Skocz do zawartości

Netflix – pytania, problemy, komentarze


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do niedawno póki dzieliłem konto to wystarczyło poprosić kod na maila gospodarza i zyskiwałem dostęp i nikt inny nie tracił (łącznie 4 konta). Więc byc może znów coś zmienili, niemniej zrezygnowałem bo było irytujące ciągłe autoryzacje przez mail 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupcie sobie dwa osobne pakiety i po problemie. 😂

39 minut temu, Gursonek napisał(a):

@utede a ja Tobie tłumaczę, że jeśli to zrobię - to ja stracę dostęp. Na e-mail dostałem tylko potwierdzenie, że to urządzenie jest gospodarstwem, nie było w nim żadnego kodu, tylko potwierdzenie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Gursonek napisał(a):

Dlaczego mam dwa internety? Bo od 12 lat walczymy o światłowód, którego nie mamy! A nie ma co zbędnie obciążać jednego użytkownika internetu, który ma ledwo 5-8mb/s - gdybyśmy to robili, ten internet, który teraz mam - szybkością by przypominał końcówkę lat 90-tych. Internet mobilny ma w mojej okolicy do 50mb/s (zależy od przeciążenia), bo spada nawet na poziom 25-35mb/s - jak dla mnie/ Nas jest niestabilny.  Obejrzałem ostatnio Squid Game w telefonie i w pakiecie telefonicznym, w którym mam 300GB, po 6 odcinkach zjadło mi 45GB w dwa dni!   

 


Do oglądania na urządzeniach mobilnych warto korzystać z opcji oglądania off-line. Jak jesteś w zasięgu swojego internetu domowego, ściągnij interesujące Ciebie pozycje do późniejszego obejrzenia. Nie musisz wtedy naruszać pakietu telefonicznego.

"Squid Game" tyle nie waży, aby zjadło 45GB. Chyba, że chciałeś napisać 4,5GB.

Testowo ściągnęłam teraz "Squid Game" i pokazuje mi zajętość pamięci 7,19 GB dla całego sezonu 9-odcinkowego. Średnio na odcinek 900 MB. Chyba, że oglądałeś w formie live i powtarzałeś niektóre odcinki po kilka razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@GursonekKod jest jak klikniesz Podróżuję ale nie wiem jak długo podziała. Teoretycznie powinien kilka dni. W sieci można też przeczytać, że wystarczy co jakiś czas zalogować się urządzeniem do sieci gospodarstwa głównego. Zaloguj siostrę na chwilę do swojej sieci i sprawdź czy to zadziała.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@k05 - nie wiem, co Cię tak bawi... chyba lepiej jest mieć abonament we dwóch niż w pojedynkę,jest taniej rozumiesz to słowo ? :D Nie każdego stać na dwa osobne pakiety - pakiety premium. Myślałem pisząc tego posta, że ktoś miał podobną sytuację do mojej, bo przypomnę mamy dwóch różnych operatorów internetu w domu i od czasu wprowadzenia ,,zakazu współdzielenia" - tego problemu nie było. Ja się logowałem na swój profil ze swojego neta. Siostra na swój za pomocą mojego konta. Od maja 2023 czy czerwca był spokój, dopiero teraz początkiem grudnia zaczęły się problemy. W między czasie ,,sprzedałem" dwa sloty znajomym.  Problemem wcale nie jest 9,90zł miesięcznie do abonamentu dodatkowo, ale zanim zdecydujemy się na ten manewr - chciałem się spytać, czy ktoś ma podobnie, tyle :) 

 

@swordfish Przyznam, że nigdy nie pobierałem filmu/seriali - oglądam zawsze chyba on-line. Wchodzę, wybieram, odtwarzam. Na te 45GB z 300GB składał się Sqiud Game, Motyw zbrodni, Dziewczyna z Watykanu i stary film 1995 Przebudzenia z Robin Wiliamsem - taka moja ,,mała" poprawka :) (sprawdziłem w historii). Niemniej dużo nabiło, jak na 2 dni. 

 

@Pawel - Zgadza się opcja ,,Podróżuję" jest na 48 godzin - podobno. Czytałem, że masz 5 pięć kodów na miesiąc. Logowanie do sieci nic nie daje próbowałem, bo jeśli ją zaloguje na swoją ,wiekową" neostradę - OK, zadziała. Natomiast jeśli ona się zaloguje z powrotem do swojej sieci - pojawi się irytujący komnunikat.

 

Zdecydowaliśmy wspólnie, że od stycznia, zwolnię jeden slot i podepnę ją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Gursonek said:

chyba lepiej jest mieć abonament we dwóch niż w pojedynkę,jest taniej rozumiesz to słowo ? :D Nie każdego stać na dwa osobne pakiety - pakiety premium.

