Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bolo411, a różnicy na swoim przykładzie nie dostrzegasz?

Jedno to utrzymać abonenta nawet na warunkach promocyjnych, kiedy ten ze względu na zmianę np. w ofercie regulaminowo może im uciec (twój przypadek).

A kompletnie co innego pozbawiać się dochodu po przez przyzwolenie na "miganie" się abonenta, od płacenia im "normalnego" względnie wyższego (a i tak przeważnie niższego niż norma) abonamentu.

 

Takie podejście do sprawy jak okresy warunkujące uniemożliwienie podpisania kolejnej umowy zaraz po wypowiedzeniu, to coś naturalnego u dostawców. Bo ileż można oferować "po kosztach" i jeszcze wychodzić przy tym na swoje? Potem wszyscy narzekają, że operator tnie koszty na kanałach, nie bierze/dodaje nowych, czy rezygnuje z transmisji imprez bo kiepsko licytuje na przetargach... o słabych promocjach w roku poza "świątecznym szczytem) nie wspominając.

Może i trochę tu uogólniam ale chyba wiadomo o co mi chodzi? ;-)

 

Nie oszukujmy się, Cyfra jak każda inna firma jest nastawiona na zysk. Zresztą od tego jest dział utrzymania klienta aby tych najbardziej niepokornych/niezadowolonych, którzy znajda sposób na wymiganie się z umów, jakoś przy nich utrzymać. Kończąc dodam, że ustalenia/zapisy to jedno a praktyka może okazać się cokolwiek odmienna, wiele zależy od naszej postawy oraz konsultanta z jakim "pertraktujemy" czy jak kto woli negocjujemy. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@deadprince - Ty to chyba się z choinki urwałeś.

Cennika ze strony cyfry nie musiałeś przepisywać bo każdy tu go zna.

O polsacie nie wypada się rozpisywać na stronie poświęconej cyfrze.

 

Aha, i w prawnika też się nie próbuj tu zabawiać bo bardzo kiepsko ci to wychodzi.

Gdyby cyfra trzymała się jakichkolwiek zasad - lub procedur (jak to górnolotnie próbowałeś określić) to nie dawała by starym klientom

ofert promocyjnych przeznaczonych dla nowych klientów.

Umowę możesz zerwać i bez problemu po kilku dniach podpiszesz nową.

Tak więc bardziej się staraj panie Konsultant i zajrzyj tu gdy będziesz miał coś ciekawego do

zaoferowania, a póki co - żegnam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domyśl się - operator chce, by ktoś kto sobie rozwiązał umowę (bo np. była fajna promocja i chciał z niej skorzystać i zaoszczędzić) poniósł swego rodzaju karę -

jak wiadomo, chytry dwa razy traci ...

czyli cyfra straci podwójnie w związku z tym co zaproponowała na Wielkanoc 2010 ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@deadprince - Ty to chyba się z choinki urwałeś.

Cennika ze strony cyfry nie musiałeś przepisywać bo każdy tu go zna.

O polsacie nie wypada się rozpisywać na stronie poświęconej cyfrze.

Aha, i w prawnika też się nie próbuj tu zabawiać bo bardzo kiepsko ci to wychodzi.

Gdyby cyfra trzymała się jakichkolwiek zasad - lub procedur (jak to górnolotnie próbowałeś określić) to nie dawała by starym klientom

ofert promocyjnych przeznaczonych dla nowych klientów.

Umowę możesz zerwać i bez problemu po kilku dniach podpiszesz nową.

Tak więc bardziej się staraj panie Konsultant i zajrzyj tu gdy będziesz miał coś ciekawego do

zaoferowania, a póki co - żegnam.

Śmieszny jesteś i w sumie kłopoty ze wzrokiem i osobowością chyba też masz, skoro wszystkie Twoje posty to czysty jad. Nie wiem gdzie masz podstawowy+ z canal+ za 29zł czy Komf+ z C+ za 42zł, ale gniew rozmazał Ci obraz, rozumiem. Powtórzę - ta promocja była tylko na przedłużenie. Zresztą, śmiało, idź do konkurencji, a za rok będziesz pluł na nich. Pisać mi tu o Polsacie ani w ogóle nie zabronisz, więc żegnać to się idź dziś przed Grobem Pańskim. :)

I Boże uchroń mnie, żebym na Ciebie nie trafił, jak będę do Ciebie dzwonił.

