hupatek Opublikowano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2020 2 minuty temu, Mikołaj83 napisał: zacznijcie czytać od samego początku tematu. A dojdziecie o co chodzi. A konkretnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikołaj83 Opublikowano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2020 nikt Tu i tak nie poda konkretów. Można jedynie zaradzić i zapomnieć o temacie. CP ma gdzieś abonentów. Chyba że zbiorowy pozew. To może coś ruszą z tą sprawą. A tak to do u[beep]ej śmierci można wymieniać dekodery na ten sam typ. Bez rezultatu. Dobra zagrywka z Ich strony. Pomaga reklamacja. jedynie na wymianę dekodera na ten niby słabszy, lecz ja uważam że prócz zmienionego menu. To i tak wyszedłem na plus. Mam spokój z obrazem. A najlepiej jak ma się możliwość podpięcia karty CAM bezpośrednio do tv. wtedy cały proces sterowania odgrywa telewizor. A nie nędzny dekoder.Bo o to tu chodzi. a zgłaszając taką usterkę z zanikiem. Odpiszą w ICOK że wina użytkownika. złe ustawienie anteny. Koniec kropka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2020 Bądźmy dobrej myśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2020 (edytowane) Tak czytam te wasze przeprawy i z własnego doświadczenia napiszę że nigdy nie decydowałem się na tuner operatora, a zawsze conajwyżej na moduł który mam od kilkunastu lat. Dzięki takiej decyzji nie miałem też żadnych tego typu problemów, bo większość była zależna tylko i wyłącznie od mojego sprzętu przez co też nie musiałem też niczego bezskutecznie udowadniać operatorowi że coś nie działa. Widziałem sporo u znajomych jak ten tunery działają, jakie mają ograniczenia, dziwne problemy i szczerze powiem że nigdy bym się nie zdecydował na tuner operatora. Inną sprawa jest to, że operator powinien się wstydzić, że takie dziadostwo oferuje swoim abonentom, a to że wmawia ludziom że to np. wina anteny to już jakaś paranoja i robienie idioty z abonenta. Edytowane 20 Grudnia 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilq79 Opublikowano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2020 7 godzin temu, tail# napisał: Tak czytam te wasze przeprawy i z własnego doświadczenia napiszę że nigdy nie decydowałem się na tuner operatora, a zawsze conajwyżej na moduł który mam od kilkunastu lat. Dzięki takiej decyzji nie miałem też żadnych tego typu problemów. Po prostu miałeś szczęście, bo moduł też potrafi "dziabnąć"... Najmniej awaryjny odbiór tylko na karcie po zdjęciu simloka. Z drugiej strony programiści chyba się ostatnio bardziej nudzą tworzeniem bugów w dekoderach i co rusz przypuszczają też ataki na karciarzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rusek007 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 W dniu 19.12.2020 o 23:32, Mikołaj83 napisał: ..... A najlepiej jak ma się możliwość podpięcia karty CAM bezpośrednio do tv. wtedy cały proces sterowania odgrywa telewizor. A nie nędzny dekoder.Bo o to tu chodzi. a zgłaszając taką usterkę z zanikiem. Odpiszą w ICOK że wina użytkownika. złe ustawienie anteny. Koniec kropka. No tak, tylko jest problem bo mam multiroom. Wcześniej będąc u konkurencji używałem Astona na splitterze więc wiem jakie to praktyczne. Niestety dziwi mnie bierność służb technicznych. Nie jestem pewny ale wydaje mi się, że wcześniejsze oprogramowanie, zwłaszcza te bez tej początkowej planszy reklamowej działało dużo sprawniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 (edytowane) 9 godzin temu, rusek007 napisał: No tak, tylko jest problem bo mam multiroom. Wcześniej będąc u konkurencji używałem Astona na splitterze więc wiem jakie to praktyczne. Praktyczne to jest wtedy jeśli jest możliwość korzystania z karty w czytniku własnego tunera. Moduł w telewizorze to rozwiązanie niewiele lepsze od tunera operatora i też nie zawsze, bo jesteś zależny jednocześnie od softu w telewizorze jak i w modułe. Wystarczy poczytać w dziale canal+ w wątku z