Nie bardzo rozumiem logikę… Albo się  godzisz na warunki dostawcy i placisz więcej albo rezygnujesz. Mało kogo interesuje czy stać czy nie, bo jak nie to się nie korzysta- tym bardziej wbrew warunkom netflixa.  

  • Popieram 2
  • Dzięki 1
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@utede - zatem wytłumacz mi sens wzięcia dwóch pakietów Netflix Premium za 60zł, razem to jest... 120zł - tak? Siostra wtedy ma 1 ekran zajęty, a trzy wolne - co ona wtedy z nimi zrobi? Bo nie bardzo ja teraz rozumiem Ciebie? Utworzy gospodarstwo domowe i.... ? Będzie nadal płacić 60zł za 4k sama? Dlatego najlepszym rozwiązaniem będzie odstąpienie jej jednego płatnego ,,dodatkowego" slotu i zamiast 120zł, będzie 69,90zł lub 79,98zł.  I wtedy zachowujemy legalność - wilk syty i owca cała. Myślałem, że da się to ominąć, skoro to działało u Nas od lipca do grudnia, ale wygląda na to, że wszystko co dobre, szybko się kończy.

 

@Pawel - uwierz mi dla mnie też nie, ale kiedy dokonuje zmiany - to drugie ma informacje: ,,nie należysz do..."  

 

Edytowane przez Gursonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Gursonek napisał(a):

@k05 - nie wiem, co Cię tak bawi... chyba lepiej jest mieć abonament we dwóch niż w pojedynkę,jest taniej rozumiesz to słowo ? :D Nie każdego stać na dwa osobne pakiety - pakiety premium. Myślałem pisząc tego posta, że ktoś miał podobną sytuację do mojej, bo przypomnę mamy dwóch różnych operatorów internetu w domu i od czasu wprowadzenia ,,zakazu współdzielenia" - tego problemu nie było. Ja się logowałem na swój profil ze swojego neta. Siostra na swój za pomocą mojego konta. Od maja 2023 czy czerwca był spokój, dopiero teraz początkiem grudnia zaczęły się problemy. W między czasie ,,sprzedałem" dwa sloty znajomym.  Problemem wcale nie jest 9,90zł miesięcznie do abonamentu dodatkowo, ale zanim zdecydujemy się na ten manewr - chciałem się spytać, czy ktoś ma podobnie, tyle :) 

Jak kogoś na coś nie stać, to po prostu tego nie kupuje. To prosta zasada funkcjonująca na co dzień. W takiej sytuacji albo można się z tym pogodzić i nic nie robić albo zrobić coś, co spowoduje zwiększenie zasobów i to, że jednak będzie mnie na to stać. 

W Twojej sytuacji wystarczyłoby kupić plan za 43zł i dokupić slot za 9,90zł - i z siostrą, zgodnie z zasadami usługodawcy, moglibyście korzystać z Netflixa. Za jakieś 27zł mielibyście dostęp do serwisu i święty spokój. No, ale Ty jeszcze "sprzedałeś" dwa sloty znajomym. Ktoś Cię do tego zmusza? No nie. Ale przecież dzięki temu można zaoszczędzić kilka złotych. Co prawda jesteś kilka złotych "do przodu", ale musisz się teraz borykać z problemami o jakich piszesz. Tworzysz problem, tam gdzie go nie ma. Rozwiązanie jest gotowe i leży na stole. Tak jak pisał @utede - albo akceptujesz warunki usługodawcy albo rezygnujesz i tak jak pisałem wcześniej - zmieniasz sobie serwis na inny. Albo po prostu nie oglądasz nic. Jest naziemna darmowa. 

 

Godzinę temu, Gursonek napisał(a):

@utede - zatem wytłumacz mi sens wzięcia dwóch pakietów Netflix Premium za 60zł, razem to jest... 120zł - tak? Siostra wtedy ma 1 ekran zajęty, a trzy wolne - co ona wtedy z nimi zrobi? Bo nie bardzo ja teraz rozumiem Ciebie? Utworzy gospodarstwo domowe i.... ? Będzie nadal płacić 60zł za 4k sama? Dlatego najlepszym rozwiązaniem będzie odstąpienie jej jednego płatnego ,,dodatkowego" slotu i zamiast 120zł, będzie 69,90zł lub 79,98zł.  I wtedy zachowujemy legalność - wilk syty i owca cała. Myślałem, że da się to ominąć, skoro to działało u Nas od lipca do grudnia, ale wygląda na to, że wszystko co dobre, szybko się kończy.

Ja abonuje sam Netflixa, @czerstwy abonuje również sam, kilku moich znajomych również sami. I jakoś z tym żyjemy. Tylko, że ja mam inne podejście - nie patrzę na to, że te 80zł mógłbym podzielić na 4 tylko biorę pod uwagę, że jeden film w kinie to jakieś 20zł. Cztery filmy i jestem "na zero". Abonuje wtedy, kiedy mam więcej czasu. Zobaczę co mnie interesuje i zmieniam serwis na inny, a nie płacę cały czas. Sam decyduje kiedy oglądam, a kiedy nie - taka w końcu idea streamingu. ;) Nie jestem uzależniony od innych.

