support458 Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 (edytowane) Jestem w trakcie testów zupełnie nowego oprogramowania, na którym problem z glitchami nie występuje. Czy aktualnie jeszcze obserwujecie ten problem na którymś z kanałów? Oczywiście odrzucamy sytuacje, kiedy odbierana jakosć sygnału jest na granicy akceptowanej przez dekoder. Dzięki za pomoc Edytowane 7 Lutego 2021 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klosiu Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Tak jak pisałem, między 17, a 21 stycznia nie miałem aktualizacji softu, a problem niemal całkowicie zniknął. Piszę niemal, bo bardzo rzadko, w dolnej części ekranu pojawia się zniekształcenie na tym kanale. Co to za zupełnie nowe oprogramowanie? Jest jakoś nowa wersja z Polsatu, czy oprogramowanie alternatywne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Całkowicie nowe oprogramowanie CP, ale nie napisze więcej Na jakim kanale/ach były problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klosiu Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Na 98 TVN Style. To nie były problemy, a masakra. Jak coś, to powinienem mieć nagranie TV wraz z ekranem informacyjnym. Poszukam i dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 (edytowane) Dzięki za info. Aktualnie oglądam TVN Turbo i nie obserwuję problemu. Przerzucę się na Style Problemy na częstotliwości 11.508 najczęściej powodują routery LTE. Dla testu wystarczy odłączyć taki router od prądu, zazwyczaj pomaga. Edytowane 7 Lutego 2021 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klosiu Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 To nie był problem z częstotliwością, a z jednym konkretnym kanałem na tej częstotliwości. Inne kanały z tego transpondera nie wykazywały tego problemu. Sprawdź na poprzedniej stronie. Tam opisywałem cała sytuację. Problem występował w kilku różnych lokalizacjach zawsze w ten sam sposób. Bez znaczenia czy w danym miejscu były ap wifi czy ich nie było. Modemów LTE w 2 z 3 lokalizacjach nie było na pewno (tel wyłączone ma testy) w jednej lokalizacji pewni był, bo to punkt CP i Plus jednocześnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Ok, ale na ten moment problem glitchy na Evobox Lite nie występuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klosiu Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Na ten moment występuje bardzo, bardzo rzadko. W sensie raz na kilka, kilkanaście godzin. I nie zniekształca całego ekranu, tylko pasek na dole ekranu. Bardzo trudny do wychwycenia. Można z tym bez kłopotu żyć, acz idealnie nie jest . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Dziękuje z informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 4 godziny temu, support458 napisał: Dziękuje z informacje. A powiedz proszę czy są prowadzone jakieś pracę na temat występowania zaniku obrazu i dźwięku co ok 2h gdy dekoder jest podłączony do internetu w evobox hd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Czy ten problem występuje na nich dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 (edytowane) Tak dalej są zwisy na evobox hd. Małe pytanie mam 2 dodatkowe dekodery evobox lite i na jednym w ustawieniach - dostęp warunkowy - status multiroom mam aktywny a na drugim nie. Od początku tak mam jak je dostałem i odpalilem. Działają oba bez problemu, nic się nie blokują, wszystkie widoczne w routerze. Dzwoniłem nawet na infolinię i mówiłem, że na jednym status jest aktywny a na drugim nie to powiedzieli że jak dekoder działa i się nie blokuję to mam się nie martwić. Może to powodować zaniki obrazu i dźwięku na głównym evobox hd? Ma to jakiś związek z tym dekoderem lite co nie ma aktywnego statusu multiroom? Już sam nie wiem, niby było pisane że to problem ma evobox hd z niektorymi routerami i Cyfrowy Polsat pracuje nad tym problemem. Edytowane 8 Lutego 2021 przez Kuczyczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novladem Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Witam, czy jest opcja, że dekoder EvoBox Lite dostanie interfejs Graphyne? Moi rodzice mają 2dekodery jeden EvoBox PVR drugi LITE i zawszę Im się myli się obsługa interfejsu, i chciałbym, aby oby dwa dekodery miały podobny interfejs. Czy jest w planach wprowadzenie tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 16 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 16 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2021 (edytowane) W dniu 15.02.2021 o 21:50, Novladem napisał: Witam, czy jest opcja, że dekoder EvoBox Lite dostanie interfejs Graphyne? Moi rodzice mają 2dekodery jeden EvoBox