ircios Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 Jeśli chodzi o TVN, to problem opisany pojawił się też na modułach i nic to nie ma wspólnego z softem dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 18 minut temu, Villemo666H napisał(a): u mnie od wtorku nie da się normalnie oglądać TVN. Cały czas pikseluje i się przycina. Na dekoderze tego nie zauważyłem, kiedy problem występuje? Czy już nieaktualne? @ircios a z czym? Bo u mnie znowu brak problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 @ircios Dobrze wiedzieć. Wygląda to na jakiś problem u operatora. @PawelTSW Od wtorku TVN pikseluje i się przycina. Cały czas. Nie wiem jak jest teraz, ale wczoraj wieczorem to była masakra. Cały czas obraz się sypał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondynek102 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 U mnie pikseloza na TVN24, pasek lecący na dole tam drga, na NATIONAL GEO HD głos wyciszony. Nie da się podgłośnić. Nie gra radio MUZO FM, RMF też nie chce i złote przeboje są ....... Trzeba po naciśnięciu pilota do 10 liczyć zanim to włączy, a zanim dodatkowo jak do prądu podłącza przeszuka te aktualizacje, uruchomi się ta ich aplikacja, prostokąty czerwone przejdą trzeba czekać bardzo długoooooooo. Wyłączyć to się da jedynie szybko, ale potem jest problem w ogóle z uruchomieniem, trzeba czekać godzinę na uruchomienie, klikać pilot i albo złapie, albo nie. Wróciłem do domu włączyłem i zanim mi się to uruchomiło to film mi cały przeleciał, szlag mnie trafił, będę to zwracał i tyle. Zacina też ta cała lista kanały pośrodku, mało widoczna, nie widać jaki kanał gra, nie da płynnie zmieniać kanały. JEST TYLKO OFFLINE............NON STOP WIDOCZNE W ROGU DUŻE CZERWONE! Do niczego to nie się nadaje moim zdaniem po tej ostatniej aktualizacje ich. Pierwsza tylko dobra była i płynnie to działało jeszcze jak było nc+ w ten dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1969 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 Pikseloza na Tvn jest również na Technicolor . Tak od 3 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondynek102 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 (edytowane) MUZO FM ci gra na tym? Edytowane 16 Marca 2023 przez blondynek102 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 Godzinę temu, blondynek102 napisał(a): U mnie pikseloza na TVN24, pasek lecący na dole tam drga, na NATIONAL GEO HD głos wyciszony. Nie da się podgłośnić. Nie gra radio MUZO FM, RMF też nie chce i złote przeboje są ....... Trzeba po naciśnięciu pilota do 10 liczyć zanim to włączy, a zanim dodatkowo jak do prądu podłącza przeszuka te aktualizacje, uruchomi się ta ich aplikacja, prostokąty czerwone przejdą trzeba czekać bardzo długoooooooo. Wyłączyć to się da jedynie szybko, ale potem jest problem w ogóle z uruchomieniem, trzeba czekać godzinę na uruchomienie, klikać pilot i albo złapie, albo nie. Wróciłem do domu włączyłem i zanim mi się to uruchomiło to film mi cały przeleciał, szlag mnie trafił, będę to zwracał i tyle. Zacina też ta cała lista kanały pośrodku, mało widoczna, nie widać jaki kanał gra, nie da płynnie zmieniać kanały. JEST TYLKO OFFLINE............NON STOP WIDOCZNE W ROGU DUŻE CZERWONE! Do niczego to nie się nadaje moim zdaniem po tej ostatniej aktualizacje ich. Pierwsza tylko dobra była i płynnie to działało jeszcze jak było nc+ w ten dekoder. Po pierwsze to wygląda na to, że masz ustawione Maksymalne oszczędzanie energii. Dlatego dekoder tak długo się uruchamia i sprawdza za każdym razem, czy jest nowa wersja oprogramowania. Ustaw na Standardowe, a życie stanie się prostsze Po drugie: napis OFFLINE w prawym górnym rogu oznacza, że nie jesteś połączony z internetem. Połącz po kablu lub wi-fi i dekoder od razu nabierze życia. A tak w ogóle to przydałoby się przeczytać instrukcję obsługi dekodera, zamiast wylewać gorzkie żale na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondynek102 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 (edytowane) A po co mi go do internetu go podłączać? Nic tam na nim z tego internetu nie potrzebuję. Jak tak piszesz to po podłączeniu do tego internetu ONLINE POWINNO BYĆ NA CZERWONO W ROGU CAŁY CZAS I NA STAŁE, A TO NIC NIE MA, JEST TYLKO OFFLINE I DOPIERO PO PODŁĄCZENIE DO INTERNET WTEDY WSZYSTKO ZNIKA I TEN CAŁY NIEUDOLNY NAPIS! Zresztą do czego ten napis potrzebny na