modułami ECP jakie ludzie mają problemy po wysłanej aktualizacji na moduł i nikt nie przyzna się do błędu. Operator powie że to wina oprogramowania w telewizorze, a producent telewizora odwrotnie i nic tym nie zrobisz. Możesz jedynie czekać i liczyć że któryś z nich zechce to poprawić ale nikt Ci tego nie zagwarantuje, a jeśli masz umowę z operatorem to płacić abonament musisz. Edytowane 22 Grudnia 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekstr Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Powiedzcie mi w jaki sposób mogę korzystać z własnego tunera. Polsatowskie tunery są dedykowane do tej platformy. Skąd wziąć taką kartę/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Operator oferuje również moduł CI+. Kupujesz odpowiedni tuner i podpisujesz umowę na moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Wracają do tematu, macie jakąś poprawe w działaniu dekodera evobox hd? Bo u mnie dalej są artefakty na TVN style czasami na TVN no i ta przycinka co ok 2h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwankrzy Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Witam mam problem z dekoderem evobox hd otóż średnio co dwie godziny znika na kilkanaście sekund mi obraz i dźwięk po czym wszystko wraca do normy co jest przyczyną tej irytującej sytuacji . Kabel HDMI wymieniony , konwenter ScR wymieniony i kabel przy nim też . Siła sygnału 96% a jakość 73%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mulder.20 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 Żadnej poprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 6 godzin temu, mulder.20 napisał: Żadnej poprawy A oprócz evobox hd masz jeszcze multiroom z evobox lite? Bo ja posiadam 2 lite. Ten zawias na głównym dekoderze znika tylko jak wyłączę na nim sieć. Zastanawiam się czy może jak on próbuje się łączyć z dekoderem lite jak masz multiroom nie powoduje tych przerw? Czy ktoś posiada sam evobox hd i ma też ten zanik obrazu i dźwięku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwankrzy Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 Tak mam evobox litle jako Multirum na nim akurat zwisy nie występują i zauważyłem że jak wyłączę Router Fun Box 2 zwisów na evobox hd nie ma.Jak ktoś ogarnie problem niech da znać ja napisałem do ICOK Polsatu o to żeby ich technicy zajęli się problemem bo mi poprzednio kazali evoboxa HD wymienić i wymieniłem i h.....ja pomogło już nie mam sił do tych konsultantów z cp tylko by ci kazywali experymentowac jak kupuje usługę usługa ma działać wszystko wymienione , wszystko zrobione jak trzeba a oni swoje . W dniu 27.12.2020 o 00:54, Kuczyczek napisał: A oprócz evobox hd masz jeszcze multiroom z evobox lite? Bo ja posiadam 2 lite. Ten zawias na głównym dekoderze znika tylko jak wyłączę na nim sieć. Zastanawiam się czy może jak on próbuje się łączyć z dekoderem lite jak masz multiroom nie powoduje tych przerw? Czy ktoś posiada sam evobox hd i ma też ten zanik obrazu i dźwięku? Tak przed podłączeniem evobox litle miałem podłączonego samego evoboxa HD do uniwersalnego konwentera i były zwisy więc wezwałem montera wymienił konwenter na SCR , kabel i zwisy dalej są na evobox hd na Multirum nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 To jest jeden wielki szmelc! Jeszcze do tego te artefakty na niektórych kanałach no dramat. Na jednym z evoboxów lite w menu ustawienia, informacje, dostęp warunkowy, status multiroom pisze mi nieaktywny. A na drugim dekoderze lite jest aktywny o co kaman? Oba działają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 10 godzin temu, kwankrzy napisał: Tak mam evobox litle jako Multirum na nim akurat zwisy nie występują i zauważyłem że jak wyłączę Router Fun Box 2 zwisów na evobox hd nie ma.Jak ktoś ogarnie problem niech da znać ja napisałem do ICOK Polsatu o to żeby ich technicy zajęli się problemem bo mi poprzednio kazali evoboxa HD wymienić i wymieniłem i h.....ja pomogło już nie mam sił do tych konsultantów z cp tylko by ci kazywali experymentowac jak kupuje usługę usługa ma działać wszystko wymienione , wszystko zrobione jak trzeba a oni swoje . Tak przed podłączeniem evobox litle miałem podłączonego samego evoboxa HD do uniwersalnego konwentera i były zwisy więc wezwałem montera wymienił konwenter na SCR , kabel i zwisy dalej są na evobox hd na Multirum nie ma. Czy otrzymałeś odpowiedź na zapisane zgłoszenie? 