Gość Zuzia Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 (edytowane) 6 godzin temu, lakiman napisał: Ciekawe jakim sposobem chcą realnie ogarnąć temat współdzielenia kont. Dostawcy treści mają na tyle skuteczne techniki blokowania współdzielenia kont, że większość nie poradzi sobie z obejściem. Jeśli nie blokują, to znaczy, że nie chcą. Edytowane 11 Maja 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 Wydaje mi się, że jedyną opcją zabezpieczenia jest rejestracja urządzenia, np. wykupienie subskrypcji na 2 ekrany, czyli dwa urządzenia z możliwością jednej zmiany raz na 30 dni. To chociaż ograniczyłoby sytuacje typu jeden abonament na 10 osób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 Przy takiej konkurencji nie strzelą sobie w stopę ograniczając dostęp. Powiem więcej. W dalszej perspektywie czeka ich obniżka cen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 Przy dobrych kombinacjach to w cenie Netflixa będzie można dostać ze 3 inne serwisy. Ja mam juz ostatnio problem by trafić na naprawdę dobry film. Może z seralem nie było by problemu ale na to trzeba duzo czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 Dla mnie hbo max jest lepszy. W netflix będą niedługo tylko nowe orginalsy, i trochę kupujesz kota w worku. Będą musieli ciąć ceny. Szczególnie że robią kontent pod Under 25. A sumując ceny hbo i Disneya masz nfxa 4k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 Nie wydaje mi się, że będą ciąć ceny. Jakieś tam zmiany będą, ale nic się jeszcze strasznego nie dzieje. Netflix ma się dobrze.Licencje będą mieli, niektóre koncerny zapowiedziały, że nie będą filmów trzymać tylko dla siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Halo... plujki na mój stary TV... już nie będę wskazywał palcem... Właśnie wszystko wraca do normy a nawet lepiej bo jest lepiej Na wszystkim co na razie sprawdziłem wrócił HDR i nawet podnieśli bitrate... Enola Hlmes znowu jest w HDR i w 1080p ma 4.89 Mb/s (wcześniej 1.15 Mb/s)... a Psie Pazury już z HDR ale w kosmicznym 18.30 Mb/s bitrate (mój TV w Netflix takiego jeszcze nie widział). Czyli można? Można... i dość mam "pierdzielnienia" że TV jest stary bo co po niektórzy robią się już żenująco śmieszni. @Zuzia zobacz zmiany i wszędzie wrócił HDR i z jakim wysokim bitrate: Gambit królowej / bitrate 3,98, 3.13 Mb/s (różny bitrate w zależności od odcinka) > 18.30 Mb/s Stranger Things S01, S02, S03 / bitrate 8.56, 9.66, 11.57, 12.39 Mb/s (różny bitrate w zależności od odcinka) > 18.01, 17.80, 8.25 (tu na jednym odcinku nie wskoczył więcej), 18.12 Mb/s Diabeł wcielony / bitrate 16.40 Mb/s > 18.15 Mb/s Nie patrz w górę / bitrate 8,75 Mb/s > 17.89 Mb/s Armia złodziei / bitrate 6.47 Mb/s > 17.93 Mb/s Old guard / bitrate 6.67 Mb/s > 17.93 Mb/s ale np... Tyler Rake: Ocalenie / bitrate 3.77 Mb/s > ma tylko 8.61 Mb/s z HDR Bright / bitrate 2.29 Mb/s > ma tylko 10.86 Mb/s z HDR The Highwayman / bitrate 2.38 Mb/s > ma tylko 10.86 Mb/s z HDR i więcej nie da się rozkręcić. Myślę że zaczynają się jakieś zmiany na CDN,ach i jeszcze dojedzie do 18 Mb/s albo coś przybliżonego. Widać że coś działają... i idzie mocno ku poprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Problem miałeś Ty, czyli częściowo była to wina Twojego sprzętu, który nie dogadywał się z aplikacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 @Pawop Hahahahahahahaha.... rozwalasz mnie coraz bardziej. Tylko że ja nic nie zrobiłem... i jest dobrze... Czyli co... TV się sam "naprawił" ? Cuda panie... cuda... A tak już serio bo powyżej to kabaret... musieli dobrze poszperać i wpadli na to co zepsuli. Nie sądzisz chyba że naprawili to tylko dla mnie co? Więc znowu kłamiesz że problem miałem "tylko Ja..