lukx95 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2021 @karle2 Nie ma możliwości wyszukania samodzielnie kanału na satelicie w dekoderach dedykowanych od CANAL+. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacor Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Witam, czy też Wam dzisiaj pobrało najnowsze oprogramowanie do dekodera o nr 0x50?? Ciekawe co nowego doszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2021 U mnie nadal 0X35 z marca br. Ciekawe czy nowy soft jest wysyłany pakietowo (względem dat produkcji lub wydania sprzętu)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2021 U mnie pojawił się wczoraj, 0X50. Zmiany są w wyborze trybu dźwięku dolby audio: zawsze, przelotowo i nie. Innych zmian jak na razie nie zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2021 (edytowane) Mogliby zmienić wybór rozdzielczości na automatyczną w zależności od źródła sygnału, niż na "sztywno" ustawiać UHD. Edytowane 28 Sierpnia 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomis38 Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2021 W dniu 1.08.2021 o 21:32, boss509 napisał: W dniu 31.07.2021 o 12:43, nomis38 napisał: U mnie bardzo podobnie, ale gdy UltraBox+ (JADA) ustawiony na 8 częstotliwości UnicableII co jakiś czas brak sygnału, przy 4 lub 6 częstotliwościach problem nie występuje. Wymieniać konwerter? W ustawieniach wszystkie 1-8 na zielono. Obecnie mam Opticum 4K Unicable II SCR 24UB i pozmieniane częstotliwości od 5 w górę na tunerze aby dopasować je do konwertera. Evobox Polsatu dużo przyjemniejszy i szybszy. UltraBox+ wyświetla ładniejszy obraz i tyle. Kiedy pytałem tu na forum co to może być, to jeden z użytkowników odpisał mi, że ktoś już był tu z takim problemem i prawdopodobnie jest problem z dyskiem. Wygląda na to, że to rzeczywiście kwestia dysku. Na początku zmieniłem ustawienia na połączenie z 1 anteną, przez chwilę było dobrze, ale po jakichś 2 tygodniach dysk przestał działać, obecnie nie mogę przewijać, nagrywać, odtwarzać nagrań. Jeszcze przez kilka dni pomagało rozłączenie dekodera z prądu, ale teraz nawet to nie działa. Krew mnie zalewa na samą myśl, że mam znowu stać w kolejce w punkcie i tłumaczyć co i jak, o straconych nagraniach, których nie zdążyłem obejrzeć nie wspominając. Moim zdaniem to wina oprogramowania i zarządzania pamięcią. Po wyciągnięciu wtyczki z prądu i pełnym uruchomieniu jak ręką odjął. Dopiero po paru dniach użytkowania znów pojawiają się wspomniane objawy, czyli po przełączaniu kanałów niekiedy pojawia się na czerwono komunikat o braku sygnału, dosłownie mignie na sekundę lub dodatkowo przerywa na sekundę dźwięk i następuje poprawa synchronizacji, bo obraz rozjeżdża się z dźwiękiem, mam wrażenie, że im dłużej tuner pracuje to system ślimaczy się coraz bardziej. Ułożenie kanałów to jedna nielogiczna papka. Przełączanie kanałów krzyżykiem na pilocie – bez komentarza. Mogliby zrobić tak ja w Evoboxie PVR Polsatu. Ładne menu z ikonami kanałów i krótkim EGP. Na plus to obsługa 4K i ogólnie ładniejszy subiektywnie obraz – reszta dno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss509 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 (edytowane) @nomis38 zebrałem się dzisiaj, żeby skontaktować się na czacie z konsultantem, bo myślałem że muszę złożyć reklamację przed wizytą w Punkcie. Powiedziano mi, abym przywrócił dekoder do ustawień domyślnych, a jak to nie pomoże, to wtedy udać się do Punktu. Póki co to siła sygnału na Canal+ podniosła się z 80 do 100%, działa mi dysk i obie anteny, a nagrania na dysku zostały, nie sprawdzałem tylko czy rwą i rozjeżdżają się z dźwiękiem jak do tej pory. Na ten moment można powiedzieć, że wszystko wróciło do normy, zobaczymy na jak długo. Edit: Następnego dnia problem powrócił, więc niech dają nowy. Edytowane 31 Sierpnia 2021 przez boss509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj.Graal Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 (edytowane) Dekodery od 26 sierpnia dostają aktualizację a problemy z bezsasadnymi komunikatami jak były tak są,także trzeba będzie dłużej poczekać na ich wyeliminowanie kolejne 6 mies.albo więcej. Edytowane 7 Września 2021 przez Dj.Graal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 10 godzin temu, Dj.Graal napisał: Dekodery od 26 sierpnia dostają aktualizację a Skąd masz takie info? na stronie Canal+ nie ma żadnej informacji o aktualizacji (ostatnie info z 14.07.2021 - aktualizacja dla serii ITCA) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Dostają aktualizację. U mnie dekoder pobrał nową wersję softu jakieś 1,5 tygodnia temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 37 minut temu, maniek357 napisał: Dostają aktualizację. U mnie dekoder pobrał nową wersję softu jakieś 1,5 tygodnia temu. Są jakieś widoczne zmiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Nie zauważyłem zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Ja z tego co zauważyłem to dodali zmiany w dźwięku, stałe DD + pass-through. