Skocz do zawartości

JAMBOX


Rekomendowane odpowiedzi

Model sprzed dwóch lat, co się zowie ue42f5500 http://www.samsung.com/pl/support/model/UE42F5500AWXZH

Do mojego TV oprogramowanie aktualizują średnio co kilka tygodni a ta wersja jest z 20 października 2015, więc może do twojego telewizora pojawi się na dniach.

 

ten mój jest nawet odrobinę nowszy (UE55H6400) i widzę, że miał ostatnią aktulizację oprogramowania układowego dzisiaj (28.10.2015). Spróbuję może wieczorem zaktualizować telewizor przez internet, bo chyba nie ma konieczności wrzucania tego na USB...Pobawię się też Peel Smart Remote...

Edytowane przez dcd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wygląda to tak, że przy konfiguracji pilota uniwersalnego pyta o dostawcę usługi, wtedy wpisuję Jambox i wybieram "pokaż więcej dostawców" wtedy na liście pokazuje się Jambox, a potem wybór dekodera to wpisuję MAG250 (albo samo MAG) i chyba było wtedy też coś na zasadzie "pokaż więcej dekoderów" albo od razu wyświetliło MAG250 Mini.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Właśnie jestem w trakcie testowania usługi Jambox ( za co szczególnie należą się podziękowania koledze pa_blo). Muszę powiedzieć, że jestem zaskoczony na plus jeśli chodzi jakość obrazu ( i to zarówno w wersji SD jak i HD) jak i ofertą programową.

Niestety na drodze do wykupienia abonamentu i pełni szczęścia stoi pewien poważny problem. Otóż w przypadku oglądania programów w wersji HD jest problem z zacinaniem się obrazu i dźwięku. Jest to usterka poważna i występująca przy około 60-70% kanałów i praktycznie uniemożliwiająca oglądanie (przycięcia występują co kilka-kilkanaście sekund). Zjawisko to nie występuje na tych samych programach ale w wersji SD.

Nie wiem czym to może być spowodowane: czy może jest to wina dekodera (do testów otrzymałem używanego MAGa), czy problemem może być przepustowość łącza internetowego albo jest to po prostu wina samych nadawców?  Czy ktoś miał u siebie taki problem i czy udało się go rozwiązać? Bardzo prosiłbym o odpowiedź, ponieważ do poniedziałku muszę zwrócić dekoder i podjąć decyzje o ewentualnym podpisaniu umowy. A nie wyobrażam sobie wykupienia pakietów i dodatkowych kanałów tematycznych i oglądania ich później wyłącznie w wersjach SD (bo w HD w większości z nich po prostu się nie da). Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roju - co masz na myśli pisząc "jestem zaskoczony na plus jeśli chodzi jakość obrazu ( i to zarówno w wersji SD jak i HD)"?

Pytanie może się wydawać banalne, ale jakbyś określił dokładniej co masz na myśli, byłbym wdzięczny. Jeśli chodzi o jakość obrazu to nie widzę różnicy między kanałami Jambox a naziemnej telewizji cyfrowej - jakość w rozumieniu detali obrazu i jego stopnia kompresji. Porównywałem przełączając między jednym a drugim źródłem obrazu w telewizorze i tak na programach np. TVP1 i 2 HD jest igła, natomiast na TTV, czy telewizji regionalnej zarówno w Jamboxie jak i ntc jest bryndza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę zawiodłem się tym pakietem Filmbox Premium, kanał Filmbox Arthouse HD tak mi się podobał, że chciałem go nawet zakupić. Ucieszyło mnie więc, że jest dany jako gratis w promocji.

Tutaj niestety kończą się plusy.

 

To, że większość kanałów pakietu nadawane jest tylko z lektorem, to wiedziałem, ale kanał Arthouse miał być tym z oryginalną ścieżką dźwiękową oraz napisami.

 

Wszystko byłoby ok, gdyby... były napisy....

 

 

 

na innych kanałach, gdzie są napisy, zmiany w opcjach dokonane w oknie ustawień wyświetlania (klawisz MODE i SETUP) na pilocie do MAG-a działają,

np. AleKino+ HD czy na TNT (gdzie można włączyć tylko rumuńskie i też działają, ale po co rumuńskie?)

 

 

 

a kanały HD z pakietu Filmbox coś są chyba źle skonfigurowane:

 

Np. na FightBox HD ścieżka dźwiekowa jest pomylona - w ANGIELSKIM jest polski komentarz, w POLSKIM cichy oryginalny, a w INNYM oryginalny o odpowiedniej głośności

 

na DocuBOX HD działa tylko ścieżka dźwiękowa: 1 - oryginalna (angielska), 2. rosyjska

napisy żadne z 7 nie wyświetlaja się

 

a na najważniejszym dla mnie Arthouse HD:

są dwie ścieżki dźwiękowe: 1. angielska 2. rosyjska - obie działają, z tym, że 1. to oryginalna

spośród 4 trybów  ścieżek z napisami: 0. wyłaczone, 1. angielski, 2. polski, 3. inny - żadna nie wyświetla napisów...