 

A tak ogólnie, to potwierdzam, jeśli nie tuż po świętach, to od połowy kwietnia będą gorsze oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deadprince nie mieszaj religii do wrednych poczynań swoich i swojej platformy,nie od dziś wiadomo ze wasza firma ma korzenie od ateistów.Po za tym po co się denerwujesz,nie od dziś wiadomo ze Cyfra jest droga.Ja czekam do Grudnia i zapewne kilkaset tysięcy osób,a pracownicy Cyfry mogą sobie wczasy urządzić do Grudnia :lol2: .

 

deadprince taki stan rzeczy co nie jest warte ceny nie kupuje,a Cyfra ma tylko normalne ceny w Grudniu.

To tak jak z butami markowymi,są za 300zł a jak ich nikt nie kupuje są za 150zł.A od producenta kosztują 100zł,to tak samo z Cyfrą szukają jeleni bo płacą.A Góra Cyfry baluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rawik jest świetnym przykładem na to, że chciał coś mądrego powiedzieć od dawna, ale brakowało mu do tego pretekstu. Niestety nawiązując do mojego posta, kiepsko mu się to udało. Nie wiem co oznacza Twoim zdaniem "normalne ceny". Kogoś nie stać na buty za 300 zł, to musi zadowolić się tańszymi. Tak ten świat się kręci, że każdy wybiera to, co mu pasuje i za taką cenę, jaka mu odpowiada. A jak nie go nie stać, to nie powinien ujadać tylko dlatego, że nie ma na coś pieniędzy. Ja mam kablówkę i też płacę grube pieniądze, bo skończyły mi się promocje, ale potrafię o siebie zatroszczyć co roku i wchodzić w kolejne promocje, a nie narzekam tylko, że za dużo płacę i siedzę na tyłku i nic nie robię. Jakoś sobie nie wyobrażam żeby wzorem CP Cyfra+ dała pakiet Powitalny+ z C+ za 19,90zł, bo w CP przecież jest Polsat Film i Polsat Sport w tej cenie! Ale wiele osób właśnie tego oczekuje.

I nie rozumiem także co znaczy "swojej platformy". W zarządzie nie jestem i jestem po godzinach pracy, szkoda, że nie umiesz odróżnić wznoszenia na peany od wyrażania swojej opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....
deadprince...

nie mam pojęcia jak Ty możesz tu pisać o promocjach i być obiektywny jednoczesnie . skoro dla ciebie i po 120 jest super < bo musi przeciez :lol: > i po 90 tez i po 70 tez bedziesz wciskał wszystkim ze to jest najlepsza promocja cyfry i tyle a po 50 też ... ciekaw jestem czy zrozumiesz o czym piszę . Wesołych Świąt oczywiście dla ciebie przy super taniej cyfrze - zawsze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deadprince..... zastanawia mnie ile klientów z którymi rozmawiałeś poprzez infolinię namówiłeś do skorzystania z obecnej promocji. Jak byś to określił procentowo mniej-więcej ile klientów skorzystało z tej prmocji a ilu nie było nią zainteresowanych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal nie wiem jaki jest sens blokowania.

Wiem tylko, że nie ma w Cyfrze żadnej logiki i chyba jednak żadnej procedury postępowania aby zatrzymać klienta.

Kilka dni temu dostałem pismo o tym, że mam się z kimś tam skontaktować bo czeka na mnie oferta abym pozostał. OK.

Mail, jeden drugi i trzeci i co - propozycje gorsze od tych dla nowych abonentów. Mało tego - zupełnie nie współgrają z tym co ktoś tam napisał w piśmie.

Na miłość boską, jeśli się chce kogoś zatrzymać i wypisuj, że ma się dla niego przygotowane coś tam - to gdzie to jest ?

Najnormalniej w świecie - "bałagan" i totalny brak jakiegoś profesjonalizmu.

Przecież zatrzymanie "starego" klienta kosztuje zdecydowanie mniej niż pozyskanie nowego.

Czemu w Cyfrze jest inaczej ? Bo brak jest prostych reguł. Brak jest zasad. I w zależności od dnia, humoru i osoby na którą się trafia jest tak lub inaczej.

Teraz pewnie konsultanci czytający to co napisałem się poobrażają - ale prawda jest jedna - pracujecie dla nas - bo my widzowie za to płacimy. A nie inaczej.

Czy wasz produkt jest wart swojej ceny - odpowiedzcie sobie sami - kiedy i za ile sprzedaje się najlepiej.

Ja wiem ile byłbym skłonny płacic i nie uznałbym tego za zdzierstwo.