Poza tym 60zł, gdy same minimalne wynagrodzenie będzie wynosiło zaraz 4242zł to chyba nie jest jakaś cena nie do przełknięcia. 

To już nie te czasy, gdzie np. za C+ płaciło się 30zł, a minimalna krajowa wynosiła 500zł. 

No, ale to już każdy musi spojrzeć według siebie. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko gdy zawieszasz konto tracisz historie oglądania itp. Znika to co sobie np zaznaczyłeś by mieć w historii. Przynajmniej u mnie tak jest bo mam przerwy niekiedy nawet i 2 tygodnie abonowania. A są miesiace że zobaczy sie 2-3 pozycje. Zresztą sam Netflix do tego zachęca ładując niewiadomo ile slotów. Mi starczy jeden a 4K i tańszy. Nie mówię ze za 20 zeta ale 30-40 zeta i jeden slot profil 4K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ta historia przeglądania znika dopiero po kilku miesiącach. 

Moja najdłuższa przerwa to pięć miesięcy - i nie zniknęła mi historia oglądania. 

 

Ja wiem, że oni sami zachęcają - po to te opłaty dodatkowe. Ale niech robi to z logiką, a nie - rozdaje kilku znajomym, a potem sam nie może się uporać z problemem w domu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Gursonek napisał(a):

@Pawel - uwierz mi dla mnie też nie, ale kiedy dokonuje zmiany - to drugie ma informacje: ,,nie należysz do...

No tak będzie. Na szczęście Netflix nie limituje ilości zmian gospodarstwa,więc spokojnie można "klikać" na przemian i oglądać. Drugie wyjście to podłączenie laptopa do telewizora. Przeglądarki nie są blokowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, czerstwy napisał(a):

Mi wywalało i po 2 tygodniach  lub robiły się bardzo duże dziury jakbym nie abonował i nie oglądał przez długi czas😂Po kilku miesiacach to chyba kasuja konto z tego co wiem.

Dziwne, że mamy inaczej. Może chodzi o formę płatności? Bo Ty chyba "doładowujesz" tymi kartami z kiosku? 

Chociaż moim zdaniem nie powinno mieć to znaczenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Gursonek napisał(a):

Zgadza się opcja ,,Podróżuję" jest na 48 godzin - podobno

Podobno.  Działa 2 tygodnie, czasami 3  . Sprawdzone. Myślę jakby codzienne logowanie było by na Twoje IP, tak np na jeden film, to nie byłoby problemu. 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@k05 - Od kilku lat jestem abonentem Netflix'a, zawsze miałem pakiet premium - nigdy też nie odpinałem karty. Tak samo mam Sky za 13,00zł, HBO- Max -abo C+, TVPVOD 48zł rok, Viaplay, Player, Disney+ i wiele innych.... Chce mieć dostęp do treści w każdym momencie.  Uważam, że nie robię problemu z tego, ponieważ takie rozwiązanie działało od LIPCA do GRUDNIA 2023r. - to jest moja wina, czy samego Netflix'a,  że zezwala na to, że z dwóch różnych IP logujemy się, do grudnia bez problemu? Opłatę za płatny slot, brałem zawsze w styczniu za rok, więc aż takiego problemu nie mam. Nie mam poczucia, że mnie na coś NIE STAĆ, bo skoro stać mnie w ciągu  roku wydać około 1200zł na same VOD, to stać mnie na dodatkowy slot (płatny) - ubolewam nad tym, że  nie ma możliwości dodania większej ilości użytkowników z poza  Po prostu komuś ,,podziękuję" z dniem 1 stycznia 2024  i na jego miejsce - wejdzie siostra za 9,90zł i dalej nie będzie problemu.

 

Problem powstał, bo sam na to pozwolił netflix, gdyż jak nie było ,,zakazu", to współdzieliłem konto ze znajomą z wielkopolski, siostrą. z bratem z Zakopanego - nie było problemu. Kiedy wszedł zakaz, to też nie było większego problemu, bo wykupiłem sloty za 79,98zł miesięcznie - nikt też nie uskarżał się na problemy.Dlaczego Netflix nie zablokował nam logowania w domu z dwóch innych adresów z początkiem lipca, tylko sobie przypomnieli z początkiem grudnia - to mnie zastanawia? Bo od lipca mieli 79,98zł miesięcznie i przymykali oczy na to? Bo gdyby od początku było jasne, że się nie zalogujemy - siostra byłaby od lipca na dodatkowym slocie i byłoby po problemie. 

