Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

34 minuty temu, Arkon napisał(a):

Ja niestety dużo nagrywam, szczególnie teleturnieje z TVP czy TVN, więc nie mogę odłączyć dysku. Tylko tak mnie zastanawia jak dysk może wpływać na pikselozę?

Może. Zawsze to dodatkowe obciążenie dla sekcji zasilania. Nie pamietam czy w tym sofcie jest możliwość wyłączenia funkcji time shift. Można spróbować wyłączyć jeśli jest taka opcja.

Teraz sobie przypominam, że moja mydelniczka od MR tez lubiła czasami przypikselować na wybranych kanałach np. TVP2. Po odłączeniu dysku było OK, więc podobna sytuacja jak z ultraboxem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Pawel napisał(a):

Może. Zawsze to dodatkowe obciążenie dla sekcji zasilania. Nie pamietam czy w tym sofcie jest możliwość wyłączenia funkcji time shift. Można spróbować wyłączyć jeśli jest taka opcja.

Teraz sobie przypominam, że moja mydelniczka od MR tez lubiła czasami przypikselować na wybranych kanałach np. TVP2. Po odłączeniu dysku było OK, więc podobna sytuacja jak z ultraboxem.

Panowie mam kilka Ultraboxów podłączonych do dysków 4Tb prądowo i jeśli chodzi o soft nadal jest źle wcześniej dekoder prawie zdychał głupie skasowanie nagrania trwało do kilku minut nawet zaznaczenie w epg tez kilka minut w trakcie ginie cała grafika obraz robi się czarny.Po aktualizacji jest troszkę lepiej.U mnie rozdzielczość sama się zmienia na tą gorszą,-multiroom i wifi też żyją swoim życiem.Powinni przywrócić ostatni bardzo dobry soft i po problemie.Dwa ostatnie zawierają tyle błędów i są takim obciążeniem na pion pradowy i procesor że serce boli tylko nie techników z C+.Dodatkowo zrobili bałagan ludzie mający dobre instalację antenowe wymieniają ją na nowe bez skutku dalej pikseluje.Wymieniają dekodery.Mało tego ostatni soft uaktywnił te problemy na tych dekoderach których pierwszy soft nie dotknął. Od ponad 20 lat nie pamiętam tak spartolonej aktualizacji a technicy z C+ patrząc po ostatniej aktualizacji jak te dzieci we mgle nie wiedzą o co chodzi.A abonent tak jak ja płaci ponad 200zl.za co?

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie dalej ten dek doprowadza do szału. I nie chodzi nawet o to pikselowanie (które jest), ale o to, że co 3-5 dni muszę go wyłączać z prądu i czekać cierpliwie aż się łaskawie włączy, co trwa 5-10 minut. Dlaczego muszę go regularnie resetować? Bo dziad co kilka dni łapie takie opóźnienia w reakcji na pilota że nie da się normalnie korzystać z tv. W sensie naciskasz przycisk np. zmiany kanału i pyk, brak reakcji. To znaczy jest. Tak po 10 sekundach. Wyobraźcie sobie "latanie" po kanałach. I taka reakcja jest na wszystkie komendy z pilota. Super zabawa. Więc resecik. Pomaga. Jak na wstępie. 3 do 5 dni. I powtórka z rozrywki. A taki fajny dek był z niego na początku....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, _Artek_ napisał(a):

Czy ktoś jeszcze planuje jakkolwiek naprawić ten dekoder czy już sobie odpuścili?

Ja mam chęć nieraz porąbać go siekierą 🤣, a tak na poważnie złożona kolejna reklamacja, przyjęta z wiadomością zwrotną iż mają do 30 dni na odpowiedź, tak więc czekam ja, czeka pieniek i czeka siekiera 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@_Artek_ obecnie to już moja czwarta przyjęta reklamacja...pisz przecież to nic nie boli, kilka słów przez strefę i gotowe (im więcej będziemy ich "molestować" tym większe szanse zaczną działać w temacie - mam nadzieję że jak będzie nas więcej i więcej reklamacji to nas nie "zleją").

Edytowane przez sławek72
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Dziękujemy - przekazaliśmy Twoje zgłoszenie do weryfikacji przez nasz dział techniczny. Numer zgłoszenia: *****-*** Prosimy Cię o cierpliwość i przepraszamy za niedogodności. Gdy zamkniemy zgłoszenie, skontaktujemy się z Tobą mailowo.

Ja w sprawie pikselozy wielokrotnie pisałem do Canal+ i otrzymywałem od nich odpowiedzi . Ciekawy jestem ilu użytkownikom (JADA) wciskają ten sam kit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@prysiu86 za każdym razem składam przez strefę zgłoszenie techniczne jako reklamację i otrzymuję odpowiedź że zostało przyjęte z terminem rozpatrzenia do 30 dni ale zazwyczaj są to 3 do 7 dni, kontakt od nich mailowy lub telefoniczny z przedstawieniem możliwych warunków rozwiązania, zazwyczaj jest to zniesienie opłat za sprzęt na miesiąc, dwa, raz w odpowiedzi sugerowali oddanie sprzętu do diagnozy w APS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@prysiu86 za każdym razem składam przez strefę zgłoszenie techniczne jako reklamację i otrzymuję odpowiedź że zostało przyjęte z terminem rozpatrzenia do 30 dni ale zazwyczaj są to 3 do 7 dni, kontakt od nich mailowy lub telefoniczny z przedstawieniem możliwych warunków rozwiązania, zazwyczaj jest to zniesienie opłat za sprzęt na miesiąc, dwa, raz w odpowiedzi sugerowali oddanie sprzętu do diagnozy w APS.
Moje dwa zgłoszenia,,w sprawie pikselozy raz podany numer sprawy i zamknięte bez odzewu z ich strony.

Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...