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Dalej nie ogarniasz tematu. Oczywiście, że nie tylko Ty miałeś problemy. Problem był z konkretną wersją Tizena, a nie z konkretnym egzemplarzem odbiornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Wczoraj sprawdziłem i ciekawostka, np. w serialu HD z HDR wszystko ładnie się załącza, ale np w serialu 4K, gdzie powinien być HDR tego brakuje. ("Dom z papieru").Zatem loteria. Dotyczy to Android TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Reklamy na Netflixie ? Poglupieli do reszty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Nie ma w tym nic dziwnego. Chcesz płacić mniej bierzesz pakiet z reklamami. W USA pakiet z reklamami ma m.in. Hulu, HBO Max, Paramount+ czy Peacock. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 I jak w DVB-T2 będzie. Reklama przerywana filmem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 Przecież to nie będzie obowiązkowe. Obecne plany będą bez rekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 (edytowane) 18 godzin temu, Cinemaniac4K napisał: @Pawop Hahahahahahahaha.... rozwalasz mnie coraz bardziej. Tylko że ja nic nie zrobiłem... i jest dobrze... Czyli co... TV się sam "naprawił" ? Cuda panie... cuda... A tak już serio bo powyżej to kabaret... musieli dobrze poszperać i wpadli na to co zepsuli. Nie sądzisz chyba że naprawili to tylko dla mnie co? Więc znowu kłamiesz że problem miałem "tylko Ja..." Ja dostałem bardzo długiego maila od wsparcia technicznego Netflixa Zupełnie brak odniesienia do systemu Android TV czy "wieku" i możliwości telewizora. O takie dane zostałem poproszony. Ogólnie całość dotyczyła internetu i technikaliami związanymi z jakimiś stykami, przesyłaniem danych itp. Podobno, że jedne apki mogą działać bardzo dobrze a jedna może się wykrzaczyć (akurat Netflix). Problem leży wyłącznie po stronie dostawcy internetu. Tylko jak to możliwe, że na Apple 4K , oraz ultraboxie jest wszystko w porządku a sprzęty korzystają z tej samej lini dosyłu internetu.. Edytowane 13 Maja 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wislok Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 17 godzin temu, ircios napisał: I jak w DVB-T2 będzie. Reklama przerywana filmem. Bez przesady. Na player. pl podczas filmu góra trzy bloki krótsze niz w TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 (edytowane) @lakiman ja kontaktowałem się z Netflix'em chyba z 6 razy... 3 razy na czacie i 3 razy przez telefon. Najlepsza była babka ostatnia na czacie która po kilku pytaniach sama zamknęła okno - dla mnie ona powinna od razu wylecieć na zbity pysk. Tam jest patologia... i chyba trafiają tam wszystkie gwiazdy typu Gogglebox albo Królowe życia haha - "zobaczysz tam się nic nie robi tylko odpowiadasz na pytania a tu masz gotowe odpowiedzi" haha... Ja powiem ci jak to kiedyś wyglądało w dobrych czasach. Netflix tak się fajnie zabezpieczył że na komputerze i na wszystkich urządzeniach mogą podglądać twoje osiągi sami bez żadnego podawania. Widzieli twoją prędkość internetu [Throughput] oraz bitrate i skąd leci materiał [CDN]. Temu w aplikacji masz ten kod serwisowy. No było pięknie do czasu kiedy nie wyszło że to wszystko działa na ich niekorzyść bo klient w większości przypadków miał rację. Podejrzewam że poziom obsługi przeszkolenia i samej wiedzy video-audio-informatycznej też spadła do zera więc już nie spoglądają na dane które otrzymują LIVE. Ja z tych 6 kontaktów na Netflix raz tylko trafiłem na kobietę która męczyła mnie z godzinę na czacie... spisała model TV... wersję aplikacji (ale to były wszystkie dane tam dostępne). Musiałem wymienić jakie filmy, jaki bitrate, jaki mam internet w danym momencie. No i cyk... naprawili. Podejrzewam że przyłożyłem się do całej sytuacji bo biega teraz jeszcze lepiej i że już niczego nie "zepsują". Bitrate teraz osiąga tyle co w nowych urządzeniach czyli około 18 Mb/s i na wszystko wskoczył HDR. Edytowane 14 Maja 2022 przez Cinemaniac4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 W