Skocz do zawartości

Usługi strumieniowe w Polsce i na świecie – dyskusja ogólna


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 23.03.2021 o 23:49, Toma441 napisał:

Podano czerwiec jako początek całego procesu i  jego zakres - 21 krajów europejskich. Czyli można założyć, że biorąc pod uwagę mocną pozycję HBO GO w naszym kraju, usługa zacznie działać najwcześniej w połowie roku. 🙂

Nie wiem jaki sens jest startu w czerwcu skoro to sezon ogórkowy dla filmów i seriali to raz, dwa - ludzie będą się jarać Euro i Igrzyskami w czerwcu/lipcu albo wyjadą na wakacje albo będą robić remonty. Idealny moment na start HBO Max to końcówka sierpnia lub wrzesień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 zł... Patrząc, co obecnie oferuje Netflix, czyli filmy, które wypadają z HBO, wątpliwej jakości klasyki plus produkcje własne z coraz większą ilością poprawności politycznej to w moim przypadku zamiana na Viaplay będzie oznaczała 18 zł miesięcznie w kieszeni plus sport w gratisie.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, bredny napisał:

Nie wiem jaki sens jest startu w czerwcu skoro to sezon ogórkowy dla filmów i seriali to raz, dwa - ludzie będą się jarać Euro i Igrzyskami w czerwcu/lipcu albo wyjadą na wakacje albo będą robić remonty. Idealny moment na start HBO Max to końcówka sierpnia lub wrzesień.

Mówimy o serwisie streamingowym, a nie klasycznej telewizji. Na start takiej platformy każda data jest dobra, pod warunkiem, że będzie oferowała treści dobrej jakości. O ile mnie pamięć nie myli Netflix wystartował w Polsce bez szumnych zapowiedzi i z dość kiepską ofertą na początku, a i tak wyrobił sobie w Polsce markę. Także dlatego, że jest mocny marketingowo. To od HBO zależy czy i jak się przebije. A zadanie ma trudne, bo w blokach czeka Disney + , im później HBO dokona zmian, tym trudniej będzie miało na starcie. 

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Pawop napisał:

HBO/HBO Go ma w Polsce kilkaset tys abonentów, także to Disney+ ma trudne zadanie.


Uwielbiam te twoje głupie komentarze...  :rofl: Nudno by tu było bez takich wpisów. To coś ala - sieć kin Helios nie miał co startować bo na rynku było już CinemaCity... :D:D:D A wyobraź sobie że do Polski wchodzi teraz sieć kin Dolby Cinema i zmiata te wszystkie kina z powierzchni ziemi... :) 

Dziś klienci są w HBO a jutro w Disney+... czego nie rozumiesz? :):):) Jedyną prawdą może być taka że klienci od HBO się tak szybko nie uwolnią bo mają umowy długoterminowe i nic poza tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, bredny napisał:

Nie wiem jaki sens jest startu w czerwcu skoro to sezon ogórkowy dla filmów i seriali to raz, dwa - ludzie będą się jarać Euro i Igrzyskami w czerwcu/lipcu albo wyjadą na wakacje albo będą robić remonty. Idealny moment na start HBO Max to końcówka sierpnia lub wrzesień.

 

Dobry moment był też teraz, na przełomie marca i kwietnia jak rząd wprowadził lockdown...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Toma441 napisał:

Mówimy o serwisie streamingowym, a nie klasycznej telewizji. Na start takiej platformy każda data jest dobra, pod warunkiem, że będzie oferowała treści dobrej jakości. O ile mnie pamięć nie myli Netflix wystartował w Polsce bez szumnych zapowiedzi i z dość kiepską ofertą na początku, a i tak wyrobił sobie w Polsce markę. Także dlatego, że jest mocny marketingowo. To od HBO zależy czy i jak się przebije. 

"Przypadkiem" , proces przebijania się jak to określiłeś już stopniowo następuje?

Poprawia się np:  jakość na HBO GO, praktycznie od stycznia nie słychać głośno o większych awariach związanych z serwisem..a HBO ma już wyrobioną markę.