 

 

 

Czy mógłby ktoś sprwdzić, na jakich ustawieniach można uruchomić te napisy? Restart dekodera (MAG250) też nie pomaga...

 

 

 

Czy wszyscy tak mają, czy to Jambox ma sygnał z jakiegoś innego źródła i polskich napisów nie uświadczę wcale?

W Cyfrowym Polsacie napisy normalnie działają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, i to jest właśnie ten moment, kiedy poziom wkur*ienia na Jamboxa sięga zenitu - otóż w ciągu okna otwartego na HBO w weekend nagrałem sobie 2 filmy, których dzisiaj nie mogę obejrzeć. Dlaczego? Nie mam zielonego pojęcia... Najpierw myślałem, że może dekoder jest tak beznadziejnie napisany, że nie pozwola na odtworzenie nagrań z kanałów do których nie ma się dostępu (a ja już przecież do HBO nie mam dostępu, bo otwarte okno się skończyło), tylko, że z drugiej strony... - jeszcze wczoraj sprawdzałem jedno z tych nagrań i normalnie się uruchamiało, a dzisiaj mam tylko zabawny pasek artefaktów na ekranie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, to jeszcze ciekawiej... U mnie nagrania na liście są, ale co z tego... Tak na marginesie kilka razy miałem podobną sytuację o której piszesz tzn. np. usunąłem nagranie, ale nadal zajmowało ono miejsce na dysku - poradziłem sobie z tym usuwając po prostu odpowiednie pliki z pendrive'a.

W ogóle mój MAG250 ostatnio bardziej nie działa niż działa - w ciągu ostatniego 1,5 tygodnia chyba 4 zawiesił się w trakcie oglądania TV na żywo bądź nagranego filmu w zupełnie randomowych momentach.

pa_blo - nie ukrywam, że bardzo liczę na pomoc, żeby się dowiedzieć co mam zrobić, aby móc wspomniane nagrane filmy obejrzeć. Tak jak mówiłem, wiem, że na pewno były nagrane w porządku, bo jeszcze w poniedziałek/wtorek sprawdzałem czy coś tam się nagrało i obraz był, a dzisiaj go nie ma.

 

edit:

Żeby nie było, że może pendrive uszkodzony, albo coś w tym stylu - inne nagrania z tego samego pendrive'a odtwarzają się bez problemu...

Edytowane przez piotrek.prz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ma być? Serio?

To mam złą informacja - jeśli tak ma być, to nawet to Wam nie działa, bo tak jak powiedziałem nagrania byłem w stanie odtworzyć jeszcze w poniedziałek i wtorek, gdy dostępu do kanału HBO już nie miałem (a to akurat sprawdziłem) - czyli wcale nie jest tak jak piszesz.

 

Naprawdę pal licho to śmieszne "okno otwarte" HBO, bo za nie przecież nie zapłaciłem, a darowanemu koniowi się w zęby nie wygląda - ale... Czy naprawdę uważasz, że z punktu widzenia klienta to jest normalne, że np. masz wykupiony przez rok pakiet jakiś kanałów, coś tam sobie nagrałeś ostatniego dnia rocznej umowy (bo nie zdążyłeś obejrzeć) i następnego dnia, po zakończeniu ważności Twojego pakietu już tego obejrzeć nie możesz??? Czyli gdybyś obejrzał to wczoraj normalnie gdy Twój pakiet był jeszcze ważny to wszystko jest OK, ale jak nie mogłeś obejrzeć i sobie nagrałeś, bo jednak chciałeś obejrzeć później to sorry, ale nie możesz? I w odpowiedzi słyszę, że tak ma być?

 

To jest po prostu kradzież w biały dzień - klient zapłacił abonament za rok i jeśli mu się tak podoba i starczy mu miejsca na dysku, to ma prawo sobie nagrywać TV nawet 24h na dobę i 30 dni w miesiącu i obejrzeć tak długo jak jest Waszym klientem (zresztą samo to, ze nagrań nie można oglądać poza dekoderem jest już żenujące, no ale niestety tak działa źle pojęta ochrona praw autorskich), bo zarejestrował materiały w trakcie trwania umowy... Zresztą w umowie podpisywanej z Jamboxem nigdzie nie widzę, żeby widniała informacja, że nagrania z danego kanału mogę oglądać tylko wtedy, gdy kanał ten wchodzi w danej chwili w skład mojego pakietu TV, również żaden z pracowników mojego dostawcy sygnału Jamboxa takich informacji mi nie udzielił, a więc śmiało można powiedzieć, że jest to wprowadzanie w błąd (zresztą skali absurdu dowodzi fakt, że jako klient Jamboxa od prawie 1,5 roku dowiaduję się o tym dopiero teraz, bo po prostu pozostałe pakiety mam wykupione cały czas...). Jestem ciekaw czy inni operatorzy podobnie pogrywają sobie z klientami? Bardzo chętnie się tego dowiem, podobnie jak tego, czy takie działania są zgodne z prawem oraz czy klient może pozostać nie poinformowany o takiej sytuacji.

