Gość lakiman Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Co to znaczy dysk hałasuje? Ja go praktycznie nie słyszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Jak postawił na szafce to mu rezonuje i wzmacnia "hałasy dysku" poprzez obudowę i podłoże na którym leży. Trzeba po prostu znaleźć takie miejsce gdzie przestanie albo stawiać na czymś miękkim. Jeszcze lepiej to używać dysków SSD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 @Ucio no tak jest to jakieś rozwiązanie, ale nie na tym rzecz polega abyśmy to my abonenci walczyli półśrodkami z pikselozą lecz aby to usługodawca coś konkretnego z tym zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ucio Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Tuner mam na szafce i słychać w nocy jak dysk chodzi i co jakiś czas tak jakby o coś tarł w środku ale nie zawsze .Po drugie dysk mi jest nie potrzebny bo to co bym chciał nagrać to i tak jest w tunerze w apk lub online Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Ja niestety dużo nagrywam, szczególnie teleturnieje z TVP czy TVN, więc nie mogę odłączyć dysku. Tylko tak mnie zastanawia jak dysk może wpływać na pikselozę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 (edytowane) Na razie z półśrodków: - odłączyć dysk - zmienić na chwilę rozdzielczość na 1080p a potem przywrócić 4K... Edytowane 18 Kwietnia 2023 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Ja mam cały czas ustawione na 1080p (mam tv full HD) i doświadczam pikselozy. Ponadto TVN24 i TVN się przycinają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 34 minuty temu, Arkon napisał(a): Ja niestety dużo nagrywam, szczególnie teleturnieje z TVP czy TVN, więc nie mogę odłączyć dysku. Tylko tak mnie zastanawia jak dysk może wpływać na pikselozę? Może. Zawsze to dodatkowe obciążenie dla sekcji zasilania. Nie pamietam czy w tym sofcie jest możliwość wyłączenia funkcji time shift. Można spróbować wyłączyć jeśli jest taka opcja. Teraz sobie przypominam, że moja mydelniczka od MR tez lubiła czasami przypikselować na wybranych kanałach np. TVP2. Po odłączeniu dysku było OK, więc podobna sytuacja jak z ultraboxem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj.Graal Opublikowano 19 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2023 13 godzin temu, Pawel napisał(a): Może. Zawsze to dodatkowe obciążenie dla sekcji zasilania. Nie pamietam czy w tym sofcie jest możliwość wyłączenia funkcji time shift. Można spróbować wyłączyć jeśli jest taka opcja. Teraz sobie przypominam, że moja mydelniczka od MR tez lubiła czasami przypikselować na wybranych kanałach np. TVP2. Po odłączeniu dysku było OK, więc podobna sytuacja jak z ultraboxem. Panowie mam kilka Ultraboxów podłączonych do dysków 4Tb prądowo i jeśli chodzi o soft nadal jest źle wcześniej dekoder prawie zdychał głupie skasowanie nagrania trwało do kilku minut nawet zaznaczenie w epg tez kilka minut w trakcie ginie cała grafika obraz robi się czarny.Po aktualizacji jest troszkę lepiej.U mnie rozdzielczość sama się zmienia na tą gorszą,-multiroom i wifi też żyją swoim życiem.Powinni przywrócić ostatni bardzo dobry soft i po problemie.Dwa ostatnie zawierają tyle błędów i są takim obciążeniem na pion pradowy i procesor że serce boli tylko nie techników z C+.Dodatkowo zrobili bałagan ludzie mający dobre instalację antenowe wymieniają ją na nowe bez skutku dalej pikseluje.Wymieniają dekodery.Mało tego ostatni soft uaktywnił te problemy na tych dekoderach których pierwszy soft nie dotknął. Od ponad 20 lat nie pamiętam tak spartolonej aktualizacji a technicy z C+ patrząc po ostatniej aktualizacji jak te dzieci we mgle nie wiedzą o co chodzi.A abonent tak jak ja płaci ponad 200zl.za co? 