Disney+ to będzie jednak " nowość" , tutaj zależy już  dużo od ceny/ oferty by serwis zapracowal na zaufanie,  wobec istniejących już mocno na rynku Netflixa, HBO, Playera, a myślę że Canal+ ( może ;-) ) czymś zaskoczy.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach





Uwielbiam te twoje głupie komentarze...  default_icon_rotfl.gif Nudno by tu było bez takich wpisów. To coś ala - sieć kin Helios nie miał co startować bo na rynku było już CinemaCity...  A wyobraź sobie że do Polski wchodzi teraz sieć kin Dolby Cinema i zmiata te wszystkie kina z powierzchni ziemi...  

Dziś klienci są w HBO a jutro w Disney+... czego nie rozumiesz?  Jedyną prawdą może być taka że klienci od HBO się tak szybko nie uwolnią bo mają umowy długoterminowe i nic poza tym.


Niejednokrotnie udowodniłeś, że wychodzisz z żałożenia "nie znam się, ale coś napiszę"
HBO ma przewagę, bo działa na rynku już jakiś czas, ma dużą bazę abonencką i wszystko wskazuje na to, że będzie to rebranding i cena pozostanie niezmieniona. Disney startuje od zera i do tego nie wiadomo kiedy.
Dziwnie zakładasz, że od razu wszyscy będą chcieli zrezygnować z HBO i przejść do Disneya. Z jakiego powodu? 4K? Jakby to było decydujące, to wszyscy już odeszliby do Netflixa.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodajmy do tego cenę ok 50 zł za Disney+ i ludzie rzucą się na subskrypcję serwisu, rezygnując z HBO, Netflixa,  nawet " mało popularny" Prime Video nagle  zaczął inwestować w zakup nowości  😃

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, lakiman napisał:

"Przypadkiem" , proces przebijania się jak to określiłeś już stopniowo następuje?

Poprawia się np:  jakość na HBO GO, praktycznie od stycznia nie słychać głośno o większych awariach związanych z serwisem..a HBO ma już wyrobioną markę.

Disney+ to będzie jednak " nowość" , tutaj zależy już  dużo od ceny/ oferty by serwis zapracowal na zaufanie,  wobec istniejących już mocno na rynku Netflixa, HBO, Playera, a myślę że Canal+ ( może ;-) ) czymś zaskoczy.

To prawda, jednak Disneya nie trzeba szeroko nikomu reklamować, natomiast HBO GO to produkt dość specyficzny, traktowany i kojarzony przez lata jako "dodatek" do klasycznego HBO z kablówek. I w tym sensie przyda się im mocna kampania reklamowa na wzór Netflixa, żeby pokazać nową jakość . Jest jeszcze Viaplay, który chce ugrać swoje. Najbliższe 3 miesiące to chyba najlepszy moment na start. Bo nie wyobrażam sobie, żeby np ruszyli razem z Disney +. 

3 godziny temu, Pawop napisał:


 


HBO/HBO Go ma w Polsce kilkaset tys abonentów, także to Disney+ ma trudne zadanie.

No właśnie. Abonentów. To jest dobra baza, ale "wyrobiona" w dużej mierze dzięki łączeniu HBO i HBO GO w ramach kablówki. HBO Max ma być tak naprawdę zupełnie nowym serwisem, oferującym lepsza jakość i ofertę szerszą niż do tej pory. Po drugie Chodzi też o świadomość marki i mam wrażenie, że Disney+jako marka jest dużo bardziej wyczekiwaną, niż HBO. 

Bo ta ostatnia się po prostu źle kojarzy przez słabą jakość np. aplikacji. 

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Disney jest znany i kojarzony, ale nie ze względu na serwis streamingowy, bo większość ludzi u nas nie ma świadomości, że coś takiego istnieje. O Disney+ wiedzą przeważnie Ci, którzy tym się interesują. Świadomość marki HBO jest większa, bo reklamują się w TV, rebranding nie jest może jakoś szczególnie wyczekiwany, bo serwis już działa. Aplikacja HBO Go na Samsungach chodzi bez problemu, jedyny minus, to włączające się napisy razem z lektorem.

