kodif Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 (edytowane) 57 minut temu, lakiman napisał(a): Jak są problemy z pikselozą włącz sobie treści online. Widzę że coraz lepsze porady i podejście do zagadnienia zaczyna się pojawiać.. Powie ci ze jest jeszcze lepsze rozwiązanie - w ogóle nie oglądać. Zero pikselozy, zero przycinek. Tylko rachunki płać terminowo. Edytowane 14 Lipca 2023 przez kodif 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 Też uważam, że oglądanie telewizji poprzez serwis Canal+ online mogę zaakceptować tylko wtedy gdy operator zrobi wszystko aby nie "kosić" mnie bezpodstawnie za dzierżawę dekodera na czas usunięcia usterki w sofcie dekodera. W innym przypadku to nie jest w porządku wobec abonenta. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 Przynajmniej można się dowiedzieć, że są osoby, które jeszcze oglądają kanały linearne z paczki C+ na dekoderze. Nie pamiętam kiedy ostatni raz włączyłem C+ Seriale. Ale faktycznie skoro jest pikselizacja to nie podlega dyskusji, że jest to skandaliczna sytuacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten co sie zna Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 Ja im podziękuje z końcem roku konczy mi się umowa i BAJ bAJ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 30 minut temu, lakiman napisał(a): które jeszcze oglądają kanały linearne z paczki C+ na dekoderze. Przecież takich osób jest niewątpliwie więcej, po co ktoś kupuje telewizję satelitarną żeby przez neta oglądać?. Gdzie tu logika. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 Ja zrezygnuję z Canal+ podobnie jak @ten co sie zna z usługi satelitarnej. Wystarczy sama aplikacja od czas do czasu. Dekoder też zaczyna mnie wkurzać od czasu do czasu. Komunikat o braku sygnału i muszę wyłączać i właczac go z powrotem. Ale po aktualizacji jeszcze nie sprawdziłem czy to poprawili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 Aktualizacja oprogramowania dekoderów Canal+ nie rozwiązała problemu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/canal-4k-ultrabox-aktualizacja-oprogramowania-pikseloza-problemy-techniczne-dekodery-wymiana-dekoder 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 @Saturn45 czyli co?, jeśli pikseloza nadal występuje to kontakt z BOK C+ i będą wymieniać dekodery, bo tak zrozumiałem, z tym że na jakie?, dualszroty to niech sobie wsadzą tam gdzie słońce nie dochodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten co sie zna Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 Nie wiem może trzeba to do UOKIK zgłosić ,jak myślicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 Aktualizacja oprogramowania dekoderów Canal+ nie rozwiązała problemu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/canal-4k-ultrabox-aktualizacja-oprogramowania-pikseloza-problemy-techniczne-dekodery-wymiana-dekoderNiech oni sobie w cztery litery wsadzą te wifiboxy nie po to człowiek kupował sobie telewizor 4K by wracać do dekodera HD z mojej strony nie pójdę też na wymianę dekodera na DUALSZROTA bo wpadnę z deszczu pod rynnę. Rozwiązaniem na teraz jest wyksięgowanie opłaty za multiroom do końca trwania umowy. Canal+ wypuścił tą żabę i teraz Canal+ musi tą żabę zjeść... a jeśli operator tego nie zrobi to pozostaje masowe pisanie donosów do UOKiK 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 (edytowane) Nie wiem jak to wygląda od strony technicznej, ale czy naprawdę jest aż taki problem żeby udostępnić tym którzy tego chcą możliwość powrotu do softu z przed styczniowej aktualizacji... Edytowane 14 Lipca 2023 przez sławek72 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 Tu jest też dowód na to że w przypadku mojej osoby idą w zaparte że nie wymienią mi dekodera na egzemplarz ICTA. Więc teraz czas zagrać z nimi w karty ich kartami... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 @wally79 no ale to była ich odpowiedź przed lipcowym softem, ciekawe co by odpisali teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 @sławek72 myślę że to nie ma znaczenia. Czy to było przed lipcową aktualizacją dlatego że teraz to ja posłużę się tą odpowiedzią uzyskaną przez pracownika operatora. Tonący brzytwy się chwyta... poza tym to ja też muszę się zgodzić na wymianę tego dekodera. A co jeśli się nie zgodzę? Przecież wiąże nas umowa. Już starożytni rzymianie znali taką łacińską maksymę: pacta sunt servanda co rozwiążą ze mną umowę która jest w mocy i pozbawią się wpływów z tego tytułu rzędu grubo ponad 200 zł? Nie sądzę... a jeśli już zdecydują się na to - to ja nie będę z tego tytułu płakał... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 Wiecie co, dzisiaj zauważyłam dziwną rzecz związaną z tym dekoderem: po ustawieniu rozdzielczości na 2160p i wejściu np. w Menu albo naciśnięciu Pilot/Info w prawym górnym lub dolnym rogu pojawia się biały, cieniutki migający pasek. Sprawdziłam na rozdzielczości 1080p i 1080i i problem się nie pojawia. Z początku myślałam, że to ja źle ustawiłam rozdzielczość, ale nie: tv ma ustawione na dopasuj i 16:9, a dekoder podobnie. Przy oglądaniu bez wywoływania Epg lub info o programie paska brak. Czy u Was jest podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 15 godzin temu, Adex napisał(a): znowu nie zauważyli, że w trybie 2160p OSD nie wypełnia całego ekranu @Villemo666H przeczytaj powyższe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 10 minut temu, sławek72 napisał(a): @Villemo666H przeczytaj powyższe... Tak jest od momentu wgrania nowego oprogramowania z początkiem roku, też mam... ale w Canal+ nie widzą problemu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 A sorry, nie wiedziałam, że ten temat już był poruszany, bo wiecie do tej pory miałam tv Full HD i nie widziałam problemu, a tydzień temu kupiłam nowy telewizor UHD i zaczęłam dostrzegać więcej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 No to jak masz nowy tv 4k (zapewne ma tuner sat ibwejscie CI+) i nie masz MR, to możesz pomyśleć nad wymianą dekodera na moduł., skoro są takie problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 15 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 15 godzin temu, ircios napisał(a): wymianą dekodera na moduł., skoro są takie problemy. Wszystko zależy co kto chce... przy module są pewne ograniczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 Przy dekoderze od operatora są również ograniczenia, nie wspominając o działaniu tego sprzętu, bez względu jaki to model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 15 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 Plus modułu jest tez taki. Mam go w vu+ 4K se. Co jakiś czas na pare miesięcy wrzucam go sobie do tv. Bo mi się nudzi obsługa deka. I tak na przemian, ciagle coś nowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 15 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 13 minut temu, mikoko napisał(a): ciagle coś nowego Co kto lubi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 15 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 Ja miałem wiele dekoderów i ten przed tymi debilnymi aktualizacjami był najlepszy- szybki, bez przycinek. Niestety obecnie jest coraz gorzej, choć u mnie na dziś nie zauważyłem usterek. Może będę miał szczęście. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 15 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 Myślę nad modułem, ale jest pewien problem mój tv ma zablokowaną funkcję nagrywania na USB (to znaczy: dałoby się to obejść wchodząc w menu serwisowe i (niejako nielegalnie) włączyć możliwość nagrywania, ale wtedy stracę gwarancję. Musiałabym kupić nagrywarkę. Ogólnie dużo z tym zabawy, no chyba, że jest jakiś inny sposób na nagrywanie przy module. Oczywiście poza zakupem dekodera z wolnego rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.