Każda firma jest nastawiona na zysk - ale w bałaganie - trudno wyliczyć jaki on będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawcho może jesteś burakiem ale święto trzeba uszanować,nie ważne kim jesteś.Trochę klasy,

 

deadprince ja nie ujadam tylko stwierdzam fakty,wasza Oferta póki co nie jest adekwatna do cenny.Ja nie przekreślam Cyfry tylko mówię 90% umów jest podpisywanych na święta Bożego Narodzenia,Czy przykładowo Cena Komfortowego z Canal+ za 49,9zł,przez cały rok.Nie przyczyniłaby by się do podwojenia liczby abonentów,ale to nie mój interes.Przecież połowa Polaków nie ma dostępu do podłączenia kablówki,Ja nie narzekam ale pacząc na wasze wyniki finansowe macie bardzo dobre,Po porównaniu z Cyfrowym Polsatem wychodzi ze nawet te grudniowe promocje.Wam budżetu nie uszczupliły,a co za tym idzie za Cyfrę mocno przepłacamy.Cyfra to jak Buty markowe,cena normalna na wyprzedaży.

 

Czym się różnicie a tym ze macie naszą Ekstraklasę,więc wojujcie bo gdy nie wygracie go na koniec roku wasz los będzie opłakany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rawik juz Ty się nie martw o koniec roku w wykonaniu cyfry. No i reprezentujesz typowy obraz naszego krajowego katolika najpierw próbujesz obrazić/ za cienki jesteś/ a później piszesz,że święto trzeba uszanować - żałosne ale niestety typowe :mrgreen:

Poza tym jak kogos nie stac to nie kupuje danego towaru a nie płacze gdzie tylko może. idzcie do tańszej N czy CP-przecież nikt nikogo na siłę nie trzyma. Tylko ,że częśc będzie narzekać ,jęczeć ale i tak zostanie przy cyfrze bo póki co oferuje najlesze programy. Proste jak budowa gwoździa ale niestety dla niektórych jest to skomplikowane. Czasy komuny się skończyły i nie wszyscy muszą mieć ten sam produkt z górnej półki./ jak na nasz rynek/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jest w stanie potwierdzić mi, że promocja "zima z plusem" się skończyła? kolejny raz trafiłem na konsultanta który nic o tej promocji nie słyszał, a widziałem posty na forum że jeszcze komuś udało się podpisać umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rawik

Jaka WASZA oferta?! Jakie WASZE wyniki finansowe?! Zrozum stary, że ja nie jestem oficjalnie na forum jako pracownik Cyfry+ tylko jako osoba prywatna.

@klient

Dobre, może w ogóle Ci powiem ile zarabiam? Ja już powtarzać się nie będę, że można naprawdę sporo ugrać przy przedłużaniu umowy. A jak ktoś woli siedzieć na forum z ironicznym uśmieszkiem czytając mojego posta, zamiast zadzwonić i samemu się przekonać, to jego sprawa. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wydaje mi się, że raczej lepszych ofert promo. nie będzie przez najbliższe miechy. czytając posty wydaje mi się, że można sporo ugrać indywidualnie w czasie rozmowy z konsultantem ale to też totolotek.Żadne płacze na forum nie pomogą i było na temat - drożej, taniej tyle setek postów,że naprawdę nie ma sensu wałkować tego dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deadprince nie interesują mnie Twoje zarobki, a moje wcześniejsze pytanie wynikało z tego że jestem ciekaw czy Cyfra+ jest zadowolona z wyników sprzedaży przy tych obecnych marnych promocjach i czy wyciąga jakieś wnioski jeżeli np. sprzedaż jest niższa od oczekiwanej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawcho nie podczepiaj się pod moje posty,jesteś fanatykiem Cyfry.A jedni mają takie gusta i inni inne,ja uważam ze bez sportu platformy są równe.Niby masz np:Ale kino ale nie masz paczki BBC czy Bomeranga czy MGM.Moim zdaniem nie powinno być Ekstraklasy na wyłączność,jeśli by się podzielili prawami.Oraz kosztami to by mogła się zacząć wojna cenowa,

 

deadprince ja tylko oceniam,Po co płacić za markową odzież.Jak można poczekać na wyprzedaż i kupić ją dwa razy taniej,to samo jest z Cyfrą nie jestem już związany umową.Kupiłbym N bo jest ok oferta za 48zł,ale poczekam do Grudnia bo mi zależy na Ekstraklasie w Cyfrze.

 

deadprince ja się ciebie nie czepiam,ale widziałem kiedyś jak się szkoli telemarketera.Kanty przez infolinie,mieszać konkurencie z błotem.Praca jak praca ale ja bym ludzi w konia nie robił.Oczywiście aluzja nie do ciebie skierowana,ale zdarzają się tacy telemarketerzy,żeby dla paru groszy wykiwać kogoś.Niby rozmowy nagrywane ale w sądzie z kasiastą firmą nie masz szans.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...