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aplikacja HBO GO chodzi dobrze od...kilku miesięcy...zaledwie. Każdy, kto miał HBO dłużej niż 3-4 miesiące może opowiedzieć własną historię tego co mu tam nie działało w dłuższej perspektywie. Jakościowo też nie jest za dobrze. Apka jest zwyczajnie toporna i mało przyjazna dla użytkownika w porównaniu z Netflixem, a o braku treści 4K, czy o tym, że aby puścić film z dubbingiem i napisami potrzebują dwóch osobnych wersji tego samego filmu, zamiast jednej, nie wspomnę... Co do Disneya, to właśnie dlatego, że klient dobrze kojarzy markę, to chętniej kupi usługę. HBO naprawdę musi pokazać, że to nie będzie tylko zmiana samej nazwy.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pawop napisał:

Dziwnie zakładasz, że od razu wszyscy będą chcieli zrezygnować z HBO i przejść do Disneya...


Dziwnie redagujesz wiedząc że na świecie Disney+ ma już ponad 100 milionów użytkowników a tam gdzie wystartował też była konkurencja... :) Z miłą ochotą wrócę do rozmowy jak Disney+ wystartuje. Ale patrząc na świat, bo my to jeszcze trochę poczekamy, to ich oferta idzie jak burza. Disney+ trafił idealnie z rodzinnym targetem i zakładką STAR. Niestety patrząc na HBO dziś w naszym kraju to bym rzekł że dzieje się źle - zarówno oferta i jakość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemów z apka HBO GO na WebOS tez nie miałem, a ci co piszą o jakiejś super apce Disneya to nie wiem czym sie kierują.

Na moim LG obie działają dokładnie TAK SAMO, podobnie MI BOX S.

Nie ma czegoś takiego, że apka HBO to badziew, a apka D+ to kosmos.

Nie mówię tu o jakości rzecz jasna.

A jeżeli cena będzie oscylowała w okolicy 45-50 to sukcesów. Na razie to kontentu mają na tydzień oglądania [ chyba że ktoś lubi stare bajki ] po naszemu wielkie nic😬

Zresztą wszystko co zapoda D+ jest po chwili w tej samej jakości w necie, nawet z napisami PL jak ''The Falcon and the Winter Soldier''  na których zrobienie to Disney+ ma wywalone.

Abonuję w Irlandii D+ od bodaj dwóch miechów, drugi miesiąc opłaciłem chyba z przyzwyczajenia bo nie obejrzałem słownie NIC, subskrypcja na następny miesiąc wstrzymana bo co miało być obejrzane to zostało i kicha.

 

Howgh

 

@Cinemaniac4K

Zakładka Star powiadasz? No rzeczywiście imponujący zbiór odgrzewanych kotletów, i to jest czynnik przyciągający według ciebie?

 

Edytowane przez tracer10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tracer10 Aby nie było że bronie Disney+ ale czym są dziś wszystkie VOD ? Z 70-80% materiału to odgrzewane kotlety. A czy STAR jest przyciągający... moim zdaniem tak. A czemu? Bo wielu rodziców jak zdecyduje się na Disney+ to sama by chciał coś zobaczyć dla siebie. Patrząc na link to zawartość mała nie jest i każdy dorosły coś znajdzie dla siebie. Ja osobiście szedłem tym torem bo dla mnie dziś Disney+ startować w PL nie musi bo i tak wszystko oglądam lub oglądałem. Aleeeee... jeśli do kontentu "rodzinnego" dodamy coś z wyższym PG staje się to atrakcyjne juz nie tylko dla młodszej widowni ale starszej także. O dziwo jeszcze miliony są bez VOD i ogląda zwykła TV i nie narzeka na "odgrzewane kotlety".

100 milionów użytkowników w prawie 1,5 roku... to jest wielki sukces. A jak popatrzymy że wraz z Disney+ będzie STAR czyli (20th Century Fox, Searchlight Pictures, ABC Signature, 20th Television, FX i Hulu) i to zacznie się rozkręcać na dobre ta lokomotywa to może okazać się potęgą na miare Netflix. Już dziś się mówi że za 2-3 lata Disney+ przebije Netflixa.

Ale jak to zawsze w życiu... czas pokaże jak to się potoczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...