej" przywróć do ustawień fabrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Gratuluje szczęśliwcom którzy już otrzymali nowy soft. U mnie narazie brak aktualizacji. Dzielcie się proszę spostrzeżeniami i uwagami czy nowy soft naprawił to co do tej pory było zepsute czyli: pikseloza, zaniki dzwięku inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Villemo666H jesli masz c2.0.15.1 to nie masz nowego softu nowy jest c3.0.14 jesli masz c2.0.15.1 to fabryka nie pomoze najwyrazniej jednak nie dostales lub dostales ale wgrywanie skonczylo sie jakims bledem i nie weszlo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 (edytowane) @catnip Dzięki za wyjaśnienie. Faktycznie był błąd, bo niechcący rozłączyłam Internet (nie wiem po co w czasie aktualizacji potrzebny jest net). Czyli co? Teraz muszę czekać, tak? Aż dekoder podejmie kolejną próbę aktualizacji? Edytowane 6 Lipca 2023 przez Villemo666H Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel24 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 3 godziny temu, Villemo666H napisał(a): Czyli co? Teraz muszę czekać, tak? Aż dekoder podejmie kolejną próbę aktualizacji? A ja kiedy będę miał aktualizacje na moim 4kultrabox+ co. Nie mam , wszystko robiłem, wyłączyłem dekoder z wtyczki na parę minut ,urochomilem ponownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Villemo666H spoko, wpadnie przy kolejnym przelocie, nie zlecialo ci w miedzyczasie? dekoder mogl probowac drugi raz jak za pierwszym nie wyszlo. masz podlaczony do neta? jesli nie, to na dniach pewne sciagnie. nie ucieknie. korzystaj normalnie, dekoder sam sie upomni. Daniel24 na razie jest do 1300 boxow, pewnie nie zalapales sie poprzednie aktualizacje lecialy tydzien po tygodniu do coraz wiekszej grupy, wiec pewnie i teraz tak bedzie. zeby bylo jasne aktualizacja jest tylko dla jada. od adb. nie itca od technicolor, on ma swoj temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Pikseloza wciąż jest, możliwe że mniej, ale aptekarze nie będą zadowoleni. Powinni zrobić update dotyczący tylko tej usterce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 (edytowane) Również załapałem się na aktualizację, teraz jej nie sprawdzę bo oglądam film ale na pierwszy rzut oka wydaje mi się że dekoder trochę przyspieszył. Pikseloza? Nie wiem bo i do tej pory zdarzała mi się sporadycznie, mam instalacje jedno kablową od zwykłego konwertera. PS. Daty instalacji aktualizacji też u mnie brak. Edytowane 6 Lipca 2023 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Zatem nadal można przy odrobinie aż zeskanować wymieniać na technicolory co bardzo polecam P.S na moim jada również jeszcze nie ma aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 @kocik89 czyli wychodzi na to że pudrują trupa mówiąc o sofcie tego dekodera. Moje egzemplarze dekoderów JADA do końca 2022 roku pracowały wyśmienicie. A jeśli po aktualizacji nadal jest pikseloza to w tym miesiącu wysyłam reklamację mającą na celu wyksięgowanie opłaty za posiadane dekodery JADA w ramach multiroomu do końca trwania mojej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Poczekaj trochę czasu. Bo teraz mogą ci powiedzieć że u nich działa. Albo że nie nasz jeszcze updatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Chyba sobie jaja robią, nic nie naprawili, na C+ Kuchnia i C+ Domo pikseloza jak się patrzy co chwilę zakłócenia... normalnie już mi bokiem wychodzą te ich próby łatania, niech kurna przywrócą soft z przed styczniowej aktualizacji się chce... PS. Testuję z rodzinką na innych kanałach "premium", dam znać jutro, najwyżej za kilka dni leci kolejna reklamacja (co i tak niczego nie załatwia). Tak sobie myślę czy faktycznie to testowali, czy znów my jesteśmy testerami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 2 godziny temu, Villemo666H napisał(a): Podobno po każdej aktualizacji powinno się przywrócić ustawienia fabryczne w dekoderze. I na nowo swoje listy kanałów ustawiać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Chyba sobie jaja robią, nic nie naprawili, na C+ Kuchnia i C+ Domo pikseloza jak się patrzy co chwilę zakłócenia... normalnie już mi bokiem wychodzą te ich próby łatania, niech kurna przywrócą soft z przed styczniowej spieprzonej aktualizacji się chce...Powinni zdjąć wszystkim opłaty za dekodery i multiroom do końca umowy….. bo to już przestaje być zabawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 (edytowane) Trzeba będzie samemu kombinować. Bo oni nam tego nie zrobią. Ja 15 minut temu zmieniłem 1 kabel, i po chwili zmieniłem na 2. Pikselozy nie ma ,trzeba kombinować w tym kraju zawsze i wszędzie. Pozdrawiam serdecznie Edytowane 6 Lipca 2023 przez kocik89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolosr Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Jest nowy soft zobaczymy czy będzie działać HDR ma nowe opcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 4 minuty temu, kocik89 napisał(a): Ja 15 minut temu zmieniłem 1 kabel, i po chwili zmieniłem na 2. Pikselozy nie ma Czyli wina kabla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel24 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 2 minuty temu, bolosr napisał(a): Jest nowy soft zobaczymy czy będzie działać HDR ma nowe opcje. Wysłane z mojego SM-A528B przy użyciu Tapatalka Ty masz teraz aktualizacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.