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Czy ktoś jeszcze planuje jakkolwiek naprawić ten dekoder czy już sobie odpuścili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Napisz do operatora, może udzielą Ci odpowiedzi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal761 Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Mnie dalej ten dek doprowadza do szału. I nie chodzi nawet o to pikselowanie (które jest), ale o to, że co 3-5 dni muszę go wyłączać z prądu i czekać cierpliwie aż się łaskawie włączy, co trwa 5-10 minut. Dlaczego muszę go regularnie resetować? Bo dziad co kilka dni łapie takie opóźnienia w reakcji na pilota że nie da się normalnie korzystać z tv. W sensie naciskasz przycisk np. zmiany kanału i pyk, brak reakcji. To znaczy jest. Tak po 10 sekundach. Wyobraźcie sobie "latanie" po kanałach. I taka reakcja jest na wszystkie komendy z pilota. Super zabawa. Więc resecik. Pomaga. Jak na wstępie. 3 do 5 dni. I powtórka z rozrywki. A taki fajny dek był z niego na początku.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 @rafal761Na Twoim miejscu zaniósłbym dziada do punktu obsługi z żądaniem wymiany na sprawny dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal761 Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 @lakiman No myślałem nad tym ale mam za dużo fajnych nagrań na dysku i nie chciałbym się z nimi rozstawać. Na razie przynajmniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 2 godziny temu, _Artek_ napisał(a): Czy ktoś jeszcze planuje jakkolwiek naprawić ten dekoder czy już sobie odpuścili? Ja mam chęć nieraz porąbać go siekierą , a tak na poważnie złożona kolejna reklamacja, przyjęta z wiadomością zwrotną iż mają do 30 dni na odpowiedź, tak więc czekam ja, czeka pieniek i czeka siekiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Ja miałem pisać reklamacje ale sobie odpuściłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 @_Artek_ działa już dobrze u Ciebie dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Niestety nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 To dlaczego odpuściłeś napisanie reklamacji? Jak większość ma takie podejście to jest jak jest.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Odpuściłem, bo co co miesiąc będę pisał to samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 (edytowane) @_Artek_ obecnie to już moja czwarta przyjęta reklamacja...pisz przecież to nic nie boli, kilka słów przez strefę i gotowe (im więcej będziemy ich "molestować" tym większe szanse zaczną działać w temacie - mam nadzieję że jak będzie nas więcej i więcej reklamacji to nas nie "zleją"). Edytowane 20 Kwietnia 2023 przez sławek72 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffpak Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 witam. Straszna pikseloza nie idzie oglądać . Wczoraj przełączyłem rozdzielczość z poz. 3 na 2, i na razie wszystko jest ok. Może przypadek ale żadnej pikselozy.... no może obraz troszkę gorszej jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prysiu86 Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Cytat Dziękujemy - przekazaliśmy Twoje zgłoszenie do weryfikacji przez nasz dział techniczny. Numer zgłoszenia: *****-*** Prosimy Cię o cierpliwość i przepraszamy za niedogodności. Gdy zamkniemy zgłoszenie, skontaktujemy się z Tobą mailowo. Ja w sprawie pikselozy wielokrotnie pisałem do Canal+ i otrzymywałem od nich odpowiedzi . Ciekawy jestem ilu użytkownikom (JADA) wciskają ten sam kit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 @prysiu86 za każdym razem składam przez strefę zgłoszenie techniczne jako reklamację i otrzymuję odpowiedź że zostało przyjęte z terminem rozpatrzenia do 30 dni ale zazwyczaj są to 3 do 7 dni, kontakt od nich mailowy lub telefoniczny z przedstawieniem możliwych warunków rozwiązania, zazwyczaj jest to zniesienie opłat za sprzęt na miesiąc, dwa, raz w odpowiedzi sugerowali oddanie sprzętu do diagnozy w APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek73 Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 @prysiu86 za każdym razem składam przez strefę zgłoszenie techniczne jako reklamację i otrzymuję odpowiedź że zostało przyjęte z terminem rozpatrzenia do 30 dni ale zazwyczaj są to 3 do 7 dni, kontakt od nich mailowy lub telefoniczny z przedstawieniem możliwych warunków rozwiązania, zazwyczaj jest to zniesienie opłat za sprzęt na miesiąc, dwa, raz w odpowiedzi sugerowali oddanie sprzętu do diagnozy w APS.Moje dwa zgłoszenia,,w sprawie pikselozy raz podany numer sprawy i zamknięte bez odzewu z ich strony. Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.