Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki przewaks, i to jest już jakiś konkret. I ten MyHarmony 350 obsługuje wszystkie funkcje dekodera 4k? Fizycznie są dosłownie wszystkie przyciski jak w oryginale?  (na zdjęciu wszystkiego dokładnie nie widać). Przyciski są miękkie? Bo te twarde głośne klawisze w fabrycznym pilocie, szczególnie wieczorem wkurzają. Przyciski w tym logitechu nie są podświetlane? I najgorsze dla mnie, że nie mam żadnej pewności czy na tym logitechu już będzie dobrze z zasięgiem. To już sam musiałbym sprawdzić, pewności że będzie lepiej nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie Harmony 300 i Harmony 665, oba współpracują idealnie, przyciski możesz sam programować, nie ma tego kliknięcia przy wciskaniu jak w oryginale, też mnie to denerwuje, a może na początek poszukać jakiejś używki, jak się nie sprawdzi puścić dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.03.2021 o 17:16, Pawel napisał:

Już wolę klikające przyciski :D

 

Co kto woli ;), u mnie sprzęty się zmieniają, pilot zostaje ten sam, nie klikający i z układem klawiszy zawsze takim samym ;)

 

23 godziny temu, Paweł 68 napisał:

Firma Logitech pilotów nie produkuje od kilku, ładnych lat.

 

Tego nie wiem, polski Logitech nie ma w ofercie od dawna, ale na myharmony.com są dostępne, aż tyle by mieli leżaków magazynowych? Baza "pilotów" też jest na bieżąco aktualizowana.

 

Z resztą nie o tym była sprawa, Logitech był dany dla przykładu ;), pewnie każdy inny uniwersalny do sprawdzenia też by się nadał.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Agapit1 dlaczego? Ja póki co żadnego logitecha nie kupiłem. Męczę się z oryginalnym pilotem. Tutaj pilot wygląda dość porządnie, https://boutique.canalplus.com/recevoir-canal/le-decodeur-canal  ale i sam dekoder jest inny z wyżłobieniem CANAL+ na froncie. Tym samym jest to inny dekoder. Może nie działać.

Edytowane przez amigo007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Agapit1 napisał:

Witam.

Myślę o sprowadzeniu pilota od francuskiej wersji dekodera. Kto widział to wie dla czego (Le Décodeur CANAL+). Pytanie tylko czy zadziała z naszymi ADB.  Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie ?

  

Jestem przekonany, że nie zadziała. Pilot z oryginalnej wersji jest na Bluetooth'cie. Specjalnie w polskiej wersji dano inny pilot, aby był kompatybilny z dotychczasowym oprogramowaniem ADB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież nie jest kompatybilny. Nie działa z Mediaboxem czy Turboboxem.

4 godziny temu, fmac napisał:

 

Co kto woli ;), u mnie sprzęty się zmieniają, pilot zostaje ten sam, nie klikający i z układem klawiszy zawsze takim samym ;)

 

Przerabiałem temat uniwersalnych pilotów wiele lat temu. Korzystałem z pilota Focus firmy Elmak. Niestety byłem jedyną osobą w rodzinie ogarniającą wszystkie funkcje, więc oryginalne piloty nadal musiały być w użyciu. Mnogość opcji w sprzętach kolejnej generacji powodowała, że i tak w pobliżu musiał leżeć oryginał dlatego dzisiaj nikt nie namówi mnie na uniwersala w dodatku za trzy stówy.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.02.2021 o 12:15, elmal napisał:

Mam nadzieję, że mi ktoś pomoże. 

Od kilku dni mam problem z sygnałem SAT tunera 4K ultraBOX+ (wymieniłem go już na nowy w sobotę 13.02).

Wyskakują dwa różne komunikaty:

-"BRAK SYGNAŁU sprawdź możliwe rozwiązania na canalplus.pl/brak-sygnału".

lub

-"Obecnie program nie jest nadawany Spróbuj ponownie później".

Co do tej pory zrobiłem, a nadal jest tak samo:

- reset zasilania tunera

- przywrócenie do ustawień domyślnych

- wymiana tunera w punkcie NC+

- podłączenie tunera w innym pokoju gdzie jest inny tuner w multiroomie

- ustawienie tunera na zwykły konwerter, a nie na konwerter Inverto Unicable

 

Jest w tym pewna ciekawa rzecz, jak wyłączę z sieci tuner 4K ultraBOX na dłużej (np. 3 godziny lub tak jak dzisiaj na całą noc),

po załączeniu wszystko jest ok i tuner działa poprawnie przez kilka godzin, a później przy zmianie kanału na jakikolwiek inny

znowu zaczynają się komunikaty które opisałem powyżej.

Jest jeszcze jedna ciekawostka, ale ona też nie występuje zawsze, mianowicie po restartach wyłączenia tunera z sieci

załapuje kanał TVP HD, TVP Info, a na pozostałych wyskakują komunikaty.

Konwerter który posiadam został mi z cyfrowego polsatu na pewno jest to Inverto Unicable, ale nie pamiętam modelu.

Cały układ działał mi poprawnie w nc+ od maja 2020r.

Gdyby coś to telewizor SONY KD-55XD7005 mam podłączony kablem Premium High Speed HDMI. 