stałe? Ktoś zechce wejdzie se w ustawienia sieci czy diagnostykę i sprawdzi se czy jest podłączony, czy nie i jak potrzebuje tego internetu wtedy się połączy. Z tym połączeniem z internetem jeszcze gorzej to wszystko zacina i na tym połączeniu na tym dekoderze i jeszcze dłużej to uruchamia i gorzej działa, temu go wcale nawet do tego internetu nie podłączam wcale, bo boję, że mi wcale nie uruchomi za którymś razem! A już tak miałem, ale potem jakoś cudem ruszył po 3 godziny! Ustawienie oszczędzenia energia jest standardowe i nie ma różnicy jak jest na maksymalne jest to samo, zacina to i wolno lub wcale nie uruchamia, trzeba długo czekać! Wersja oprogramowania jest najnowsza ta 2.0.15 ze stycznie tego roku ta wadliwa. Edytowane 16 Marca 2023 przez blondynek102 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 W takim razie opcję są dwie: albo masz uszkodzony dekoder i trzeba go zanieść do punktu w celu sprawdzenia, albo kit mi wciskasz. Mam taki sam dekoder jak ty, czyli Ultraboxa Jada z najnowszą aktualizacją. Dekoder uruchamia się 5 sekund po naciśnięciu przycisku Power na pilocie (trzeba nacisnąć raz i czekać) na ostatnim oglądanym przeze mnie kanale. I już... mogę oglądać do woli. Ten dekoder bez podłączonego internetu jest jak żołnierz bez karabinu. Kompletnie wykastrowany. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondynek102 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 5 sekund, 10 sekund czyli masz to samo i od razu też nie uruchamia....brak słów na to. To ma się włączać po 1 sekunda, tak samo jak się wyłącza pilot po 1 sekunda, a nie jakieś cuda ludziom wciskają. I uruchamia jakaś aplikacja godzina i kółko czerwone kręci i prostokąty lecą czerwone, zanim to pozałączali aktualizuje coś za każdy raz, w nocy nawet o 4 rano samo wyłącza czasami i plansze. W telewizor po włącznie pilot też czeka 5, 10 sekundy zanim włączy? Czy inny dekoder, komputer ze sklep? FILM, MECZ WAŻNY ZA TEN CZAS MOŻE SKOŃCZYĆ! I ZANIM TO URUCHOMI. Po co kity mam wciskać komuś, boję po prostu, że mi wcale nie uruchomi za którymś razem! A już tak miałem zwiesiło wszystko, ale potem jakoś cudem ruszył po 3 godziny! KLIKAŁEM PILOT 2 GODZINY ZERO REAKCJI JEGO. I ruszyło dopiero po wyjęcie z gniazdko i całkowitym resecie jego do fabryki i ustawienia domyślne. Wszystko mi wtedy wykasowało, ale dalej długo uruchamia, nie za każdym razem łapie w ogóle i ta lista kanały zacina, pikseloza na niektóre kanały, wiec poprawy nie ma. Jest tylko napis OFFLINE.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffpak Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 potwierdzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 Nie potwierdzam. Brak jakichkolwiek problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 (edytowane) 3 godziny temu, Villemo666H napisał(a): Ten dekoder bez podłączonego internetu jest jak żołnierz bez karabinu. Kompletnie wykastrowany. Jak ktoś nie korzysta z funkcjii pseudointernetowych to po kiego ma go na silę do sieci podłączać? Na dodatek przy podłączonym internecie masz skopane EPG o czym zapewne nie wiesz. Edytowane 16 Marca 2023 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondynek102 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 (edytowane) Do internetu to jest komputer, laptop, ewentualnie tablet, smartfon, te pseudo-dedykowane dekodery do tego wcale nie nadają, powodują tylko na nich większe kłopoty i zamiast to płynnie odbierać dajmy tv satelitarną robi się z tego, tymi częstymi aktualizacjami, nadmiernymi zabezpieczeniami, blokadami też, dodanym internetem, nie wiadomo do czego to, aplikacjami, vodami zbędnymi nie wiadomo po co, nie działające poprawnie urządzenie nie spełniającej w pełni i dobrze funkcji do czego jest przeznaczone, czyli szybkiego uruchomienia i dobrego oglądania tv satelitarnej. Już to widać i jest to powyżej opisane i ludzie takiego czegoś nie będą chcieli. Tym samym przestaje to nadawać do korzystania z tego, oglądania, jak tyle czasu uruchamia lub wcale, zacina, pikseloza, błędy jakieś wyskakują, pilot i lista kanały zacina, tym samym podstawowe funkcje nie działają na tym dedykowanym jak trzeba i płynnie. I lepiej jak to cudo za 1 zet. brać u nich w salonie dajmy w abonamencie z tymi problemami, kupić sobie w sklepie najtańszy dekoder sat. i to będzie lepiej i szybciej działać. Edytowane 16 Marca 2023 przez blondynek102 