dniu 12.05.2022 o 12:07, Cinemaniac4K napisał: @Zuzia zobacz zmiany i wszędzie wrócił HDR i z jakim wysokim bitrate: Gambit królowej / bitrate 3,98, 3.13 Mb/s (różny bitrate w zależności od odcinka) > 18.30 Mb/s Stranger Things S01, S02, S03 / bitrate 8.56, 9.66, 11.57, 12.39 Mb/s (różny bitrate w zależności od odcinka) > 18.01, 17.80, 8.25 (tu na jednym odcinku nie wskoczył więcej), 18.12 Mb/s Diabeł wcielony / bitrate 16.40 Mb/s > 18.15 Mb/s Nie patrz w górę / bitrate 8,75 Mb/s > 17.89 Mb/s Armia złodziei / bitrate 6.47 Mb/s > 17.93 Mb/s Old guard / bitrate 6.67 Mb/s > 17.93 Mb/s ale np... Tyler Rake: Ocalenie / bitrate 3.77 Mb/s > ma tylko 8.61 Mb/s z HDR Bright / bitrate 2.29 Mb/s > ma tylko 10.86 Mb/s z HDR The Highwayman / bitrate 2.38 Mb/s > ma tylko 10.86 Mb/s z HDR i więcej nie da się rozkręcić. Myślę że zaczynają się jakieś zmiany na CDN,ach i jeszcze dojedzie do 18 Mb/s albo coś przybliżonego. Widać że coś działają... i idzie mocno ku poprawie. 23 minuty temu, Cinemaniac4K napisał: Ja z tych 6 kontaktów na Netflix raz tylko trafiłem na kobietę która męczyła mnie z godzinę na czacie... spisała model TV... wersję aplikacji (ale to były wszystkie dane tam dostępne). Musiałem wymienić jakie filmy, jaki bitrate, jaki mam internet w danym momencie. No i cyk... naprawili. Podejrzewam że przyłożyłem się do całej sytuacji bo biega teraz jeszcze lepiej i już niczego nie "zepsują". Bitrate teraz osiąga tyle co w nowych urządzeniach czyli około 18 Mb/s i na wszystko wskoczył HDR. Odrobina samozaparcia i okazało się, że nie ma potrzeby abyś wymieniał telewizor z 2017 roku specjalnie pod Netflixa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 Zarejestrowałem się do Netflixa z nowego urządzenia i przyszedł mi mail z lokalizacją odległą o 500 km. Według Netflixa woj. śląskie jest woj. zachodniopomorskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 Pisałem już o tym, że geolokalizacja w większości przypadków nie działa, bo adresy IP w wielu usługach są przypisywane po całym kraju losowo ;). Dlatego też akurat tego typu sprawdzanie userów w Netflixie nie będzie miało żadnej racji bytu i oni na pewno sobie z tego zdają sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbtowiec Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 Dokładnie, to zależy od adresu IP jaki posiadało urządzenie. Operatorzy w większości udostępniają zmienne adresy IP i raz można wpaść w jedną lokalizację, innym razem w drugą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 Hahahahaha... aż strach pomyśleć jak to faktycznie by miało działać. Jakie jaja będą jak będziesz odpalał w jednym domu tylko jedno po GSM a drugie po WiFi i oskarży cię o dzielenie... Jest jedno wyjście... chyba podobnie to miało działać na Spotify (choć to też dzielimy ze znajomymi) że niby sprawdza czy czasem urządzenia "spotykają się" pod jednym IP. Używam już 2 lata... i nigdy się nie rzucali. Już kiedyś o tym pisałem - ja sądzę że im chodzi o niewiadome dzielenie. Wiele jest sytuacji takich że ktoś dalej przekazuje dane i z 5 osób robi się 50. Zwykłego dzielenia nigdy nie zablokują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 (edytowane) 2 godziny temu, swordfish napisał: Zarejestrowałem się do Netflixa z nowego urządzenia i przyszedł mi mail z lokalizacją odległą o 500 km. Według Netflixa woj. śląskie jest woj. zachodniopomorskim. Zmienne IP. Dlatego. Ale nie ma co tym się przejmować. Ja mam podobnie. Żadnej blokady w przyszłości Netflix nie wprowadzi w związku z tym. Edytowane 13 Maja 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2022 Może trochę głupie pytanie, na ile wiarygodny jest test połączenia w aplikacji Android TV w Netflixie..? Co ciekawe, gdy jest ustawione wi-fi test pokazuje ponad 150 Mb/s. Przez kabel ethernetowy jest obecnie nieco ponad 50 Mb/s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.