 

Człowiek tak sobie znosi ten żenujący, ciągle wieszający się dekoder (nigdy nie wiesz, czy tym razem film się nagra, czy może nie) i tak się jakoś przyzwyczaja do tego, że płaci za coś co działa probabilistycznie, a na końcu jeszcze takie info... Najsmutniejsze jest to, że (jak już pisałem wcześniej) - Jambox świadczy jedną z właściwie najdroższych usług na rynku (przynajmniej u mojego dostawcy, bo może gdzie indziej są jakieś promocje) i ceny nie da się właściwie w żaden sposób zbić (bo jest to tylko internet + TV, dobrze że chociaż internet stosunkowo tani) - za pakiet Wielotematyczny HD płacę 55 zł miesięcznie +10 zł (za rozszerzenie do Wielotematycznego Super HD, żeby mieć Ale kino+, nSport+) + 45 zł za pakiet Canal+ - to daje razem 110 zł.

Już nawet nie chcę myśleć co miałbym w tej cenie gdybym wystawił talerz za okno i wziął nc+ (zwłaszcza w aktualnej promocji, gdzie to samo co ja w Jamboxie tam ludzie będą mieć za połowę ceny, a do tego jeszcze multiroom no i np. dostęp do Canal+ Sport Online) - no ale tak jakoś liczyłem, że jak TV będzie iśc kablem to i bezpieczniej i lepsza jakość, a tu nawet tego nie ma, bo wszystko zepsute przez masakryczny i niedziałający soft. Ale co tam, przecież "tak ma być" - ot taka sobie kablówka trzeciej generacji :/

 

To tylko na koniec pa_blo jeszcze jedno pytanie - kiedy można się w końcu spodziewać nowego softu, na którym będzie można zawierzyć temu, że zaprogramowane nagrania zostaną nagrane i że będzie można je bezproblemowo przewijać i że dekoder nie będzie się restartował w trakcie oglądania TV? I od razu dopytam - czy po wgraniu nowego softu mam się spodziewać, że starych nagrań nie będę mógł odtworzyć?

Edytowane przez piotrek.prz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość emilanowski

Nie przejmuj się tak. Ja od lutego do maja br. miałem skaczący obraz na kilkunastu kanałach z powodu MAGa, a od maja do teraz czekam na możliwość nagrywania, bo Motorola, z której w zastępstwie korzystam takowej funkcji nie ma. Za okres luty-maj chyba ze 30 zł rabatu dostałem za to, że telewizja skakała na MAGu, a na reklamację za okres maj do teraz (reklamacja na brak funkcji nagrywania, wprowadzanie w błąd - no bo przecież podpisałem umowę z funkcją nagrywania) dostałem odpowiedź, że "usługa nagrywania jest usługą nieodpłatną w związku z czym jest brak podstaw do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji" i jak chcesz szanowny kliencie to idź do sądu.

No i jak tak piszesz o tym, że MAG tak do d..y nagrywa i wiesza się co chwila, to w ogóle zastanawiam się nad sensem powrotu do niego, jak już w końcu SGT usunię usterkę i czy nie lepsza stara Motorola bez nagrywania :rofl:

Edytowane przez emilanowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak proste rozwiazanie czyli czekać do konca umowy i wracac do satelity jak widze te wisące kable na słupach energetycznych to przypomina mi to lata 50-te gdy jedynym kontaktem była firma TPS.Wniosek prosty Internet radiowy telewizja Satelitarna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jestem ciekaw czy inni operatorzy podobnie pogrywają sobie z klientami? Bardzo chętnie się tego dowiem, podobnie jak tego, czy takie działania są zgodne z prawem oraz czy klient może pozostać nie poinformowany o takiej sytuacji.

 

 

 

 

Kiedyś w Multimedia Polska miałem wykupiony pakiet Canal+ przez rok. Po roku z niego zrezygnowałem. Oczywiście miałem sporo nagrań na dysku. Po kilku dniach od wyłączenia pakietu nagrania poszły w piach. Była na liście, ale po włączeniu był czarny ekran.

Też nie rozumiem dlaczego tak jest. Skoro ktoś sobie coś nagrał to powienien mieć dostęp do tego, dopóki sam tego nie skasuje z dysku.

Edytowane przez _Kaczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...