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 U mnie też w nocy aktualizacja softu aktualna wersja 0X50, z tego co zauważyłem to "Ustawienia HD" - "Dolby Audio" można wybrać "Zawsze", "Przelotowo" lub "Nie", poza tym chyba nic więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel73 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 A u mnie problem z aktualizacją. W nocy mielił, mielił, włączał telewizor, nie dawał spać i nie pobrał. Teraz próbuję i w kółko to samo. Na infolinii znają problem, było wiele zgłoszeń. Facet kazał odł zasilanie, przewody antenowe i wyjąć kartę. Niestety nie pomogło. Mówił, że trzeba czekać aż rozwiążą problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 + i - na przednim panelu trzymając wyciągnij z prądu i podłącz ponownie wciąż trzymając + i -. Dekoder zacznie ściągać aktualizację i wszystko bd działać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Godzinę temu, pawel73 napisał: A u mnie problem z aktualizacją. W nocy mielił, mielił, włączał telewizor, nie dawał spać i nie pobrał. Teraz próbuję i w kółko to samo. Na infolinii znają problem, było wiele zgłoszeń. Facet kazał odł zasilanie, przewody antenowe i wyjąć kartę. Niestety nie pomogło. Mówił, że trzeba czekać aż rozwiążą problem. Jaki masz model przełącznika diseqc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel73 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Dr.STech, nie wiem. Mikizncplus, dekoder wciąż mieli aktualizację. Spróbuję twojej metody, choć facet mówił, że jak odłączanie nie pomoże, to trzeba czekać aż to ogarną. Że do rana powinni zrobić. Nie mogę edytować. Reset +- nie pomógł.Ciągle wywala błędy, brak nagłówka itd. Aktualizacja nieudana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Masz problem z przełącznikiem diseqc, jakiś lipny model musisz mieć. Podłącz bezpośrednio hotbirda lub zanieś do kogoś np. do POS na czas aktualizacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel73 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 (edytowane) Mam go trochę lat, działał na Turbo, działał na 4K Ultra a teraz jest lipny ? To raczej 4K Ultra jest porażką. Dzisiaj nawet pilota wymieniałem, bo musiałem kilka razy naciskać, mocniej, żeby klawisze załapały. A jeśli odłączę jeden przewód, da to coś ? Ewentualnie spróbuję jutro na drugiej antenie z pojedynczym konwerterem. Edytowane 7 Września 2021 przez pawel73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Wpadł w pętle jak to bootloadery ADB. Sam chyba nie wiele wskurasz, tylko wymiana.Podobnie jest z dekoderami ADB w kablówkach, przeszukują całe pasmo w poszukiwaniu nagłówka firmware. Oczywiście kończy się fiaskiem, dekoder się resetuje i procedura zaczyna się od początku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel73 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 (edytowane) Dokładnie. Wyjąłem zasilanie bo szkoda nerwów. Z tego co mówił mieli wiele zgłoszeń, więc pewnie będzie wiele wymian. Tylko po co ściemniał, że do rana naprawią problem? I jutro znów muszę jechać extra do miasta. Edytowane 7 Września 2021 przez pawel73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Podłącz druga antenę z pojedynczym konwerterem a zobaczysz, że pomoże i nie będziesz musiał jeździć. Przerabiałem już ten temat ze znajomym, który tydzień temu też miał taki problem. Okazało się, że ma stary diseqc, który chyba nawet nie jest diseqc tylko toneburst i jak się wcześniej w menu źle wybrało to teraz jest problem z pobraniem softu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel73 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Ok, jutro tak zrobię. A jak już załapie to sprawdzę w Ustawieniach czy Diseqc czy Toneburst. Dzięki wam za rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misior1973 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 Mam ten sam problem. Czy jak zmienię w ustawienia na Toneburst, to jest szansa, że to przejdzie? Czy muszę zmodernizować instalację, jak nie chcę mieć tych problemów w przyszłości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.