Bardzo proszę o pomoc w tym temacie, bo po wymianie tunera nie wiem co dalej robić, gdzie szukać przyczyny.

Mam dokładnie tę samą sytuację.

Wymieniłem dekoder 2 tygodnie temu, trochę pochodził i zaczęły się problemy. Czasem przy słonecznej pogodzie - brak sygnału. Co najlepsze, multiroom działa. Czy to możliwe, żeby trafić drugi walnięty dekoder?  ( coś musi być na rzeczy, gdyż w POS stary dekoder wymienili bez mrugnięcia okiem)  

Edytowane przez rider75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.03.2021 o 15:47, rider75 napisał:

Mam dokładnie tę samą sytuację.

Wymieniłem dekoder 2 tygodnie temu, trochę pochodził i zaczęły się problemy. Czasem przy słonecznej pogodzie - brak sygnału. Co najlepsze, multiroom działa. Czy to możliwe, żeby trafić drugi walnięty dekoder?  ( coś musi być na rzeczy, gdyż w POS stary dekoder wymienili bez mrugnięcia okiem)  

Ja miałem problem z zanikiem sygnału przez konwerter ustawiony na astrę i HB.Gdy wyłączyłem disec i astrę wszystko działa ok.Kupiłem unicable ale nie ten od Polsatu bo nigdzie nie jest napisane ,że będzie działał z naszym 4k,a jest tańszy od innych?Może nie tuner jest problemem ,a ten konwerter.Podłączcie tuner na innej instalacji lub inny unicable?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.02.2021 o 12:15, elmal napisał:

Mam nadzieję, że mi ktoś pomoże. 

Od kilku dni mam problem z sygnałem SAT tunera 4K ultraBOX+ (wymieniłem go już na nowy w sobotę 13.02).

Wyskakują dwa różne komunikaty:

-"BRAK SYGNAŁU sprawdź możliwe rozwiązania na canalplus.pl/brak-sygnału".

lub

-"Obecnie program nie jest nadawany Spróbuj ponownie później".

Co do tej pory zrobiłem, a nadal jest tak samo:

- reset zasilania tunera

- przywrócenie do ustawień domyślnych

- wymiana tunera w punkcie NC+

- podłączenie tunera w innym pokoju gdzie jest inny tuner w multiroomie

- ustawienie tunera na zwykły konwerter, a nie na konwerter Inverto Unicable

 

Jest w tym pewna ciekawa rzecz, jak wyłączę z sieci tuner 4K ultraBOX na dłużej (np. 3 godziny lub tak jak dzisiaj na całą noc),

po załączeniu wszystko jest ok i tuner działa poprawnie przez kilka godzin, a później przy zmianie kanału na jakikolwiek inny

znowu zaczynają się komunikaty które opisałem powyżej.

Jest jeszcze jedna ciekawostka, ale ona też nie występuje zawsze, mianowicie po restartach wyłączenia tunera z sieci

załapuje kanał TVP HD, TVP Info, a na pozostałych wyskakują komunikaty.

Konwerter który posiadam został mi z cyfrowego polsatu na pewno jest to Inverto Unicable, ale nie pamiętam modelu.

Cały układ działał mi poprawnie w nc+ od maja 2020r.

Gdyby coś to telewizor SONY KD-55XD7005 mam podłączony kablem Premium High Speed HDMI. 

Bardzo proszę o pomoc w tym temacie, bo po wymianie tunera nie wiem co dalej robić, gdzie szukać przyczyny.

mam to samo - co chwila brak sygnał lub program nienadawany (najczęściej po przełączeniu z kanału grupy TVN na grupę TVP - po jakichś kilku sekumdach kanał załapywał) oraz problemy z dyskiem (często dek go nie widzi) i całość bardzo się nagrzewa -obstawiałem awarię konwertera unicable ale wczoraj wyłączyłem dekoder na całą i dziś jak na razie wsio ok - brak dziwnych komunikatów, dysk działa, nawe sygnał jest 100/98, jak wariował to było 100/80 (i gorzej), może kondensatory w deku już lecą

Edytowane przez robertokot25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos dysku... Słyszałem, że do Ultrabox+4K od Technicolor dodawali lepsze dyski, niż do ADB - prawda to? Pytam dlatego, że ja mam ten model od ADB i podczas przewijania klatkowanie jest dramatyczne. Z kolei, mój znajomy ma model od Technicolor i tym samym bardzo płynne przewijanie, podobne do tego w Mediabox+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłączyłem dysk podczas tych anomali z brakiem nadawnia programu i brakiem sygnału ale to nic nie pomogło więc albo tuner jest winny albo konwerter Opticum unicable... potestuje konwerter na zwykłym wyjściu legacy i zobacze

Edit:

Jeszcze taka sytuacja do instalacji z konwerterem unicable Opticum jest wpięty wifibox od muliroom pod wyjście legacy konwertera - wczoraj spalił się już drugi raz zasilacz od tego wifiboxa i dziś jak ten wifibox jest odcięty od zasilania to na ultrabox żadnych problemów z komunikatami : program nie jest nadawany, brak sygnału.. czyżby jednak konwerter robił jakieś zwarcia - pobierał za duzy prąd - na to chyba wygląda... tutaj opisywałem odnosnie wifiboxa :

 

Edytowane przez robertokot25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...