5 godzin temu, Kuczyczek napisał: To jest jeden wielki szmelc! Jeszcze do tego te artefakty na niektórych kanałach no dramat. Na jednym z evoboxów lite w menu ustawienia, informacje, dostęp warunkowy, status multiroom pisze mi nieaktywny. A na drugim dekoderze lite jest aktywny o co kaman? Oba działają Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne i sprawdź status. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Chłopie skończ już w kółko powtarzać jedno i to samo!! Przywróć ust. Fabryczne albo udaj sie do APS na diagnostykę. To nic nie daje, byli tutaj użytkownicy co wymieniali dekodery i tylko czas zmarnowali. Przykład te forum, albo tutaj poczytaj komentarze na dole artykułu: https://icyfrowypolsat.pl/problemy-z-dekoderem-evobox-hd/#comments 33 kometrze tylko o tym problemie evobox hd. Co wszyscy mają robić ust. Fabryczne i lecieć do APS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Możesz także zgłosić tę sprawę poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Możesz także zgłosić tę sprawę poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Zgłaszane i ta sama gadka ust. fabryczne albo APS. Zostało zgłosić to do Rzecznika Praw Konsumentów. Edytowane 29 Grudnia 2020 przez Kuczyczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekstr Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Mam Evobox HD.Szlak chce mnie trafić. Oglądam i,nagle wszystko się sypie. Czarny ekran,czekam,czekam,czekam. I po 20, może 30 sek.pojawia się obraz. To jest żenada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwankrzy Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, jacekstr napisał: Mam Evobox HD.Szlak chce mnie trafić. Oglądam i,nagle wszystko się sypie. Czarny ekran,czekam,czekam,czekam. I po 20, może 30 sek.pojawia się obraz. To jest żenada. U mnie pomaga tylko całkowite odcięcie evoboxa HD od internetu przed chwilą znikł obraz i głos ale jak później Multirum sprawdzi uprawnienia to nie wiem problem dalej nie rozwiązany a Cyfrowy Polsat ma wyj........ne na klientów . Edytowane 29 Grudnia 2020 przez kwankrzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 @jacekstr @kwankrzy Jeśli przywrócenie ustawień fabrycznych nie przynosi oczekiwanego rezultatu, to prosiłbym o udanie się do punktu Plusa w celu diagnostyki sprzętu. Wówczas pracownik zweryfikuje tą kwestię i jeśli wykryje usterkę, to dokona wymiany urządzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gamebyt Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Ustawienia fabrycznie nic nie dają. A wymieniać sprzęt będziemy robić w nieskończoność. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 @GamebytZ poziomu forum nie posiadam wglądu do systemu, dlatego sugeruję zapisanie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Po zalogowaniu się, wejdź w: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - > Napisz do nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: @GamebytZ poziomu forum nie posiadam wglądu do systemu, dlatego sugeruję zapisanie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Po zalogowaniu się, wejdź w: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - > Napisz do nas. Szczyt bezczelności pseudo specjalisty Cyfrowego Polsatu. Ja wiem że was uczą tego na szkoleniach. Jak problem to ust. fabryczne, ICOK, APS z resztą to niezły schemat wypracowaliście, żeby z klientów robić [beep]i. Na infolinii i w ICOK ta sama śpiewka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.