 

Dlatego uważam, że wyczerpaliśmy ten temat. :)      

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw piszesz:

17 godzin temu, Gursonek napisał(a):

 Nie każdego stać na dwa osobne pakiety - pakiety premium.

 

A potem:

35 minut temu, Gursonek napisał(a):

Nie mam poczucia, że mnie na coś NIE STAĆ, bo skoro stać mnie w ciągu  roku wydać około 1200zł na same VOD, to stać mnie na dodatkowy slot (płatny) 

 

Skoro jednak Cie stać to super. To przyjmij do wiadomości,  że polityka serwisu się zmieniła. I albo ją akceptujesz albo nie. 

 

Mojej znajomej też zaczęły pojawiać się różne kody do wpisywania. Subskrypcja porozdawana po różnych częściach kraju. W końcu się wkurzyła, bo to męczące. A zaczęło się to dziać dopiero w listopadzie. Podziękowała Netflixowi i tyle. 

Więc wybór jest. 

 

35 minut temu, Gursonek napisał(a):

Problem powstał, bo sam na to pozwolił netflix, gdyż jak nie było ,,zakazu", to współdzieliłem konto ze znajomą z wielkopolski, siostrą. z bratem z Zakopanego - nie było problemu.

 

Ale teraz widzi problem i musisz to przyjąć do wiadomości. 

 

35 minut temu, Gursonek napisał(a):

 Chce mieć dostęp do treści w każdym momencie. 

No jasne.... "wszystko, wszędzie, naraz" - jak głosi tytuł pewnego filmu. ;) Bo inaczej nie da rady. Skoro tak chcesz to "płać i płacz". Tylko czemu musisz "płakać" tutaj?

 

35 minut temu, Gursonek napisał(a):

 Po prostu komuś ,,podziękuję" z dniem 1 stycznia 2024  i na jego miejsce - wejdzie siostra za 9,90zł i dalej nie będzie problemu.

.

 

Dlatego uważam, że wyczerpaliśmy ten temat. :)      

Super, że po kilku dniach wałkowania tego tematu znalazłeś rozwiązanie, które od początku "leży na stole". Brawo!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@k05 Mojej siostry nie stać by opłacać pakiet premium, bo ma swoją rodzinę i 60zł miesięcznie, to duże obciążenie w jej przypadku. Ja jestem SAM -jestem rencistą i nie pracuje, ze względu na swoje schorzenie. Mając na uwadze to - logiczne jest, że mam baardzooo dużo czasu. I mogę sobie pozwolić na różne ,,prezenty"

 

Ty chyba nadal jednak nie rozumiesz co mam na myśli   => do początku grudnia nie było problemu z logowaniem (pomimo różnych adresów IP), używaliśmy moich danych i wszystko było ok. Dlaczego Netflix nie zablokował tego z początkiem lipca, a dopiero teraz? Skoro to było ,,obce" IP z poza gospodarstwa Rozumiesz to w końcu?

Edytowane przez Gursonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Pawel napisał(a):

Może coś uszczelnili, zmienili jakąś konfigurację i się "wywaliło".  

No i w sumie to jest odpowiedź, której oczekiwałem od samego początku. A nie ,,mądrości" od niektórych na temat użytkowania Netflix'a,

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam się zapędziłeś w róg swoimi niespójnymi odpowiedziami, a chyba oczywiste że netflix nadal 'testował na produkcji' blokowanie. Bo temat niby wprowadzony a blokowało losowo u ludzi, raz jakby po ip, raz po urządzeniach. Sam tego doświadczałem, ale w końcu stwierdziłem że ich usługa nie warta jest swojej ceny i problem z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@utede- Jak to pisałem niespójnie? Od samego początku opisałem problem, więc nie nie wiem gdzie się zapędziłem w ten ,,róg"  :D Cofnij sobie do początku. Mówiłem jasno, że mieszkam w jednym domu z siostrą, mówiłem, że mamy dwóch dostawców - jeśli chodzi o internet. Mówiłem, że od lipca do grudnia wspólnie logowaliśmy się tym samym loginem i hasłem do swoich profili! Cały czas mając różne adresy ip. Pisąc ten post, opisując problem - myślałem, że ktoś miał podobnie? Nie oczekiwałem wykładu na temat użytkowania Netflix'a, wyboru abonamentu i tak dalej. Byłem pewny, że ktoś z Nas przez to przechodził, że ktoś miał ten problem. Tak, czy inaczej - decyzja jest taka, że od stycznia 2024 siostra przechodzi na użytkownika z poza domu, bezsensownym rozwiązaniem jest branie osobnego abonamentu za 43, czy 60zł - lepiej jest dopłacić 9,90zł do obecnego abonamentu i mieć  święty spokój. Dziękuję wszystkim, którzy się wypowiedzieli i próbowali mi pomóc.

Edytowane przez Gursonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...