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 Przecież to było do przewidzenia. Na leciwy sprzęt, który nigdy nie był demonem szybkości wgrano przeładowany zbędną grafiką soft. Wystarczy sobie przypomnieć jak śmigał dekoder na sofcie carbo. Dodane funkcje internetowe działają słabo na dodatek tylko na wybranych kilku kanałach. Kombajnu multimedialnego i tak nigdy z tego sprzętu nie będzie. Wbudowanego w telewizor lub przystawkę SMART TV też. Obecnie nawet podstawową funkcję jaką jest odbiór kanałów SAT skopano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 (edytowane) Z tego co udało mi się ustalić CANAL+ pozamiatał wadliwe oprogramowanie pod dywan i nikt nic nie wie o żadnych problemach i nikt nic nie próbuje naprawić wadliwego oprogramowania. Firma CANAL+ oficjalnie nie przyznaje się do swoich błędów i nic z tym nie zrobią, więc nie liczcie na to że problem zostanie rozwiązany. Ja czekam do końca umowy i uciekam od canal+. To co się stało z tą firmą to jedno wielkie nieporozumienie. WSTYD CANAL+ !!!! Polsat BOX po wydaniu wadliwego oprogramowania potrafili się zmobilizować i w przeciągu 3 tygodni naprawić to co zepsuli. A tu CANAL+ uważany za najlepszą telewizję minęło prawie 2 miesiące od wysłania wadliwego oprogramowania, i nie widzą problemu. Edytowane 16 Marca 2023 przez Daro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 6 minut temu, Daro1 napisał(a): nie widzą problemu. Ja też nie widzę problemów, może oni też ich nie mają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 Godzinę temu, Daro1 napisał(a): Z tego co udało mi się ustalić CANAL+ pozamiatał wadliwe oprogramowanie pod dywan i nikt nic nie wie o żadnych problemach i nikt nic nie próbuje naprawić wadliwego oprogramowania. Firma CANAL+ oficjalnie nie przyznaje się do swoich błędów i nic z tym nie zrobią, więc nie liczcie na to że problem zostanie rozwiązany. Ja czekam do końca umowy i uciekam od canal+. To co się stało z tą firmą to jedno wielkie nieporozumienie. WSTYD CANAL+ !!!! Polsat BOX po wydaniu wadliwego oprogramowania potrafili się zmobilizować i w przeciągu 3 tygodni naprawić to co zepsuli. A tu CANAL+ uważany za najlepszą telewizję minęło prawie 2 miesiące od wysłania wadliwego oprogramowania, i nie widzą problemu. Ja mam zupełnie inne informacje (od wieloletniego pracownika Canal+): już po wysłaniu pierwszej partii aktualizacji zdali sobie sprawę, że coś jest nie tak (dał im do myślenia ten opóźniony start dekodera). Od razu poszło też żądanie do ADB,aby naprawili to,co spaprali. ADB pracuję nad poprawkami, ale ile to potrwa? Nie wiadomo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 (edytowane) Tak, jak posmarują w ADB to może i poprawią za kilkadziesiąt dni, jeśli nie to poprawią to przy następnej aktualizacji może za 2 lata. Oficjalne stanowisko CANAL+ to nie ma żadnych problemów z dekoderem i nic im nie wiadomo że ktokolwiek ma problem z dekoderem po aktualizacji. Edytowane 16 Marca 2023 przez Daro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 2 godziny temu, Villemo666H napisał(a): .... już po wysłaniu pierwszej partii aktualizacji zdali sobie sprawę, że coś jest nie tak....... Jakby zdali sobie sprawę, że coś jest nie tak wstrzymano by aktualizację pozostałych dekoderów a tym które dokonały już aktualizacji zrobiono by downgrade softu. Pomijam już kwestię, że takie babole powinny wyjść w fazie testów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 22 minuty temu, Pawel napisał(a): Pomijam już kwestię, że takie babole powinny wyjść w fazie testów. No i wychodzą, w końcu to my abonenci jesteśmy ich betatesterami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 (edytowane) Canal+ tnie koszty, zwolnili testerów, więc testują na abonentach, abonent i tak musi płacić, więc mają darmowych testerów kosztem klientów! Edytowane 16 Marca 2023 przez Daro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 U mnie na instalacji jednokablowej z konwerterem monoblock nie występują żadne większe problemy. Aby TV6 mi czasem pikseluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 Ja już zwątpiłem w to że ktokolwiek „szybko” to naprawi…. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 @_Artek_ nie porzucaj nadziei, że kiedyś to naprawią.. Masz jakąś formę potwierdzenia np na mailu, że znają problem i nad nim pracują??) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.