PVR drugi LITE i zawszę Im się myli się obsługa interfejsu, i chciałbym, aby oby dwa dekodery miały podobny interfejs. Czy jest w planach wprowadzenie tego? Taaa.. brakuje jeszcze tego felernego oprogramowania na evobox lite. Już niech ten dekoder zostawia w spokoju bo jakoś działa, co nie można powiedzieć o HD z przycięciami obrazu i Dźwięku. Końca awarii nie widać. Edytowane 16 Lutego 2021 przez Kuczyczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novladem Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 12 godzin temu, Kuczyczek napisał: Taaa.. brakuje jeszcze tego felernego oprogramowania na evobox lite. Już niech ten dekoder zostawia w spokoju bo jakoś działa, co nie można powiedzieć o HD z przycięciami obrazu i Dźwięku. Końca awarii nie widać. Wcale nie jest takie złe, każdy lubi to co chce. Ja nie wiem gdzie masz problem z HD u mnie jest ok, żadnych przycięć 20 godzin temu, support458 napisał: Czyżby, coś było wprowadzane..... Jak będzie Graphyne to będę "super super" zadowolony W dniu 7.02.2021 o 13:06, support458 napisał: Całkowicie nowe oprogramowanie CP, ale nie napisze więcej Na jakim kanale/ach były problemy? Można coś więcej się dowiedzieć. Nowy interfejs? Chociaż to powiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 To się ciesz u mnie jak dekoder jest podpięty do internetu co ok 2h obraz staje się czarny i znika dźwięk na ok 20s. I tak cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novladem Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 21 minut temu, Kuczyczek napisał: To się ciesz u mnie jak dekoder jest podpięty do internetu co ok 2h obraz staje się czarny i znika dźwięk na ok 20s. I tak cały czas. U mnie tak nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Babel Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 Dzień dobry, warto bardziej wziąć ten dekoder? Podobno lepsze jest wzięcie jakoś modułu, jakie mogą być różnice w ofertach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novladem Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 4 godziny temu, Babel napisał: Dzień dobry, warto bardziej wziąć ten dekoder? Podobno lepsze jest wzięcie jakoś modułu, jakie mogą być różnice w ofertach? Jeśli masz telewizor obsługujący DVB-S2, to możesz zakupić Moduł CI+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alan2006 Opublikowano 19 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2021 Jak długo trwa taka aktualizacja. U mnie już jest 296min i nie jest zakończona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novladem Opublikowano 19 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2021 7 godzin temu, Alan2006 napisał: Jak długo trwa taka aktualizacja. U mnie już jest 296min i nie jest zakończona. Aktualizacja trwa w zależności od jakości instalacji antenowej, jaki komunikat się wyświetla na ekranie podłączonym do dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 Jakiś czas temu pisaliście o występujących artefaktach na TVN Style. Podobno zostało to naprawione, nie wiem, bo nie oglądam. Ale zaobserwował ktoś może w ostatnim czasie taki sam problem na TVN24? Od jakiegoś czasu dzieje się to u mnie na Evobox Lite regularnie i nie jest to kwestia instalacji, bo poziom sygnału nie skacze, a na Evobox PVR w ogóle nic takiego się nie dzieje. Podejrzewam, że to ten sam problem. Może ktoś potwierdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klosiu Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 Na TVN24 u mnie nie widać tego problemu. Na TVN Style jest prawie ok. Raz na jakiś czas, ale mniej niż raz na dzień zdarzy się taki lag/ścięcie. Coś musi być na rzeczy, bo dostałem pismo z polsatu i proponują wymianę dekodera na HD 5500s, a przecież te urządzenia są już niby wycofane i niedostępne. Jakby byli pewni że dekodery i ich oprogramowanie jest ok, to by napisali, że mam sobie wezwać instalatora do anteny, a nie proponowali by wymiany na stary, ale pewny dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 3 godziny temu, nix124 napisał: Jakiś czas temu pisaliście o występujących artefaktach na TVN Style. Podobno zostało to naprawione, nie wiem, bo nie oglądam. Ale zaobserwował ktoś może w ostatnim czasie taki sam problem na TVN24? Od jakiegoś czasu dzieje się to u mnie na Evobox Lite regularnie i nie jest to kwestia instalacji, bo poziom sygnału nie skacze, a na Evobox PVR w ogóle nic takiego się nie dzieje. Podejrzewam, że to ten sam problem. Może ktoś potwierdzić? Witam. Przywróć, proszę ustawienia domyślne dekodera i sprawdź, czy sytuacja nadal będzie miała miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.